3ds Max - Modelowanie i wizualizacje architektoniczne
3ds Max - Modelowanie i wizualizacje architektoniczne
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób zainteresowanych projektowaniem i wizualizacją architektoniczną budynków, wnętrz i ogrodów, a także pragnących nauczyć się profesjonalnego projektowania obiektowego i zaawansowanego renderingu.
Szkolenie od podstaw.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji13-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do praktycznego wykorzystania programu 3ds MAX.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności niezbędne do obsługi programu 3ds MAX | Kryteria weryfikacji Zna zagadnienia teoretyczne z zakresu wizualizacji architektonicznej, zna interfejs programu, pracuje ze szkicem wstępnym, zna podstawy modelowania nieorganicznego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Modeluje budynki z brył podstawowych, modeluje splajnami, modeluje szczegóły architektiniczne, wytłacza obiekty za pomocą przekroju, tworzy mapy współrzędnych UV, teksturuje modele za pomocą tekstur proceduralnych i gotowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Tworzy realistyczne oświetlenie w scenie 3D, stosuje światła powierzchniowe, punktowe i kierunkowe; renderuje wizualizacje statyczne oraz wizualizacje dynamiczne, łączy wyrenderowany obraz 3D z materiałami zdjęciowymi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Teoria wizualizacji architektonicznej
- Interfejs programu, jak się poruszać sprawnie, podstawowe skróty klawiszowe
- Praca ze szkicem wstępnym, szczegółowym rysunkiem technicznym; ilustracją koncepcyjną; budowanie modelu z rysunku CAD
- Podstawy modelowania nieorganicznego – przegląd narzędzi i technik
- Modelowanie budynków z brył podstawowych
- Modelowanie splajnami, pełna obsługa splajnów oraz ich możliwości
- Modelowanie szczegółów architektonicznych przy pomocy wielokątów, zapoznanie z modelowaniem POLY
- Wytłaczania obiektów za pomocą przekroju, rozstawianie obiektów po linii
- Tworzenie map współrzędnych UV
- Teksturowanie modeli za pomocą tekstur proceduralnych
- Teksturowanie modeli za pomocą gotowych tekstur oraz ręcznie (w programie Adobe Photoshop);
- Praca z kamerą – ustawienia fizyczne, obiektyw, animacja
- Oświetlenie – tworzenie realistycznego oświetlenia w scenie 3D za pomocą sunlight oraz świateł powierzchniowych, punktowych i kierunkowych; techniki symulowania światła naturalnego oraz efektów atmosferycznych; wykorzystanie map HDR.
- Renderowanie wizualizacji statycznej – rendering realistyczny i stylizowany na rysunek wektorowy
- Renderowanie wizualizacji dynamicznej (animacji)
- Kompozycja – łączenie wyrenderowanego obrazu 3D z materiałem zdjęciowym
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 260,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 260,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto60,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto60,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Krzysztof Kozioł
Od 2014 roku pracuje jako trener w firmie T-matic Grupa Computer Plus; prowadzi zajęcia z wizualizacji architektonicznej 3ds MAX itd.
2010- obecnie- Grafik 3D w Agencji Reklamowej 4E
2009- 2010- Nauczyciel akademicki na Politechnice Białostockiej, przedmiot: Animacja Komputerowa
2009- 2010- Doradztwo Finansowe w firmie Effect
2009- Praktyki w Dziale Techniki Białostockiego Oddziału Telewizji Polskiej
2009- Staż asystencki na Politechnice Białostockiej
2007- Praktyki w dziale technologicznym firmy Kart
2012- 2013- Kurs Animacji 3D i Efektów Specjalnych w Platige Academy
2008- Via University w Horsens, Dania, studia w ramach programu wymiany studenckiej Erasmus
2004- 2009- Politechnika Białostocka, wydz. Mechaniczny, kierunek Automatyka i Robotyka, specjalność Automatyzacja Procesów Przemysłowych
Wykształcenie wyższe.
Osoba z dużym doświadczeniem praktycznym.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- skrypt szkoleniowy
- notes
- długopis
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zebranie minimalnej 6 osobowej grupy. W przypadku, gdy liczba osób jest niewystarczająca wyznaczamy nowy termin oraz niezwłocznie informujemy o nim zapisanych uczestników.
Termin rozpoczęcia szkolenia może ulec zmianie. Przed zapisaniem się na usługę prosimy o kontakt telefoniczny z organizatorem szkolenia.
Informacje dodatkowe
Lekcja trwa 45 minut dydaktycznych, a przerwy są elastyczne dostosowane do uczestników.
Dokumentem potwierdzającym nabycie wiedzy i umiejętności będzie certyfikat firmy T-Matic.
Szkolenie kończy się egzaminem wewnętrznym.
Termin rozpoczęcia szkolenia może ulec zmianie. Przed zapisaniem się na usługę prosimy o kontakt telefoniczny z organizatorem szkolenia.