Efektywny menedżer
Możliwość dofinansowania
Efektywny menedżer
Numer usługi 2024/05/22/11626/2157880
2 361,60 PLN
brutto
1 920,00 PLNnetto
147,60 PLNbrutto/h
120,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowanie jest do liderów, menedżerów, kierowników, osób zarządzających
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji29-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Głównym celem proponowanego przez nas szkolenia jest nabycie umiejętności skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, a tym samym realizacja celów biznesowych firmyCele pośrednie to:
• poprawa przepływu informacji pomiędzy wszystkimi poziomami Instytucji,
• doskonalenie technik skutecznej komunikacji interpersonalnej,
• doskonalenie asertywnej komunikacji,
• doskonalenie technik motywacyjnych,
• doskonalenie radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych,
• doskonalenie umiejętności delegowania,
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę ze skutecznych negocjacji, motywowania pracowników, skutecznej negocjacji oraz efektywnego planowania. | Kryteria weryfikacji test oceniający wiedzę uczestnika | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:Zdobędą umiejętność jak odpowiednio rozmawiać z pracownikami, aby ich zmotywować oraz wesprzeć oraz z efektywnej organizaci czasem. | Kryteria weryfikacji ocena umiejętności praktycznego wykorzystywania zdobytej wiedzy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Kompetencje:Uczestnicy szkolenia nabędą kompetencje praktyczne w nawiązywaniu relacji z klientem. | Kryteria weryfikacji ocena umiejętności praktycznego wykorzystywania zdobytej wiedzy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dokumenty potwierdzający uzyskanie kompetencji będzie zawierał opis efektów uczenia się w zakresie wiedzy, umiejętności i kompetencji.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Zostanie przeprowadzona walidacja w oparciu o test teoretyczny, który będzie zawierał kryteria weryfikacji zdefiniowane w efektach uczenia się.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument będzie zawierał informacje o przeprowadzonej walidacji w formie testu przeprowadzonego przez specjalistę w danej dziedzinie.
Program
Program
DZIEŃ I
MODUŁ I
1.Analiza sytuacji i kompetencji uczestnika szkolenia
- Specyfika pracy na zajmowanym stanowisku.
- Wyzwania stojące przed uczestnikiem szkolenia związane z zajmowanym przez niego stanowiskiem w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi oraz związana z tym realizacja celów biznesowych firmy.
- Analiza aktualnie posiadanego poziomu kompetencji kierowniczych.
- Analiza typu osobowości uczestnika szkolenia oraz nauka rozpoznawania ich u swoich ludzi w zespole celem lepszego dostosowania swojej komunikacji, umiejętności budowania relacji, docierania do każdego indywidualnie oraz całego zespołu naraz, skutecznego ich motywowania oraz wspólnej realizacji celów.
- Autoanaliza mocnych i słabych stron.
- Aktualne wyzwania na zajmowanym stanowisku.
MODUŁ II
2.Zarządzanie zespołem
- Wizja, misja, cele firmy a praca zespołu.
- Rodzaje stylów kierowania oraz analiza własnego stylu kierowania.
- Role w zespole, podziała zadań, stawianie i realizacja celów.
- Model przywództwa sytuacyjnego Kena Blancharda.
- Fazy rozwoju zespołu według Bruce Tuckmana.
- Dysfunkcje pracy zespołu - sposoby ich zapobiegania według Patric Lencioni.
MODUŁ III
3.Skuteczna komunikacja interpersonalna
- Sztuka porozumiewania się i język wpływu dla menedżerów.
- Bariery w komunikacji i metody ich pokonywania.
- Efektywność komunikacji przy uwzględnieniu typu osobowości.
- Rola aktywnego słuchania w skutecznej komunikacji.
- Rola skutecznej komunikacji w budowaniu relacji, motywowaniu, egzekwowaniu poleceń, rozwiązywaniu konfliktów.
- Efektywność zespołu, a przepływ informacji.
DZIEŃ II
MODUŁ IV
4.Efektywność osobista i zespołowa
- Zarządzanie sobą w czasie.
- Skrzynka narzędziowa, czyli jakimi metodami I technikami efektywnie zarządzać sobą w czasie.
- Pomagacze i utrudniacze – czyli co Ci może zaszkodzić, a co Cię może wzmocnić w codziennym działaniu.
- Złodzieje czasu / diagnoza własnych złodziei czasu.
- Zdiagnozowanie swoich przydatnych i zgubnych nawyków.
- Wykorzystanie dobrych nawyków w celu podniesienia skuteczności osobistej.
- Efektywna organizacja pracy.
MODUŁ V
5.Aserywność
- Asertywny kierownik / menedżer.
- Co to jest asertywność ?
- Kiedy stosować asertywność i dlaczego ?
- Skuteczne stosowanie asertywności w codziennej pracy – wybrane sytuacje ?
MODUŁ VI
6.Delegowanie i egzekwowanie zadań
- Co, komu i dla czego warto delegować?
- Metoda SMART w delegowaniu obowiązków .
- Zasady delegowania.
- Bariery w delegowaniu.
- Błędy w delegowaniu.
- Proces delegowania.
- Model rozmowy delegującej.
MODUŁ VII
7. Case Study
- Analiza wybranych sytuacji związanymi ze stanowiskiem pracy uczestnika szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 16
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 MODUŁ I - Analiza sytuacji | Prowadzący Piotr Tytoń | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Przerwa | Prowadzący Piotr Tytoń | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 MODUŁ I - Analiza sytuacji | Prowadzący Piotr Tytoń | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Przerwa | Prowadzący Piotr Tytoń | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 MODUŁ II - Zarządzanie zespołem | Prowadzący Piotr Tytoń | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Przerwa | Prowadzący Piotr Tytoń | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:10 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 MODUŁ III - Skuteczna komunikacja interpersonalna | Prowadzący Piotr Tytoń | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 MODUŁ IV - Efektywność osobista i zespołowa | Prowadzący Piotr Tytoń | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Przerwa | Prowadzący Piotr Tytoń | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 MODUŁ IV - Efektywność osobista i zespołowa | Prowadzący Piotr Tytoń | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 13:05 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Przerwa | Prowadzący Piotr Tytoń | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:05 | Godzina zakończenia 13:25 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 MODUŁ V - Aserywność | Prowadzący Piotr Tytoń | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:25 | Godzina zakończenia 14:25 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Przerwa | Prowadzący Piotr Tytoń | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:25 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Moduł VI: Delegowanie i egzekwowanie zadań | Prowadzący Piotr Tytoń | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Moduł VII: Case Study | Prowadzący Piotr Tytoń | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Walidacja: Test teoretyczny + wywiad swobodny | Prowadzący Piotr Tytoń | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 361,60 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 920,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto147,60 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Piotr Tytoń
Specjalista ds. zarządzania i rozwoju zasobów ludzkich
Trener MBA z szerokim wykształceniem zdobytym podczas licznych kursów i studiów podyplomowych.
Posiada wieloletnie doświadczenia w zarządzaniu zasobami ludzkimi na różnych stanowiskach kierowniczych w instytucjach państwowych oraz w biznesie (Menedżer, HR Business Partner, Dyrektor zarządzający). Był odpowiedzialny między innymi za rekrutację, budowanie zespołów, realizację celów biznesowych firmy, rozwój pracowników, kontrole i nadzór działów produkcyjnych oraz handlowych.
Cechują go praktyczne umiejętności, dzięki którym prowadzone szkolenia są pełne profesjonalizmu i kompleksowej wiedzy. Wszystkie aspekty szkolenia tworzy biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby.
W ciągu swojej wieloletniej działalności współpracował m.in. z firmami takimi jak: GRAB Sp.Komandytowa Słotwiny, LFP Industrial Solutions Sp. z o. o. Wrocław , ECM Sp. z o.o. Wrocław, Agencja Reklamy DZIEDZIK Chełm, PPH LEGS Sp. z o.o. Aleksandrów Łódzki, OOH Magazine Sp. z o.o. Katowice, Frigga Sp. zo.o., Help Company Sp. z o.o. Warszawa, Kusiak Company Sp. z o.o, Sp. Komandytowa, Dachmix Sp.Jawna , Totema Sp. z o.o. Globergy Sp. z o.o., Husarius Sp. z.o.o. Suunny Media, CITY Financial Sp. z o.o.
Trener MBA z szerokim wykształceniem zdobytym podczas licznych kursów i studiów podyplomowych.
Posiada wieloletnie doświadczenia w zarządzaniu zasobami ludzkimi na różnych stanowiskach kierowniczych w instytucjach państwowych oraz w biznesie (Menedżer, HR Business Partner, Dyrektor zarządzający). Był odpowiedzialny między innymi za rekrutację, budowanie zespołów, realizację celów biznesowych firmy, rozwój pracowników, kontrole i nadzór działów produkcyjnych oraz handlowych.
Cechują go praktyczne umiejętności, dzięki którym prowadzone szkolenia są pełne profesjonalizmu i kompleksowej wiedzy. Wszystkie aspekty szkolenia tworzy biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby.
W ciągu swojej wieloletniej działalności współpracował m.in. z firmami takimi jak: GRAB Sp.Komandytowa Słotwiny, LFP Industrial Solutions Sp. z o. o. Wrocław , ECM Sp. z o.o. Wrocław, Agencja Reklamy DZIEDZIK Chełm, PPH LEGS Sp. z o.o. Aleksandrów Łódzki, OOH Magazine Sp. z o.o. Katowice, Frigga Sp. zo.o., Help Company Sp. z o.o. Warszawa, Kusiak Company Sp. z o.o, Sp. Komandytowa, Dachmix Sp.Jawna , Totema Sp. z o.o. Globergy Sp. z o.o., Husarius Sp. z.o.o. Suunny Media, CITY Financial Sp. z o.o.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej.
Informacje dodatkowe
Szkolenie odbywa się w grupach od 4 do 12 osób w sali szkoleniowej wyposażonej w stanowisko
dla każdego z uczestników, projektor, flipcharty, markery.
Adres
Adres
ul. Przemysłowa 13/1U
30-701 Kraków
woj. małopolskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
Kontakt
Kontakt
Paulina Chronowska
E-mail
paulina.chronowska@eurokreator.eu
Telefon
(+48) 609 458 834