DORADZTWO - Warsztat efektywności osobistej i współpracy.
DORADZTWO - Warsztat efektywności osobistej i współpracy.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa dedykowana jest pracownikom firmy, którzy chcieliby podnieść swoje kompetencje w zakresie efektywności osobistej i współpracy.Z
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji22-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi15
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel biznesowy
Celem biznesowym dla uczestnika instytucjonalnego jest: zwiększenie produktywności zespołu o 20% poprzez poprawę efektywności osobistej i współpracy w okresie 3 miesięcy od zakończenia usługi w odniesieniu do tego samego miesiąca rok wcześniej poprzez:• Wzrost efektywności osobistej - udział w usłudze pozwoli pracownikom na zdobycie nowych umiejętności i technik, które pomogą im w lepszym zarządzaniu swoim czasem, efektywnym planowaniu pracy i osiąganiu swoich celów. To z kolei przyczyni się do zwiększenia produktywności i efektywności pracy.
• Poprawa komunikacji i współpracy - usługa umożliwi pracownikom rozwinięcie umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej. Dzięki temu, zwiększy się efektywność współpracy, bazująca na lepszym zrozumieniu pomiędzy pracownikami.
• Motywacja pracowników - uczestnictwo w warsztacie pokazuje pracownikom, że firma inwestuje w ich rozwój i umiejętności, co może przynieść satysfakcję i podnieść poziom motywacji. Pracownicy będą bardziej zaangażowani i chętni do podejmowania wyzwań, co przyniesie korzyści dla firmy.
• Budowanie zespołu - udział w usłudze zwiększy zaufanie i poczucie wspólnoty wśród pracowników. Wspólne ćwiczenia integrują zespoły oraz usprawniają współpracę w firmie.
Cel biznesowy usługi doradczej jest:
Szczegółowy: zwiększenie produktywność zespołu o 20% poprzez poprawę efektywności osobistej i współpracy.
Mierzalny: zwiększenie produktywności zespołu o 20% poprzez poprawę efektywności osobistej i współpracy w okresie 3 miesięcy od zakończenia usługi w odniesieniu do tego samego miesiąca rok wcześniej
Akceptowalny - cel został skonsultowany i ustalony wraz z zamawiającym, osobami biorącymi udział w usłudze oraz doradcą przeprowadzającym.
Realistyczny - wyznaczony cel biznesowy jest ambitny, ale osiągalny.
Terminowy - realizacja celu biznesowego nastąpi w perspektywie 3 miesięcy od momentu zakończenia doradztwa.
Usługa "Warsztat efektywności osobistej i współpracy" przygotowuje uczestnika do zwiększenia efektywności osobistej oraz prowadzi do poprawa umiejętności zarządzania sobą w czasie.
Efekt usługi
Poprzez udział w usłudze uczestnicy osiągną następujące efekty:
Efekt: Rozróżnia czym jest efektywność osobista i wykorzystuje w codziennej pracy
Kryteria weryfikacji:
- rozróżnia czynniki, które eliminują efektywność osobistą pracowników.
- wyróżnia zachowania, postawy ludzi efektywnych.
- identyfikuje Korzyści dobrego planowania, organizacji działań,
- charakteryzuje metody budowania efektywności osobiste
- dzieli zadania na pilne i ważne - wykorzystuje matrycę Eisenhowera
- planowanuje i wyznacza priorytety
- eliminuje i minimalizuje sytuacje trudne/pożary
- skutecznie pracuje z listą zadań
Efekt: Rozróżnia czym jest asertywność i identyfikuje jak ją budować
Kryteria weryfikacji:
- wyróżnia postawy w relacjach pomiędzy ludźmi,
- identyfikuje korzyści wynikające z asertywnej postawy pracowników,
- rozróżnia jak radzić sobie ze stresem i emocjami w kontaktach międzyludzkich
- umiejętnie radzi sobie ze stresem i emocjami w kontaktach międzyludzkich
-
Efekt: Rozróżnia czym jest efektywna współpraca
Kryteria weryfikacji:
- identyfikuje korzyści / zagrożenia dla pracowników i firmy wynikające z jakości współpracy
- rozróżnia zasady udzielania informacji zwrotnej
- wyróżnia model udzielania informacji zwrotnej
-
Efekt: Efektywnie współpracuje z Klientami
Kryteria weryfikacji:
- stosuje reguły skutecznej komunikacji
- wykorzystuje etyczną sprzedaż opierjąc ja na budowaniu długotrwałej współpracy
- dopasowuje komunikację do odbiorcy – na podstawie typologii osobowości MBTI
- stosuje metodę aktywnego słuchania
-
Efekt: Wykorzystuje poznane metody budowania efektywności osobistej i współpracy z klientami
-
ma poczucie większej pewności siebie w komunikacji z klientem
-
wykorzystuje poznane metody budowania efektywności osobistej w codzienej pracy
Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie warsztatów oraz ćwiczeń praktycznych.
Produktem usługi doradczej będzie:
- Raport ze wszystkich działań podjętych w trakcie realizacji usługi doradztwa biznesowego wraz z opisem, oraz wytycznymi dotyczącymi dalszych kroków na rzecz rozwijania efektywności osobistej oraz współpracy z klientami w organizacji, które powinna podjąć firma.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Metody potwierdzające osiągnięcie efektów usługi:
Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie warsztatów oraz ćwiczeń praktycznych.
Program
Program
Dzień I
Moduł I Wprowadzenie
- Poznanie uczestników
- Zasady, reguły pracy na warsztatach
- Oczekiwania uczestników, gorące tematy
Moduł II Efektywność osobista
- Zachowania, postawy ludzi efektywnych
- Czym jest efektywność osobista
- Moje cele, priorytety, wartości, role
- Korzyści dobrego planowania, organizacji działań
- Metody budowania efektywności osobistej
- Podział zadań na pilne i ważne - matryca Eisenhowera
- Planowanie i wyznaczanie priorytetów
- Jak eliminować / minimalizować pożary
- Jak skutecznie pracować z listą zadań
- Mój efektywny dzień / tydzień / rok
Moduł III Asertywność
- Postawy w relacjach pomiędzy ludźmi
- Czym jest asertywność i jak ją budować
- Korzyści wynikające z asertywnej postawy pracowników
- Scenki asertywnych rozmów
- Jak radzić sobie ze stresem i emocjami w kontaktach międzyludzkich
- Jak rozładować emocje
- Jak nie przenosić negatywnych emocji na kolejne rozmowy / spotkania
Dzień II
Moduł IV Efektywna współpraca
- Co to oznacza współpracować
- Korzyści / zagrożenia dla pracowników i firmy wynikające z jakości współpracy
- Feedback jako metoda budowania współpracy
- Zasady udzielania informacji zwrotnej
- Model udzielania informacji zwrotnej
- Scenki dotyczące udzielania informacji zwrotnej
Moduł V Efektywna współpraca z Klientami
- Reguły skutecznej komunikacji
- Słuchanie i słyszenie, aktywne słuchanie
- Dopytywanie jako metoda poznawania potrzeb Klientów w procesie sprzedaży
- Etyczna sprzedaż oparta na budowania długotrwałej współpracy
- Komunikacja dopasowana do odbiorcy – na podstawie typologii osobowości MBTI
- Trening krótkich rozmów z Klientami
Moduł VI Rozwijanie efektywności
- Moje wnioski z warsztatów
- Plan działań poprawiających efektywność
- Pierwsze 3 priorytety zmian
Liczba godzin usługi jest liczona według godzin zegarowych.
Po usłudze rozwojowej uczestnik otrzyma zaświadczenie ukończenia uslugi.
Ukończenieusługi rozumiane jest jako obecność na minimum 80% zajęć przewidzianych programem oraz zaliczenie testu z wynikiem pozytywnym.
Sala spełnia warunki lokalowe oraz sprzętowe gwarantujące prawidłowe przeprowadzenie usługi tj. m.in. (stoły, krzesła, dostęp do sieci internetowej, flipchart, rzutnik multimedialny, laptop).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 dzień 1 | Prowadzący Marcin Grzelak | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 dzień 2 | Prowadzący Marcin Grzelak | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto44 058,60 PLN
- Koszt usługi netto35 820,00 PLN
- Koszt godziny brutto2 937,24 PLN
- Koszt godziny netto2 388,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marcin Grzelak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma od organizatora materiały dydaktyczne w formie zeszytu uczestnika.