Skuteczna komunikacja i efektywne budowanie relacji biznesowych w procesie sprzedażowym
Możliwość dofinansowania
Skuteczna komunikacja i efektywne budowanie relacji biznesowych w procesie sprzedażowym
Numer usługi 2024/05/21/24133/2156715
1 245,00 PLN
brutto
1 245,00 PLNnetto
155,63 PLNbrutto/h
155,63 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Osoby odpowiedzialne za strategiczne zarządzanie, podejmowanie kluczowych decyzji, rozwijanie produktów i usług oraz zarządzanie zespołami i relacjami biznesowymi.
- Menedżerowie średniego i wyższego szczebla, nadzorujący działy, wdrażający strategie biznesowe, motywujący pracowników i monitorujący wyniki operacyjne oraz finansowe.
- Liderzy działów handlowych i obsługi klienta, zajmujący się planowaniem sprzedaży, zarządzaniem zespołami, rozwijaniem relacji z klientami oraz analizą rynku.
- Pracownicy odpowiedzialni za kontakt z klientami, w tym konsultanci, doradcy klienta, przedstawiciele handlowi i pracownicy działu reklamacji, dbający o wysoką jakość obsługi i budowanie pozytywnych relacji.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji13-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do skutecznej komunikacji i budowania trwałych relacji w procesie sprzedażowym poprzez nabycie praktycznych umiejętności w zakresie przygotowania do rozmów sprzedażowych, identyfikacji potrzeb klienta, dostosowania się do różnych typów klientów oraz przekazywania korzyści klientowi w przekonujący sposób.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje podejście 4 x 20 i jego zastosowanie w praktyce | Kryteria weryfikacji wylicza kluczowe założenia podejścia 4 x 20 i omawia ich znaczenie w kontekście rozmów sprzedażowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wylicza typy klientów zgodnie z praktyczną metodologią | Kryteria weryfikacji rozróżnia różne typy klientów oraz potrafi je zidentyfikować i sklasyfikować według odpowiedniej metodologii. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Stosuje umiejętne zadawanie pytań w celu zbierania danych z wykorzystaniem systemu | Kryteria weryfikacji demonstruje umiejętność zadawania pytań, które pozwalają na pozyskiwanie istotnych informacji dotyczących potrzeb klienta za pomocą systemu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się wykorzystuje techniki aktywnego słuchania, empatii i zrozumienia w trakcie rozmów z klientem | Kryteria weryfikacji wykazuje się umiejętnością aktywnego słuchania, empatycznego reagowania na potrzeby klienta oraz budowania zaufania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Stosuje pozytywny przekaz i hipnotyczne wzorce językowe w celu budowania zaangażowania klienta | Kryteria weryfikacji stosuje pozytywny i przekonujący przekaz, wykorzystując odpowiednie wzorce językowe. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Efektywnie współpracuje z innymi uczestnikami w grupie podczas ćwiczeń praktycznych | Kryteria weryfikacji aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach grupowych, wykazując się umiejętnością współpracy, komunikacji i wsparcia dla innych uczestników. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, zawiera
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, zawiera
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, zawiera
Program
Program
Podejście 4 x 20 w praktyce
- Omówienie zasad podejścia 4 x 20
- Ćwiczenia praktyczne: rozmowy telefoniczne przed spotkaniem
Umiejętne zadawanie odpowiednich pytań i filary budowania relacji biznesowych
- Techniki zbierania danych 2.0 z wykorzystaniem systemu
- Ćwiczenia praktyczne: zadawanie skutecznych pytań
- Aktywne słuchanie, empatia, zrozumienie i zaufanie jako podstawy relacji biznesowych
- Case studies i warsztaty praktyczne
Pierwsze rozmowy sprzedażowe - Typy klientów i skuteczne działania z nimi
- Omówienie roli "haków" sprzedażowych
- Praktyczne ćwiczenia: zimne i ciepłe telefony
- Przedstawienie praktycznej metodologii Insights/KOLORY lub polskiej metodologii W. Hamana/J. GutaIndywidualne podejście sprzedażowo-komunikacyjne dla różnych typów klientów
Korzyści i komunikacja biznesowa - Wartość propozycji firmy
- Omówienie korzyści współpracy z firmą Schedpol
- Techniki komunikacji korzyści
- Budowanie optymalnych korzyści (struktura CZK)
- Praktyczne ćwiczenia: przekaz "szklanki do połowy pełnej" z konkretną argumentacją
Pozytywny przekaz i hipnotyczne wzory językowe
- Omówienie skutecznych wzorców językowych w komunikacji sprzedażowej
- Ćwiczenia praktyczne
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 6
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Podejście 4 x 20 w praktyce | Prowadzący Adrian Wojciechowski | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Umiejętne zadawanie odpowiednich pytań i filary budowania relacji biznesowych | Prowadzący Adrian Wojciechowski | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Pierwsze rozmowy sprzedażowe - Typy klientów i skuteczne działania z nimi | Prowadzący Adrian Wojciechowski | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Korzyści i komunikacja biznesowa - Wartość propozycji firmy | Prowadzący Adrian Wojciechowski | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Pozytywny przekaz i hipnotyczne wzory językowe | Prowadzący Adrian Wojciechowski | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 245,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 245,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto155,63 PLN
- Koszt osobogodziny netto155,63 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Adrian Wojciechowski
Od 12 lat związany ze szkoleniami i rozwojem, zawsze jako praktyk, znający dobrze realia biznesu głównie FMCG, Food service oraz B2B (w tym sieci, produkcja, farmacja). Na szkoleniach dąży do maksymalizacji efektów konsekwentnie realizując cele biznesowe, tworzy strategię
działania lub proponuje udoskonalenia do obecnych dobrych sprawdzonych praktyk. Potrafi efektywnie wyznaczać zadania, realizować cele, strategie i misje firmy, analityka, zarządzanie
procesami, praca z systemami mobilnymi raportowania i planowania, to obszary, w których płynnie się porusza. Posiada ponad 200 godzin doświadczenia w ramach przeprowadzonych szkoleń z kompetencji menedżerskich w tym zarzadzania procesami w ciągu ostatnich 24
miesięcy licząc wstecz od dnia rozpoczęcia usługi. Posiada wykształcenie wyższe. Trener posiada również liczne rekomendacje od zadowolonych klientów. Pozytywne opinie i referencje od osób, które skorzystały z usług treningowych, są dowodem na skuteczność i profesjonalizm
trenera
działania lub proponuje udoskonalenia do obecnych dobrych sprawdzonych praktyk. Potrafi efektywnie wyznaczać zadania, realizować cele, strategie i misje firmy, analityka, zarządzanie
procesami, praca z systemami mobilnymi raportowania i planowania, to obszary, w których płynnie się porusza. Posiada ponad 200 godzin doświadczenia w ramach przeprowadzonych szkoleń z kompetencji menedżerskich w tym zarzadzania procesami w ciągu ostatnich 24
miesięcy licząc wstecz od dnia rozpoczęcia usługi. Posiada wykształcenie wyższe. Trener posiada również liczne rekomendacje od zadowolonych klientów. Pozytywne opinie i referencje od osób, które skorzystały z usług treningowych, są dowodem na skuteczność i profesjonalizm
trenera
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkolemniowy
Prezentacje multimedialne
Informacje dodatkowe
Po zrealizowanym szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu - wymagane jest
uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć
Adres
Adres
ul. Przemysłowa 2
64-400 Bielsko
woj. wielkopolskie
Kontakt
Kontakt
Katarzyna Sej
E-mail
dofinansowania@machconsulting.pl
Telefon
(+48) 604 091 875