Pokolenia na rynku pracy – jak motywować i komunikować się z pokoleniem: Alpha, Z, Y, X, Baby Boomers – warsztaty online
Pokolenia na rynku pracy – jak motywować i komunikować się z pokoleniem: Alpha, Z, Y, X, Baby Boomers – warsztaty online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do pracowników z działu HR, działów szkoleń oraz managerów i dyrektorów zespołów.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji20-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia "Pokolenia na rynku pracy – jak motywować i komunikować się z pokoleniem: Alpha, Z, Y, X, Baby Boomers – warsztaty online" jest przygotowanie kadry do opracowania strategii zarządzania wiekiem oraz planu jej wdrożenia w organizacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza oraz umiejętności dotyczące wykorzystania potencjału rozwojowego pracowników reprezentujących różnorodne grupy wiekowe, zarządzania rozwojem karier pracowników. | Kryteria weryfikacji - zastosowuje powiązania pomiędzy elementami zarządzania wiekiem a motywacją i satysfakcją pracowników, skuteczną komunikacją, zarządzaniem zespołem, strategią HR, zarządzaniem kompetencjami i zarządzaniem zmianą,- przygotowuje organizację do przyjęcia nowego pokolenia, - identyfikuje i bierze pod uwagę w zarządzaniu różnice związane z wiekiem, - rozpoznaje mocne strony pracowników w różnym wieku i wykorzystuje je w celu zwiększenia efektywności firmy, - charakteryzuje korzyści ze współpracy osób w zróżnicowanym wieku dla przepływu wiedzy w firmie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1. Otwartość na innych – 6 pokoleń na rynku konsumenckim – 5 pokoleń na rynku pracy – 3 najmłodsze pokolenia Alpha, Z, Y:
- Diagnoza dotychczasowego sposobu zarządzania zespołami zróżnicowanymi pokoleniowo;
- Zidentyfikowanie i skategoryzowanie zagadnień, sytuacji, zachowań, obszarów problemowych związanych z wiekiem pracowników w miejscu pracy oraz ustalenie priorytetów w tym obszarze.
Moduł 2. Analiza pokoleń na rynku pracy Z, Y, X, BB:
- Charakterystyka pokoleń funkcjonujących na rynku pracy: Z, Y, X, BB
- Techniki i umiejętności z zakresu motywowania i zarządzania pracownikami w różnym wieku.
- Budowanie motywacji i zaangażowania Pokoleń XXI wieku. Przyczyny różnic międzypokoleniowych.
Moduł 3. Jak przygotowaliśmy się na przyjęcie najmłodszych pokoleń Y i Z oraz Alpha?:
- Jaki jest pracownik pokolenia Y i Z?
- Jak się komunikować z pracownikiem z pokolenia Y i Z?
- Jak rekrutować pracowników z pokolenia Y i Z?
- Jak zarządzać pracownikiem z pokolenia Y i Z?
- Jaki będzie pracownik z pokolenia Alpha (co kształtuje osoby z tego pokolenia, co jest dla nich ważne)?
Moduł 4. Zarządzanie zespołami zróżnicowanymi pokoleniowo: Alpha, Z, Y, X, BB:
- Motywowanie członków zespołu w różnym wieku poprzez odpowiednią organizację pracy i przydział zadań zgodnie z posiadanymi kompetencjami i stopniem zaangażowania.
- Czego oczekuje od przełożonego i od firmy pracownik Y i Z? oraz X i BB?
- Co motywuje pracownika z pokolenia Z i Y? oraz X i BB?
- Co motywuje osoby z pokolenia Alpha i czego oczekują od pracodawcy?
Moduł 5. Podsumowanie
- Różnice pokoleniowe wśród pracowników:
- Mocne strony i kluczowe kompetencje wszystkich pokoleń.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Pokolenia na rynku pracy – jak motywować i komunikować się z pokoleniem: Alpha, Z, Y, X, Baby Boomers – warsztaty online | Prowadzący Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 168,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto194,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto158,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adrianna Filiks
Prowadzi warsztaty z zakresu zarządzania personelem dla zarządów, kadry kierowniczej i menedżerskiej w ramach szkoleń zamkniętych oraz cieszące się dużym uznaniem szkolenia otwarte (ponad 2400 godzin szkoleniowych zrealizowanych tylko w ciągu ostatnich 3 lat). Przykładowe tematy: strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie zmianą, zarządzanie szkoleniami, dobór pracowników, OnBoarding, motywowanie pracowników, informacja zwrotna, coaching, kierowanie zespołem, pokolenia na rynku pracy, systemy ocen, komunikacja wewnętrzna, proces odchodzenia pracowników, trudne rozmowy w HRM/; W jej szkoleniach i programach coachingowych uczestniczą pracownicy firm z większości branż w Polsce.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w formie elektronicznej będą wysłane uczestnikom drogą mailową przed szkoleniem. Podczas szkolenia będzie udostępniana prezentacja.
Informacje dodatkowe
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom drogą mailową najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia. Dane dostępowe do usługi zostaną opublikowane w karcie usługi nie później niż w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Forma zdalna usługi. Szkolenie odbywa się poprzez platformę szkoleniową.
MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:
Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy)
2GB pamięci RAM (zalecane 4GB)
System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja)
Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari (zaktualizowane do najnowszej wersji)
Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości HD)
Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki.
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć do szkolenia. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika przed szkoleniem. Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg harmonogramu szkolenia.