Zarządzanie transformacją cyfrową: "Akademia kompetencji w zakresie cyfryzacji"
Zarządzanie transformacją cyfrową: "Akademia kompetencji w zakresie cyfryzacji"
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kadra zarządzająca/Właściciele firm/Pracownicy przedsiębiorstwa
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji07-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa - Zarządzanie transformacją cyfrową: "Akademia kompetencji w zakresie cyfryzacji"przygotowuje do umiejętnego budowania i komunikowania strategii transformacji cyfrowej i przewodzenia jej realizacji a także do umiejętności diagnozy dojrzałości cyfrowej i umiejętności wyznaczania strategicznych kierunków zmian w przedsiębiorstwie, w celu osiągania przewagi konkurencyjnej.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza- Opisuje złożone zjawiska ekonomiczne i społeczne. Charakteryzuje pojęcie i etapy budowania strategii transformacji cyfrowej firmy. | Kryteria weryfikacji Przeprowadza analizę złożonych zjawisk ekonomicznych i społecznych, identyfikując główne czynniki i zależności pomiędzy nimi. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcie "transformacja cyfrowa" oraz wyjaśnić jego znaczenie w kontekście współczesnego biznesu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza- Charakteryzuje dojrzałość cyfrową przedsiębiorstwa oraz objaśnia czynniki ją kształtujące | Kryteria weryfikacji Wskazuje różne poziomy dojrzałości cyfrowej, od początkowego, przez średnio zaawansowany, aż po zaawansowany, i umieć je opisać. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Objaśnia, jak kompetencje i umiejętności pracowników, programy szkoleniowe oraz zarządzanie talentami wpływają na rozwój cyfrowy przedsiębiorstwa. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się WiedzaCharakteryzuje mapę drogową transformacji cyfrowej oraz zasady jej przygotowania. | Kryteria weryfikacji Definiuje opisać kluczowe elementy składowe mapy drogowej, takie jak cele strategiczne, kluczowe inicjatywy, kamienie milowe, zasoby, harmonogramy, i wskaźniki sukcesu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Przeprowadza analizę bieżącej sytuacji przedsiębiorstwa, w tym audyt technologiczny, analiza procesów biznesowych, oraz ocena dojrzałości cyfrowej. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się WiedzaObjaśnia podstawowe regulacje prawne z zakresu ochrony i przetwarzania danych. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia zasady przetwarzania danych osobowych określone w regulacjach prawnych, takie jak legalność, rzetelność, przejrzystość, minimalizacja danych, ograniczenie celu, prawidłowość, ograniczenie przechowywania, integralność i poufność. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia obowiązki administratorów danych w zakresie rejestracji zbiorów danych i zgłaszania incydentów związanych z ochroną danych osobowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się WiedzaWie jak zachować ciągłość działania organizacji w procesie transformacji cyfrowej. | Kryteria weryfikacji Opracowuje strategię ciągłości działania, która obejmuje zarówno planowanie przedtransformacyjne, jak i zarządzanie w trakcie oraz po zakończeniu transformacji cyfrowej. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Zarządza zasobami ludzkimi, w tym identyfikować kluczowe role i odpowiedzialności, przeprowadzać szkolenia i zapewniać wsparcie pracowników w procesie transformacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się UmiejętnościBuduje strategię transformacji cyfrowej firmy oraz określa cele i mierniki jej realizacji. | Kryteria weryfikacji Definiuje kluczowe obszary, które wymagają transformacji cyfrowej, takie jak operacje, sprzedaż, marketing, obsługa klienta, czy zarządzanie zasobami ludzkimi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Priorytetyzuje cele, uwzględniając zasoby dostępne dla firmy, potencjalny wpływ na działalność oraz czas realizacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się UmiejętnościDiagnozuje poziom dojrzałości cyfrowej fi rmy oraz rekomenduje działania zwiększające dojrzałość w strategicznych dla firmy obszarach. | Kryteria weryfikacji Przerowadza analizę obecnej sytuacji firmy, uwzględniając różne aspekty dojrzałości cyfrowej, takie jak technologie, procesy, kultura organizacyjna, kompetencje pracowników, i zarządzanie danymi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Planuje wdrożenie rekomendowanych działań, określając kroki, zasoby, harmonogramy, oraz osoby odpowiedzialne za realizację poszczególnych zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się UmiejętnościOkreśla potencjalne ryzyka w realizacji strategii i proponuje rozwiązania w ramach mitygacji tych ryzyk. | Kryteria weryfikacji Klasyfikuje ryzyka według różnych kategorii, takich jak ryzyka operacyjne, finansowe, technologiczne, prawne, środowiskowe, oraz ryzyka związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji worzy mapy ryzyk, które wizualizują ryzyka według ich wpływu i prawdopodobieństwa, umożliwiając priorytetyzację działań mitygujących. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się UmiejętnościKomunikuje plan wdrażania strategii. | Kryteria weryfikacji Przedstawia plan wdrażania strategii, unikając nadmiernego zawiłości językowej i technicznego żargonu, aby umożliwić zrozumienie dla różnych odbiorców. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Efektywnie wykorzystuje narzędzia wizualne, takie jak wykresy, diagramy, tabele, czy infografiki, aby ułatwić zrozumienie prezentowanego materiału. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Umiejętności Komunikuje proces zmian w przedsiębiorstwie dobierając skuteczne kanały, techniki i treści komunikatów. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje różne grupy odbiorców w organizacji i dostosować wybór kanałów komunikacji do ich potrzeb, preferencji i poziomu zaangażowania. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Formułuje treści komunikatów w sposób motywujący i inspirujący pracowników do zaangażowania się w proces zmiany, podkreślając korzyści i celowość przeprowadzanych działań. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się UmiejętnościPrezentuje strategię transformacji cyfrowej firmy, wyjaśnia jej cele i prognozowane rezultaty wdrożeń. | Kryteria weryfikacji Prezentuje prognozowane rezultaty wdrożeń strategii transformacji cyfrowej, takie jak zwiększona wydajność operacyjna, lepsza obsługa klienta, innowacyjność produktów i usług, czy rozwój nowych kanałów dystrybucji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Uwzględnia analizę ryzyka związanego z realizacją strategii transformacji cyfrowej firmy, prezentując planowane działania mitygujące oraz zabezpieczające przed ewentualnymi negatywnymi konsekwencjami. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się UmiejętnościAnalizuje łańcuch wartości swojej firmy i wskazuje elementy, w których wdrażanie transformacji cyfrowej może przynieść największe efekty skutkujące możliwością uzyskiwania przewagi konkurencyjnej | Kryteria weryfikacji Przeprowadza analizę łańcucha wartości firmy, identyfikując obszary, w których wdrożenie transformacji cyfrowej może przynieść największe korzyści, zarówno pod względem efektywności operacyjnej, jak i innowacyjności produktów i usług. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Proponuje konkretne działania transformacyjne, które mogą być wprowadzone w wybranych obszarach łańcucha wartości firmy, takie jak automatyzacja procesów, wdrażanie nowych technologii, czy personalizacja oferty dla klientów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się UmiejętnościZarządza przygotowaniem mapy drogowej transformacji cyfrowej | Kryteria weryfikacji Opracowuje mapę drogową transformacji cyfrowej, prezentując planowane etapy i działania, które prowadzą od obecnego stanu do osiągnięcia założonych celów. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Regularnie monitoruje postępy w realizacji mapy drogowej i dostosowuje plany działania w przypadku potrzeby, aby zapewnić skuteczność transformacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się UmiejętnościPlanuje wdrożenia innowacji cyfrowych w firmie. | Kryteria weryfikacji Przeprowadza szczegółową analizę potrzeb firmy oraz możliwości, jakie oferują innowacje cyfrowe, biorąc pod uwagę cele biznesowe, strategię rozwoju i oczekiwania klientów. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Opracowuje plan wdrożenia innowacji cyfrowych, określając konkretne etapy, harmonogram, zasoby potrzebne do realizacji oraz odpowiedzialność za poszczególne działania. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się UmiejętnościZarządza projektami wdrożeń innowacji cyfrowych. | Kryteria weryfikacji Opracowuje kompletny plan projektu wdrożenia innowacji cyfrowych, zawierający cele, harmonogram, budżet, zasoby, oraz wyznaczone role i odpowiedzialności. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Skutecznie komunikuje się z członkami zespołu projektowego oraz interesariuszami, zapewniając ciągłą informację o postępach, problemach i decyzjach projektowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczneZarządza w sposób umożliwiający osiągnięcie założonych celów. | Kryteria weryfikacji Regularnie monitoruje postępy w realizacji celów, śledząc osiągnięcie etapów lub kamieni milowych, oraz analizując bieżące wyniki w odniesieniu do założonych celów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Utrzymuje otwartą i efektywną komunikację z członkami zespołu oraz interesariuszami, informując ich o postępach, zmianach lub ewentualnych problemach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne Organizuje pracę w sposób niewymagający nadzoru. Uwzględnia lub uzasadnia brak akceptacji propozycji innych interesariuszy transformacji cyfrowej w firmie. | Kryteria weryfikacji Wykazuje się zdolnością do organizowania pracy bez potrzeby ciągłego nadzoru, podejmując inicjatywę i podejmując decyzje w celu osiągnięcia założonych celów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji wykazuje się rzetelnością i odpowiedzialnością w wykonywaniu powierzonych mu zadań, dbając o terminowe dostarczanie wyników i osiąganie założonych celów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczneAfirmuje pozytywny stosunek do zmiany. | Kryteria weryfikacji Wykazuje otwartość na nowe pomysły i propozycje zmian, z zainteresowaniem eksplorując różne możliwości rozwoju. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Wykazuje kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań na potrzeby zmian, proponując innowacyjne podejścia i strategie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Walidacja w oparciu o zaliczenie przez uczestnika testu wiedzy.
Program
Program
Zajęcia teoretyczne opierają się na prezentacji założeń i pomówieniu faktycznych czynności podejmowanych w
przedsiębiorstwach MŚP w ramach prowadzonej tematyki zajęć, głównie poprzez metodę case study.
Co najmniej połowę zajęć stanowią zajęcia praktyczne wykorzystujące metody warsztatowe, pracę własną i zagadnienia dopasowane do indywidualnych - faktycznych i przewidywanych w przyszłości potrzeb uczestników.
Program usługi obejmuje:
Etap 1. Budowanie strategii transformacji cyfrowej firmy - w tym określanie i specyfikacja produktów cyfrowych (zaj. teoretyczne, zaj. praktyczne: case study, warsztat grupowy,analiza, dyskusja)
- Określ swój punkt początkowy
- Określ swoje priorytety
- Opracuj mapę rozwoju
- Przygotuj swoje zespoły
Etap 2. Określanie dojrzałości cyfrowej przedsiębiorstwa, w szczególności możliwości zastosowania produktów cyfrowych w wewnętrznych procesach przedsiębiorstwa (zaj. teoretyczne, zaj. praktyczne: case study, praca w grupie, analiza, dyskusja)
- cyfrowe media - radia, kanały telewizyjne, platformy streamingowe
- aplikacje cyfrowe - webowe, mobilne, desktopowe
- platformy edukacyjne
- platformy służące sprzedaży produktów cyfrowych
- platformy usługowe
- platformy gamingowe
- platformy społecznościowe
- artykuły cyfrowe (np. e-booki, pliki cyfrowe)
- digitalne środki wymiany (np. kryptowaluty, tokeny)
- digitalne tożsamości (np. e-dowody osobiste)
- subskrypcje cyfrowe
- digitalne narzędzia.
Etap 3. Wdrażanie mapy drogowej transformacji cyfrowej oraz zasady jej przygotowania - ogóle zasady zarządzania produktami informatycznymi w czasie (zaj. teoretyczne, w tym case study, dyskusja)
A. Część diagnostyczna mapy drogowej (analiza, praca w grupie):
- Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa (zawierającą m.in.: analizę procesów produkcyjnych, zasobów technicznych, procesów komunikacji z klientem oraz charakterystykę realizacji procesów komunikacji z podwykonawcami i dostawcami) uwzględniającą informacje dotyczące stopnia informatyzacji i cyfryzacji opisywanych obszarów.
- Charakterystyka otoczenia i trendów rynkowych w zakresie transformacji cyfrowej w relacji do analizowanego przedsiębiorstwa.
- Charakterystyka produktów przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem aspektu ich dojrzałości cyfrowej.
- Charakterystyka dotychczasowego modelu biznesowego przedsiębiorstwa wraz z określeniem poziomu wykorzystania technologii cyfrowych.
- Identyfikacja, wskazanie i uzasadnienie obszarów potencjału (działań/procesów) w przedsiębiorstwie do przeprowadzenia transformacji cyfrowej, z wyszczególnieniem działalności produkcyjnej i pozostałej.
- Ocena dojrzałości cyfrowej przedsiębiorstwa.
- Wnioski i plan dalszych działań.
B. Część wdrożeniowa (analiza, praca w grupie):
- Charakterystyka inwestycji:
- a) opis zaplanowanej inwestycji jako elementu wdrażania strategii cyfrowej w szczególności w zakresie działalności produkcyjnej,
- b) analiza kosztów wdrożenia, korzyści z wdrożenia i potencjalne ryzyka,
- c) określenie celów transformacji cyfrowej oraz mierników ich efektywności
- d) uzasadnienie strategiczne wybranej inwestycji
- e) uzasadnienie finansowe wybranej inwestycji – m.in. wskaźniki efektywności, ROI;
2. Plan wdrożenia (zadania, działania, KPI, czas realizacji), (część teoretyczna: prezentacja, wykład; częśc praktyczna: analiza, praca w grupie, dyskusja)
3. Planowane źródła finansowania. (zaj. teoretyczne- prezentacja + wykład, zaj. praktyczne - analiza, praca w grupie)
Praktyczne umiejętności z zakresu budowania strategii transformacji cyfrowej firmy i określania specyfikacji produktów cyfrowych (zajęcia praktyczne – warsztat)
Praktyczne umiejętności z zakresu analizowani dojrzałości cyfrowej przedsiębiorstwa i zastosowania produktów cyfrowych w przedsiębiorstwie (zajęcia praktyczne – warsztat)
Praktyczne umiejętności z zakresu wdrażania transformacji cyfrowej i innowacji cyfrowych oraz planowaniazarządzania produktem informatycznym w cyklu życia produktu (zajęcia praktyczne – warsztat)
Walidacja - test wiedzy i umiejętności z zakresu tematycznego szkolenia (test wyboru + otwarte zadanie sytuacyjne).
- czas przeznaczony na wykonanie testu: 30 minut
- próg zaliczenia 50%
- metoda testu: 10 zadań - 9 zadań test wyboru (1pkt), 1 zadanie otwarte (2pkt).
- osoba walidująca: Dawid Baron
Format Szkolenia:
- Wykłady i prezentacje ekspertów z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi.
- Warsztaty praktyczne i case studies umożliwiające aplikację wiedzy w realnym środowisku pracy.
- Sesje coachingowe i dyskusje grupowe służące refl eksji i wymianie doświadczeń.
- Test wiedzy.
1 godzina dydaktyczna = 45 min. (przerwy nie są wliczane w koszt realizacji usługi)
Warunki organizacyjne dla przeprowadzanej usługi:
- praca indywidualna
- praca w grupach (grupy 4 lub 5 osobowe w zależności od ilości uczestników)
- praca przy użyciu materiałów biurowych (kartki, mazaki, długopisy, flipczart)
- praca przy użyciu narzędzi elektronicznych (komputer)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 38 Przywitanie uczestników - sprawy organizacyjne oraz omówienie tematu 1 dnia szkolenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 38 PRE Test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 38 Budowanie strategii transformacji cyfrowej firmy - w tym określanie i specyfikacja produktów cyfrowych - prezentacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 38 Budowanie strategii transformacji cyfrowej firmy - w tym określanie i specyfikacja produktów cyfrowych - wykład | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 38 Budowanie strategii transformacji cyfrowej firmy - w tym określanie i specyfikacja produktów cyfrowych - analiza, praca w grupie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 38 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 38 Budowanie strategii transformacji cyfrowej firmy - w tym określanie i specyfikacja produktów cyfrowych - praca w grupie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 38 Budowanie strategii transformacji cyfrowej firmy - w tym określanie i specyfikacja produktów cyfrowych - dyskusja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 38 Określanie dojrzałości cyfrowej przedsiębiorstwa, w szczególności możliwości zastosowania produktów cyfrowych w wewnętrznych procesach przedsiębiorstwa - prezentacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 38 Określanie dojrzałości cyfrowej przedsiębiorstwa, w szczególności możliwości zastosowania produktów cyfrowych w wewnętrznych procesach przedsiębiorstwa - wykład | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 38 Określanie dojrzałości cyfrowej przedsiębiorstwa, w szczególności możliwości zastosowania produktów cyfrowych w wewnętrznych procesach przedsiębiorstwa - analiza, praca w grupie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 38 Określanie dojrzałości cyfrowej przedsiębiorstwa, w szczególności możliwości zastosowania produktów cyfrowych w wewnętrznych procesach przedsiębiorstwa - dyskusja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 38 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 38 Wdrażanie mapy drogowej transformacji cyfrowej oraz zasady jej przygotowania - ogóle zasady zarządzania produktami informatycznymi w czasie - prezentacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 38 Wdrażanie mapy drogowej transformacji cyfrowej oraz zasady jej przygotowania - ogóle zasady zarządzania produktami informatycznymi w czasie - wykład | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 38 Wdrażanie mapy drogowej transformacji cyfrowej oraz zasady jej przygotowania - ogóle zasady zarządzania produktami informatycznymi w czasie - Część diagnostyczna mapy drogowej - analiza | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 38 Wdrażanie mapy drogowej transformacji cyfrowej oraz zasady jej przygotowania - ogóle zasady zarządzania produktami informatycznymi w czasie - Część diagnostyczna mapy drogowej - praca w grupie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 38 Wdrażanie mapy drogowej transformacji cyfrowej oraz zasady jej przygotowania - ogóle zasady zarządzania produktami informatycznymi w czasie - Część wdrożeniowa - analiza | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 38 Wdrażanie mapy drogowej transformacji cyfrowej oraz zasady jej przygotowania - ogóle zasady zarządzania produktami informatycznymi w czasie - Część wdrożeniowa - praca w grupie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 38 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 38 Wdrażanie mapy drogowej transformacji cyfrowej oraz zasady jej przygotowania - ogóle zasady zarządzania produktami informatycznymi w czasie - podsumowanie - dyskusja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 38 Plan wdrożenia (zadania, działania, KPI, czas realizacji) - prezentacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 38 Plan wdrożenia (zadania, działania, KPI, czas realizacji) - wykład | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 38 Plan wdrożenia (zadania, działania, KPI, czas realizacji) - analiza | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 38 Plan wdrożenia: zadania - praca w grupie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 38 Plan wdrożenia: działania - praca w grupie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 38 Plan wdrożenia: KPI - praca w grupie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 38 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 38 Plan wdrożenia: czas realizacji - praca w grupie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 38 Planowane źródła finansowania - prezentacja + wykład | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 38 Planowane źródła finansowania - analiza, praca w grupie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 38 Praktyczne umiejętności z zakresu budowania strategii transformacji cyfrowej firmy i określania specyfikacji produktów cyfrowych – warsztat | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 38 Praktyczne umiejętności z zakresu analizowania dojrzałości cyfrowej przedsiębiorstwa i zastosowania produktów cyfrowych w przedsiębiorstwie – warsztat | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 38 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 38 Praktyczne umiejętności z zakresu wdrażania transformacji cyfrowej i innowacji cyfrowych oraz planowania, zarządzania produktem informatycznym w cyklu życia produktu – warsztat | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 38 Walidacja - test wiedzy i umiejętności z zakresu tematycznego szkolenia (test wyboru + otwarte zadanie sytuacyjne) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 38 POST testy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 38 Podsumowanie szkolenia - wolna dyskusja, pytania do Trenera, ankieta | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto9 225,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto184,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
ALEKSANDRA WOŹNIAK
Praca w różnorodnym środowisku biznesowym (startupy, administracja publiczna, korporacje, własna działalność czy trzeci sektor – NGO) pozwala Oli świetnie wczuć się w perspektywę klienta.
Ola jako inżynier analityczne podchodzi do faktów i danych. Korzystając z wiedzy oraz doświadczenia z obszaru rozwoju organizacji rozumie kontekst biznesowy, a na koniec wykorzystując doskonałe zdolności komunikacyjne oraz swoją wiedzę psychologiczną potrafi dotrzeć do najważniejszych podmiotów zmiany – pracowników, managerów, prezesów.
To właśnie zaangażowanie w działalność pro-bono daje Oli wyjątkową perspektywę społeczną, którą umiejętnie wykorzystuje w pracy z klientami. Ponadto z wielkim oddaniem wspiera generację Z w rozwoju jako mentorka na Politechnice Warszawskiej.
Ola studiowała na Politechnice Warszawskiej (Mechanika i budowa maszyn, inż), SGH (zarządzanie strategiczne, mgr), FAU Erlangen – Nurnberg (ekonomia, mgr) oraz Uniwersytet Warszawski (Psychologia pozytywna, studia podyplomowe).
Główne tematy szkoleń i webinarów prowadzonych przez Olę to:
zmiany międzygeneracyjne
budowanie zaangażowania
wspierająca kultura organizacyjna
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
1. Ankiety
2. Pre i Post testy
3. Prezentacja
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania zaświadczenia/certyfikatu jest:
uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć zaliczenie testu wiedzy
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami