Sztuczna inteligencja jako pomoc w skutecznym marketingu w social mediach. Chat GTP.
Możliwość dofinansowania
Sztuczna inteligencja jako pomoc w skutecznym marketingu w social mediach. Chat GTP.
Numer usługi 2024/05/20/162229/2155392
2 750,00 PLN
brutto
2 750,00 PLNnetto
171,88 PLNbrutto/h
171,88 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby fizyczne, pracownicy, którzy chcą poznać:
- podstawy Sztucznej Inteligencji,
- zastosowanie, przegląd Al,
- wykorzystanie narzędzi Al, zasady komunikacji z systemami opartymi na Sztucznej Inteligencji
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji30-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zapewnienie uczestnikom dogłębnej wiedzy na temat możliwości, jakie oferuje sztuczna inteligencja, ze szczególnym uwzględnieniem ChatGPT. Uczestnicy dowiedzą się, jak sztuczna inteligencja i ChatGPT są rozwijane i jak mogą je wykorzystać w swojej codziennej pracy, rozwój kompetencji technologicznych i zrozumienie wpływu AI na różne aspekty pracy. Skupienie na realnych przypadkach użycia ChatGPT w różnych działach biznesowych, pokazując, jak może zwiększyć produktywność.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - Zrozumienie podstaw sztucznej inteligencji (Al)- Umiejętność zastosowania narzędzi Al - Jak rozmawiać z wirtualnym asystentem? - Podstawowe sposoby analizy danych z zastosowaniem Al w biznesie | Kryteria weryfikacji Stosuje ChatGPT w biznesie bazując na konkretnych przykładach wykorzystania ChatGPT w różnych działach, takich jak HR, marketing, sprzedaż i obsługa klienta. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej zawiera informacje na temat Zakres usługi rozwojowej oraz opis efektów uczenia się po ukończeniu usługi rozwojowej.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej zawiera informacje dotyczące spełnienia określonych wymagań.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
- Czym Jest Sztuczna Inteligencja (AI)?
- Korzyści Z Integracji Sztucznej Inteligencji W Marketingu W Mediach Społecznościowych
- 8 Strategii Wykorzystania Sztucznej Inteligencji W Marketingu W Mediach Społecznościowych
- -Tworzenie I Zarządzanie Treścią
- -Automatyzacja Zarządzania Mediami Społecznościowymi
- -Kampanie Reklamowe W Mediach Społecznościowych
- -Analiza Konkurencji I Social Listening
- -Analiza Publiczności I Klientów
- -Marketingu Influencerów
- -Personalizacja Poprzez Chatboty
- -Połączenie AI Z AR
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 4
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Czym Jest Sztuczna Inteligencja (AI)? | Prowadzący Julia Nowaczek | Data realizacji zajęć 31-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Korzyści Z Integracji Sztucznej Inteligencji W Marketingu W Mediach Społecznościowych | Prowadzący Julia Nowaczek | Data realizacji zajęć 31-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 8 Strategie Wykorzystania Sztucznej Inteligencji W Marketingu W Mediach Społecznościowych | Prowadzący Julia Nowaczek | Data realizacji zajęć 01-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 750,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 750,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto171,88 PLN
- Koszt osobogodziny netto171,88 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Julia Nowaczek
Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń w zakresie poruszania się w Social Mediach. Pani Julia zawodowo pracuje jako specjalista ds. social mediów w firmie szkoleniowej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
Adres
Adres
ul. Aleja Niepodległości 63
27-200 Starachowice
woj. świętokrzyskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
Kontakt
Kontakt
Paulina Gębura
E-mail
factory.szkolenia@gmail.com
Telefon
(+48) 735 040 262