Akademia Menedżera II
Akademia Menedżera II
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
-
absolwentów Akademii Menedżera I
-
menedżerów, którzy chcą czerpać większą satysfakcję z bycia liderem, budować i rozwijać swoją rolę jako przywódcy, zwiększyć skuteczność działań, kreować zmianę w swoim życiu zawodowym.
-
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników17
- Data zakończenia rekrutacji12-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Akademi Menedżera II" przygotowuje uczestników do kształtowania postawy lidera, poprzez wzmocnienie umiejętności przywódczych oraz wykorzystanie sposobów na usprawnienia w budowaniu i utrzymywaniu relacji z innymi a także w osiąganiu celów w pracy zawodowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą z zakresu kształtowania postawy lidera w organizacji | Kryteria weryfikacji • charakteryzuje swoją postawę jako lidera• omawia własną motywację i efektywność w funkcjonowaniu jako lider • identyfikuje metody budowania relacji i osiągania celów • definiuje mechanizmy swojego funkcjonowania w budowaniu relacji i w osiąganiu celów | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje sposoby usprawnienia budowania relacji i utrzymywania relacji z innymi, a także osiągania celów w pracy zawodowej | Kryteria weryfikacji • kształtuje postawę lidera, zwiększając swoją wiarygodność• monitoruje własną motywację i efektywność w funkcjonowaniu jako lider i dąży do ich zwiększania • posługuje się szerszą perspektywą doboru metod budowania relacji i osiągania celów • planuje i wdraża kierunek zmian zwiększających ich skuteczność w radzeniu sobie z relacjami i/lub osiąganiu celów | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie w dniach 16-18.09.2024 r. poprowadzą również trenerzy: Dorota Wiśniewska oraz Andrzej Matyka.
PROGRAM
Potencjał menedżera – różne punkty widzenia
1. Diagnoza skutecznej realizacji celów/nastawienia na relacje
- SWOT, zalety, wady i to, co interesujące
2. Praca nad przekonaniami dotyczącymi roli lidera
- Przekonania związane z nastawieniem na relacje
- Przekonania związane z nastawieniem na cel
- Zmiana perspektywy – gotowość do przyjęcia odmiennej perspektywy jako podstawa rozwoju
Rozwój potencjału w zakresie skutecznego osiągania celów
1. Trening motywacji do realizacji celów
- Inne punkty widzenia na mój sposób osiągania celów (np. praca z barierami: przeformułowanie celów, mnogość celów, brak celu, priorytety, cele, które lubimy i których nie lubimy)
- Dialog wewnętrzny a skuteczność osiągania celów
- Planowanie za pomocą strategii Walta Disneya
2. Określenie pożądanej skuteczności osiągania celów
- Cel – korzyści związane z adekwatnie wyznaczanym sobie celem
- Wizja i cel jako motywator do zmiany
- Waga jasności celu zmiany w zaangażowaniu własnym i wpływaniu na innych – według badań nad skutecznością liderów
- Narzędzia zwiększające skuteczność nastawienia na cel (monitorowanie skuteczności i podejmowania decyzji, stawianie granic, planowanie od końca)
3. Niezależność w podejmowaniu decyzji
- Wzmocnienie zaufania do siebie – co zrobić, aby być bardziej stanowczym?
- Umiejętność przekonywania do swoich wartości – co zrobić, aby wpływać na innych?
- Uwzględnianie różnic w podejmowaniu decyzji i schematów działania w procesie zmiany
- Podejmowanie ryzyka w zgodzie ze sobą
4. Określenie metody znajdowania pomostu
- Przejście od stanu teraźniejszego funkcjonowania do stanu pożądanego funkcjonowania w zakresie osiągania celów
Rozwój potencjału w zakresie budowania relacji
1. Poszerzenie perspektywy własnego funkcjonowania w relacjach
- Diagnoza sposobu budowania relacji
- Waga relacji ze sobą: samoakceptacja, zaufanie do siebie, pewność siebie
- Trening umiejętności przyjmowania nowego konstruktywnego spojrzenia na siebie
- Waga relacji z innymi. Praca nad sytuacjami zgłoszonymi przez uczestników dotyczącymi trudnych sytuacji w relacjach z pracownikami w ramach organizacji oraz z klientami
- Rozumienie perspektywy widzenia innych. Budowanie zaufania do odmiennych stylów i punktów widzenia
2. Trening uważności na potrzeby własne i innych
- Rozpoznanie emocji i potrzeb
- Zrozumienie i akceptacja przeżyć, stanów i myśli swoich i innych osób (empatia)
- Poszerzenie świadomości i umiejętności wyrażania siebie
- Reagowanie to decyzja: zmieniać innych czy swoje reakcje na zachowania innych?
- Jak zarządzać własnymi emocjami i radzić sobie ze stanami emocjonalnymi innych osób
3. Zaufanie do współpracy
- Diagnoza pozytywnych mechanizmów we współpracy, określanie rozwojowych zmian
- Szanse i zagrożenia we współpracy z innymi. Rola lidera w budowaniu współpracy i zaufania
- Od trudnych emocji do satysfakcji – sztuka radzenia sobie z kryzysem
4. Określenie metody znajdowania pomostu
- Przejście od stanu teraźniejszego funkcjonowania do stanu pożądanego funkcjonowania w relacjach z innymi
Out of the box – wyjście poza schemat – odwaga w byciu liderem – kuźnia potencjałów przywódczych
Znajdowanie płaszczyzny porozumienia w pracy zawodowej na poziomie przekonań i wartości – gra „Budowanie mostu porozumienia”
- Rozwój elastyczności w komunikacji, wychodzenie poza schemat
- Otwartość na zmianę, zwiększanie odpowiedzialności i sprawczości w budowaniu relacji i osiąganiu celów w pracy zawodowej
Czas trwania szkolenia:
Szkolenie trwa 24 godziny dydaktyczne (tj. 45 minut).
Walidacja:
W trakcie szkolenia przeprowadzana będzie walidacja w formie wywiadu ustrukturyzowanego oraz obserwacji w warunkach symulowanych.
Osoba walidująca waliduje usługę po jej zakończeniu, w oparciu o checklistę od trenera, a następnie potwierdza osiągnięcie efektów kształcenia swoim podpisem na certyfikacie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Diagnoza skutecznej realizacji celów/nastawienia na relacje | Prowadzący Małgorzata Szybińska | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Szybińska | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Praca nad przekonaniami dotyczącymi roli lidera | Prowadzący Małgorzata Szybińska | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Szybińska | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Trening motywacji do realizacji celów | Prowadzący Małgorzata Szybińska | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Szybińska | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Określenie pożądanej skuteczności osiągania celów | Prowadzący Małgorzata Szybińska | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Niezależność w podejmowaniu decyzji | Prowadzący Małgorzata Szybińska | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Szybińska | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Określenie metody znajdowania pomostu | Prowadzący Małgorzata Szybińska | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Szybińska | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Poszerzenie perspektywy własnego funkcjonowania w relacjach | Prowadzący Małgorzata Szybińska | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Szybińska | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Trening uważności na potrzeby własne i innych | Prowadzący Małgorzata Szybińska | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Zaufanie do współpracy | Prowadzący Małgorzata Szybińska | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Szybińska | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Określenie metody znajdowania pomostu | Prowadzący Małgorzata Szybińska | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Szybińska | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Out of the box – wyjście poza schemat – odwaga w byciu liderem – kuźnia potencjałów przywódczych | Prowadzący Małgorzata Szybińska | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Szybińska | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Znajdowanie płaszczyzny porozumienia w pracy zawodowej na poziomie przekonań i wartości – gra „Budowanie mostu porozumienia” | Prowadzący Małgorzata Szybińska | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 797,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto199,88 PLN
- Koszt osobogodziny netto162,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Szybińska
Doświadczenie zawodowe budowała współpracując z przedstawicielami wielu branż. Z jej doradztwa oraz szkoleń korzystały instytucje finansowe (banki, leasing), firmy produkcyjne, usługowe i szkoleniowe, a także ministerstwa i urzędy. Wdrażała projekty rekrutacyjne w wiodącej firmie energetycznej, projekty selekcyjne (w tym Assessment Center) oraz Development Center dla dyrektorów dużej firmy leasingowej. Posiada doświadczenie w przygotowywaniu trenerów wewnętrznych do prowadzenia zajęć edukacyjnych (banki, firma produkcyjna). Prowadząc zajęcia na wyższych uczelniach we Wrocławiu realizowała własne projekty edukacyjne w zakresie ocen pracowniczych, zarządzania grupą i efektywności osobistej.
Współpracowała z Ośrodkiem Rozwoju Edukacji w ramach projektu obejmującego dyrektorów szkół wszystkich poziomów edukacji na terenie kilku województw w zakresie planów zmian edukacyjnych w placówkach.
Jest również współautorką Akademii Menedżera, cieszącej się niesłabnącym powodzeniem i wysoko ocenianej przez uczestników. Cennym doświadczeniem jest ciągła współpraca w zespole trenerskim, która stanowi czynnik edukacyjny dla uczestników.
Dorota Wiśniewska
Jest ekspertem w dziedzinie szkoleń dla kadry menedżerskiej. Jest także certyfikowaną absolwentką szkoły trenerów przy Polskim Towarzystwie Psychologicznym – jednej z najlepszych szkół trenerów w Polsce oraz certyfikowanym coachem Points of You.
Dorota posiada duże doświadczenie zawodowe, o czym świadczą przykłady instytucji i firm, z którymi miała okazję współpracować: Ministerstwo Sprawiedliwości, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, OHP, Stowarzyszenie Przedsiębiorczości w Nieruchomościach, ARM S.A.
Jest wykładowcą następujących przedmiotów: „Propedeutyka stażu zawodowego”, „Nauczyciel superwizorem praktykującego studenta”, „Rozwijanie asertywności i Inteligencji emocjonalnej”, „Sztuka porozumiewania się”. Zajęcia prowadzi w Akademii Pedagogiki Specjalnej, Akademii Szybkiej Nauki oraz Uniwersytecie Dzieci.
Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu rozwiązywania konfliktów, komunikacji, treningu asertywności, przywództwa, motywowania i dyscyplinowania pracowników oraz zarządzania zespołem.
Jak mówi sama Dorota, jej misją jest propagowanie idei samoświadomości i rozwoju własnego potencjału. Dlatego też zajmuje się rozwojem kompetencji społecznych i menedżerskich od 1997 roku.
Andrzej Matyka
Już w trakcie studiów świadomie kształcił się w rozwijaniu umiejętności społecznych poprzez szereg staży i szkoleń w placówkach edukacyjnych. Wiedzę i umiejętności zaczął wykorzystywać w założonej w 1999 r. firmie turystycznej, którą prowadzi do dziś. Tu doskonalił komunikację w rozmowach z klientami, umiejętność trafiania w ich potrzeby, zarządzanie grupą pracowników o różnych oczekiwaniach oraz rozwiązywanie konfliktów.
Równolegle rozwijał swoją ścieżkę szkoleniową, początkowo jako wykładowca na Wyższej Szkole Humanistycznej w Pułtusku, a następnie jako trener w Kolegium Edukacji Specjalnej. Od 2001 roku łączy swoje życie zawodowe z EY Academy of Business, prowadząc szkolenia otwarte i zamknięte, jak również indywidualne spotkania poszkoleniowe.
Andrzej jest współautorem i realizatorem szkoleń z zakresu budowania i rozwoju zespołu, skutecznej komunikacji, przywództwa, twórczego rozwiązywania problemów, a także cieszącej się dużą popularnością Akademii Menadżera. Szkolenia prowadzone w formie warsztatów cechują się dużą interaktywnością i nastawieniem na potrzeby konkretnych uczestników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w formie skryptu.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnistwa w szkoleniu jest ukończenie szkolenia Akademia Menedżera (pierwsza część szkolenia) bądź łączne ukończenie 3 szkoleń:
- First Time Manager
- Metody i techniki zarządzania zespołem
- Lider: od wartości do skuteczności.
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest częścią pakietu Dyplomowanego Menedżera Biznesu z akredytacją EY Academy of Business.
Harmonogram godzinowy szkolenia każdorazowo dostosowywany jest do grupy szkoleniowej.
Godziny realizacji poszczególnych modułów szkolenia mogą ulec zmianie.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- W budynku znajduje się: parking dla rowerów, poczta, restauracja, firma kurierska, kiosk.