Profesjonalna obsługa klienta z elementami sprzedaży
Możliwość dofinansowania
Profesjonalna obsługa klienta z elementami sprzedaży
Numer usługi 2024/05/17/160998/2153145
5 120,00 PLN
brutto
5 120,00 PLNnetto
160,00 PLNbrutto/h
160,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób chcących nabyć wiedzę, kwalifikacje i uprawnienia, które powinien posiadać każdy profesjonalny pracownik obsługi klienta.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji19-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy kursu nabywają umiejętności związane z wykonywaniem pracy w zawodzie sprzedawcy. Aby sprzedaż przyniosła pożądane efekty, niezbędne jest profesjonalne przygotowanie do pracy przy obsłudze klienta. Realizując proces sprzedażowy, należy uwzględnić nie tylko techniki sprzedaży, ale również specyfikę produktu i charakterystykę grupy docelowej. Powodzenie procesu sprzedaży to: nawiązanie pozytywnego kontaktu poprzez prezentacje handlową.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Profesjonalna obsługa klienta | Kryteria weryfikacji - omawia cechy współczesnego rynku z uwzględnieniem roli marketingu,- charakteryzuje zachowania konsumenckie, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Proces zakupu | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje segmentację rynku i zachowania nabywców,- prezentuje właściwą ofertę handlową, - charakteryzuje procesy sprzedaży i dokonywania zakupów przez konsumentów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Prowadzenie procesu sprzedaży | Kryteria weryfikacji - prowadzi spotkania biznesowe i handlowe,- charakteryzuje zasady posprzedażowe, - omawia techniki i metody zamykania sprzedaży, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Negocjacje | Kryteria weryfikacji - omawia style negocjowania kontraktu handlowego,- posada wiedzę na temat cech skutecznego sprzedawcy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Czas pracy | Kryteria weryfikacji - umiejętność zarządzania sobą w czasie i organizacji stanowiska pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Pytanie 4. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji jest rozpoznawalny i uznawalny w danej branży/sektorze (czy certyfikat otrzymał pozytywne rekomendacje od co najmniej 5 pracodawców danej branży/ sektorów lub związku branżowego, zrzeszającego pracodawców danej branży/sektorów)?
TAK
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęICVC Certyfikacja Sp. z o.o.
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoICVC Certyfikacja Sp. z o.o.
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
- Znajomość specyfiki pracy na stanowisku Profesjonalna obsługa klienta z el. sprzedaży.
- Podstawowa wiedza na temat cech współczesnego rynku ze szczególnym uwzględnieniem roli marketingu.
- Wiedza i znajomość zachowań konsumenckich.
- Znajomość procesu zakupu.
- Wiedza na temat segmentacji rynku i sposób zachowań nabywców.
- Umiejętność właściwej prezentacji oferty handlowej, znajomość praw perswazji.
- Znajomość etapów w procesie sprzedaży, w tym również głównych czynników dokonywania zakupów przez konsumentów.
- Umiejętność przeprowadzenia procesu sprzedaży, prowadzenia spotkania biznesowego i handlowego.
- Znajomość zasad obsługi posprzedażowej i pozyskania referencji.
- Znajomość technik i metod zamykania sprzedaży.
- Znajomość stylów negocjowania kontraktu handlowego.
- Wiedza na temat cech skutecznego sprzedawcy.
- Umiejętność zarządzania sobą w czasie i organizacji stanowiska pracy.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto5 120,00 PLN
- Koszt usługi netto5 120,00 PLN
- Koszt godziny brutto160,00 PLN
- Koszt godziny netto160,00 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto250,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto250,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały notes, długopis, teczka.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem rozpoczęcia kursu jest zebranie minimalnej liczby uczestników.
EGZAMIN WYMAGANY - każdy uczestnik po ukończeniu kursu musi przystąpić do egzaminu.
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych 1 godzina szkoleniowa = 1 godzina dydaktyczna (45 min).
Adres
Adres
ul. Daszyńskiego 3
38-100 Strzyżów
woj. podkarpackie
Kontakt
Kontakt
Zdzisław Sikora
E-mail
fundacja@piwz.pl
Telefon
(+48) 726 826 040