English for IT - Kurs języka angielskiego dla pracowników działu IT na poziomie B1 - 56 godzin w formie stacjonarnej
English for IT - Kurs języka angielskiego dla pracowników działu IT na poziomie B1 - 56 godzin w formie stacjonarnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego oraz w zakresie specjalistycznego słownictwa związanego z IT.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji26-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs "English for IT - B1" ma na celu rozwój umiejętności językowych w branży IT na poziomie średniozaawansowanym. Uczestnicy kursu będą rozwijać swoje kompetencje językowe, zdobywać średniozaawansowane słownictwo techniczne, a także stosować język angielski w realnych sytuacjach zawodowych związanych z IT.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Znajomość terminologii IT na poziomie średnio-zaawansowanym:• Uczestnik identyfikuje i stosuje średniozaawansowane terminy i koncepcje związane z różnymi aspektami pracy w IT, takimi jak software engineering, system software oraz application software. 2. Umiejętności komunikacji technicznej na poziomie średnio-zaawansowanym: • Uczestnik efektywnie wykorzystuje język angielski do komunikacji na tematy techniczne, wyjaśniania problemów oraz dyskusji na tematy związane z architekturą oprogramowania i jego testowaniem. | Kryteria weryfikacji 1. Stosowanie terminologii IT na poziomie średnio-zaawansowanym:• Ocena zdolności uczestnika do zastosowania specjalistycznej terminologii w symulowanych rozmowach technicznych i pisemnych ćwiczeniach. 2. Efektywność komunikacji technicznej na poziomie średnio-zaawansowanym: • Ocena umiejętności uczestnika w prowadzeniu średniozaawansowanych rozmów technicznych, wyjaśnianiu rozwiązań i problemów technicznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Harmonogram spotkań, trenerzy oraz lokalizacja (w przypadku zajęć stacjonarnych) ustalane będą po zakończeniu rekrutacji.
Program:
Unit 1: Traits of a Software Engineer
- READING CONTEXT: Webpage
- VOCABULARY: ability, commitment, critical thinking, curious, dedicated, expertise, focus, goal-oriented, innovative, logical, outside the box, team player
- FUNCTION: Expressing a preference
Unit 2: GRAMMAR: Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Past Continuous
Unit 3: My job
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: fixed-term contract, performance-related bonuses, work in shifts, technical support, get a promotion
- Function: Talking about one’s job
Unit 4: GRAMMAR: Present Perfect and past simple
Unit 5: Problem Solving
- READING CONTEXT: Email
- VOCABULARY: address, analysis, application, approach, iterative, iteration, problem identification, procedure, problem solving, redefine, solution, synthesis
- FUNCTION: Asking about progress
Unit 6: GRAMMAR: The future
Unit 7: Requirements Engineering
- READING CONTEXT: Webpage
- VOCABULARY: customer-driven, elicitation, functional hierarchy, market-driven, mode, object, requirements engineering, response, specification, user class, user-friendly, validation, verification
- FUNCTION: Expressing relief
Unit 8: GRAMMAR: Modal verbs
Unit 9: Software Architecture
- READING CONTEXT: Agenda
- VOCABULARY: application framework, conceptual view, deployment view, design pattern, idiom, implementation view, module, process view, programming plan, software architecture
- FUNCTION: Setting a deadline
Unit 10: GRAMMAR: present and past ability
Unit 11: Architectural Styles
- READING CONTEXT: Textbook excerpt
- VOCABULARY: abstract data type, component, connector, control structure, DSSA, implicit invocation, layered, main program with subroutines, pipes and filters, repository, system model
- FUNCTION: Disagreeing with an opinion
Unit 12: GRAMMAR: used to
Unit 13: Design Considerations
- READING CONTEXT: Blog
- VOCABULARY: abstraction, call graph, cohesion, complexity, coupling, information hiding, intra-modular attributes, simplify, stopping rule, system structure, wicked problem
- FUNCTION: Expressing confusion
Unit 14 GRAMMAR: comparatives and superlatives
Unit 15: Design Methods 1
- READING CONTEXT: Course description
- VOCABULARY: bottom-up design, decompose, design method, functional decomposition, idealistic, philosophy, primitive, rational, stepwise refinement, subfunction, top-down design
- FUNCTION: Discussing pros and cons
Unit 16: GRAMMAR: real conditions
Unit 17: Design Methods 2
- READING CONTEXT: Textbook excerpt
- VOCABULARY: data flow design, DFD, implementation stage, JSD, JSP, modeling stage, network stage, SA, schematic logic, structure chart, SD, structure diagram
- FUNCTION: Making a polite request
Unit 18: GRAMMAR: present perfect simple vs. continuous
Unit 19: Design Methods 3
- READING CONTEXT: Online encyclopedia article
- VOCABULARY: attribute, Booch method, class, class diagram, collaboration diagram, Fusion method, interaction diagram, object-oriented, OMT, property, sequence diagram, state, state diagram
- FUNCTION: Confirming information
Unit 20: GRAMMAR: articles
Unit 21: Software Testing Objectives
- READING CONTEXT: Webpage
- VOCABULARY: compare, demonstration model, destruction model, error, evaluation model, expected, error, failure, fault, fault detection, fault prevention, oracle, prevention model, satisfy, test criterion
- FUNCTION: Making a prediction
Unit 22: GRAMMAR: quantifiers
Unit 23: Software Testing Techniques
- READING CONTEXT: Journal article
- VOCABULARY: black-box testing, coverage-based testing, dynamic analysis, error-based testing, Fagan inspection, fault-based testing, peer review, proof of correctness, static analysis, scenario-based evaluation, stepwise abstraction, white-box testing
- FUNCTION: Delivering bad news
Unit 24: GRAMMAR: hypothetical conditional: past
Unit 25: Test Adequacy Criteria
- READING CONTEXT: Handbook
- VOCABULARY: anticomposition property, antidecomposition property, antiextensionality property, applicability property, complexity property, general multiple change property, inadequate empty set, monotonicity property, non-exhausting applicability property, renaming property, statement coverage property, test adequacy criteria
- FUNCTION: Giving advice
Unit 26: GRAMMAR: active vs. passive
Unit 27: Software Maintenance 1
- READING CONTEXT: Memo
- VOCABULARY: adaptive maintenance, corrective maintenance, enhance, insufficient, law of continuing change, law of increasing complexity, perfective maintenance, preventive maintenance, release, repair, software maintenance, unstructured code
- FUNCTION: Describing order of events
Unit 28: Travelling for Work
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: baggage reclaim, legoom, runway, first-class compartment, shared bathroom
- Function: Functional language used on business trips
Unit 29: Software Maintenance 2
- READING CONTEXT: Journal article
- VOCABULARY: design recovery, functional equivalence, legacy system, modernize, redocumentation, reengineering, renovation, restructuring, revamping, reverse engineering, web-based
- FUNCTION: Describing degree
Unit 30: Meetings
- VOCABULARY: Agenda, minutes, chairperson, participant, motion, adjourn, consensus, action items, follow-up, delegate
- SPEAKING: Initiating a meeting; Proposing and agreeing on agenda items; Expressing opinions and making suggestions; Summarizing discussions and confirming action items
Unit 31: Presentations
- VOCABULARY: Audience, engagement, visual aids, outline, bullet points, introduction, conclusion, transition, emphasize, clarify
- SPEAKING: Preparing and structuring a presentation; Delivering an introduction that captures attention; Explaining data and ideas clearly; Concluding effectively and inviting questions
W razie potrzeby programu w języku polskim prosimy o kontakt: info@coludziepowiedza.co
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto98,21 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,21 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (ukończony poziom A2).
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Cały kurs to 28 spotkań po 90 minut (1 godz. = 45 minut), zajęcia odbywają się dwa razy w tygodniu.
- Uczestnik ma dostęp do zamkniętej społeczności CLP VIP z dodatkowymi materiałami i bezpłatnymi konwersacjami z native speakerem na czas trwania kursu.
- Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
- Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka. Po ukończeniu szkolenia przeprowadzana jest podobna walidacja.
- Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego po uprzednim porozumieniu z Wykonawcą.