Zaawansowane Taktyki Reklamowe na Facebooku, Instagramie i TikToku. Szkolenie.
Zaawansowane Taktyki Reklamowe na Facebooku, Instagramie i TikToku. Szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa dedykowana dla:
- właścicieli firm chcących zdobyć wiedzę i umiejętności z zakresu wykorzystywania zaawansowanych taktyk reklamowych w social mediach,
- pracowników działów marketingu i sprzedaży,
- pracowników działów e-commerce,
- pracowników agencji marketingowych oraz reklamowych,
- wszystkich osób, chcących zwiększyć swoją wiedzę i umiejętności odnośnie wykorzystywania zaawansowanych taktyk reklamowych w social mediach (Facebook, Instagram, TikTok).
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji26-06-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego wykorzystywania zaawansowanych taktyk reklamowych w social mediach (Facebook, Instagram, TikTok).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - posługuje się wiedzą o najważniejszych zaawansowanych taktykach reklamowych w social mediach (Facebook, Instagram, TikTok). | Kryteria weryfikacji - opisuje najważniejsze zaawansowane taktyki reklamowych w social mediach (Facebook, Instagram, TikTok). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - analizuje wyniki reklamowe i intepretuje dane | Kryteria weryfikacji - opisuje wybrane elementy raportów reklamowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się ma świadomość konieczności optymalizacji kampanii na podstawie wskaźników wydajności reklam | Kryteria weryfikacji opisuje jak optymalizować kampanię na podstawie wskaźników wydajności reklam | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Do realizacji celu szkolenia konieczne jest minimalne doświadczenie w obsłudze sprzętu komputerowego (komputer, laptop) ora z Internetu.
Moduł 1: Wprowadzenie do Zaawansowanych Taktyk Reklamowych: - omówienie zaawansowanych strategii reklamowych na platformach - analiza aktualnych trendów w reklamie na Facebooku, Instagramie i TikToku.
- Wykorzystanie niestandardowych odbiorców i grup podobnych, kombnacje
- Wykorzystanie zaawansowanych narzędzi reklamowych na Facebooku, Instagramie - Praktyczne szkolenie z wykorzystania narzędzi reklamowych.
|
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Wprowadzenie do Zaawansowanych Taktyk Reklamowych. Rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu, ćwiczenia. | Prowadzący Justyna Krawczyk | Data realizacji zajęć 19-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Zaawansowane Targetowanie. Rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu, ćwiczenia. | Prowadzący Justyna Krawczyk | Data realizacji zajęć 19-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Optymalizacja Kampanii. Rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu, ćwiczenia. | Prowadzący Justyna Krawczyk | Data realizacji zajęć 19-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Zaawansowane Narzędzia i Strategie. Rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu, ćwiczenia. | Prowadzący Justyna Krawczyk | Data realizacji zajęć 19-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Kampanie Krok Po Kroku. Rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu, ćwiczenia. | Prowadzący Justyna Krawczyk | Data realizacji zajęć 19-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Test walidujący. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto1 500,00 PLN
- Koszt usługi netto1 500,00 PLN
- Koszt godziny brutto150,00 PLN
- Koszt godziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Justyna Krawczyk
Szkoleniowiec i wykładowca na uczelni wyższej, pasjonatka nowoczesnych narzędzi komunikacji Social Media. Od 11 lat aktywnie działa w świecie mediów internetowych. Doświadczenie zawodowe budowała w znanych agencjach reklamowych, poznając świat digital od podszewki. Posiada tytuł Magistra uzyskany na kierunku dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ze specjalnością w obszarze Public Relations. Niemal codziennie poszerza swoje horyzonty, zdając sobie sprawę, że branża marketingu internetowego stale się rozwija i ewoluuje. Swoimi działaniami przyczynia się do rozwoju wielu przedsiębiorstw, ich produktów i marek. Uczestniczyła w komunikacjach wizerunkowych i reklamowych ponad 150 firm! W roli szkoleniowca stawia na interakcję i praktyczne podejście, dzięki czemu uczestnicy jej szkoleń zyskują realne umiejętności, które mogą od razu wykorzystać w praktyce. W ciągu ostatnich 6 miesięcy, jej szkolenia ukończyło pond 100 osób! Jej celem jako szkoleniowca jest nie tylko przekazanie informacji, ale także inspirowanie i motywowanie innych do osiągania jeszcze lepszych rezultatów w dziedzinie marketingu internetowego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacje multimedialne, skrypty szkoleniowe.
Warunki uczestnictwa
Udział w usłudze nie wymaga spełnienia żadnych dodatkowych warunków.
Informacje dodatkowe
1. Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania.
2. Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie szkolenia przewidziano 30 minut przerwy. W przypadku wystąpienia dodatkowcyh przerw czas trwania szkolenia zostanie wydłużony o czas dodatkowych przerw. W przypadku konieczności zrobienia wcześniejszej przerwy czas przerwy głównej zostanie skrócony o czas trwania wcześniejszej przerwy.
3. Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o zakończeniu szkolenia.
4. Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest zpodatku VAT lub dofi nansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane za pomocą platformy zoom. Wymagania techniczne sprzętu: procesor 2-rdzeniowy 2 GHz; 2 GB pamięci RAM;system operacyjny Windows 8 lub nowszy, MAC OS wersja 10.13; przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari;stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps. Link dostępowy przesyłany uczestnikom na minimum dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia. Ważność linku obejmuje czas usługi.