Marketing Internetowy i Social Media na Platformach Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter i TikTok dla branży HoReCa
Marketing Internetowy i Social Media na Platformach Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter i TikTok dla branży HoReCa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Przedsiębiorcy i właściciele małych i średnich firm, którzy chcą wykorzystać potencjał marketingu internetowego i social media do promocji swoich produktów lub usług.
- Specjaliści ds. marketingu poszukujący bardziej zaawansowanych strategii i narzędzi w obszarze marketingu internetowego i social media.
- Osoby odpowiedzialne za działania marketingowe w firmach, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu prowadzenia kampanii na różnych platformach społecznościowych.
- Absolwenci kierunków związanych z marketingiem, którzy chcą zdobyć praktyczną wiedzę na temat efektywnego wykorzystania Facebooka, Instagrama, LinkedIn, Twittera i TikToka w działaniach marketingowych.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji11-09-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem tej usługi jest dostarczenie uczestnikom kompleksowej wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu marketingu internetowego oraz Social Media Marketingu na głównych platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter i TikTok. Szkolenie ma na celu wyposażenie uczestników w narzędzia i strategie niezbędne do skutecznego prowadzenia zarówno organicznych działań marketingowych, jak i kampanii płatnych na wspomnianych platformach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikowanie kluczowych funkcji i narzędzi dostępnych na platformach społecznościowych | Kryteria weryfikacji Omówienie kluczowych funkcji i narzędzi dostępnych na platformach społecznościowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy profesjonalne profile biznesowe | Kryteria weryfikacji Omówienie profesjonalnych profili biznesowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Analizuje wyniki kampanii marketingowych oraz optymalizuje strategie treści i reklam dla różnych platform społecznościowych | Kryteria weryfikacji Omawia wyniki kampanii marketingowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Samodzielnie tworzy i zarządza kompleksowymi kampaniami marketingowymi na różnych platformach społecznościowych, uwzględniając cele, grupy docelowe oraz budżet. | Kryteria weryfikacji Omawia kompleksowe kampanie marketingowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kreuje spójne strategie treści i reklam, dostosowane do specyfiki każdej platformy społecznościowe | Kryteria weryfikacji Omawia spójne strategie treści i reklam, dostosowane do specyfiki każdej platformy społecznościowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
Social Media Marketing:
- Wprowadzenie do Social Media Marketingu
- Znaczenie obecności w mediach społecznościowych dla biznesu
- Podstawy strategii marketingowej w mediach społecznościowych
Facebook dla biznesu:
- Tworzenie profesjonalnego profilu biznesowego na Facebooku
- Optymalizacja treści i grafik
- Budowanie społeczności i zwiększanie zaangażowania użytkowników
- Narzędzia analityczne Facebooka do monitorowania wyników
Instagram Marketing:
- Rejestracja i optymalizacja konta biznesowego na Instagramie
- Kreowanie spójnej wizualnej estetyki profilu
- Wykorzystanie hashtagów i lokalizacji w celu zwiększenia zasięgu
- Strategie tworzenia efektywnych treści
Dzień 2
LinkedIn dla biznesu:
- Budowanie profesjonalnego profilu firmowego na LinkedIn
- Tworzenie i publikowanie treści zgodnych z marką
- Wykorzystanie narzędzi LinkedIn do generowania leadów
- Reklamy na LinkedIn: strategie i kampanie
Twitter Marketing:
- Optymalizacja profilu biznesowego na Twitterze
- Tworzenie krótkich, zwięzłych i angażujących tweetów
- Monitorowanie rozmów i interakcji z użytkownikami
- Strategie budowania relacji z klientami i influencerami
TikTok dla biznesu:
- Zrozumienie demografii i kultury TikToka
- Kreowanie oryginalnych treści wideo zgodnych z tonem platformy
- Wykorzystanie efektów i trendów w celu zwiększenia zaangażowania
- Reklamy wideo na TikToku: strategie i kampanie
Podsumowanie
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Social Media Marketing. Facebook dla biznesu. | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 12-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Przerwa | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 12-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Instagram Marketing | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 12-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 LinkedIn dla biznesu. Twitter Marketing. | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 13-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Przerwa | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 13-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 TikTok dla biznesu. Podsumowanie. | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 13-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:45 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto118,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto118,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
EKSPERT AKAT CONSULTING
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materialy wypracowane podczas usługi.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania sprzętowe: komputer lub inne urządzenie wraz z działającym zewnętrznym bądź wewnętrznym mikrofonem oraz głośnikiem, klawiatura oraz kamera.
Komputer lub inne urządzenie powinno odtwarzać poprawnie dźwięk w formacie MP3 oraz posiadać rozdzielczość ekranu na poziomie nie mniejszym niż 1100 pixeli.
Wymagania dot. łącza sieciowego: Komputer musi być połączony do sieci internetowej (minimalna szybkość pobierania 60 kb/s, preferowana 228 kb/s).
Do prawidłowego funkcjonowania platformy wymagana jest jedna z najnowszych wersji przeglądarek: Internet Explorer, Mozilla Firefox lub Google Chrome.
WYMAGANIA TECHNICZNE:
Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy) - 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB) System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja).
Posiadanie smartfona z systemem operacyjnym min. Android 13 i IOS 17. Smartfon musi posiadać dostęp do Internetu. (dodatkowo ładowarka do smartfona)