Menedżerskie studia podyplomowe - poziom MBA - online
Menedżerskie studia podyplomowe - poziom MBA - online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Menedżerskie studia podyplomowe - poziom MBA to intensywny program dla wszystkich branżmenedżerów, którzy potrzebują ukierunkowania wiedzy z szeroko pojętego zarządzania i skonfrontowania doświadczeń z najnowszymi trendami w biznesie.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji12-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi200
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Menedżerskie studia podyplomowe profesjonalnie przygotowują słuchaczy do inicjowania i prowadzenia działań biznesowych. Prowadzący zajęcia przedstawiają najnowsze trendy i koncepcje stosowane w biznesie. Pozwala to słuchaczom weryfikować w praktyce nowatorskie koncepcje i modele zarządzania oraz zrozumieć uwarunkowania ich wdrażania. Studia skierowane są zarówno do osób zajmujących stanowiska kierownicze, jak również zamierzających w przyszłości awansować na stanowiska kierownicze.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza Absolwent: Ma uporządkowaną wiedze z zakresu zintegrowanego zarządzania jakością Ma uporządkowaną, podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną obejmującą kluczowe zagadnienia prawne z zakresu jakości Ma uporządkowaną wiedzę na temat prowadzenia gospodarki magazynowej oraz zaopatrzenia i dystrybucji Charakteryzuje wybrane metody i koncepcje zarządzania jakością Charakteryzuje klasyczne i wybrane nowe narzędzia organizatorsko-statystyczne | Kryteria weryfikacji egzamin po każdym semestrze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI Absolwent: Potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać, wybierać i wykorzystywać informacje niezbędne do realizacji celów zawodowych Dokonuje wyboru narzędzi organizatorsko-statystycznych przydatnych w SZJ Potrafi wdrożyć i udoskonalać system zarządzania jakością oraz przeprowadzić audit wewnętrzny w firmach Potrafi samodzielnie planować, realizować i oceniać projekty | Kryteria weryfikacji egzamin po każdym semestrze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE Absolwent: Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności w kontekście zachodzących zmian w przedsiębiorstwie oraz posiada pozytywne nastawienie do nabywania i pogłębiania wiedzy z zakresu zarządzania jakością. Absolwent potrafi dokonywać samooceny własnych kompetencji związanych z projektowaniem i prowadzeniem audytów wewnętrznych w przedsiębiorstwie. | Kryteria weryfikacji egzamin po każdym semestrze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
L.p. |
Nazwa przedmiotu |
Liczba godzin |
Liczba godzin |
Liczba punktów ECTS |
1. |
Prawne podstawy zarządzania zasobami ludzkimi |
7 |
- |
0,5 |
2. |
Rekrutacja i selekcja personelu |
2 |
4 |
0,5 |
3. |
Warsztat komunikacji interpersonalnej i budowania zespołu |
- |
6 |
0,5 |
4. |
Outplacement, outsourcing, leasing pracowniczy |
6 |
- |
0,5 |
5. |
Systemy motywacji pracowników |
- |
6 |
1 |
6. |
Kształtowanie systemu wynagrodzeń w firmie |
4 |
4 |
1 |
7. |
Sprawozdawczość finansowa |
4 |
- |
1 |
8. |
Rachunkowość finansowa |
4 |
- |
1 |
9. |
System ocen pracowniczych |
- |
6 |
1 |
10. |
Wybrane zagadnienia wdrażania systemów jakości, zgodnie z normami ISO serii 9000 |
8 |
- |
2 |
11. |
Narzędzia i metody ciągłego doskonalenia |
4 |
4 |
1 |
12. |
Ekonomia menedżerska |
- |
8 |
1 |
13. |
Techniczne aspekty zapewnienia jakości. Auditowanie i certyfikacja |
4 |
4 |
2 |
14. |
Coaching |
- |
8 |
1 |
15. |
Projekty inwestycyjne w Unii Europejskiej – zasady ubiegania się |
4 |
- |
1 |
16. |
Psychologia klienta i zarządzanie relacjami z klientem |
4 |
4 |
1 |
17. |
Kształtowanie strategii marketingowej firmy |
- |
4 |
1 |
18. |
Programy lojalnościowe |
4 |
- |
1 |
19. |
Symulacyjna gra menedżerska |
- |
8 |
2 |
20. |
Zarządzanie cenami i sprzedażą |
4 |
- |
1 |
21. |
Komunikacja marketingowa i PR przedsiębiorstwa |
- |
2 |
0,5 |
22. |
Trening asertywności |
- |
6 |
0,5 |
23. |
Auditing |
2 |
4 |
2 |
24. |
Badania marketingowe i elementy planu marketingowego |
4 |
4 |
2 |
25. |
Trening antystresowy |
- |
4 |
1 |
26. |
Warsztat negocjacji |
- |
4 |
1 |
27. |
Trening kierowniczy |
- |
8 |
1 |
28. |
Analiza ekonomiczno-finansowa – ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa |
3 |
4 |
2 |
29. |
Planowanie finansowe i biznesplan |
2 |
4 |
2 |
30. |
Praktyka innowacji |
- |
8 |
1 |
31. |
Zarządzanie talentami |
- |
6 |
1 |
32. |
Seminarium- projekt wdrożeniowy |
- |
10 |
5 |
Razem: |
70 |
130 |
40 |
Ilość godzin: 200
Informacje dodatkowe:
- Czas trwania: 2 semestry
- Dni odbywania się zajęć: wybrane soboty i niedziele
- Podstawa zaliczenia: Studia kończą się egzaminami zaliczającymi poszczególne semestry nauki i/lub złożeniem pracy końcowej.
Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto32,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto32,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marek Zuber
dr Marcin Lis
dr Anna Syrek-Kosowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały z wytypowanych zajęć po ich realizacji.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w usłudze jest dokonanie wpłaty oplaty wpisowej w kwocie 300 zł, która jest dodatkową opłatą poza kosztem wskazanym w usłudze.
Ukończone studia I lub II stopnia.
Uczestnik zobowiązany jest do przystąpienia do egzaminów semestralnych i uzyskania oceny pozytywnej.
Egzamin zaliczający semestr I :
Egzamin zaliczający semestr II :
Informacje dodatkowe
1 godzina zajęć w Akademii WSB = 45 min. zajęć dydaktycznych
200 godzin zajęć
Usługi realizowane przez Akademię WSB są zwolnione z VAT na podstawie Art. 43 ust. 1 pkt. 26 ustawy o Vat i §3 ust. 1 pkt 13 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług.
Zrealizowane zostanie 200 godzin dydaktycznych co odpowiada 163 godzinom i 20 minutom zegarowym.
Warunkiem uczestnictwa w usłudze jest dokonanie wpłaty oplaty wpisowej w kwocie 300 zł, która jest dodatkową opłatą poza kosztem wskazanym w usłudze.
UWAGA! Harmonogram może ulec zmianie.
Zawarto umowę z WUP Kraków w ramach projektu Kierunek Kariera Zawodowa.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa realizowana zdalnie poprzez platformy ClickMeeting oraz Zoom
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: •Komputer stacjonarny/laptop z dostępem do Internetu
•Sprawny mikrofon i kamera internetowa (lub zintegrowane z laptopem)
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: download 8 mb/s, upload 8 mb/s, ping 15 ms
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Zalecamy wykorzystanie aktualnej wersji przeglądarki CHROME (zarówno na komputerach z systemem operacyjnym Windows jak i Apple
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: 7,5 h