Kurs języka angielskiego przygotowujący do egzamin Pearson English International Certificate na poziomie B2 + egzamin Pearson English International Certificate na poziomie B2, wersja Computer-Based - Usługa zdalna w czasie rzeczywistym, 82h
Kurs języka angielskiego przygotowujący do egzamin Pearson English International Certificate na poziomie B2 + egzamin Pearson English International Certificate na poziomie B2, wersja Computer-Based - Usługa zdalna w czasie rzeczywistym, 82h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest kierowany do pracowników firm MŚP, którzy chcą:
- skutecznie nauczyć się języka angielskiego;
- nauczyć się korzystać z języka angielskiego w naturalnych sytuacjach;
- przygotować się do zdobycia certyfikatu językowego.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji10-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi82
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńKursy i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
- doskonalenie i rozwijanie wszystkich sprawności językowych nabytych na niższych poziomach- poszerzanie zasobu leksykalnego i znajomości konstrukcji gramatycznych
- poszerzanie wiedzy o krajach anglojęzycznych i ich kulturze
- rozwój umiejętności posługiwania się językiem w kontekście akademickim i zawodowym,
- rozwijanie strategii uczenia się i samooceny
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W ZAKRESIE DZIAŁAŃ JĘZYKOWYCH: UMIEJĘTNOŚĆ SŁUCHANIAKursant posługuje się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym mu rozumienie długich wypowiedzi i wykładów, śledzenie złożonych argumentacji, jeśli dotyczy znanego tematu. | Kryteria weryfikacji Kursant rozumie wypowiedzi skierowane do niego w standardowej odmianie języka na tematydobrze znane oraz często spotykane w życiu społecznym, zawodowym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Kursant nadąża ze zrozumieniem wykładu czy rozmowy, dotyczącej jego specjalności, przyzałożeniu, że przedmiot dyskusji jest mu znany, a prezentacja jest przejrzysta i zrozumiale przedstawiona. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Kursant rozumie główne tezy złożonych wypowiedzi na różne tematy, wypowiadane w standardowejodmianie języka. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się W ZAKRESIE DZIAŁAŃ JĘZYKOWYCH: UMIEJĘTNOŚĆ MÓWIENIAKursant posługuje się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym mu prowadzenie rozmowy z native speakerami, wypowiadając się całkiem płynnie i spontanicznie. Nie musi się przygotowywać się wcześniej do rozmowy. | Kryteria weryfikacji Kursant jasno i szczegółowo opisuje osoby, obiekty i sytuacje związane z zakresem swoich zainteresowań. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Kryteria weryfikacji Kursant wyjaśnia swój punkt widzenia na dany temat, omawiając wady i zalety danego rozwiązania lub sytuacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Kryteria weryfikacji Kursant inicjuje i przeprowadza rozmowę na tematy pozostające wsferze osobistych i zawodowych zainteresowań. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Kryteria weryfikacji Kursant świadomie stosuje rejestr formalny i nieformalny. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się W ZAKRESIE DZIAŁAŃ JĘZYKOWYCH: UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIAKursant posługuje się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym mu zrozumienie najważniejszych treści i intencji zawartych w tekstach pisanych poruszających tematy ogólne, konkretne i abstrakcyjne. | Kryteria weryfikacji Kursant czyta i rozumie artykuły, opracowania, teksty źródłowei akademickie związane ze specyfiką wybranej dziedziny. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Kursant określa treść i główne założenia materiałów tekstowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Kursant stosuje różne techniki czytania (skimming, scanning) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Kursant rozumie instrukcje i potrafi znaleźć i zrozumieć odpowiednie wyjaśnienia i wskazówki w celurozwiązania konkretnego problemu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się W ZAKRESIE DZIAŁAŃ JĘZYKOWYCH: UMIEJĘTNOŚĆ PISANIAKursant posługuje się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym mu pisanie dłuższych tekstów na różnorodne tematy. | Kryteria weryfikacji Kursant pisze jasne i szczegółowe teksty (eseje, opracowania,prezentacje) na różne tematy związane np. z jego zainteresowaniami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Kursant omawia temat, podając argumenty za i przeciw określonemupunktowi widzenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant dokonuje pisemnej analizy i redakcji tekstów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
https://qualifications.pearson.com/en/qualifications/international-certificate/international-certificate/where-is-it-accepted.html
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęPearson Education Limited
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoPearson Education Limited
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Dodatkowe pliki
Program
Program
ZAGADNIENIA TEMATYCZNE
• człowiek i jego otoczenie
• praca, zawody, ubieganie się o pracę, problem bezrobocia
• edukacja, studia uniwersyteckie, studia zagraniczne, kształcenie się przez całe życie, funkcjonowanie w środowisku akademickim
• dom, rodzina, relacje międzyludzkie
• spędzanie czasu wolnego, zainteresowania
• zdrowie, odżywianie
• podróże, turystyka, formy transportu
• życie w mieście i na wsi, środowisko
• zagadnienia ekonomiczne, bankowość, finanse
• zakupy, pieniądze, konsumpcja
• kultura (np. teatr, muzyka, film, literatura), globalizacja kultury
• tradycje i obyczaje, wielokulturowość, stereotypy kulturowe
• przestępczość, sądownictwo
• natura i ochrona środowiska naturalnego, organizacje ekologiczne
• katastrofy ekologiczne, kataklizmy, zjawiska pogodowe
• współczesne środki przekazu informacji (prasa, radio, telewizja, Internet)
ZAGADNIENIA LEKSYKALNO-GRAMATYCZNE
CZASY • powtórzenie i utrwalenie czasów Present Simple, Present Continuous, Present Perfect, Present Perfect Continuous, Past Simple, Past Continuous, Past Perfect, Future Simple • wprowadzenie czasów Past Perfect Continuous, Future Continuous, Future Perfect, formy used to do / be used to doing / get used to doing
ZDANIA WARUNKOWE • powtórzenie i utrwalenie zdania warunkowego nr 0, 1, 2 • wprowadzenie • zdania warunkowego nr 3 oraz mieszanych
STRONA BIERNA • powtórzenie i utrwalenie strony biernej w odniesieniu do czasów Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Present Perfect • wprowadzenie: o strony biernej w odniesieniu do czasów Past Perfect, Future Simple o czasowników modalnych w stronie biernej o czasowników z dwoma dopełnieniami w stronie biernej o konstrukcji biernej służącej do wyrażania obiegowych opinii (np. It’s said that …, He’s said to be…, He’s said to have been …)
MOWA ZALEŻNA • powtórzenie i utrwalenie mowy zależnej w odniesieniu do wszystkich wymienionych powyżej czasów • wprowadzenie: o czasowników wprowadzających mowę zależną o czasownika (np. say, explain) + “that” clause o czasownika (np. ask, remind, warn) + dopełnienie + bezokolicznik z 'to' o czasownika (np. admit, suggest) + forma gerundialna ZDANIA PODRZĘDNE • powtórzenie i utrwalenie zdań okolicznikowych czasu (z użyciem np. as soon as, when) • wprowadzenie: o zdania okolicznikowego celu (z użyciem np. in case) o zdania okolicznikowego skutkowego (z użyciem np. so / such ... that) o zdania okolicznikowego przyzwalającego (z użyciem np. although, but, however, nevertheless)
ZDANIA PRZYDAWKOWE • określające/opisowe (np. The man who is talking to Tom is my neighbour.) • uzupełniające/nieokreślające (np. Mary, who is in Paris at the moment, works In a bank.) • opuszczanie zaimka (np. The man (who) she was talking to is the famous actor.) • zdania przydawkowe z przyimkiem (np. He is the only person to whom I can talk.) PYTANIA • powtórzenie i utrwalenie pytań bezpośrednich (np. What do you think?) wprowadzenie: o pytań pośrednich (np. I'd like to know what your opinion is.) o rozłącznych (np. She’s beautiful, isn’t she?) o pytań o podmiot (np. Who likes you?)
KONSTRUKCJE CZASOWNIKOWE • czasownik (np. avoid, enjoy, finish, imagine, love, like, mind, miss, suggest, give up) + forma gerundialna (doing) • czasownik (np. afford, choose, hope, decide, seem, manage, offer, promise, refuse, would like, want) + bezokolicznik (to do) • czasownik (try, remember, regret, stop) + forma gerundialna lub bezokolicznik ze zmianą znaczenia • czasownik (allow, help, want, remind, would like, advise, invite, tell) + osoba + bezokolicznik (to do) • czasownik po przymiotniku (np. I was pleased to receive your invitation.) • wyrażenia too … to i enough to … (np. My coffee is too hot to drink. We arrived early enough to get a seat. • konstrukcja I wish (np. I wish I was rich.) • przyczynowe użycie have (have something done)
CZASOWNIKI • złożone (np. bring up, get on, show off, fall out, turn out, take in, give out, look up to, cut down on, get away with, put up with, run out of, work out) • modalne wyrażające umiejętność (np. can), prawdopodobieństwo (np. may), pozwolenie (np. may), zakaz (np. mustn’t), konieczność (np. must), radę (np. should), krytykę (np. shouldn’t), obowiązek (np. must), propozycję (np. can), sugestię (np. could), logiczny wniosek (z bezokolicznikiem czasu teraźniejszego i przeszłego np. might / can’t / must be, might/can’t / must have been) oraz formy je zastępujące (to be able to, to have to • let i make w stronie czynnej i biernej • budowa słowotwórcza czasownika z uwzględnieniem stosowania przedrostków (np. un-, -dis-, mis-, over-, under-)
RZECZOWNIKI • powtórzenie i utrwalenie rzeczowników policzalnych i niepoliczalnych • wprowadzenie rzeczowników złożonych (np. self-respect, air travel) • budowa słowotwórcza rzeczownika: przedrostki un-, dis-, in-, im-, ir-, re-, e-, mis-, under-, over-; przyrostki -ment, -ation, -ion, -al, -hood, -ship, -ness, -ity, -ence, -ance, -dom, -th PRZYMIOTNIKI • powtórzenie i utrwalenie: o stopnia wyższego i najwyższego o formy nieregularnej (np. good, better, best) o formy modyfikujące stopień wyższy (much, far) • wprowadzenie: o wyrażenia the ... the + stopień wyższy (the sooner the better) o przymiotników kończących się na -ed / -ing złożone (np. well-equipped, wellinformed) o budowy słowotwórczej przymiotnika: przedrostki un-, dis-, in-, im-, ir-, re-, ex-, mis-, under-, over-; o przyrostki -ful, -less, -able, -ible, -al, -ous;
PRZYSŁÓWKI • formy nieregularne (np. hard, fast) • pozycja przysłówka w zdaniu • budowa słowotwórcza przysłówka z uwzględnieniem stosowania przedrostków do tworzenia form o znaczeniu przeciwnym
ZAIMIKI • nieokreślone i bezosobowe (np. all, everything, every, each, no, none, anybody) • względne (np. who, which, that, whom, whose, what) PRZEDIMKI • powtórzenie i utrwalenie: o przedimka określonego (the) o przedimka nieokreślonego (a, an) o brak przedimka (Ø czyli zero article) PRZYIMKI • jako element związków wyrazowych (np. prone to, operate on, in common)
WYRAŻENIA IDIOMATYCZNE • wprowadzenie wyrażeń idiomatycznych (np. beat about the bush, let the cat out of the bag, devil's advocate, etc.)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 40 Question formation, working out meaning from context/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 09-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 40 Auxiliary verbs, the...the...+ comparatives/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 40 Talking about getting a job/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 40 Present Perfect Simple and Continuous, illnesses and injuries/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 40 Using adjectives as nouns, adjective order, clothes and fashion/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 40 Revision/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 40 Narrative tenses, Past Perfect contunuous, so/such...that, Air travel/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 40 The position of advebs and adverbial phrases, adverbs and adverbial phrases/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 02-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 40 Talking about books/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 07-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 40 Future Perfect and Future Continuous, the environment, weather/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 40 Zero and first conditionals, future time clauses, expressions with take/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 14-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 40 Revision/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 16-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 40 Unreal conditionals, feelings/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 40 Wish for present/future, wish for past regrets, expressing feelings with verbs or -ed/-ing adjectives/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 40 Talking about…waste/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 40 Structure of the PEIC exam, mock exam no.1/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 28-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 40 Used to, be used to, get used to, sleep/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 30-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 40 Gerunds and infinitives, music/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 04-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 40 Revision/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 40 Past modals: must have, etc., would rather, verbs often confused/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 13-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 40 Verbs of senses, the body/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 18-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 40 Talking about performances/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 20-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 40 The passive - all forms; have something done; it is said that...; he is thought to..., etc., crime and punishment/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 40 Reporting verbs, the media/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 27-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 40 Revision/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 40 Mock exam no. 2/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 40 Clauses of contrast and purpose, advertising, business/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 40 Uncountable and plural nouns, word building: prefixes and suffixes/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 40 Talking about advertising/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 40 Mock exam no. 3/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 40 Quantifiers: all, every, both, etc., Science/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 40 Articles, collocation: word pairs/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 40 Revision/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 40 Mock exam no. 4/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 20-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 40 Mock exam no. 5/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 40 Mock exam no. 6/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 27-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 40 Mock exam no. 7/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 40 Mock exam no. 8/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 40 Mock exam no. 9/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 40 Mock exam no. 10/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto5 084,00 PLN
- Koszt usługi netto5 084,00 PLN
- Koszt godziny brutto62,00 PLN
- Koszt godziny netto62,00 PLN
- W tym koszt walidacji brutto331,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto331,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto331,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto331,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Stawicka
Jest także oficjalnym egzaminatorem (Interlocutor) Pearson English International Certificate. Jej zainteresowania naukowe to współczesna literatura angielska, zwłaszcza twórczość noblistki Doris Lessing.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne są wysyłane e-mailem (w formie plików dokumentów, plików multimedialnych)
Warunki uczestnictwa
- wypełnienie testu diagnostycznego (dane dostępu do testu wysyłane mailem)
Warunki zaliczenia kursu:
- min. 80% obecności na zajęciach (w przypadku nieobecności wymagane jest przedstawienie usprawiedliwienia np. zwolnienia lekarskiego);
- uzyskanie pozytywnego wyniku na teście końcowym sprawdzającym wiadomości
Szkolenie może być rejestrowane w formie zdjęć (rzut ekranu) lub nagrywane w celu kontroli zgodnie z wytycznymi BUR.
1 godzina zajęć = 45 minut
Informacje dodatkowe
Jak wygląda egzamin w formie komputerowej?
Wszystkie umiejętności oceniane są podczas jednej sesji egzaminacyjnej, trwającej nie dłużej niż 2 godziny. Na każdym poziomie test składa się z dwóch części i kombinacji następujących typów zadań:
Cześć 1 – Słuchanie i mówienie (czas trwania: od 40 do 55 minut) – czytanie na głos, opis obrazka, powtarzanie ze słuchu, rozumienie rozmowy, rozumienie tekstu mówionego, słuchanie z czytaniem, słuchanie z pisaniem.
Część 2 – Czytanie i pisanie (czas trwania: od 40 do 55 minut) – krótkie odpowiedzi na pytania , wybór słowa lub frazy, czytanie z pisaniem z pamięci, krótka wypowiedź pisemna
Dokładna struktura egzaminu przedstawiona jest w poniższych filmach:
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
WARUNKI TECHNICZNE niezbędne do udziału w usłudze:
a) Rodzaj platformy - Microsoft Teams
b) Minimalne wymagania sprzętowe:
https://support.microsoft.com/pl-pl/office/wymagania-systemowe-aplikacji-microsoft-teams-bezp%C5%82atnej-dae0234b-839c-4f85-ae75-d14ad2baa978
Korzystanie z obsługiwanego systemu operacyjnego
https://support.microsoft.com/pl-pl/office/wymagania-systemowe-aplikacji-microsoft-teams-bezp%C5%82atnej-dae0234b-839c-4f85-ae75-d14ad2baa978
Korzystanie z obsługiwanej przeglądarki
https://support.microsoft.com/pl-pl/office/wymagania-systemowe-aplikacji-microsoft-teams-bezp%C5%82atnej-dae0234b-839c-4f85-ae75-d14ad2baa978
- Mikrofon
- Kamera
- Głośniki
c) Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
Microsoft Office; program umożliwiający otwieranie plików pdf.
d) Link do spotkania jest wysyłany na e-maila i jest aktywny tylko w okresie trwania usługi.