Doradztwo w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych w prezentacji produktów i usług
Doradztwo w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych w prezentacji produktów i usług
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy działów marketingu, pracownicy biurowi, kadra zarządzająca, właściciel.
- Data zakończenia rekrutacji15-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług doradczych
Cel
Cel
Cel biznesowy
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji kadry zarządzającej Akademii Ratownictwa Wojciecha Grzesika w zakresie skutecznej promocji szkoleń i usług poprzez media społecznościowe. Co najmniej 80% uczestników ma w ciągu 30 dni od zakończenia szkolenia opracować i wdrożyć plan działań promocyjnych obejmujący minimum 3 platformy oraz przygotować zestaw angażujących treści. Cel jest osiągalny dzięki praktycznej formule szkolenia i dostosowaniu treści do branży ratowniczej. Realizacja celu ma zwiększyć rozpoznawalność marki, liczbę zapisów na szkolenia oraz zainteresowanie ofertą. Wdrożenie działań ma nastąpić w ciągu 2 tygodni po szkoleniu, a ich efekty powinny być widoczne w ciągu 3 miesięcy.Efekt usługi
- Zwiększenie kompetencji cyfrowych kadry zarządzającej – uczestnicy będą potrafili świadomie wykorzystywać media społecznościowe jako narzędzie promocji i komunikacji.
- Opracowanie strategii obecności Akademii w social mediach – każda osoba stworzy plan działań promocyjnych dostosowany do oferty i odbiorców Akademii.
- Umiejętność tworzenia angażujących treści – uczestnicy nauczą się, jak przygotowywać skuteczne posty, grafiki i materiały wideo promujące produkty i usługi.
- Zwiększenie widoczności marki w internecie – wdrożenie działań po szkoleniu przełoży się na lepszy zasięg, rozpoznawalność i zainteresowanie ofertą Akademii.
- Lepsze dopasowanie komunikacji do odbiorcy – uczestnicy poznają sposoby targetowania treści i działań reklamowych do konkretnych grup klientów.
- Wzrost liczby zapytań i zapisów na szkolenia – dzięki lepszej prezentacji usług w mediach społecznościowych zwiększy się konwersja zainteresowania w realne zgłoszenia.
- Wzmocnienie wizerunku profesjonalizmu i nowoczesności – spójna i aktywna obecność w mediach społecznościowych będzie budować wiarygodność Akademii..
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Test
Program
Program
1. Wprowadzenie – najważniejsze media (Facebook, YouTube, Instagram, LinkedIn), ich rola i możliwości.
2. Dostosowanie przekazu do wybranej grupy społecznej i wyznaczonych celów.
3. Facebook jako narzędzie reklamowe.
4. Instagram jako narzędzie autoprezentacji.
5. YouTube - jak powinien wyglądać dobry film reklamowy i jak go wypromować.
6. LinkedIn – najlepszy kanał dla profesjonalistów.
7. Jak tworzyć kampanie wizerunkowe i informacyjne.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Facebook jako narzędzie reklamowe. | Prowadzący Łukasz Korczak | Data realizacji zajęć 17-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Instagram jako narzędzie autoprezentacji. | Prowadzący Łukasz Korczak | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 YouTube - jak powinien wyglądać dobry film reklamowy i jak go wypromować. | Prowadzący Łukasz Korczak | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 08:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 LinkedIn – najlepszy kanał dla profesjonalistów. | Prowadzący Łukasz Korczak | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 08:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Wprowadzenie – najważniejsze media (Facebook, YouTube, Instagram, LinkedIn), ich rola i możliwości. | Prowadzący Łukasz Korczak | Data realizacji zajęć 21-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Dostosowanie przekazu do wybranej grupy społecznej i wyznaczonych celów. | Prowadzący Łukasz Korczak | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Jak tworzyć kampanie wizerunkowe i informacyjne | Prowadzący Łukasz Korczak | Data realizacji zajęć 23-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 08:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt usługi brutto | Cena 13 284,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt usługi netto | Cena 10 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt godziny brutto | Cena 221,40 PLN |
Rodzaj ceny Koszt godziny netto | Cena 180,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Korczak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Webinary
Prezentacje VOD
Skrypt z instrukcją
Program szkolenia
Warunki uczestnictwa
Dostęp do Internetu z zasięgiem,
Komputer, laptop
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Komputer z dostępem do Internetu z dostępem do Facebook, YouTube, Instagram, LinkedIn, z zainstalowanym pakietem Office 2007, 2010, 2013 lub 2016/365 lub równoważnym oraz programem Acrobat Reader. Ponieważ szkolenie prowadzone będzie na platformie opartej na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
Szkolenie będzie się odbywać za pomocą …. – przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link.