Studia podyplomowe SOPOT: Job-coaching - nowoczesne doradztwo zawodowe i coaching kariery (3 semestry)
Studia podyplomowe SOPOT: Job-coaching - nowoczesne doradztwo zawodowe i coaching kariery (3 semestry)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- pracownicy działów HR, firm doradztwa personalnego i firm szkoleniowych
- nauczyciele, pedagodzy, wychowawcy i inni pracownicy oświaty
- psychologowie, psychoterapeuci, coachowie, tutorzy, mentorzy
- konsultanci ds. kariery, specjaliści ds. rozwoju zawodowego
- pracownicy biur karier, urzędów pracy i organizacji pozarządowych
- osoby zainteresowane rozwojem własnej kariery zawodowej
- osoby zainteresowane rozwojem osób bliskich
- osoby zainteresowane zmianą, rozpoczęciem nowej kariery zawodowej
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi360
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Odbycie studiów pozwoli na zdobycie wymaganych kwalifikacji doradcy zawodowego oraz umiejętność coacha. W obliczu ciągłej rotacji na rynku pracy, podejmowania ważnych decyzji zawodowych, obniżenia wieku podjęcia pierwszej decyzji zawodowej wzrasta potrzeba wsparcia Job-coacha już od poziomu gimnazjum aż do późnego wieku aktywności zawodowejEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA:Po zakończeniu studiów słuchacz będzie znał: Metody doradcze Metody rekrutacji i selekcji Regulacje prawne - podstawy Prawa Pracy i innych ustaw związanych z rynkiem pracy (10h) Zintegrowany System Kwalifikacji Rolę, zadania i finansowanie działań Job-coachingu Podstawy, postawy i narzędzia coachingowe Metody coachingu i zmiany zachowań Zasady tworzenia Indywidualnego Planu Działania Podstawy psychologii rozwojowej i motywacji Coaching systemowy Narzędzia psychologiczne wykorzystywane w Job-coachingu | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania. Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNEPo zakończeniu studiów słuchacz będzie prezentował postawę: Nastawienia na wyznaczanie celów zawodowych Otwartą na rozwój zawodowy klientów Wzmacniającą zasoby klienta Odkrywającą potencjał klienta Akceptującą rozwiązania klienta Akceptującą decyzje klienta Etycznego kontraktowania doradztwa, coachingu i job-coachingu Świadomego dalszego własnego rozwoju w zakresie job-coachingu | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania. Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCIPo zakończeniu studiów słuchacz będzie stosował: Wsparcie doradcze w procesie poszukiwania pracy adekwatnie do wieku odbiorcy Zasady Personal Brandingu Narzędzia aktywizacja zawodowa osób defaworyzowanych i z niepełnosprawnościami Skuteczne narzędzia wzmacniające komunikację, samoocenę i aktywizację Narzędzia odkrywające potencjał i kompetencje zawodowe Warsztat pracy doradcy zawodowego W praktyce narzędzia doradztwa zawodowego W praktyce narzędzia coachingu kariery | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania. Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnionych do wydawania dokumentów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji, w tym w zawodzie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęUniwersytet SWPS
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoUniwersytet SWPS
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Zajęcia realizowane na I i II semestrze:
DORADZTWO ZAWODOWE (200 godzin)
- Metody doradcze (20h)
- Metody rekrutacji i selekcji i wsparcie doradcze w procesie poszukiwania pracy (20h)
- Regulacje prawne - podstawy Prawa Pracy i innych ustaw związanych z rynkiem pracy (10h)
- Zintegrowany System Kwalifikacji (10h)
- Personal Branding (20h)
- Aktywizacja zawodowa osób defaworyzowanych i z niepełnosprawnościami (20h)
- Komunikacja, samoocena i aktywizacja (20h)
- Warsztat pracy doradcy zawodowego i narzędzia psychologiczne wykorzystywane w doradztwie (20h)
- Praktyka – doradztwo zawodowe (40h lub 60h)
- Tworzenie indywidualnego Planu Działania (20h)
COACHING KARIERY (40 godzin)
- Rola, zadania i finansowanie działań Job-coachingu (20h)
- Coaching - podstawy, postawy i narzędzia (20h)
Zajęcia realizowane w III semestrze:
COACHING KARIERY (120 GODZIN)
- Coaching kariery – w poszukiwaniu dróg i możliwości (40h)
- Podstawy psychologii rozwojowej i motywacji (20h)
- Metody coachingu i zmiany zachowań (50h)
- Praktyka – superwizja coachingu (10h + 20h praktyki indywidualnej poza godzinami studiów)
Z ważnych przyczyn Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń może dokonać zmian w programie i kadrze studiów.
Studia trwają 3 semestry. Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele. Harmonogram usługi może obejmować przerwy kawowe i obiadowe. Godzina dydaktyczna trwa 45 minut. Szczegóły realizacji poszczególnych zjazdów (godziny realizacji, przedmioty, prowadzący) wskazane są w harmonogramie, który udostępniany jest słuchaczom nie później niż na 2 tygodnie przed rozpoczęciem zajęć.
Ilość punktów ECTS: 60.
Formy zaliczenia zajęć
Obecność i aktywność na zajęciach / test / praca zaliczeniowa / samodzielne prowadzenie procesu coachingu (minimum pięć sesji) w czasie niewliczanym do czasu trwania kursu.
Sposób walidacji części usługi prowadzonej zdalnie - zgodnie z programem studiów.
Odbycie 10 godzin praktyki doradczej.
Odbycie 10 godzin praktyki coachingowej. W trakcie zajęć praktycznych każdy z uczestników podlega superwizji w wymiarze min. 1 godz. superwizji indywidualnej i min. 2 godz. superwizji grupowej.
Po ukończeniu studiów absolwenci otrzymują, przewidziane ustawą, świadectwo ukończenia Studiów Podyplomowych na SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym.
Studia prowadzone są w systemie mieszanym.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Coaching - podstawy, postawy i narzedzia | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Coaching - podstawy, postawy i narzedzia | Data realizacji zajęć 20-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 Komunikacja, samoocena i aktywizacja | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 Komunikacja, samoocena i aktywizacja | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 Regulacje prawne - podstawy Prawa Pracy i innych ustaw związanych z rynkiem pracy (zajęcia Google Meet) | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 Aktywizacja zawodowa osób defaworyzowanych i niepełnosprawnych (zajęcia Google Meet) | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 Warsztat pracy doradcy zawodowego i narzędzia psychologiczne wykorzystywane w doradztwie | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 Warsztat pracy doradcy zawodowego i narzędzia psychologiczne wykorzystywane w doradztwie | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 Aktywizacja zawodowa osób defaworyzowanych i niepełnosprawnych (zajęcia Google Meet) | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 Zintegrowany System Kwalifikacji (zajęcia Google Meet) | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 Nowoczesne metody rekrutacji i selekcji i wsparcie doradcze w procesie poszukiwania pracy (zajęcia Google Meet) | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 Nowoczesne metody rekrutacji i selekcji i wsparcie doradcze w procesie poszukiwania pracy (zajęcia Google Meet) | Data realizacji zajęć 16-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Tworzenie Indywidualnego Planu Działania (zajęcia Google Meet) | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 Tworzenie Indywidualnego Planu Działania (zajęcia Google Meet) | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 Rola, zadania i finansowanie działań Job-coachingu | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 Rola, zadania i finansowanie działań Job-coachingu | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 Praktyka doradcza | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 Praktyka doradcza | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 Metody doradcze (zajęcia Google Meet) | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Metody doradcze (zajęcia Google Meet) | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 Personal Branding (zajęcia online) | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 Personal Branding (zajęcia online) | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Praktyka doradcza | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 Praktyka doradcza | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto10 350,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto10 350,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto28,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto28,75 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
dr hab. prof. nadzw. UŁ Anna Paszkowska - Rogacz
• Trener umiejętności społecznych m. in. w zakresie komunikacji, asertywności, przywództwa, budowania zespołów oraz motywowania i oceny kadry.
• Współtwórca uniwersyteckiego programu kształcenia doradców zawodowych na zlecenie Ministerstwa Pracy i Polityki Socjalnej.
• Autorka i współautorka 10 książek i ponad 50 artykułów naukowych poświęconych problematyce psychologii pracy i kariery zawodowej
Marta Kaźmierczak
• Akredytowany coach ICF (ACC), aktywnie wspiera klientów indywidualnych i partnerów biznesowych w osiąganiu celów; dzieli się wieloletnim doświadczeniem z klientami korporacyjnymi oraz osobami rozpoczynającymi drogę zawodową, czy wracającymi na rynek pracy, prowadzi indywidualne sesje coachingowe, coaching grupowy, job-training oraz wykłady motywacyjne.
• Trener wielu branż z zakresu komunikacji miękkich, z wykorzystaniem autorskich metod szkoleń w oparciu o 14-letnie doświadczenie.
• Współpracuje z firmami szkoleniowymi w zakresie szkoleń personalizowanych dla kadr zarządzających..
• Zwolenniczka komunikacji werbalnej, pasjonatka kreatywnych rozwiązań, niepoprawna optymistka.
Paweł Wolski
- Coach ICF – od 2006 roku prowadzi indywidualne sesje coachingowe;
- Trener - ukończył szkołę trenerów zarzadzania MATRIK, od 2005 roku prowadzi szkolenia z zakresu umiejętności społecznych, psychologii, coachingu, doradztwa zawodowego, rynku pracy oraz zatrudniania osób z niepełnosprawnością;
- posiada Międzynarodowy Certyfikat Trenera w zakresie Treningu, Uczenia się i Rozwoju wydawany przez Edexcel i BTEC Professional Qualifications
Projekty job-coachingowe realizuje we współpracy z takimi firmami i organizacjami jak: PLL LOT, Orange Polska, Tesco Polska, Saint Gobain, Europ Assistance, PKP PLK, PKP Intercity, L Grant HR Consulting, BPI Polska, WYG International, Integracja, ZUS, ONZ
Doktor
Ekspert ds. Polskiej Ramy Kwalifikacji - Ministerstwa Edukacji Narodowej;
Autor psychologicznych narzędzi diagnostycznych;
Wdrożył i współrealizował liczne projekty aktywizacji społeczno - zawodowej i outplacementu;
Autor licznych publikacji naukowych i popularnonaukowych dotyczących problematyki rynku pracy i osób niepełnosprawnych m.in. książki: „Utrata sprawności – radzenie sobie z niepełnosprawnością nabytą a aktywizacja zawodowa" (2010);
Wykładowca na Uniwersytecie SWPS.
dr Piotr Miller
• Certyfikowany trener – od 2008 roku prowadzi dla różnych zleceniodawców z całej Polski (firmy, szkoły wyższe i NGO) szkolenia m.in. z zakresu rozwoju zawodowego, personal brandingu i doskonalenia kompetencji miękkich
• Job-coach i doradca zawodowy, członek Stowarzyszenia Doradców Szkolnych i Zawodowych RP
• Posiada bogate doświadczenie w pracy z różnymi grupami docelowymi, uczestniczącymi w projektach szkoleniowo-doradczych współfinansowanych ze środków unijnych, obecnie koordynuje projekt adresowany do studentów nauk medycznych i technicznych w obszarze współpracy uczelni z pracodawcami
• Autor licznych publikacji naukowych i artykułów w specjalistycznych czasopismach branżowych, dotyczących problematyki skoncentrowanej wokół karier zawodowych oraz psychospołecznych aspektów zarządzania i funkcjonowania ludzi w organizacjach
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi dostarczane są w wersji elektronicznej oraz/lub jako materiały drukowane konieczne do przeprowadzenia zajęć.
Zależnie od przedmiotu mogą to być prezentacje, artykuły, materiały przygotowanych w dowolnym formacie niezbędne do przeprowadzenia ćwiczeń na zajeciach.
Materiały w wersji elektronicznej zamieszczane są na Classroomach poszczególnych zajeć.
.
Warunki uczestnictwa
Podstawą przyjęcia jest spełnienie przez Kandydata wszystkich wymienionych poniżej warunków:
1. Rekrutacja na studia podyplomowe wymaga wypełnienia internetowego formularza zgłoszeniowego znajdującego się pod adresem: https://rekrutacja.swps.pl/ Uprzejmie informujemy, że wypełnienie formularza rekrutacyjnego drogą internetową nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się na dany kierunek studiów podyplomowych. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń zastrzega możliwość zaproszenia kandydata na rozmowę rekrutacyjną.
2. Spełnianie warunków: wykształcenie wyższe.
Ponadto warunkiem przyjęcia jest posiadanie przez Uniwersytet SWPS wolnych miejsc na danym kierunku oraz decyzja o uruchomieniu kierunku.
Informacje dodatkowe
Cena za studia podana w ramach powyższej Karty Usługi w Bazie Usług Rozwojowych nie obejmuje opłaty rekrutacyjnej w kwocie 300 zł. Opłata rekrutacyjna nie jest wliczana do kwoty czesnego i jest wnoszona przez Kandydata na etapie rekrutacji. Absolwenci i studenci Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z jej wnoszenia.
Szczegółowe informacje na temat kierunku znajda Państwo pod adresem:
https://swps.pl/oferta/sopot/podyplomowe/rozwoj-osobisty-coaching/job-coaching-doradztwo-zawodowe-edukacyjne-i-coaching-kariery-trzy-semestry
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w części usługi realizowanie zdalnie:
1) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: narzędzie z pakietu Google G-Suite (Google Classroom oraz Google Meet)
2) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: komputer z procesorem Intel Pentium 4 lub nowszy, obsługujący SSE2, 2 GB pamięci RAM, zainstalowany jeden z systemów operacyjnych Windows 7, 8, 10, macOS 10.9 lub nowszy. Dodatkowo wbudowany lub zewnętrzny mikrofon, opcjonalnie kamera video. (Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy). Android z systemem 5.0 lub nowszy/iPhone z systemem iOS 11.0 lub nowszy
3) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: https://support.google.com/a/answer/1279090
4) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Przeglądarka Google Chrome lub Mozilla Firefox, Adobe Reader, Pakiet biurowy np Libre Office, Open Office lub Microsoft Office.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi