Szkolenie z Social Media i Reklama w Social Media - Beauty Elite - Mateusz Tomkowski
Szkolenie z Social Media i Reklama w Social Media - Beauty Elite - Mateusz Tomkowski
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest dla osób, które chcą skutecznie reklamować firmę, produkty lub usługi za pomocą social media i reklamy w social media.
Wymagania: osoby potrafiące korzystać z komputera i posiadające konto w serwisie Facebook lub Instagram. - Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji30-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi11
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności tworzenia postów i reklam w social media oraz zrozumienie podstaw psychologicznych, które pomagają w skutecznym pozyskiwaniu klientów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - zna kwestie techniczne i potrafi korzystać z kont biznesowych w social media | Kryteria weryfikacji - potrafi obsłużyć Facebook Manager Reklam, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - prowadzi sprzedaż online, | Kryteria weryfikacji - Potrafi prawidłowo komunikować się z kontrahentami i klientami przy użyciu social media. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - obsługuje darmowe banki zdjęć i materiałów reklamowych, | Kryteria weryfikacji - Potrafi samodzielnie tworzyć grafiki/zdjęcia do postów w social mediach, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Część teoretyczna:
- Strategia i narzędzia marketingu internetowego
- Rodzaje social media
- Budowa strategii social media
- Psychologiczne aspekty reklamy w social media
1. FACEBOOK i INSTAGRAM
- Facebook- dlaczego warto?
- Jak poprawnie powinna wyglądać Twoja strona firmowa na Fanpage i Instagram- jej niezbędne elementy
- Ruch organiczny i płatny- podział działań na Facebooku'u
- Kim jest Twój klient? Określenie profilu klienta oraz grupy docelowej- praktyczne ćwiczenie
- Tworzenie strony- Fanpage- zajęcia praktyczne, uzupełnienie najważniejszych danych, zdjęcia profilowego oraz zdjęcia w tle
3. REKLAMY W SOCIAL MEDIA- wdrażanie strategii marketingu internetowego
- Tworzenie krok po kroku swojego konta reklamowego
- Omówienie managera reklam krok po korku i jego najważniejszych elementów
- Ustawianie niestandardowych grup odbiorców i grup typu lookalike
- Omówienie zimnego, ciepłego i gorącego ruchu z reklam
- Zapoznanie się ze strategiami reklamowymi, od podstawowych po zaawansowane
- Otrzymanie gotowych szablonów reklamowych w formie graficznej i wideo
4. PROGRAMY GRAFICZNE I APLIKACJE
- Zapoznanie z narzędziem Canva do tworzenia postów i reklam,
- Wordpress i Getresponse – omówienie i połączenie strategii reklamowych z narzędziem do zmierania kontaktów
- Pokazanie w praktyce jak przygotować materiał wideo w aplikacji Adobe Premiere
5. KREACJE MARKETINGOWE
- Wdrażanie strategii marketingu internetowego - tworzenie materiałów graficznych i wideo na potrzeby marketingu
- Dlaczego to wizualizacja jest najważniejsza w reklamie?
- Dlaczego warto postawić na wideo w reklamie?
- Jakie rozmiary grafik tworzyć do postów reklamowych?
- Jakie kreacje reklamowe działają i dlaczego? Na co zwracać uwagę?
Część praktyczna:
- wykonanie kampanii zasięgowej, budującej relacje oraz sprzedażowej w managerze reklam.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Wprowadzenie | Prowadzący Mateusz Tomkowski | Data realizacji zajęć 31-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Zajęcia teoretyczne- wykład / rozmowa | Prowadzący Mateusz Tomkowski | Data realizacji zajęć 31-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Zajęcia praktyczne - ćwiczenia | Prowadzący Mateusz Tomkowski | Data realizacji zajęć 31-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Zajęcia praktyczne - ćwiczenia | Prowadzący Mateusz Tomkowski | Data realizacji zajęć 31-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto163,64 PLN
- Koszt osobogodziny netto163,64 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mateusz Tomkowski
Od tego czasu wydał na reklamę w social mediach ponad 250 000 zł generując 1,5mln przychodu.
Wierzy, że biznes z lepszym marketingiem wygrywa.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Szkolenie zakończone jest wręczeniem imiennego certyfikatu.
Informacje dodatkowe
Warunki niezbędne do spełnienia przez uczestników, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu - Wykonanie części praktycznej samodzielnie przez kursanta.
Usługa trwa 11 godzin zegarowych.
Usługa jest realizowana w formie wykładu oraz zajęć praktycznych.
Uczestnik wykonuje ćwiczenia na swoim sprzęcie (komputerze) podłączonym do internetu.
Cena nie zawiera kosztów noclegu i transportu.
W przypadku uzyskania dofinansowania do szkolenia w wysokości min. 70%, koszt szkolenia jest zwolniony z podatku VAT na podstawie par. 3. ust. 1 pkt 14 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
W przypadku szkoleń, które nie są dofinansowane na poziomie minimum 70% do ceny netto należy doliczyć 23% podatku VAT.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi