Kreowanie fryzur ślubnych i okolicznościowych & marketing w branży Beauty - 5 dniowe szkolenie
Kreowanie fryzur ślubnych i okolicznościowych & marketing w branży Beauty - 5 dniowe szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaStyl życia / Uroda
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Dla osób początkujących, nie mających wcześniej doświadczenia w tworzeniu upięć oraz dla osób średnio zaawansowanych.
Dla pracujących fryzjerów, nie wykonujących usług czesania fryzur ślubnych i okolicznościowych, lub chcących podnieść swoje kwalifikacje w tej dziedzinie.
Dla osób o zainteresowaniach branżą beauty, chcących podjąć zatrudnienie jako fryzjer ślubny.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji07-07-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie „KREOWANIE FRYZUR ŚLUBNYCH I OKOLICZNOŚCIOWYCH” ma na celu przygotowanie kursanta do samodzielnej pracy jako fryzjer/stylista fryzur ślubnych. Podczas szkolenia, omawiane będą różne techniki kręcenia oraz modelowania włosów, na bazie których można stworzyć przeróżne fryzury. Przedstawione zostaną różne formy tworzenia upięć, koków, fal i loków. Kursant uzyska też wiedzę i umiejętności, które pozwolą mu pozyskiwać skutecznie klientów poprzez wykorzystanie marketingu internetowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Umie nazwać odpowiednio daną formę fryzury, posługuje się poprawnymi nazwami technik oraz form, jak fale Hollywood, upięcie w stylu boho, czy gładki wysoki kok wykonany metodą żeberkową. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia typy fryzur oraz ich style. Umie dobrać odpowiednią fryzurę do stylu imprezy, czy stroju klientki. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Organizuje swoje stanowisko pracy oraz planuje odpowiednie przygotowanie włosów do wykonania fryzury. | Kryteria weryfikacji Omawia co potrzebuje przygotować w swoim stanowisku pracy oraz wymienia poszczególne etapy przygotowania włosów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Planuje etapy pracy podczas tworzenia fryzury. | Kryteria weryfikacji Umie dobrać odpowiedne narzędzia, sprzęt oraz kosmetyki do poszczególnego etapu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Rozumie i wykorzystuje podstawowe zagadnienia marketingowe. | Kryteria weryfikacji Z zakresu social mediów, wizytówki google, budowania marki osobistej, tworzenia i montowania krótkich filmów, potrafi określić kim jest jego idealny klient. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie przeznaczone jest dla fryzjerów, stylistów, pracowników salonów fryzjerskich, osób uczących sie zawodu fryzjerów oraz wszystkich osob zainteresowanych tematyką upięć i fryzur okolicznościowych, chcących podjąć zatrudnienie w tym zawodzie.
Dzień pierwszy (stacjonarnie, praca na modelkach) z Agnieszką Lebryk-Salamon
Tego dnia szkoleniowiec wykona na modelkach fale Hollywood oraz lekkie, podpięte fale. Kursanci będą odtwarzać te fryzury rownież na modelkach. Bedą ćwiczyc dwie techniki kręcenia na lokówce, jak kreować idealną, gładką falę oraz jak poprawnie wpinać wsuwki, kokówki oraz ozdoby, a także jak dobrać odpowiednie kosmetyki oraz jak ich używać. Na koniec przeprowadzimy blok dyskusyjny, w którym szkoleniowiec odpowie na bieżące pytania.
Dzień drugi (stacjonarnie, praca na modelkach) z Agnieszką Lebryk-Salamon
Tego dnia szkoleniowiec wykona na modelkach wysoki elegancki kok, niskie upięcie oraz kucyk. Kursanci odtworzą dwie z nich również na modelkach. podczas pracy bedą ćwiczyc podstawową konstrukcję koka wysokiego i niskiego, technikę kręcenia włosów w stylu boho prostownicą, jak stworzyć objętościowego kucyka oraz poznają zastosowanie najważnieszych kosmetyków do stylizacji. Na koniec przeprowadzimy blok dyskusyjny, w którym szkoleniowiec odpowie na bieżące pytania.
Ze względu na specyfikę szkolenia, poszczególne jego etapy oraz przerwa obiadowa mogą sie róznic czasowo, są one bowie uzależnione od szybkosci pracy kursantów
Dzień trzeci (szkolenie online, na żywo) z Agnieszką Lebryk-Salamon
Tego dnia szkoleniowiec wykona dwie fryzury - gładki niski kok w stylu glamour oraz wysoki, gładki kucyk. Kursanci nauczą się tworzyć konstrukcję wysokiego kucyka, który nie opada i jest trwały, a także zobaczą jak dbać o czystość pracy w gładkich fryzurach typu glamour. Praca będzie się odbywała na modelkach. Kursanci otrzymają dostęp do nagrania z tego szkolenia, aby móc wracać do niego przez rok.
Dzień czwarty (marketing, online) z Wiktorem Salamon
Pierwszego dnia podczas szkolenia marketingowego kursanci dowiedzą się, jak tworzyć zróżnicowane i atrakcyjne treści w social mediach, poznają strategię tworzenia postów, wykorzystywania grafik i filmów. Stworzą swoją prostą stronę www, która zareklamuje ich usługi, nauczą się jak zadbać o swoją wizytówkę w google aby wyświetlała się wyżej i przyciągała więcej klientów. dowiedzą się też jak zbierać opinie, dlaczego to ważne i jak robić to dobrze. Dzięki zdobytym umiejętnościom będą w stanie lepiej promować swoją działalność i skuteczniej docierać do klientów.
Dzień piąty (marketing, online) z Wiktorem Salamon
Dzień drugi szkolenia marketingowego, pozwoli kursantom zdobyć umiejętności związane z promocją oraz budowaniem wizerunku online. Dzięki praktycznym warsztatom, będą w stanie stworzyć pierwszą reklamę na Facebooku, dostosowaną do lokalnego rynku, a także opracować personę idealnego klienta. Dodatkowo, uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie budować markę osobistą w internecie oraz jak tworzyć grafiki i branding dla swojego biznesu w mediach społecznościowych. W trakcie szkolenia otrzymają także wskazówki dotyczące montażu prostych filmów przy użyciu darmowego oprogramowania, promujących ich usługi.
Po zakończonym szkoleniu marketingowym, uczestnicy otrzymają link z nagraniem ze szkolenia, będą mogli wracać do niego przez rok.
Warunki organizacyjne (dotyczy tylko dni ze szkoleniem stacjonarnym)
- jedno stanowisko pracy dla kursanta (krzesło, wózek lub stolik, brakujący sprzęt oraz kosmetyki)
- jeżeli kursant nie bedzie mial zorganiozwanej modelki, zorganizujemy ją ze swojej strony.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Fale Hollywood | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Praca na modelkach | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 przerwa obiadowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 Delikatnie podpięte lekkie fale | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 Praca na modelkach | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 Blok dyskusyjny, pytania i odpowiedzi, praca na główce | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 Wysoki, elegancki kok | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 Niskie upięcie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 Kucyk | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 Przerwa obiadowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 Praca na modelkach (2 modelki, dwie wybrane fryzury) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 Panel dyskusyjny, pytania i odpowiedzi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Niski kok w stylu glamour | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 Wysoki gładki kucyk | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 Social media - Tworzenie angażujących postów i treści | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 Strona internetowa - Budujemy prostą wizytówkę | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 20:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 Wizytówka Google - Dodanie i optymalizacja / dobre praktyki | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 Zbieranie opinii - Dlaczego to ważne, jak robić to skutecznie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 21:15 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Prosta reklama na Facebooku - Tworzymy od podstaw pierwszą reklamę na rynku lokalnym | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 Idealny klient - Tworzymy personę naszego idealnego klienta | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 Marka osobista - Jak budować wizerunek w internecie? | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Tworzenie grafik - Tworzymy branding marki, grafiki do social media w darmowym programie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 Montaż filmików - Jak montować proste rolki, shortsy w darmowym programie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 21:15 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 300,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 300,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto165,63 PLN
- Koszt osobogodziny netto165,63 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Uczestnicy szkolenia wykonują zabieg/usługę na modelu/modelce
- W trakcie jak i po szkoleniu uczestnicy dostaną informacje zwrotne od trenera oraz odpowiedzi na wszystkie pytania
- Szkolenie marketingowe odbywa się online, na żywo - w trakcie uczestnicy zadają pytania
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Szkolenie na żywo, będzie dostępne na platformie Zoom, Teams, LiveWebinar lub Youtube Live. Każdy z uczestników dostanie link do szkolenia.
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - system operacyjnych Windows, macOS i Linux, zalecany: procesor dwurdzeniowy o taktowaniu co najmniej 2 Ghz (Intel i3/i5/i7 lub ekwiwalent AMD), pamięć RAM - 4 Gb
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: dla audio 256 kb/s, Video w wersji HD – 4Mb/s – to są parametry górne graniczne.
- System dopasowuje się do łącza i działa na każdych dostępnych parametrach.
- Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line będzie aktywny przez cały okres trwania kursu.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi