AI w biznesie. Wprowadzenie do praktycznych zagadnień wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwoju Twojej firmy
AI w biznesie. Wprowadzenie do praktycznych zagadnień wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwoju Twojej firmy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie polecamy dla wszytkich osób zainteresowanych wprowadzeniem praktycznych zagadnień wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwoju swojej firmy
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji08-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zdobycie wiedzy na temat praktycznych zagadnień wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwoju swojej firmyEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zwiększenie konkurencyjności swojej firmy | Kryteria weryfikacji Uczestnicy posiadają wiedzę, która pozwala ich firmom na wykorzystanie AI do zwiększenia efektywności, redukcji kosztów i stworzenia innowacyjnych produktów i usług | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się poznanie praktycznych narzędzi AI pozwalających na automatyzację i optymalizację procesów biznesowych | Kryteria weryfikacji definiuje narzędzia Al pomocne w pracy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się wzrost konkurencyjności - wykorzystanie AI do zwiększenia efektywności, redukcji kosztów i stworzenia innowacyjnych produktów i usług | Kryteria weryfikacji Tworzy projekty z wykorzystaniem wiedzy o narzędziach AI dzięki czemu następuje redukcja kosztów i tworzone są innowacyjne produkty i usługi | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PODSTAWY AI I ZASTOSOWANIA W BIZNESIE (1 dzień)
MODUŁ I. WPROWADZENIE DO AI
- Test sprawdzjący znajomość pojęć AI uczestników
- Quiz. Prawda czy fałsz. Czym jest, a czym nie jest AI
- Czym jest sztuczna inteligencja i jakie są jej podstawowe zastosowania w pracy i życiu codziennym?
- Praktyczne przykłady wykorzystania sztucznej inteligencji w różnych branżach I w różnych biznesowych sytuacjach
- 3 kluczowe obszary zastosowania AI w biznesowej praktyce:
- uczenie maszynowe,
- języka naturalny NLP,
- automatyzacja procesów RPA.
MODUŁ II. AI W PRAKTYCE BIZNESOWEJ
- Przegląd Narzędzi AI Dostępnych na Rynku
- Krótkie demo wybranych narzędzi AI
MODUŁ III. AI W PRAKTYCE BIZNESOWEJ. PRACA Z NARZĘDZIAMI
- Komunikacja i tworzenie treści
- CHAT GPT, MIDJOURNEY i inne
- Adycja i tworzenie multimediów
- ELEVEN LABS, RUNWAY, D-ID i inne
- Produktywność i automatyzacja
- GAMMA, CONVERTIO, SUBMEGIC
MODUŁ IV. WARSZTATY PRAKTYCZNE
- Praca z narzędziami AI
- Uczestnicy pracują z prostymi narzędziami AI
- Dyskusja
- Jakie są wyzwania? Jakie są możliwości?
IMPLEMENTACJA AI I PRZYSZŁOŚĆ (2 dzień)
MODUŁ V. IMPLEMENTACJA AI W ORGANIZACJI
- Jak rozpocząć pracę z AI w Twojej firmie?
- Twoje cele i obszary usprawnień
- Wyzwania i zagrożenia
- Wybór narzędzi
MODUŁ VI. PRZYSZŁOŚĆ AI I TRENDY
- Najnowsze trendy i innowacje w AI
- Przegląd najnowszych osiągnięć i trendów
- AI a przyszłość pracy
- Jak AI zmienia rynek pracy i jakie nowe role zawodowe się pojawiają
MODUŁ VII. PODSUMOWANIE I DYSKUSJA
- Podsumowanie kluczowych wniosków
- Co najważniejsze, co należy zapamiętać
- Sesja pytań i odpowiedzi
- Odpowiedzi na pytania uczestników, dyskusja o przyszłych kierunkach rozwoju AI w biznesie
Metody wykorzystywane podczas szkolenia:
- Zadania indywidualne
- Dyskusja moderowana
- Ćwiczenia zespołowe
- Wnioski zespołowe
- Mini wykład trenera
- Wspólna analiza i omówienie wniosków
Podczas realizacji szkolenia każdy uczestnik musi posiadać swój komputer z możliwością podłączenia do sieci WiFi w miejscu szkolenia.
Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia znajdują się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/al-w-biznesie-wprowadzenie-do-praktycznych-zagadnien-wykorzystania-sztucznej-inteligencji-w-rozwoju-Twojej-firmy-2024-12-09-warszawa.html
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 AI w biznesie. Wprowadzenie do praktycznych zagadnień wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwoju Twojej firmy | Prowadzący Wojciech Szewczykowski | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 AI w biznesie. Wprowadzenie do praktycznych zagadnień wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwoju Twojej firmy | Prowadzący Wojciech Szewczykowski | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 324,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 890,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto166,05 PLN
- Koszt osobogodziny netto135,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Wojciech Szewczykowski
W swoim bogatym życiu zawodowym organizował przedstawicielstwa handlowe firm HAFT SA. i WELTOM SA. w Paryżu i Moskwie. W ramach prowadzonej przez siebie działalności, organziował od podstaw firmę o zasięgu międzynarodowym a potem z powodzeniem sprzedawał produkowane we własnej firmie tzw „pets funeral products” na wymagające rynki UK i USA. Prowadził mediacje pomiędzy firmami Leo Burnett a spółką Orange. W ramach swojej praktyki coachingowej prowadził indywidulany coaching dla dyrektorów w firmie Orlen SA. Wspierał rozwój firm handlowych napotykających na drodze do rozwoju bariery wzrostu min Maxima Fides, Automobile Expert, Megachemie. W ramach działań o zasięgu międzynarodowym, wspierał i pomagał w organizacji przedstawicielstw na rynkach wschodnich /Ukraina i Rosja/ takim firmom jak eService, Lukas Bank, Tines. W działaniach ukierunkowanych na poprawę efektywności podejmowanych działań handlowych realizował min.: coaching in the job z grupą ok. 50 handlowców Scania Polska oraz coaching in the job z grupą ok 20 handlowców w firmie Platinum Oil
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały szkoleniowe (skrypy, ćwiczenia) oraz certyfikat ukończenia szkolenia (przy frekwencji min 80%)
Warunki uczestnictwa
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie „Baza Usług Rozwojowych” oraz AVENHANSEN.
Informacje dodatkowe
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
1 godz. szkoleniowa = 45 min.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi