Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem.
Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
- Wszystkich osób, które w swojej pracy zarządzają lub będą zarządzać ludźmi.
- Kadry kierowniczej, menedżerów wszystkich szczebli, project menedżerów, kierowników zmiany, brygadzistów oraz kandydatów na stanowiska menedżerskie.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji06-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi17
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie do efektywnego zarządzania zespołem poprzez inspirowanie i budowanie zaangażowania wśród pracowników.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje czynniki wpływające na zaangażowanie wśród pracowników | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i opisuje czynniki wpływające na zaangażowanie wśród pracowników | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje czynniki wpływające na sukces w organizacji | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i opisuje czynniki wpływające na sukces w organizacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Stosuje metody i narzędzia budowania zaangażowania | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje i opisuje metody i narzędzia budowania zaangażowania w codziennej pracy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Stosuje zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa” | Kryteria weryfikacji Wymienia i opisuje metody przewodzenia zespołem i budowania profesjonalnej postawy szefa" | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Stosuje metody delegowania zadań zgodnie z kompetencjami pracowników | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje i opisuje sposoby delegowania zadań w zespole. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wymienia czynniki sukcesu oraz błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Stosuje zasady motywowania pracowników | Kryteria weryfikacji zespół jest bardziej zmotywowany Charakteryzuje i opisuje metody motywowania zespołu do działania. do działania | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje etapy prowadzenia rozmów motywująco-oceniających z pracownikiem | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje strategie komunikacyjne ułatwiające porozumiewanie się ze współpracownikami | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje i unika typowych błędów i komunikacyjnych w pracy zespołowej | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.
PROGRAM SZKOLENIA:
MODUŁ I. Zespół (wykład, dyskusja, ćwiczenia, test)
Moduł ten skupia się na pokazaniu funkcjonowania zespołu i poszczególnych osób w zespole. Uczestnicy poznają etapy formowania się zespołu, funkcjonowanie ludzi na tych etapach, a także sposoby komunikacji z nimi.
- Budowanie autorytetu.
- Efektywny zespół – różnorodność ról.
- Autodiagnoza własnej roli w zespole.
- Lider zespołu – zadanie / zespół / jednostka.
- Zestaw psychologicznych narzędzi szefa.
- Informacja zwrotna.
- Pytania i parafrazy.
- Stawianie granic i sztuka mówienia „NIE”.
- Sztuka czynienia ustępstw.
- Rozmowy z pracownikami.
- Komunikacja w pracy lidera.
- Strukturalizacja czasu na każdym etapie rozwoju zespołu.
MODUŁ II. Zarządzanie sytuacyjne i motywowanie pracowników (dyskusja, ćwiczenia, case study, odgrywanie ról)
Aby skutecznie motywować ludzi trzeba pracować z nimi bardzo indywidualnie, dlatego podczas tego modułu uczestnicy dowiedzą się czy jest zarządzanie sytuacyjne i przećwiczą je w praktyce, ucząc się jakie podejście zastosować do jakich pracowników.
- Motywowanie pracownika w oparciu o model przywództwa sytuacyjnego (K. Blanchard).
- Kultura organizacyjna w motywowaniu pracowników (wartości, normy, wytwory).
- Dostosowanie działań zarządczych do indywidualnych zachowań pracowników.
- Błędy w motywowaniu pracowników.
- Reguły skutecznego motywowania.
- Prowadzenie rozmów motywująco-oceniających z pracownikiem.
- Efektywna rozmowa.
- Etapy prowadzenia rozmowy.
MODUŁ III. Sztuka delegowania zadań (dyskusja, ćwiczenia, case study, odgrywanie ról)
Podczas pracy nad zagadnieniem delegowania uczestnicy poznają zasady, które kierują tym procesem. Zobaczą też kiedy i jak można delegować swoją pracę, aby rozwijać pracowników.
- Wyznaczanie celów (SMART).
- Proces delegowania i jego procedura.
- Czynniki sukcesu w delegowaniu.
- Opory przeciwko delegowaniu.
- Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania.
MODUŁ IV. Szef coachem, mentorem, liderem (dyskusja, ćwiczenia, case study, odgrywanie ról, test)
Ten moduł zachęca uczestników do rozwoju i poszukiwania alternatywnych ról dla siebie w roli lidera. Dlatego poznają oni podstawowe techniki pracy mentorskiej i coachingowej, które mogą zastosować i włączyć w swój proces zarządzania ludźmi.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
- dyskusje
- studium przypadku
- ćwiczenia indywidualne i grupowe
- kwestionariusze i testy zachowań
- odgrywanie scenek/ról
- gry symulacyjne
- burze mózgów
Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/przywodztwo-w-praktyce-nowoczesne-techniki-zarzadzania-zespolem-2024-12-02-krakow.html
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 MODUŁ I. Zespół (wykład, dyskusja, ćwiczenia, test) | Prowadzący Aleksandra Chrapko | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa obiadowa | Prowadzący Aleksandra Chrapko | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 MODUŁ II. Zarządzanie sytuacyjne i motywowanie pracowników (dyskusja, ćwiczenia, case study, odgrywanie ról) | Prowadzący Aleksandra Chrapko | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 MODUŁ III. Sztuka delegowania zadań (dyskusja, ćwiczenia, case study, odgrywanie ról) | Prowadzący Aleksandra Chrapko | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Przerwa obiadowa | Prowadzący Aleksandra Chrapko | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 MODUŁ IV. Szef coachem, mentorem, liderem (dyskusja, ćwiczenia, case study, odgrywanie ról, test) | Prowadzący Aleksandra Chrapko | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 881,90 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 530,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,70 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Aleksandra Chrapko
Prowadzi regularne interwencje zespołowe, w tym sesje team coachingu: wspieranie samoorganizacji zespołu, poprawa komunikacji i poziomu kohezji, budowanie świadomości ról zespołowych, zwiększenie motywacji i determinacji zespołów, zarządzanie różnorodnością (style poznawcze), łącząc podejście coachingowe z ACT. W swojej pracy stosuje założenia Analizy Transakcyjnej.
Jest także współgospodynią Platformy rozwojowej dla Liderów Agile Lea
Wieloletnie doświadczenie trenerskie zdobyłam, realizując szereg projektów szkoleniowych i doradczych dla firm usługowych i produkcyjnych oraz urzędów i instytucji około–biznesowych, a także jako wykładowca Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie.
W sposób szczególny specjalizuję się w szkoleniach z zakresu: zarządzania ludźmi (kierowanie, motywowanie, budowanie efektywnego zespołu i współpraca w zespole), rozwijania umiejętności społecznych (komunikacja, sztuka prezentacji, zarządzanie sobą w czasie, efektywne radzenie sobie ze stresem i asertywność, rozwój zawodowy i osobisty).
W ostatnich 2 latach przeprowadziła ok 200 godz. szkoleniowych z zakresu przywództwa dla osób dorosłych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały szkoleniowe (skrypt, ćwiczenia, testy) oraz certyfikat ukończenia szkolenia (przy frekwencji min 80%).
Warunki uczestnictwa
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie „Baza Usług Rozwojowych” oraz na stronie AVENHANSEN
Informacje dodatkowe
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia (przy frekwencji min 80%)
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
* 1 godzina szkoleniowa = 45 minut
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi