Zarządzanie czasem - work - life balance
Zarządzanie czasem - work - life balance
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą poznać skuteczne techniki i narzędza usprawniające zarządzanie czasem oraz poznać techniki usprawniające budowanie relacji i asertywnej komunikacji.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji24-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności radzenia sobie ze złymi nawykami (odkładanie spraw na później) i złodziejami czasu oraz nauczenie się, w jaki sposób oddzielać czynności priorytetowe od mało istotnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Stosuje narzędzia usprawniające zarządzanie czasem | Kryteria weryfikacji Potrafi zastosować narzędzia usprawniające zarządzanie czasem podczas realizowanych na szkoleniu ćwiczeń | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Charakteryzuje techniki pozwalające na zachowanie równowagi między życiem prywatnym a zawodowym | Kryteria weryfikacji potrafi wymienić i opisać techniki pozwalające na zachowanie równowagi między życiem prywatnym a zawodowym | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje i stosuje techniki radzenia sobie ze złymi nawykami (odkładanie spraw na później) i złodziejami czasu | Kryteria weryfikacji wymienia i stosuje techniki radzenia sobie ze złymi nawykami i złodziejami czasupodczas realizowanych na szkoleniu ćwiczeń | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Radzi sobie z presją czasu w codziennej pracy przez co buduje długotrwałe i pozytywne relacje z innymi osobami | Kryteria weryfikacji lepiej zarządza zadaniami w czasie | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji radzić sobie z presją czasu | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji poprawia relacje ze współpracownikami | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
CELE SZKOLENIA:
Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:
- poznanie skutecznych narzędzi usprawniających zarządzanie czasem
- nauczenie się, w jaki sposób oddzielać czynności priorytetowe od mało istotnych
- zdobycie wiedzy w jaki sposób ustalać adekwatne, realne i motywujące cele
- zdobycie umiejętności radzenia sobie ze złymi nawykami (odkładanie spraw na później) i złodziejami czasu
- poznanie techniki usprawniających budowanie relacji i asertywnej komunikacji: komunikowanie się ze zrozumieniem, świadome zarządzanie komunikacją werbalną i niewerbalną, komunikacja asertywna
Program szkolenia:
MODUŁ I. CZYM JEST CZAS DLA KAŻDEGO Z NAS (mini wykład, dyskusja, test, analiza przypadku)
- co to jest gospodarowanie czasem – elementy gospodarowania czasem
- powody, dla których tracimy czas
- analiza osobistego stylu zarządzania własnym czasem (diagnoza obszarów problematycznych i określenie planu działań w kierunku ich poprawy)
MODUŁ II. EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE (mini wykład, dyskusja, analiza przypadku)
- definiowanie tzw. złodziei czasu i szukanie sposobów na ich unikanie
- radzenie sobie w sytuacjach trudnych
- analiza indywidualnych reakcji na stres
- źródła stresu
- automotywacja – jak niwelować stres - nawyk samodyscypliny w organizowaniu i realizacji zadań
- jakie sprawy/ zadania najczęściej odkładamy
- przyczyny odkładania działań na później
- destrukcyjny wpływ słów: „muszę”, „powinienem”
MODUŁ III. ZŁOTE REGUŁY NA BIERNOŚĆ – CO ZROBIĆ, BY NIE ODWLEKAĆ I NIE ODKŁADAĆ NA PÓŹNIEJ (mini wykład, ćwiczenie, dyskusja, analiza przypadku)
- metoda „pull” samomotywacji – czyli od pracy wysokiej jakości do rozrywki bez poczucia winy
- metoda zbierania informacji
- wytyczanie zadań od „zaraz”
- zaczynanie od naj…..
- zasada Parkinsona – czyli cele ograniczone w czasie
- wyznaczanie SMART-nych celów jako klucz do skutecznego działania i odnoszenia sukcesów
- metoda „rozbijania” zadań
- metoda „kamienie – żwirek – piasek”
MODUŁ IV. ZWIĘKSZANIE EFEKTYWNOŚCI DZIAŁANIA (mini wykład, dyskusja, analiza przypadku)
- zaplanowane planowanie – wyznaczanie priorytetów, oddzielanie spraw ważnych (=efektywność, skuteczność, sukces) od nieistotnych (= strata czasu, brak efektywności, frustracja)
- zarządzanie czasem według trzech Generacji
- matryca zarządzania czasem wg Eisenhowera
- zalety planowania na piśmie
- zalety przygotowywania planów dnia/ tygodnia/ miesiąca
- reguła 60/40
- zasada Pareto
- krzywa aktywności – „ranny ptaszek” czy „sowa”
MODUŁ V. JAK „ZYKSKAĆ NA CZASIE” DZIĘKI EFEKTYWNEJ I ASERTYWNEJ KOMUNIKACJI (mini wykład, dyskusja, analiza przypadku)
- asertywna komunikacja – „ja” – jako technika zmniejszająca opór odbiorcy
- asertywność w ujęciu analizy transakcyjnej – mój wewnętrzny Dorosły
- jak radzić sobie z emocjami
MODUŁ VI. CO JEST DLA MNIE NAJWAŻNIEJSZE – SPRAWY PILNE/ SPRAWY WAŻNE (mini wykład, dyskusja)
- fenomen efektywnego zarządzania sobą w czasie zgodnie z regułą 4. Generacji – czyli jak odnaleźć równowagę między życiem zawodowym, prywatnym i czasem dla siebie
MODUŁ VII. PODSUMOWANIE SZKOLENIA (mini wykład, dyskusja)
- wnioski na poziomie indywidualnym i grupowym
- indywidualny harmonogram działań
Metody szkolenia – zasada 80/20 (zajęcia praktyczne / zajęcia teoretyczne)
- analiza przypadku
- wykład z prezentacją multimedialną
- dyskusja
- testy/ kwestionariusze
Szkolenie on-line w pełni interaktywne i aktywizujące Uczestnika.
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/zarzadzanie-czasem-work-life-balance-2024-09-26-warszawa.html
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Zarządzanie czasem - work - life balance | Prowadzący Agnieszka Olejnik | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto725,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto590,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,95 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Olejnik
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały szkoleniowe (skrypt, ćwiczenia, testy) oraz certyfikat ukończenia szkolenia (przy frekwencji min 80%).
Warunki uczestnictwa
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie „Baza Usług Rozwojowych” oraz AVENHANSEN.
Informacje dodatkowe
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia (przy frekwencji min 80%)
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
* 1 godzina szkoleniowa = 45 minut
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi