Zarządzanie stresem. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych oraz prywatnych i nie tracić motywacji do działania
Zarządzanie stresem. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych oraz prywatnych i nie tracić motywacji do działania
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
To szkolenie jest skierowane do Ciebie jeśli:
- masz poczucie, że płacisz wysokie koszty osobiste za życie w stresie
- chcesz uniknąć zagrożenia życiem w stresie
- zależy Ci na tym, aby nauczyć się „obchodzić” ze stresem, czerpać z niego siłę
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji06-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy na temat technik radzenia sobie ze stresem i emocjami w pracy i poza nią oraz nabycie umiejętności identyfikowania czynników stresogennych w swoim otoczeniu zawodowym i prywatnym oraz minimalizowania oddziaływania tych czynników na życie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się charakteryzuje mechanizmy i przyczyny powstawania stresu | Kryteria weryfikacji uczestnik potrafi wymienić mechanizmy i przyczyn powstania stresu | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się charakteryzuje swoje osobiste „stresory” | Kryteria weryfikacji wymienia swoje osobiste stresory | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się posiada umiejętność identyfikowania czynników stresogennych w swoim | Kryteria weryfikacji potrafi zidentyfikować czynniki stresogenne | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się charakteryzuje i stosuje proste technik służących regeneracji , relaksacji i motywacji do działania | Kryteria weryfikacji zna i stosuje technik służących regeneracji , relaksacji i motywacji do działania | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁI. STRES. OBJAWY I SKUTKI
Po zakończeniu modułu będziesz wiedział jakie są mechanizmy powstawania stresu, czy stres może być pozytywny, kiedy stres nas pobudza do działania, a kiedy osłabia.
- Stres i brak czasu - nawyki, które możesz zmienić
- Pojęcie stresu
- Skąd się bierze stres - poziom fizyczny i psychiczny
- Czy stres zawsze jest zagrożeniem
- Stres pozytywny - EUSTRES
- Stres negatywny - DISTRES
MODUŁ II. ZARZĄDZANIE STRESEM. SAMOŚWIADOMOŚĆ
Po zakończeniu modułu zidentyfikujesz swój indywidualny kolor osobowości i swoją podatność na stres i choroby z nim związane. Poznasz również narzędzia, jak pomagać sobie w stresujących sytuacjach
- Jakie grupy zawodowe i kto jest szczególnie narażony na stres i wypalenie zawodowe
- Największe stresory 21. wieku - czyli na co powinniśmy uważać
- Kwestionariusz badania indywidualnego poziomu zestresowania i podatności na czynniki stresogenne (osobowość A,B,C i … T)
- Twoja osobowość kolorystyczna - kwestionariusz osobowości E.Hartmana. Poznaj swój kolor. Różne zachowania, różne interpretacje tej samej rzeczywistości, różne reakcje na te same sytuacje (nasze reakcje na bodźce stresowe zależne od naszej osobowości)
MODUŁ III. METODY POKONYWANIA STRESU - UMYSŁ I CIAŁO
Po zakończeniu modułu będziesz wiedział i umiał w prosty i szybki sposób rozładowywać stres napięciowy, sytuacyjny; nauczysz się skutecznych i prostych technik relaksacji, rozluźnienia i regeneracji. Jak maksymalizować własną efektywność.
- 3 filary sukcesu - jak torować sobie drogę do spełnienia
- Czy do osiągania celów wystarczy wiara, że „szklanka jest do połowy pełna” - czyli o pozytywnym nastawieniu
- Metody pracy z umysłem i zmysłami
- ćwiczenie 3x5
- podwójne „O” - odliczanie i oddech
- ćwiczenie 4x4
- ćwiczenie „minus 20”
- ćwiczenie …. „keks”
- ćwiczenie „kłaczek”
- Praca z intencją - „Chcę …”
- Metody na ruminacje czyli uporczywe wracanie do starych spraw, lub niemiłych sytuacji, które nas spotkały
- Planowanie
- Stan ciała a jego wpływ na stan ducha - pozytywne „oszukiwanie” ciała i umysłu
- siła uśmiechu
- postawa PROSTO - ćwiczenia
- i-garb i jego negatywne skutki
- Sen i nasza aktywność w ciągu dnia - czyli sposoby na przemęczenie
- drzemki
- przerwy
- krzywa aktywności dobowej, godzinnej
- prawo do odpoczynku
MODUŁ IV. PODSUMOWANIE SZKOLENIA. Indywidualny plan działań
METODY SZKOLENIOWE:
Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez wykład z prezentacją multimedialną (20%), jak również (80%):
- pracę w zespołach
- gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne - oparte na rzeczywistych przykładach
- dyskusje na forum grupy, case study
- kwestionariusze / ankiety
Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/zarzadzanie-stresem-jak-radzic-sobie-w-trudnych-sytuacjach-zawodowych-oraz-prywatnych-i-nie-tracic-motywacji-do-dzialania-2024-12-10-warszawa.html
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Zarządzanie stresem. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych oraz prywatnych i nie tracić motywacji do działania | Prowadzący Agnieszka Olejnik | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 082,40 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto880,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto154,63 PLN
- Koszt osobogodziny netto125,71 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Olejnik
Od ponad 12 lat lat zajmuję się sprawami rozwoju personelu w zakresie motywowania, rekrutacji, szkoleń, systemów rozwoju pracowników tj.: oceny okresowe, systemu premiowe, systemy płacowe, systemy budowania identyfikacji pracowników z firmą – wizerunek pracownika, wewnętrzny PR.
Byłam odpowiedzialna za rozwój zasobów ludzkich w takich firmach jak: real; Lafarge Beton i Kruszywa, coffeeheaven.
W ostatnich latach jako Międzynarodowy Menedżer ds. HR i Rozwoju Pracowników w firmie coffeeheaven zarządzałam projektami dot. szkoleń i ścieżek karier pracowników.
Autor i kierownik projektu Szkoły Menedżerów. Wspierałam realizację strategii firmy, rozwoju jej kultury oraz poprawy komunikacji wewnętrznej.
Z wykształcenia filolog, germanista, metodyk nauczania, trener biznesu. Absolwentka wydziału Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwentka studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej o specjalności coach i trener.Posiada dyplom Francuskiej Szkoły Stylizacji i Budowania Wizerunku w Krakowie.
Od 2004 roku trener szkoleń miękkich, wykładowca, doradca zawodowy i wizerunkowy, ekspert w dziedzinie ZZL. Prowadzę projekty z zakresu HR dla dużych i średnich przedsiębiorstw.
Specjalizuję się w realizacji szkoleń miękkich z zakresu komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów, przywództ
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały szkoleniowe (skrypt, ćwiczenia) oraz certyfikat ukończenia szkolenia (przy frekwencji min 80%).
Warunki uczestnictwa
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie „Baza Usług Rozwojowych” oraz AVENHANSEN
Informacje dodatkowe
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:
Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi