Kurs języka angielskiego na poziomie B2 - 28 godz. (28x45min) - forma zdalna w czasie rzeczywistym- projekt: „BUR w działaniu. Edukacja przez całe życie"
Kurs języka angielskiego na poziomie B2 - 28 godz. (28x45min) - forma zdalna w czasie rzeczywistym- projekt: „BUR w działaniu. Edukacja przez całe życie"
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób dorosłych, pracowników przedsiębiorstw, które w zakresie swojego rozwoju zawodowego potrzebują podnieść kompetencje znajomości języka obcego zgodnie z CEFR.
Usługa adresowana dla uczestników projektu „BUR w działaniu. Edukacja przez całe życie"
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji26-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem jest podniesienie kompetencji posługiwania się językiem obcym w zakresie słuchania, mówienia, czytania oraz pisania, np.:-rozumienie wypowiedzi wyrażanych językiem jasnym i standardowym;
-przełamanie bariery językowej, płynne wypowiadanie się; przytaczanie wypowiedzi; relacjonowanie; prezentowanie swojego stanowiska; argumentowanie, komentowanie
-czytanie ze zrozumieniem
-słuchanie ze zrozumieniem
-analizowanie ankiet i sondaży
-rozumienie i pisanie różnorodnych form pisemnych
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie i stosuje powszechne wyrażenia oraz podstawowe zwroty, mające na celu zaspokojenie konkretnych potrzeb. Potrafi przedstawić siebie i innych oraz potrafi zadawać i odpowiadać na pytania o szczegóły życia osobistego np. o miejsce zamieszkania , o znajomych, o hobby itp. | Kryteria weryfikacji - ankieta z Bazy Usług Rozwojowych wypełniona przez Usługodawcę i Słuchacza; -Szczegółowa ankieta opracowana przez Centrum Szkoleniowe PROGRES uwzględniająca dokładną ocenę usługi pod kątem organizacji administracyjnej, lektora, programu, przebiegu szkolenia i wielu innych ; - test online (opracowany przez Centrum Szkoleniowe PROGRES) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
- podniesienie kompetencji językowych uczestnika szkolenia, ze szczególnym naciskiem na komunikację,
- przygotowanie uczestnika do funkcjonowania w środowisku anglojęzycznym w życiu codziennym i zawodowym.
2. Mówienie - rozwijanie umiejętności reagowania w różnych sytuacjach
3. Czytanie - ogólne i szczegółowe rozumienie dłuższego tekstu
4. Pisanie - formułowanie prostych wypowiedzi pisemnych
Program
Program
ZAKRES TEMATYCZNY I LEKSYKALNY:
1. Komunikacja
Czynniki ważne dla komunikacji międzyludzkiej
Cechy osoby komunikatywnej
Jak udoskonalić komunikację w firmie
Komunikacja pisemna
Idiomy związane z komunikacją
Radzenie sobie z trudnościami w komunikacji
E-mail formalny
2
2. Marketing międzynarodowy
Światowe marki na rynku międzynarodowym
Słownictwo związane z szeroko pojętym marketingiem
Marki luksusowe
Wdrożenie produktu na rynki międzynarodowe
Spotkanie oparte na metodzie burzy mózgów- kampania marketingowa produktu
Protokół ze spotkania burzy mózgów
3. Budowanie relacji w biznesie
Relacje prywatne i biznesowe
Opisywanie relacji międzyludzkich
Budowanie relacji z partnerem biznesowym
Relacje biznesowe w Chinach
Budowanie sieci kontaktów
Rozmowa telefoniczna
Prowadzenie spotkania biznesowego z pracownikami/klientami
Sporządzanie protokołu ze spotkania
4. Sukces
Dlaczego ludzie odnoszą sukces
Opisywanie ludzi sukcesu
Wskaźniki sukcesu w firmie
Negocjacje w biznesie
5. Satysfakcja w pracy
Motywacja w pracy
Praca idealna
Najlepszy pracodawca na rynku
Rozmowa z łowcą głow
Relacje międzyludzkie w pracy
Prowadzenie spotkania z zespołem w celu eliminacji problemów w pracy
6. Ryzyko
Opisywanie czynników ryzyka w życiu prywatnym i zawodowym
Zarządzanie ryzykiem
Ubezpieczenie ryzyka handlowego
Radzenie sobie z krytyką prasową
Organizacja i prowadzenie spotkania na temat eliminacji ryzyka w biznesie
Kultura biznesu w Kazachstanie
Prezentacja
7. Style zarządzania
Jak zostać dobrym managerem
Rola kierownika/dyrektora w firmie
Cechy managera
3
Style zarządzania w firmie
Prezentacja produktu
Prezentacja kandydata ubiegającego się o stanowisko managera
Raport
8. Budowanie zespołu
Wady i zalety pracy w zespole
Cechy charakteru
Budowanie zespołu w firmie
Nowe sposobu budowania zespołu na kursach kulinarnych
Motywowanie zespołu
Redagowanie listu
9. Pozyskiwanie finansów w firmie
Wady i zalety pożyczania pieniędzy przez osoby indywidualne
Słownictwo z zakresu finansów
Pozyskiwanie funduszy w firmie Warrena Buffeta
Szukanie źródeł finansowania w celu załóżenia firmy
Negocjacje finansowe
10. Obsługa klienta
Reklamacja
Obsługa klienta w firmie
Jak aktywnie słuchać klienta i rozmawiać z klientem
Protokół z reklamacji
11. Zaradzanie w kryzysie
Kryzys w biznesie
Radzenie sobie z kryzysem
Udzielanie rad firmie znajdującej się w kryzysie
Wadliwy produkt
Artykuł prasowy informujący o kryzysie w firmie
12. Fuzje i przejęcia
Wyrażenia związane z przejęciem spółek, fuzja, łączeniem firm
Wady i zalety przejęcia firmy
Opisywanie fuzji
Jak osiągnąć sukces po przejęciu firmy
Prognozowanie przyszłości po przejęciu firmy
Prezentacja przed grupą inwestorów na temat zakupu firmy
Raport z rekomendacja przejęcia firmy
ZAKRES MATERIAŁU GRAMATYCZNEGO:
wszystkie czasy gramatyczne
czasowniki modalne
4
czasowniki i wyrażenia z bezokolicznikiem niepełnym i pełnym oraz z rzeczownikiem
odsłownym
zdania podrzędnie złożone i spójniki
stopniowanie przymiotników i przysłówków oraz wyrażanie porównań
strona bierna i kauzatywne have
mowa zależna
zdania warunkowe
tryb łączący (życzenia - także nierealne, propozycje, sugestie)
rzeczowniki policzalne i niepoliczalne oraz przedimki
rzeczowniki odczasownikowe
struktury emfatyczne i inwersja
zaimki
przyimki
słowotwórstwo
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w postaci:
-prezentacji
-skanów podręczników/ćwiczeń, -e-podręczników
-samodzielnie przygotowywanych zestawów ćwiczeń
-testów
-skryptów
-scenariuszy, konspektów
-materiałów VOD
zapewniane są przez lektora prowadzącego przez cały okres trwania szkolenia.
Warunki uczestnictwa
- Projekt skierowany jest do beneficjentów projektu "Szkolenia plus"
- Wykonanie testu weryfikującego poziom znajomości języka obcego
- Dokonanie zapisu na usługę oraz podpisanie umowy ze szkołą, a w przypadku zajęć online wyrażenie pisemnej zgody na nagrywanie spotkań celem rozliczenia z Operatorem usługi
Informacje dodatkowe
Powyższa usługa jest usługa przykładową. Dla każdego zainteresowanego Słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka. Po ukończeniu szkolenia przeprowadzana jest podoba walidacja.
Zapewniamy podstawowe materiały szkoleniowe.
Za godzinę zajęć przyjmuje się 45 minut.
Każdy Uczestnik po zakończeniu szkolenia otrzymuje certyfikat oraz zaświadczenie.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
ZAJĘCIA PROWADZONE ONLINE
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE:
1. określone warunki techniczne do udziału w usłudze:
- rodzaj platformy – ZOOM
- oprogramowanie – Windows / Mac OS X
- wymagania sprzętowe – PC lub laptop z dostępem do Internetu, kamerką i mikrofonem, możliwość współdzielenia ekranu
- prędkość Internetu:
- minimalna szybkość dla połączeń video 128 kb/s
- zalecana: 300 kb/s
2. Sposób walidacji usługi:
- kursant na początku każdego spotkania potwierdza swoją obecność klikając w adekwatny link: https://bony.strefarozwoju.lodz.pl/employees/presence
- lektor po każdych zajęciach wysyła koordynatorowi nagranie z całych zajęć przeprowadzonych online
3. Harmonogram:
Na każde zajęcia zgodnie z harmonogramem zaplanowane są poszczególne elementy lekcji to jest:
|