Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie A2 - 28 godzin(28x45min.) - forma zdalna w czasie rzeczywistym - projekt: BUR w działaniu. Edukacja przez całe życie
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie A2 - 28 godzin(28x45min.) - forma zdalna w czasie rzeczywistym - projekt: BUR w działaniu. Edukacja przez całe życie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób dorosłych, pracowników przedsiębiorstw, które w zakresie swojego rozwoju zawodowego potrzebują podnieść kompetencje znajomości języka obcego zgodnie z CEFR.
Usługa jest przeznaczona dla uczestników projektu "BUR w działaniu. Edukacja przez całe życie"
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji26-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem nauczania jest wykształcenie u studentów kompetencji językowej i komunikacyjnej, umożliwiającej im porozumiewanie się w języku angielskim w różnych sytuacjach życiowych na poziomie A2.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Osoba na poziomie A2 potrafi zrozumieć zdania i często używane wyrażenia związane z obszarami, z którymi ma bezpośredni związek (np. dotyczące podstawowych informacji osobistych i rodzinnych, zakupów, miejsca zamieszkania, pracy). Potrafi komunikować się w sprawach, które wymagają prostej i bezpośredniej wymiany informacji na znajome i rutynowe tematy. | Kryteria weryfikacji -ankieta z Bazy Usług Rozwojowych wypełniona przez Usługodawcę i Słuchacza | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji -szczegółowa ankieta opracowana przez Centrum Szkoleniowe PROGRES uwzględniająca dokładną ocenę usługi pod kątem organizacji administracyjnej, lektora, programu, przebiegu szkolenia i wielu innych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
-podniesienie kompetencji językowych uczestnika szkolenia, ze szczególnym naciskiem na komunikację,
-przygotowanie uczestnika do funkcjonowania w środowisku anglojęzycznym w życiu codziennym i zawodowym.
2. Mówienie - formułowanie nieskomplikowanych wypowiedzi,
3. Czytanie - rozumienie ogólnego sensu tekstu,
4. Pisanie - formułowanie krótkich wypowiedzi w oparciu o podany wzór.
Program
Program
Materiał gramatyczny |
|
Czasownik (Verb) |
Czas teraźniejszy Present Simple i przysłówki częstotliwości (adverbs of frequency) |
Present Continuous – kontrast z czasem teraźniejszym prostym |
|
Czas przeszły Past Simple – formy regularne i nieregularne (regular and irregular verb forms), wyrażenia czasowe towarzyszące czasom przeszłym (definitive time expressions) |
|
Konstrukcja used to / didn’t use to |
|
Present perfect – since / for / already / just / yet |
|
Present perfect continuous |
|
Past Continuous |
|
Wyrażanie przyszłości: will / going to / Present Continuous/ Future Continuous |
|
Konstrukcja used to do sth – czas przeszły |
|
Konstrukcja have to / don’t have to w czasie Simple Present i Past |
|
Czasowniki modalne can / can’t do wyrażania umiejętności oraz czasowniki modalne must / mustn’t/ could(n’t) / should(n’t) do wyrażania pozwolenia, obowiązku, powinności i zakazów. |
|
Konstrukcja make i let sb do sth |
|
Okresy warunkowe – 0, I i II (Conditionals – Zero, First and Second), wyrażenia if / unless / in case |
|
Mowa zależna (Reported speech) i następstwo czasów. Pytania i polecenia w mowie zależnej. Pytania zależne. |
|
Konstrukcja tell / ask sb to do sth |
|
Strona bierna (Passive voice) |
|
Szyk zdania w pytaniach (Question forms: Word order). Pytania o podmiot i orzeczenia (Subject and Object questions) |
|
Pytania pośrednie do wyrażania ofert i próśb (offers and requests – indirect questions) |
|
Konstrukcje so + adj/adv oraz such + adj + noun |
|
Zdania definiujące (Defining relative clauses) z who, which, what, that |
|
Konstrukcje Verb + gerund / to infinitive |
|
Konstrukcje Look + adjective / look + noun |
|
Czasownik z przyimkami, np. believe in itd. |
|
Pytania What is/are .. like? |
|
Czasowniki frazalne (Phrasal verbs) |
|
Rzeczownik (Noun) |
Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne (countable and uncountable nouns) + wyrażenia do określania ilości (how) many / (how) much / a lot of / lots of |
Przedimki określone i nieokreślone (articles). |
|
Liczba mnoga rzeczowników regularna i nieregularna (regular and irregular plural: children, men, women, mice, Steep, feet, teeth etc.) |
|
Rzeczowniki one / ones |
|
Przymiotnik (Adjective) |
Stopniowanie przymiotników: stopień wyższy i najwyższy (comparative and superlative adjectives). Porównania. |
Konstrukcja How + adjective |
|
Przysłówek (Adverb) |
Tworzenie przysłówków przez dodanie przyrostka –ly oraz przysłówki nieregularne np. hard, Fast |
Przysłówki sposobu (Adverbs of manner and attitude) |
|
Konstrukcja How + adverb |
|
Stopniowanie przysłówków (Comparative and superlative adverbs) |
|
Materiał leksykalny (Lexis) |
|
Słownictwo dotyczące tematów |
|
Zwroty i wyrażenia |
Język funkcyjny potrzebny do: - inicjowania i kończenia konwersacji - przepraszania, podawania powodów i wyrażania obietnic - pytania o opinie, zgadzania i nie zgadzania się - wyrażania propozycji i próśb - wyrażania zainteresowania (echo questions) - prowadzenia rozmów telefonicznych, zostawiania wiadomości - składania skarg i próśb - zapraszania i ustalania spotkań - robienia zakupów |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Mączyńska
Prowadzi kursy indywidualne, grupowe oraz firmowe.
Grupy o różnorodnym charakterze - ogólne, konwersacyjne, branżowe.
Doświadczenie to +/- 8000 przeprowadzonych godzin zajęć bardzo dobrze ocenianych przez słuchaczy i metodyka szkoły.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w postaci:
-prezentacji
-skanów podręczników/ćwiczeń
-samodzielnie przygotowywanych zestawów ćwiczeń
-testów w formie elektronicznej
zapewniane są w formie zdalnej przez lektora prowadzącego przez cały okres trwania szkolenia.
Warunki uczestnictwa
- Powyższa usługa jest usługa przykładową. Dla każdego zainteresowanego Słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
- Wykonanie testu weryfikującego poziom znajomości języka obcego
- Dokonanie zapisu na usługę oraz podpisanie umowy ze szkołą, a w przypadku zajęć online wyrażenie pisemnej zgody na nagrywanie spotkań celem rozliczenia z Operatorem usługi
Informacje dodatkowe
Zapewniamy podstawowe materiały szkoleniowe.
Za godzinę zajęć przyjmuje się 45 minut.
Każdy Uczestnik po zakończeniu szkolenia otrzymuje certyfikat oraz zaświadczenie.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE:
Udostępniony w korespondencji mailowej link dostępowy do zajęć ważny jest do dnia zakończenia realizacji usługi zgodnie z obecną kartą.
określone warunki techniczne do udziału w usłudze:
- rodzaj platformy – ZOOM
- oprogramowanie – Windows / Mac OS X
- wymagania sprzętowe – PC lub laptop z dostępem do Internetu, kamerką i mikrofonem
- prędkość Internetu:
- minimalna szybkość dla połączeń video 128 kb/s
- zalecana: 300 kb/s