Zarządzanie Zasobami Ludzkimi dla menedżerów (studia online)
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi dla menedżerów (studia online)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia adresowane są do kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla, m.in. menedżerów, właścicieli firm oraz wszystkich osób, które z racji pełnionej funkcji zawodowej są odpowiedzialne za zespoły i poszczególnych pracowników, jak i tych, które przygotowują się do bycia menedżerem.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji18-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi170
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest przekazanie Ci usystematyzowanej wiedzy o zarządzaniu zasobami ludzkimi w organizacji na poziomie strategicznym i operacyjnym. Będziesz potrafić diagnozować, analizować, rozwiązywać problemy z zakresu zarządzania ludźmi, a także zdobędziesz umiejętności menedżerskie, w tym interaktywnego działania.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się wiedza:Efektywne metody rekrutacji i selekcji. Wywiad behawioralny. Wywiad oparty na kompetencjach i wartościach. Nowoczesne procesy adaptacji i wdrożenia nowego pracownika oraz pracownika wracającego po dłuższej przerwie | Kryteria weryfikacji Test z wybranych zagadnień programowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się umiejętności:umiesz skutecznie przeprowadzać procesy doboru pracowników, motywować i wynagradzać, prowadzić trudne rozmowy z pracownikami oraz dokonywać oceny ich potencjału. | Kryteria weryfikacji Analiza materiałów dodatkowych wskazanych przez wykładowców. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
JAK BUDOWAĆ POZYCJĘ LIDERA W ZESPOLE?
(8 godz.)
- Znaczenie autorytetu dla funkcji lidera zespołu – jak go budować i podtrzymywać?
- Pielęgnowanie wizji sukcesu u siebie i współpracowników.
- Jak dawać wsparcie i budzić zaufanie u członków zespołu?
- Odmienne strategie działania: kierownik wyłoniony z zespołu, nowy kierownik – „stary" zespół. (8 godz.)
NOWOCZESNE SYSTEMY ZARZĄDZANIA LUDŹMI
(72 godz.)
- Efektywne metody rekrutacji i selekcji. Wywiad behawioralny. Wywiad oparty na kompetencjach i wartościach. Zadania sprawdzające umiejętności. (16 godz.)
- Nowoczesne procesy adaptacji i wdrożenia nowego pracownika oraz pracownika wracającego po dłuższej przerwie (Preonboarding. Onboarding. Reboarding.). Projektowanie narzędzi według podejścia 4C. (8 godz.)
- Systemy ocen okresowych. Systemy rozmów rocznych rozwojowych – narzędzia proste, przyjazne dla użytkownika, efektywne dla menadżera i organizacji. (8 godz.)
- Ocena potencjału zawodowego. Indywidualna diagnoza potencjału uczestników na podstawie badania MindSonar® - kwestionariusz wartości i wzorców myślenia. (8 godz.)
- Budowanie systemów motywacyjnych, psychologiczne mechanizmy zaangażowania. Motywacyjny aspekt systemów wynagrodzeń. (16 godz.)
- Proces rozstawania się z pracownikami, prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami. Outplacement. (16 godz.)
EFEKTYWNI PRACOWNICY – EFEKTYWNY ZESPÓŁ
(32 godz.)
- Zarządzanie przez cele. (8 godz.)
- Coaching i mentoring jako najnowocześniejsze narzędzia rozwoju kompetencji pracowników. (16 godz.)
- Efektywność zespołu oparta na różnorodności pokoleniowej. Rozpoznanie sytuacji problematycznych w przedsiębiorstwie, których przyczyną jest wiek zatrudnionych pracowników. Przygotowanie do skuteczniejszego zarządzania zróżnicowanymi wiekowo zespołami (pokolenie Alpha, Z, Y, X, BB). (8 godz.)
PRAWO PRACY W PRAKTYCE
(16 godz.)
- Najnowsze zmiany w prawie pracy.
- Rodzaje umów o pracę i sposoby ich zawierania.
- Zakaz konkurencji (w trakcie trwania stosunku pracy i po jego ustaniu).
- Odpowiedzialność materialna i porządkowa pracowników.
- Czas pracy i urlopy pracownicze.
- Ustanie stosunku pracy.
- Równe traktowanie, zakaz dyskryminacji i mobbing w stosunkach pracy i związane z nimi zagrożenia dla pracodawcy. (16 godz.)
KOMUNIKACJA W PRACY MENEDŻERA
(32 godz.)
- Budowanie zaangażowania i zgody na zmianę w organizacji. (8 godz.)
- Organizacja spotkań i narad – techniki przygotowywania i przeprowadzania prezentacji. (8 godz.)
- Wystąpienia publiczne w pracy menedżera. (8 godz.)
- Wykorzystanie nowych mediów w pracy menedżera. Dopasowywanie mediów społecznościowych pod działalność firmy. Wykorzystanie sztucznej inteligencji AI i ChatGPT w codziennej pracy managera. (8 godz.)
PRACA INDYWIDUALNA – PROJEKT
(10 godz.)
- Analiza materiałów dodatkowych wskazanych przez wykładowców.
FORMA ZALICZENIA
Test z wybranych zagadnień programowych- walidacja usługi
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 32 Wprowadzenie – omówienie programu studiów, zasad zaliczenia. Budowanie systemów motywacyjnych, psychologiczne mechanizmy zaangażowania. Motywacyjny aspekt systemów wynagrodzeń | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 32 Budowanie systemów motywacyjnych, psychologiczne mechanizmy zaangażowania. Motywacyjny aspekt systemów wynagrodzeń | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 32 Budowanie systemów motywacyjnych, psychologiczne mechanizmy zaangażowania. Motywacyjny aspekt systemów wynagrodzeń | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 32 Budowanie systemów motywacyjnych, psychologiczne mechanizmy zaangażowania. Motywacyjny aspekt systemów wynagrodzeń | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 32 Budowanie systemów motywacyjnych, psychologiczne mechanizmy zaangażowania. Motywacyjny aspekt systemów wynagrodzeń | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 32 ZZL | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 32 Budowanie systemów motywacyjnych, psychologiczne mechanizmy zaangażowania. Motywacyjny aspekt systemów wynagrodzeń | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 32 Budowanie systemów motywacyjnych, psychologiczne mechanizmy zaangażowania. Motywacyjny aspekt systemów wynagrodzeń | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 32 Budowanie systemów motywacyjnych, psychologiczne mechanizmy zaangażowania. Motywacyjny aspekt systemów wynagrodzeń | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 32 Nowoczesne metody rekrutacji i selekcji, wywiad kompetencyjny, wywiad w oparciu o wartości Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 32 Nowoczesne metody rekrutacji i selekcji, wywiad kompetencyjny, wywiad w oparciu o wartości Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 32 Nowoczesne metody rekrutacji i selekcji, wywiad kompetencyjny, wywiad w oparciu o wartości Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 32 Nowoczesne metody rekrutacji i selekcji, wywiad kompetencyjny, wywiad w oparciu o wartości Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 32 Nowoczesne metody rekrutacji i selekcji, wywiad kompetencyjny, wywiad w oparciu o wartości Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 32 Nowoczesne metody rekrutacji i selekcji, wywiad kompetencyjny, wywiad w oparciu o wartości Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 32 Nowoczesne metody rekrutacji i selekcji, wywiad kompetencyjny, wywiad w oparciu o wartości Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 32 Nowoczesne metody rekrutacji i selekcji, wywiad kompetencyjny, wywiad w oparciu o wartości Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 32 ZZL | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 32 ZZL | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 32 ZZL | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 32 ZZL | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 32 ZZL | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 32 ZZL | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 32 ZZL | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 32 ZZL | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 32 ZZL | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 32 ZZL | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 32 ZZL | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 32 ZZL | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 32 ZZL | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 32 ZZL | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 32 ZZL/ walidacja usługi | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto5 700,00 PLN
- Koszt usługi netto5 700,00 PLN
- Koszt godziny brutto33,53 PLN
- Koszt godziny netto33,53 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adrianna Filiks
Doświadczona konsultantka i trenerka, dyrektor personalny, coach, z ponad 18-letnią praktyką zawodową w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Ekspert w zakresie badania i wdrażania strategicznych obszarów ZZL takich, jak: opracowywanie i wdrażanie strategii personalnych, strategii zarządzania różnorodnością pokoleniową, zarządzania zmianą, zarządzania w oparciu o kompetencje, strategii szkolenia i rozwoju personelu. Na poziomie operacyjnym wykonywanie: rekrutacji i selekcji, opracowywanie i wdrażanie procesów OnBoardingowych, systemów motywacyjnych, systemów szkoleń - analiza potrzeb szkoleniowych, wdrażanie oceny pracy, prowadzenie AC/DC.
Z wykształcenia Psycholog organizacji i pracy, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła również Podyplomowe Studium Prawa Pracy w Katedrze Prawa Pracy i Polityki Społecznej, Uniwersytet Jagielloński oraz Podyplomowe Studium Coachingu, a także międzynarodowe studia menedżerskie (EMBA) we Francuskim Instytucie Zarządzania.
Wyróżnienia zawodowe: I miejsce w konkursie Menedżer Szkoleń; laureatka konkursu Dyrektor Personalny Roku oraz specjalne wyróżnienie w konkursie Dyrektor Personalny Roku w kategorii „Styl i wizerunek HR”; I miejsce w Konkursie LIDER ZMIAN za najlepsze studium przypadku nowoczesnego zarządzania zasobami ludzkimi; uzyskanie dla firmy certyfikatu „Godła” w programie Inwesto
Mariusz Grudzień
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: przywództwa, zarządzania, komunikacji w biznesie, skuteczności osobistej, inteligencji emocjonalnej, sprzedaży, negocjacji, prezentacji publicznych, treningi dla trenerów na wszystkich poziomach zaawansowania, zarządzania szkoleniami w firmie.
Prowadzi zajęcia na studiach MBA oraz studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy (autor programu studiów: Akademia Przywództwa i Akademia Trenera Biznesu).
Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz negocjowaniu kontraktów, kieruje dużymi grupami ludzi. Pomysłodawca eventów o międzynarodowym zasięgu.
Od 2006 r. wspiera firmy w przygotowaniu i przeprowadzaniu zmian w kierunku Organizacji XXI w (Turkusowe Organizacje). Koncentruje się na obszarach: zaangażowanie, branie odpowiedzialności, wykorzystanie indywidualnego potencjału, samoorganizujące się zespoły, budowanie interdyscyplinarnych zespołów.
Twórca nowatorskich projektów z zakresu budowania zespołów: „Warsztaty ZESPÓŁ DOSKONAŁY JAK ORKIESTRA”; „Warsztaty HOLLYWOOD”; „Warsztaty TEATR”.
Praktyczne METODY - rzeczywiste ROZWIĄZANIA.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestncy studiów podyplomowych otrzymują dodtakowe materiały na zajęciach oraz po, które są zamieszczane na platofrmie MS Teams.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Studia w formule online (synchronicznie)
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.
Techniczne wymagania do zajęć:
- komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem),
- dostęp do Internetu,
- słuchawki (opcjonalnie),
- jeśli chcesz aby Cię widziano, możesz użyć kamery umieszczonej w laptopie/komputerze.