Zarządzanie Zasobami Ludzkimi dla menedżerów (studia online)
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi dla menedżerów (studia online)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia adresowane są do kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla, m.in. menedżerów, właścicieli firm oraz wszystkich osób, które z racji pełnionej funkcji zawodowej są odpowiedzialne za zespoły i poszczególnych pracowników, jak i tych, które przygotowują się do bycia menedżerem.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji18-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi170
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest przekazanie Ci usystematyzowanej wiedzy o zarządzaniu zasobami ludzkimi w organizacji na poziomie strategicznym i operacyjnym. Będziesz potrafić diagnozować, analizować, rozwiązywać problemy z zakresu zarządzania ludźmi, a także zdobędziesz umiejętności menedżerskie, w tym interaktywnego działania.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się wiedza:Efektywne metody rekrutacji i selekcji. Wywiad behawioralny. Wywiad oparty na kompetencjach i wartościach. Nowoczesne procesy adaptacji i wdrożenia nowego pracownika oraz pracownika wracającego po dłuższej przerwie | Kryteria weryfikacji Test z wybranych zagadnień programowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się umiejętności:umiesz skutecznie przeprowadzać procesy doboru pracowników, motywować i wynagradzać, prowadzić trudne rozmowy z pracownikami oraz dokonywać oceny ich potencjału. | Kryteria weryfikacji Analiza materiałów dodatkowych wskazanych przez wykładowców. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
JAK BUDOWAĆ POZYCJĘ LIDERA W ZESPOLE? (8 godz.)
- Znaczenie autorytetu dla funkcji lidera zespołu – jak go budować i podtrzymywać?
- Pielęgnowanie wizji sukcesu u siebie i współpracowników.
- Jak dawać wsparcie i budzić zaufanie u członków zespołu?
- Odmienne strategie działania: kierownik wyłoniony z zespołu, nowy kierownik – „stary" zespół. (8 godz.)
NOWOCZESNE SYSTEMY ZARZĄDZANIA LUDŹMI (72 godz.)
- Efektywne metody rekrutacji i selekcji. Wywiad behawioralny. Wywiad oparty na kompetencjach i wartościach. Zadania sprawdzające umiejętności. (16 godz.)
- Nowoczesne procesy adaptacji i wdrożenia nowego pracownika oraz pracownika wracającego po dłuższej przerwie (Preonboarding. Onboarding. Reboarding.). Projektowanie narzędzi według podejścia 4C. (8 godz.)
- Systemy ocen okresowych. Systemy rozmów rocznych rozwojowych – narzędzia proste, przyjazne dla użytkownika, efektywne dla menadżera i organizacji. (8 godz.)
- Ocena potencjału zawodowego. Indywidualna diagnoza potencjału uczestników na podstawie badania MindSonar® - kwestionariusz wartości i wzorców myślenia. (8 godz.)
- Budowanie systemów motywacyjnych, psychologiczne mechanizmy zaangażowania. Motywacyjny aspekt systemów wynagrodzeń. (16 godz.)
- Proces rozstawania się z pracownikami, prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami. Outplacement. (16 godz.)
EFEKTYWNI PRACOWNICY – EFEKTYWNY ZESPÓŁ (32 godz.)
- Zarządzanie przez cele. (8 godz.)
- Coaching i mentoring jako najnowocześniejsze narzędzia rozwoju kompetencji pracowników. (16 godz.)
- Efektywność zespołu oparta na różnorodności pokoleniowej. Rozpoznanie sytuacji problematycznych w przedsiębiorstwie, których przyczyną jest wiek zatrudnionych pracowników. Przygotowanie do skuteczniejszego zarządzania zróżnicowanymi wiekowo zespołami (pokolenie Alpha, Z, Y, X, BB). (8 godz.)
PRAWO PRACY W PRAKTYCE (16 godz.)
- Najnowsze zmiany w prawie pracy.
- Rodzaje umów o pracę i sposoby ich zawierania.
- Zakaz konkurencji (w trakcie trwania stosunku pracy i po jego ustaniu).
- Odpowiedzialność materialna i porządkowa pracowników.
- Czas pracy i urlopy pracownicze.
- Ustanie stosunku pracy.
- Równe traktowanie, zakaz dyskryminacji i mobbing w stosunkach pracy i związane z nimi zagrożenia dla pracodawcy. (16 godz.)
KOMUNIKACJA W PRACY MENEDŻERA (32 godz.)
- Budowanie zaangażowania i zgody na zmianę w organizacji. (8 godz.)
- Organizacja spotkań i narad – techniki przygotowywania i przeprowadzania prezentacji. (8 godz.)
- Wystąpienia publiczne w pracy menedżera. (8 godz.)
- Wykorzystanie nowych mediów w pracy menedżera. Dopasowywanie mediów społecznościowych pod działalność firmy. Wykorzystanie sztucznej inteligencji AI i ChatGPT w codziennej pracy managera. (8 godz.)
PRACA INDYWIDUALNA – PROJEKT (10 godz.)
- Analiza materiałów dodatkowych wskazanych przez wykładowców.
FORMA ZALICZENIA
Test z wybranych zagadnień programowych- walidacja usługi
Terminy zjazdów
- I zjazd 26-27 października 2024
- II zjazd 23-24 listopada 2024
- III zjazd 14-15 grudnia 2025
- IV zjazd 18-19 stycznia 2025
- V zjazd 1-2 lutego 2025
- VI zjazd 22-23 lutego 2025
- VII zjazd 15-16 marca 2025
- VIII zjazd 26-27 kwietnia 2025
- IX zjazd 24-25 maja 2025
- X zjazd 14-15 czerwca 2025
Liczba semestrów: 2
Liczba punktów ECTS: 30
Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów: świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Łączna liczba godzin: 170 (170h zdalnych w czasie rzeczywistym), w tym 80 h teoretycznych i 90 h praktycznych. Na studiach zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń, wykładów, warsztatów, case study, rozmowy na żywo. Wykładowcami są osoby na co dzień zajmujące się praktycznymi aspektami zarządzania zasobami ludzkimi. Aktywizująca uczestników forma prowadzenia zajęć pozwala na wyćwiczenie umiejętności rozwiązywania problemów przedstawianych na bieżąco przez wykładowców jak i przytaczanych przez słuchaczy.
Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele średnio raz w miesiącu w godzinach 8:00-15:00. Zajęcia są realizowane w blokach 1,5h. Każdy blok składa się z 2 godzin dydaktycznych tj. 2 x 45 min. Po każdym bloku następuje 10 minutowa przerwa, która nie wlicza się w czas trwania usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 83 Wprowadzenie – omówienie programu studiów, zasad zaliczenia. Budowanie systemów motywacyjnych, psychologiczne mechanizmy zaangażowania. Motywacyjny aspekt systemów wynagrodzeń | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 83 Budowanie systemów motywacyjnych, psychologiczne mechanizmy zaangażowania. Motywacyjny aspekt systemów wynagrodzeń | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 83 Budowanie systemów motywacyjnych, psychologiczne mechanizmy zaangażowania. Motywacyjny aspekt systemów wynagrodzeń | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 83 Budowanie systemów motywacyjnych, psychologiczne mechanizmy zaangażowania. Motywacyjny aspekt systemów wynagrodzeń | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 83 Budowanie systemów motywacyjnych, psychologiczne mechanizmy zaangażowania. Motywacyjny aspekt systemów wynagrodzeń | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 83 ZZL | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 83 Budowanie systemów motywacyjnych, psychologiczne mechanizmy zaangażowania. Motywacyjny aspekt systemów wynagrodzeń | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 83 Budowanie systemów motywacyjnych, psychologiczne mechanizmy zaangażowania. Motywacyjny aspekt systemów wynagrodzeń | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 83 Budowanie systemów motywacyjnych, psychologiczne mechanizmy zaangażowania. Motywacyjny aspekt systemów wynagrodzeń | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 83 Nowoczesne metody rekrutacji i selekcji, wywiad kompetencyjny, wywiad w oparciu o wartości Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 83 Nowoczesne metody rekrutacji i selekcji, wywiad kompetencyjny, wywiad w oparciu o wartości Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 83 Nowoczesne metody rekrutacji i selekcji, wywiad kompetencyjny, wywiad w oparciu o wartości Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 83 Nowoczesne metody rekrutacji i selekcji, wywiad kompetencyjny, wywiad w oparciu o wartości Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 83 Nowoczesne metody rekrutacji i selekcji, wywiad kompetencyjny, wywiad w oparciu o wartości Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 83 Nowoczesne metody rekrutacji i selekcji, wywiad kompetencyjny, wywiad w oparciu o wartości Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 83 Nowoczesne metody rekrutacji i selekcji, wywiad kompetencyjny, wywiad w oparciu o wartości Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 83 Nowoczesne metody rekrutacji i selekcji, wywiad kompetencyjny, wywiad w oparciu o wartości Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 83 Wykorzystanie nowych mediów w pracy menedżera. Dopasowywanie mediów społecznościowych pod działalność firmy. Katarzyna Wolszczak | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 83 Wykorzystanie nowych mediów w pracy menedżera. Dopasowywanie mediów społecznościowych pod działalność firmy. Katarzyna Wolszczak | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 83 Wykorzystanie nowych mediów w pracy menedżera. Dopasowywanie mediów społecznościowych pod działalność firmy. Mateusz Olech | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 83 Wykorzystanie nowych mediów w pracy menedżera. Dopasowywanie mediów społecznościowych pod działalność firmy. Mateusz Olech | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 83 Prawo pracy w praktyce Anna Hajdas | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 83 Prawo pracy w praktyce Anna Hajdas | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 83 Prawo pracy w praktyce Anna Hajdas | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 83 Prawo pracy w praktyce Anna Hajdas | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 83 Nowoczesne procesy adaptacji i wdrożenia nowego pracownika oraz pracownika wracającego po dłuższej przerwie (Preonboarding. Onboarding. Reboarding.). Projektowanie... Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 83 Nowoczesne procesy adaptacji i wdrożenia nowego pracownika oraz pracownika wracającego po dłuższej przerwie (Preonboarding. Onboarding. Reboarding.). Projektowanie... Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 83 Nowoczesne procesy adaptacji i wdrożenia nowego pracownika oraz pracownika wracającego po dłuższej przerwie (Preonboarding. Onboarding. Reboarding.). Projektowanie... Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 83 Nowoczesne procesy adaptacji i wdrożenia nowego pracownika oraz pracownika wracającego po dłuższej przerwie (Preonboarding. Onboarding. Reboarding.). Projektowanie... Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 83 Systemy ocen okresowych. Systemy rozmów rocznych rozwojowych – narzędzia proste, przyjazne dla użytkownika, efektywne dla menedżera i organizacji. Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 83 Systemy ocen okresowych. Systemy rozmów rocznych rozwojowych – narzędzia proste, przyjazne dla użytkownika, efektywne dla menedżera i organizacji. Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 83 Systemy ocen okresowych. Systemy rozmów rocznych rozwojowych – narzędzia proste, przyjazne dla użytkownika, efektywne dla menedżera i organizacji. Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 83 Systemy ocen okresowych. Systemy rozmów rocznych rozwojowych – narzędzia proste, przyjazne dla użytkownika, efektywne dla menedżera i organizacji. Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 83 Ocena potencjału zawodowego. Indywidualna diagnoza potencjału uczestników na podstawie badania MindSonar® - kwestionariusz wartości i wzorców myślenia. Mariusz Grudzień | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 83 Ocena potencjału zawodowego. Indywidualna diagnoza potencjału uczestników na podstawie badania MindSonar® - kwestionariusz wartości i wzorców myślenia. Mariusz Grudzień | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 83 Ocena potencjału zawodowego. Indywidualna diagnoza potencjału uczestników na podstawie badania MindSonar® - kwestionariusz wartości i wzorców myślenia. Mariusz Grudzień | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 83 Ocena potencjału zawodowego. Indywidualna diagnoza potencjału uczestników na podstawie badania MindSonar® - kwestionariusz wartości i wzorców myślenia. Mariusz Grudzień | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 83 Coaching i mentoring jako najnowocześniejsze narzędzia rozwoju kompetencji pracowników. Marta Tomczyszyn | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 83 Coaching i mentoring jako najnowocześniejsze narzędzia rozwoju kompetencji pracowników. Marta Tomczyszyn | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 83 Coaching i mentoring jako najnowocześniejsze narzędzia rozwoju kompetencji pracowników. Marta Tomczyszyn | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 83 Coaching i mentoring jako najnowocześniejsze narzędzia rozwoju kompetencji pracowników. Marta Tomczyszyn | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 83 Wystąpienia publiczne w pracy menedżera Jakub Lewandowski | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 83 Wystąpienia publiczne w pracy menedżera Jakub Lewandowski | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 83 Wystąpienia publiczne w pracy menedżera Jakub Lewandowski | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 83 Wystąpienia publiczne w pracy menedżera Jakub Lewandowski | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 83 Coaching i mentoring jako najnowocześniejsze narzędzia rozwoju kompetencji pracowników. Joanna Rajang | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 83 Coaching i mentoring jako najnowocześniejsze narzędzia rozwoju kompetencji pracowników. Joanna Rajang | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 83 Coaching i mentoring jako najnowocześniejsze narzędzia rozwoju kompetencji pracowników. Joanna Rajang | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 83 Coaching i mentoring jako najnowocześniejsze narzędzia rozwoju kompetencji pracowników. Joanna Rajang | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 83 Zarządzenie przez cele Kamila Kisielewska-Ostrowska wykład/ rozmowa na żywo | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 83 Zarządzenie przez cele Kamila Kisielewska-Ostrowska wykład/ rozmowa na żywo | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 83 Zarządzenie przez cele Kamila Kisielewska-Ostrowska ćwiczenia/ rozmowa na żywo | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 83 Zarządzenie przez cele Kamila Kisielewska-Ostrowska ćwiczenia/ rozmowa na żywo | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 83 Organizacja spotkań i narad – techniki przygotowania i przeprowadzania prezentacji. Izabela Mazurek-Turska wykład/ rozmowa na żywo | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 83 Organizacja spotkań i narad – techniki przygotowania i przeprowadzania prezentacji. Izabela Mazurek-Turska wykład/ rozmowa na żywo | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 83 Organizacja spotkań i narad – techniki przygotowania i przeprowadzania prezentacji. Izabela Mazurek-Turska ćwiczenia/ rozmowa na żywo | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 83 Organizacja spotkań i narad – techniki przygotowania i przeprowadzania prezentacji. Izabela Mazurek-Turska ćwiczenia/ rozmowa na żywo | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 83 Prawo pracy w praktyce Krzysztof Walczak | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 83 Prawo pracy w praktyce Krzysztof Walczak | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 83 Prawo pracy w praktyce Krzysztof Walczak | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 83 Prawo pracy w praktyce Krzysztof Walczak | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 83 Jak budować pozycje lidera w zespole Piotr Pilch | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 83 Znaczenie autorytetu dla funkcji lidera w zespole Piotr Pilch | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 83 Pielęgnowanie wizji sukcesu u siebie i współpracowników. Piotr Pilch | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 83 Jak dawać wsparcie i budzić zaufanie u członków zespołu ? Piotr Pilch | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 83 Proces rozstawania się z pracownikami, prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami. Outplacement. Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 83 Proces rozstawania się z pracownikami, prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami. Outplacement. Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 83 Proces rozstawania się z pracownikami, prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami. Outplacement. Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 83 Proces rozstawania się z pracownikami, prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami. Outplacement. Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 70 z 83 Proces rozstawania się z pracownikami, prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami. Outplacement. Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 71 z 83 Proces rozstawania się z pracownikami, prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami. Outplacement. Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 72 z 83 Proces rozstawania się z pracownikami, prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami. Outplacement. Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 73 z 83 Proces rozstawania się z pracownikami, prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami. Outplacement. Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 74 z 83 Efektywność zespołu oparta na różnorodności pokoleniowej (pokolenie Alpha, Z, Y, X, BB)Adrianna Filiks WALIDACJA | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 75 z 83 Efektywność zespołu oparta na różnorodności pokoleniowej (pokolenie Alpha, Z, Y, X, BB)Adrianna Filiks WALIDACJA | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 76 z 83 Efektywność zespołu oparta na różnorodności pokoleniowej (pokolenie Alpha, Z, Y, X, BB)Adrianna Filiks WALIDACJA | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 77 z 83 Efektywność zespołu oparta na różnorodności pokoleniowej (pokolenie Alpha, Z, Y, X, BB)Adrianna Filiks WALIDACJA | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 78 z 83 Praca indywidualna- projekt Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 18:25 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 79 z 83 Efektywność zespołu oparta na różnorodności pokoleniowej (pokolenie Alpha, Z, Y, X, BB)Adrianna Filiks WALIDACJA | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 80 z 83 Efektywność zespołu oparta na różnorodności pokoleniowej (pokolenie Alpha, Z, Y, X, BB)Adrianna Filiks WALIDACJA | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 81 z 83 Efektywność zespołu oparta na różnorodności pokoleniowej (pokolenie Alpha, Z, Y, X, BB)Adrianna Filiks WALIDACJA | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 82 z 83 Efektywność zespołu oparta na różnorodności pokoleniowej (pokolenie Alpha, Z, Y, X, BB)Adrianna Filiks WALIDACJA | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 83 z 83 Praca indywidualna- projekt Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 18:25 | Liczba godzin 03:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto33,53 PLN
- Koszt osobogodziny netto33,53 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adrianna Filiks
Doświadczona konsultantka i trenerka, dyrektor personalny, coach, z ponad 18-letnią praktyką zawodową w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Ekspert w zakresie badania i wdrażania strategicznych obszarów ZZL takich, jak: opracowywanie i wdrażanie strategii personalnych, strategii zarządzania różnorodnością pokoleniową, zarządzania zmianą, zarządzania w oparciu o kompetencje, strategii szkolenia i rozwoju personelu. Na poziomie operacyjnym wykonywanie: rekrutacji i selekcji, opracowywanie i wdrażanie procesów OnBoardingowych, systemów motywacyjnych, systemów szkoleń - analiza potrzeb szkoleniowych, wdrażanie oceny pracy, prowadzenie AC/DC.
Z wykształcenia Psycholog organizacji i pracy, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła również Podyplomowe Studium Prawa Pracy w Katedrze Prawa Pracy i Polityki Społecznej, Uniwersytet Jagielloński oraz Podyplomowe Studium Coachingu, a także międzynarodowe studia menedżerskie (EMBA) we Francuskim Instytucie Zarządzania.
Wyróżnienia zawodowe: I miejsce w konkursie Menedżer Szkoleń; laureatka konkursu Dyrektor Personalny Roku oraz specjalne wyróżnienie w konkursie Dyrektor Personalny Roku w kategorii „Styl i wizerunek HR”; I miejsce w Konkursie LIDER ZMIAN za najlepsze studium przypadku nowoczesnego zarządzania zasobami ludzkimi; uzyskanie dla firmy certyfikatu „Godła” w programie Inwesto
Mariusz Grudzień
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: przywództwa, zarządzania, komunikacji w biznesie, skuteczności osobistej, inteligencji emocjonalnej, sprzedaży, negocjacji, prezentacji publicznych, treningi dla trenerów na wszystkich poziomach zaawansowania, zarządzania szkoleniami w firmie.
Prowadzi zajęcia na studiach MBA oraz studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy (autor programu studiów: Akademia Przywództwa i Akademia Trenera Biznesu).
Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz negocjowaniu kontraktów, kieruje dużymi grupami ludzi. Pomysłodawca eventów o międzynarodowym zasięgu.
Od 2006 r. wspiera firmy w przygotowaniu i przeprowadzaniu zmian w kierunku Organizacji XXI w (Turkusowe Organizacje). Koncentruje się na obszarach: zaangażowanie, branie odpowiedzialności, wykorzystanie indywidualnego potencjału, samoorganizujące się zespoły, budowanie interdyscyplinarnych zespołów.
Twórca nowatorskich projektów z zakresu budowania zespołów: „Warsztaty ZESPÓŁ DOSKONAŁY JAK ORKIESTRA”; „Warsztaty HOLLYWOOD”; „Warsztaty TEATR”.
Praktyczne METODY - rzeczywiste ROZWIĄZANIA.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy studiów podyplomowych otrzymują dodatkowe materiały na zajęciach oraz po, które są zamieszczane na platformie MS Teams.
Podczas zjazdu każdy uczestnik programu otrzymuje komplet materiałów dydaktycznych na platformie MS Teams. Materiały te przygotowują wykładowcy, dostosowując je do specyfiki prowadzonego tematu. Pliki dokumentów mogą być przygotowane w różnych formatach.
Uczestnicy studiów pracują na platformie MS Teams, to platforma komunikacyjna Uczelni WSB Merito, stworzona w celu ograniczenia formalności oraz ułatwienia przepływu informacji między uczestnikami a uczelnią. Za jej pomocą przez całą dobę i z każdego miejsca na świecie uczestnicy mają dostęp do:
harmonogramu zajęć,
materiałów dydaktycznych,
informacji dotyczących zmian w planach zajęć, ogłoszeń i aktualności.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Studia w formule online (synchronicznie)
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.
Techniczne wymagania do zajęć:
- komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem),
- dostęp do Internetu,
- słuchawki (opcjonalnie),
- jeśli chcesz aby Cię widziano, możesz użyć kamery umieszczonej w laptopie/komputerze
- niezbędne oprogramowanie: pakiet biurowy MS Office, MS Teams
- platforma za pośrednictwem, której będzie prowadzona usługa: MS Teams
- minimalne łącze o przepustowości 50 Mbps.