Planowanie i prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych (Social Media) - szkolenie
Planowanie i prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych (Social Media) - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Zapraszamy wszystkich, którzy potrzebują kompleksowego utrwalenia wiedzy w zakresie social mediów, a w szczególności:
- osoby, które działają online oferując usługi lub produkty
- specjaliści e-marketingu i PR odpowiedzialni za pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami
- handlowcy pozyskujący klientów w działaniach bezpośrednich (telefon, e-mail)
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji15-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do poznania strategii i taktyk w mediach społecznościowych, znajomości celów i KPI w mediach społecznościowych, planowania działań taktyczne w mediach społecznościowych znając ich wady i zalety, identyfikowania grupy docelowej i skutecznie docierania do potencjalnych klientów. Znajomości specyfiki platform w mediach społecznościowych, prowadzenia na nich działań marketingowych, oraz mierzenia efektywności w mediach społecznościowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą planowania działań w mediach społecznościowych | Kryteria weryfikacji planuje i prowadzi działania marketingowe w mediach społecznościowych, stosując adekwatne strategie i taktyki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje potrzeby grupy docelowej i dobiera do niej adekwatne kanały komunikacji i treści w oparciu o dane analityczne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji przygotowuje i dystrybuuje treści z wykorzystaniem algorytmów dla poszczególnych kanałów internetowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji komunikuje się z odbiorcami w sposób adekwatny dla grupy docelowej i pomagający osiągnąć założone cele | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji planuje działania w harmonogramie treści bądź kalendarzu contentowym | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji monitoruje skuteczność i efektywność wdrażanych rozwiązań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Strategie i taktyki w mediach społecznościowych - 2h 30 min
- cele i KPI w social media – od zasięgów po sprzedaż
- planowanie działań taktycznych w mediach społecznościowych krok po kroku
- kategorie i narzędzia społecznościowe - od serwisów społecznościowych przez blogi po influencerów
- wady i zalety social media, czyli świadomość wyboru narzędzi
- grupa docelowa i adresaci kampanii – kto i jak korzysta z social media?
2. Facebook i Instagram i inne platformy społecznościowe - 2 h 30 min
a) Faceboook:
- jak identyfikować grupę docelową i skutecznie docierać do potencjalnych klientów? FB Audience Insights w praktyce
- co wybrać i na co postawić? - zasięg organiczny, płatny, wirusowy
- komunikacja organiczna - jak pisać angażujące posty i skłaniać do akcji?
- reklama na Facebooku krok po kroku - od celów przez formaty do pomiaru skuteczności
- przegląd możliwości reklamowych FB i IG Grupy podobnych i niestandardowych odbiorców
b) Instagram:
- strategiczne sposoby na zaistnienie na IG
- tworzenie własnego kanału krok po kroku
- jak tworzyć angażujące reklamy na IG?
- reklama na IG od A do Z – formaty, koszty, efektywność
- współpraca z youtuberami i digital influencerami oraz sieciami MCN - zasady, wybór, koszty
- kreatywne sposoby na IG i przykłady skutecznych komunikacji/kampanii
c) Pozostałe platformy społecznościowe:
- YouTube krok po kroku – jak się reklamować na YT?
- TikTok i PInterest - to co najważniejsze: co, jak i dla kogo?
- LinkedIn - komunikacja B2B, reklama i personal branding w pigułce
3. Pozostałe aktywności i działania związane z SM - 2 h 30 min
- monitoring sieci i social listening
- UGC (User Generated Content)
- komunikacja RTMowa
- influencer marketing
- przegląd narzędzi social media managera
Uczestnicy poznają przykłady prawidłowych i nieprawidłowych działań w mediach społecznościowych wraz z omówieniem ich skuteczności i efektywności.
Godzina szkoleniowa = 45 min.
Trener dostosowuje przerwy do potrzeb uczestników (max. 10 min.) i odpowiednio wydłuża zajęcia.
Warunki niezbędne do spełnienia przez uczestników usługi, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągniecie głównego celu: usługa/szkolenie nie wymaga od uczestników znajomości tematu z obszaru e-marketingu, aktywność na zajęciach, minimalny poziom frekwencji - 80%.
Ćwiczenia praktyczne będą obejmować m.in.:
- planowanie i projektowanie komunikacji
- moderowana dyskusja
- dobranie hasztagów do postu
- zaplanowanie planu postów na tydzień
- stworzenie copy pod personę
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Strategie i taktyki w mediach społecznościowych - Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Ledwoń-Blacha | Data realizacji zajęć 16-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Facebook i Instagram i inne platformy społecznosciowe - Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Ledwoń-Blacha | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Pozostałe aktywności i działania związane z SM - Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Ledwoń-Blacha | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 214,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto221,40 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Ledwoń-Blacha
Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec - głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych.
Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo - Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.
Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, PKL, DKMS, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services.
Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po szkoleniu uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie elektronicznej:
- Prezentacja szkoleniowa
- Linki do źródeł do dalszego samokształcenia
Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, pod warunkiem min. 80% frekwencji.
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się proszę o kontakt kontakt@dimaq.eu w celu potwierdzenia terminu i dostępności miejsc dla Uczestników.
Warunkiem uczestnictwa jest rejestracja i założenie konta w BUR, dokonanie zapisu na szkolenie za pośrednictwem BUR oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie dostępne na platformie Zoom, Teams lub LiveWebinar. Każdy z uczestników dostanie link do szkolenia.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - system operacyjnych Windows, macOS i Linux, zalecany: procesor dwurdzeniowy o taktowaniu co najmniej 2 Ghz (Intel i3/i5/i7 lub ekwiwalent AMD), pamięć RAM - 4 Gb
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: dla audio 256 kb/s, Video w wersji HD – 4Mb/s – to są parametry górne graniczne.
System dopasowuje się do łącza i działa na każdych dostępnych parametrach.
Wskazane kamera i mikrofon.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line będzie aktywny przez cały okres trwania kursu.