Marketing internetowy. Rolki na Instagram i Tik Tok: pomysł, projekt, wykonanie.
Marketing internetowy. Rolki na Instagram i Tik Tok: pomysł, projekt, wykonanie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Osoby prowadzące jednoosobowe działalności gospodarcze
- Specjaliści SEO / SEM
- Osoby zarządzające działami marketingu internetowego - dyrektorzy, menedżerowi i kierownicy
- Zespoły sprzedażowe i marketingowe
- Specjalisci ds. marketingu, PR, e-commerce
- Instytucje i organizacji pozarządowych (NGO), fundacje, spółdzielnie
- Osoby indywidualne poszukujące kompetencji w zakresie marketingu internetowego.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji03-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do budowaniu wizerunku marki za pomocą nowych kanałów komunikacji marketingowej, szczególnie związanych z medium wideo (Instagram, TikTok). Uczestnicy zdobędą umiejętności w tworzeniu skutecznych kreacji wideo, konstruowaniu scenariuszy pod różne typy filmów oraz analizie wskaźników skuteczności treści wideo.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Stosuje wideo marketing w komunikacji marki | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zastosowanie wideo marketingu w komunikacji marki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Rozpoznaje odpowiedni sprzęt video do nagrywania materiałów. | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiedni sprzęt video do nagrywania materiałów (telefon, aparat, kamera, mikrofon, akcesoria do nagrywania) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętności: Nagrywa różne rodzaje treści z wykorzystaniem telefonu. | Kryteria weryfikacji Obsługuje kamerę video w telefonie z pełnym wykorzystaniem jej funkcji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętności: Wykonuje prawidłowy montaż wideo, przesyła wideo na platformy społecznościowe. | Kryteria weryfikacji Dobiera parametry wideo do konkretnej platformy, dokonuje potrzebnej edycji w zakresie obrazu/dźwięku. Odpowiednio dobiera i obsługuje platformy społecznościowe z contentem foto&video. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kompetencje Społeczne: Konstruuje scenariusze pod różne formaty wideo. | Kryteria weryfikacji Planuje scenerię, występujące postaci oraz motyw przewodni wideo. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kompetencje Społeczne: Wyraża wartości osobiste w wystąpieniach na nagraniach wideo. | Kryteria weryfikacji Personalizuje wideo z uwzględnieniem wartości marki oraz specyfiki prowadzonego biznesu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Wprowadzimy cię w świat marketingu internetowego, skupiając się zwłaszcza na wykorzystywanych w nim formach foto i video. Szkolenie może przynieść korzyści osobom prowadzącym jednoosobowe działalności gospodarcze, specjalistom SEO/SEM, menedżerom marketingu internetowego, zespołom sprzedażowym i marketingowym, specjalistom ds. marketingu, PR, e-commerce, NGO, fundacjom, spółdzielniom oraz osobom poszukującym kompetencji w marketingu internetowym
Dzień pierwszy
- Funkcje video w telefonie i jak z nich korzystać.
- Rola Reels w prowadzeniu swojej narracji i prezentowaniu projektów i wydarzeń.
- Jak trzymać i ustawiać telefon podczas kręcenia video wrażeniowego.
- Kadrowanie telefonem.
- Jak nagrywać́ by wyglądało dobrze? - Wykorzystanie smartfona jako narzędzia do produkcji profesjonalnego social video (aplikacje).
- Oświetlenie – światło naturalne vs światło sztuczne.
- Co pokazywać w kadrze na telefonie?
- O czym opowiadać za pomocą obrazu?
- Standardowe typy ujęć video na telefonie.
- Produkcja treści Video podczas warsztatów.
- Elementy marki w Reels.
- Montaż na podstawie szablonów IG Reels.
Dzień drugi
- Instagram vs. TikTok - różnice i cechy wspólne platform.
- Poznanie darmowych i intuicyjnych aplikacji do produkcji Video.
- Jaki sprzęt wybrać do nagrywania telefonem (statyw, uchwyt, gimbal, oświetlenie, mikrofony).
- Jak nagrywać timelaps?
- Jak nagrywać siebie? Rolki mówione.
- Przejścia w filmach. Jak stworzyć ciekawe efekty w kilka minut.
- Dodawanie animowanych napisów do filmu.
- Nagrywanie rolek według wybranych trendów.
- Montaż i publikacja rolek na IG/TikTok.
- Jakie typy rolek nagrywać w swojej branży?
- Walidacja wiedzy teoretycznej dotyczącej komunikacji z wykorzystaniem marketingu cyfrowego
Formy prowadzenia szkolenia:
- Burza Mózgów:
- Aktywna praca grupowa, podczas której uczestnicy wymieniają pomysły i rozwiązania na dany temat
- Case studies:
- Analiza udanych treści publikowanych w branżach uczestników, omówienie technik przynoszących sukces
- Warsztaty praktyczne:
- Uczestnicy tworzą własne rolki i filmy, korzystając z dostępnych narzędzi i aplikacji na bieżąco przedstawianych przez Prowadzącego
- Ćwiczenia w parach lub grupach:
- Uczestnicy na zmianę występują w roli twórcy właśnego contentu lub modela dla contentu innego uczestnika
1 godzina szkoleniowa = 45 minut
Przerwy nie są wliczone w czas trwania szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 31 Funkcje video w telefonie i jak z nich korzystać. | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:25 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 31 Rola Reels w prowadzeniu swojej narracji i prezentowaniu projektów i wydarzeń | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:25 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 31 Jak trzymać i ustawiać telefon podczas kręcenia video wrażeniowego | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 31 Kadrowanie telefonem | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 31 Przerwa | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 31 Jak nagrywać́ by wyglądało dobrze? - Wykorzystanie smartfona jako narzędzia do produkcji profesjonalnego social video (aplikacje). | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 31 Oświetlenie – światło naturalne vs światło sztuczne | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 31 Co pokazywać w kadrze na telefonie? | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 31 Przerwa | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 31 O czym opowiadać za pomocą obrazu? | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 31 Standardowe typy ujęć video na telefonie | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:50 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 31 Produkcja treści Video podczas warsztatów | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 31 Przerwa | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 31 Elementy marki w Reels | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 31 Montaż na podstawie szablonów IG Reels | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 31 Instagram vs. TikTok - różnice i cechy wspólne platform. | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 09-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 31 Poznanie darmowych i intuicyjnych aplikacji do produkcji Video | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 09-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:20 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 31 Jaki sprzęt wybrać do nagrywania telefonem (statyw, uchwyt, gimbal, oświetlenie, mikrofony). | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 09-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 11:50 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 31 Przerwa | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 09-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:50 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 31 Jak nagrywać timelapse | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 09-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 31 Jak nagrywać siebie? Rolki mówione | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 09-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 31 Przerwa | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 09-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 31 Przejścia w filmach. Jak stworzyć ciekawe efekty w kilka minut | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 09-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:55 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 31 O czym opowiadać za pomocą obrazu? | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 09-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 31 Przerwa | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 09-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:50 | Godzina zakończenia 13:55 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 31 Dodawanie animowanych napisów do filmu | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 09-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:55 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 31 Nagrywanie rolek według wybranych trendów | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 09-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 31 Przerwa | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 09-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 31 Montaż i publikacja rolek na IG/TikTok | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 09-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 31 Jakie typy rolek nagrywać w swojej branży? | Prowadzący Elżbieta Manuiło-Lesicka | Data realizacji zajęć 09-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 31 Walidacja wiedzy i umiejętności | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:25 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto162,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto162,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Elżbieta Manuiło-Lesicka
produkcji i montażu video. Wspiera i optymalizuje kanały YouTube, prowadzi grupę wsparcia „Ogarnij YouTube”, tworzy kursy online w
tematyce social media.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje materiały niezbędne do realizacji szkolenia w formie pdf
Uczestnicy pracują i prezentują rozwiązania z wykorzystaniem aplikacji MURAL.
Na szkolenie należy wziąć ze sobą laptop oraz telefon.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest:
- zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych
- zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa wprojekcie określonych przez Operatora
- posiadanie smartfona z systemem przynajmniej Android 13 i IOS 17, z dostępem do internetu oraz ładowarki do smartfona.
Informacje dodatkowe
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi