Studia podyplomowe WROCŁAW: Praktyczna diagnoza psychologiczna
Studia podyplomowe WROCŁAW: Praktyczna diagnoza psychologiczna
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia są skierowane do psychologów, którzy chcieliby zdobyć umiejętności diagnozowania pacjentów z różnymi problemami i rozpoznaniami (w tym narzędziami psychometrycznymi z wykorzystaniem wiedzy z zakresu psychometrii i psychopatologii) oraz podnieść własne kwalifikacje poprzez nabycie umiejętności psychologicznego diagnozowania dzieci, młodzieży i dorosłych. Uzyskane umiejętności absolwenci będą mogli wykorzystać w każdym obszarze pracy psychologa, co pozwoli im aplikować na różnorodne stanowiska z poczuciem kompetencji diagnostycznych i zwiększy ich konkurencyjność na rynku pracy.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji18-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi260
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest przygotowanie specjalistów do wykonywania i interpretowania badań z zakresu diagnozy psychologicznej (w tym przy użyciu standaryzowanych narzędzi psychometrycznych). Mają one za zadanie przygotowanie psychologów do samodzielnego i/lub w zespole z innymi specjalistami - prowadzenia procesu diagnostycznego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA:Słuchacz zna rodzaje testów psychologicznych, rodzaje skal pomiarowych, kryteria dobroci testów psychologicznych. Słuchacz zna procedury tworzenia testów psychologicznych. Słuchacz zna zasady adaptacji kulturowej testów do warunków polskich. Ma wiedzę dotyczącą doboru testów psychologicznych mierzących osobowość oraz procedury ich wykonywania. Ma wiedzę dotyczącą podstaw teoretycznych testów wykorzystywanych w diagnozie psychologicznej. Ma wiedzę z obszaru diagnozy psychologicznej pozwalającą na pogłębienie, usystematyzowanie i zwiększenie świadomości swojej roli jako diagnosty. Słuchacz rozumie postępowanie diagnostyczne w obszarze psychologii jako proces podejmowania decyzji (stawiania hipotez, ich weryfikacji wyboru narzędzi badawczych itd.) Słuchacz zna podstawowe pojęcia psychologii zaburzeń, etiologię i mechanizmy zaburzeń psychicznych. Słuchacz zna współczesne koncepcje zdrowia psychicznego. | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania.Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI:Słuchacz potrafi interpretować wyniki badania testowego Słuchacz potrafi ocenić jakość narzędzia psychometrycznego Słuchacz potrafi ocenić rodzaj zaobserwowanych trudności psychologicznych w kategoriach zdrowia psychicznego. Słuchacz nabędzie umiejętności diagnostycznych w obszarze obserwacji, rozmowy. Słuchacz nabędzie praktycznych umiejętności wykonywania testów psychologicznych wykorzystywanych w diagnozie psychologicznej, dokonywania obliczeń, przekształcania i interpretacji otrzymanego wyniku oraz samodzielnego sporządzenia opinii (diagnozy) psychologicznej. Nabędzie umiejętność dokonania wyboru odpowiednich narzędzi na podstawie wstępnych danych uzyskanych z wywiadu diagnostycznego. | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania.Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE:Słuchacz jest wrażliwy na kwestie etyczne i przestrzega zasad etyki zawodu psychologa w trakcie wykorzystywania metod psychometrycznych oraz interpretacji wyników uzyskanych przy ich użyciu. Słuchacz nabędzie kompetencji społecznych obszarze pogłębiania znajomości standardów etycznych w stosowaniu narzędzi diagnostycznych oraz pogłębienia świadomości społecznej roli psychologa-diagnosty. Słuchacz rozumie społeczną rolę psychologa diagnosty i jej specyfikę w dziedzinie psychologii. Słuchacz potrafi współpracować z innymi specjalistami (np. lekarzem, fizjoterapeutą, logopedą) podczas prowadzenia postępowania diagnostycznego. Słuchacz nabędzie kompetencji w zakresie współpracy w grupie i przekazywania diagnoz. | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania.Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnionych do wydawania dokumentów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji, w tym w zawodzie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęUniwersytet SWPS
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoUniwersytet SWPS
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
MODUŁ I - PODSTAWY TEORETYCZNE DIAGNOZY PSYCHOLOGICZNEJ
- Podstawy psychometrii
- Psychologia zaburzeń psychicznych i somatycznych
- Psychopatologia emocji
- Psychopatologia osobowości
MODUŁ II - PRAKTYKA DIAGNOZY PSYCHOLOGICZNEJ
- Podstawy diagnozy psychologicznej w praktyce klinicznej
- Prowadzenie wywiadu diagnostycznego w HR
- Metody diagnostyczne stosowane w psychopatologii – diagnoza funkcji poznawczych
- Metody diagnostyczne stosowane w psychopatologii – diagnoza osobowości
- Metody diagnostyczne stosowane w psychopatologii – diagnoza emocji
- Obszary problemowe wykorzystujące diagnozę psychologiczną – diagnoza neuropsychologiczna
- Obszary problemowe wykorzystujące diagnozę psychologiczną – diagnoza rodziny
- Obszary problemowe wykorzystujące diagnozę psychologiczną – diagnoza dzieci i młodzieży
- Obszary problemowe wykorzystujące diagnozą psychologiczną – diagnoza uzależnień
- Diagnoza różnicowa
- Podstawy diagnozy psychologicznej w seksuologii.
Organizacja nauki
Czas trwania: dwa semestry - 260 godzin dydaktycznych, liczba możliwych punktów do zdobycia ECTS: 55. Zjazdy odbywają się w soboty i niedziele.
Harmonogram usługi obejmuje przerwy kawowe i obiadowe. Godzina dydaktyczna trwa 45 minut. Szczegóły realizacji poszczególnych zjazdów (godziny realizacji, przedmioty, prowadzący) wskazane są w harmonogramie, który udostępniany jest słuchaczom nie później niż na 2 tygodnie przed rozpoczęciem zajęć. Uczelnia zastrzega sobie prawo do zmiany terminów i formy zjazdów.
Jako osoby prowadzące zajęcia wymieniona jest część kadry dydaktycznej kierunku.
Studia będą się odbywać w formie mieszanej. Część zajęć odbywa się stacjonarnie w wyznaczonym miejscu, drugą część trener prowadzi na żywo poprzez komunikator.
Wymogiem zaliczenia studiów jest wymóg uczestniczenia w 80% zajęć określonych w planie studiów podyplomowych i programie studiów podyplomowych, w wymaganym na danym kierunku studiów wymiarze godzin – chyba, że warunki zaliczenia danego kierunku studiów zostaną określone inaczej.
Szczegółowe informacje na temat kierunku znajdą Państwo pod adresem: https://www.swps.pl/oferta/wroclaw/podyplomowe/psychologia-psychoterapia/praktyczna-diagnoza-psychologiczna
Uniwersytet SWPS zajęcia zdalne prowadzi poprzez narzędzia Google Meet i Google Classroom.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 35 Psychopatologia emocji | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 35 Podstawy psychometrii | Data realizacji zajęć 20-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 35 Podstawy psychometrii | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 35 Diagnoza różnicowa | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 35 Diagnoza różnicowa | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 35 Diagnoza różnicowa | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 35 Podstawy psychometrii | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 35 Obszary problemowe wykorzystujące diagnozą psychologiczną – diagnoza uzależnień | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 35 Obszary problemowe wykorzystujące diagnozą psychologiczną – diagnoza uzależnień | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 35 Obszary problemowe wykorzystujące diagnozą psychologiczną – diagnoza uzależnień | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 35 Podstawy diagnozy psychologicznej w seksuologii | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 35 Podstawy diagnozy psychologicznej w seksuologii | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 35 Podstawy diagnozy psychologicznej w seksuologii | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 35 Podstawy diagnozy psychologicznej w praktyce klinicznej | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 35 Podstawy diagnozy psychologicznej w praktyce klinicznej | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 35 Podstawy diagnozy psychologicznej w praktyce klinicznej | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 35 Prowadzenie wywiadu diagnostycznego w HR | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 35 Prowadzenie wywiadu diagnostycznego w HR | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 35 Metody diagnostyczne stosowane w psychopatologii - diagnoza emocji | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 35 Metody diagnostyczne stosowane w psychopatologii - diagnoza emocji | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 35 Obszary problemowe wykorzystujące diagnozę psychologiczną – diagnoza neuropsychologiczna | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 35 Obszary problemowe wykorzystujące diagnozę psychologiczną – diagnoza neuropsychologiczna | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 35 Psychopatologia osobowości | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 35 Psychopatologia osobowości | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 35 Psychopatologia osobowości | Data realizacji zajęć 09-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 35 Metody diagnostyczne stosowane w psychopatologii – diagnoza funkcji poznawczych | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 35 Metody diagnostyczne stosowane w psychopatologii – diagnoza funkcji poznawczych | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 35 Metody diagnostyczne stosowane w psychopatologii – diagnoza osobowości | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 35 Metody diagnostyczne stosowane w psychopatologii – diagnoza osobowości | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 35 Psychologia zaburzeń psychicznych i somatycznych | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 35 Psychologia zaburzeń psychicznych i somatycznych | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 35 Obszary problemowe wykorzystujące diagnozę psychologiczną – diagnoza rodziny | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 35 Obszary problemowe wykorzystujące diagnozę psychologiczną – diagnoza dzieci i mlodzieży | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 35 Obszary problemowe wykorzystujące diagnozę psychologiczną – diagnoza rodziny | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 35 Obszary problemowe wykorzystujące diagnozę psychologiczną – diagnoza dzieci i mlodzieży | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto8 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto8 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto34,23 PLN
- Koszt osobogodziny netto34,23 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Agata Gąsiorowska
Autorka książki pt. „Psychologiczne znaczenie pieniędzy” (2014) oraz wielu artykułów naukowych, publikowanych w Polsce i za granicą. Wraz z zespołem badaczy z Uniwersytetu SWPS oraz z University Illinois w Chicago i University of Minnesota prowadziła badania nad wpływem pieniędzy i ich znaczeniem emocjonalnym dla dzieci w wieku 3-6 lat. Kierowniczka projektu badawczego „Symboliczna natura pieniędzy i kontrola. Badania nad pieniędzmi jako zasobem psychologicznym używanym w samoregulacji” finansowanego przez Narodowe Centrum Nauki.
Na Wydziale Psychologii we Wrocławiu prowadzi zajęcia z zakresu psychologii pieniędzy, konstruowania testów psychologicznych oraz metodologii badań psychologicznych.
dr hab. n. med. Paweł Holas
Od kilkunastu lat stosuje uważność w praktyce psychoterapeutycznej indywidualnej i grupowej, m in. prowadząc trening uważności w ramach grupowej CBT zaburzeń lękowych na oddziale dziennym, grupy MBCT dla osób cierpiących na zaburzenia nastroju i zaburzenia lękowe oraz grupy MSC dla osób z zaburzeniami lękowymi (fobią społeczną).
Pr
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne dla uczestników usługi są udostępniane Słuchaczom:
- za pośrednictwem usługi Google Classroom, na której odbywają się zajęcia prowadzone zdalnie, lub
- w formie papierowej w przypadku zjazdów stacjonarnych
Warunki uczestnictwa
Warunkiem przyjęcia jest spełnienie przez Kandydata wszystkich poniżej wymienionych warunków:
- Wypełnienie internetowego formularza zgłoszeniowego (https://rekrutacja.swps.pl/s/login/?language=pl) i załączenie przez Kandydata wszystkich wymaganych w procesie rekrutacji dokumentów.
- Spełnianie warunków: dyplom magistra psychologii.
Ponadto warunkiem przyjęcia jest posiadanie przez Uniwersytet SWPS wolnych miejsc na danym kierunku oraz decyzja o uruchomieniu kierunku.
Informacje dodatkowe
Rok akademicki rozpoczyna się 01.10.2024 r.
Na stronie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości cena usługi wynosi 8 900,00 zł – jest to kwota, którą ponosi Słuchacz w przypadku wyboru systemu płatności 1 raty/rok akademicki. Cena za studia podana w ramach powyższej Karty Usługi nie obejmuje opłaty rekrutacyjnej w kwocie 300 zł. Opłata rekrutacyjna nie jest wliczana do kwoty czesnego i jest wnoszona przez kandydata na etapie rekrutacji. Absolwenci, studenci i słuchacze Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z jej wnoszenia.
Szczegółowe informacje na temat kierunku znajdą Państwo pod adresem: https://www.swps.pl/oferta/wroclaw/podyplomowe/psychologia-psychoterapia/praktyczna-diagnoza-psychologiczna
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w części usługi realizowanie zdalnie:
1) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: narzędzie z pakietu Google Workspace (Google Classroom oraz Google Meet), Zoom
2) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: komputer z procesorem Intel Pentium 4 lub nowszy, obsługujący SSE2, 2 GB pamięci RAM, zainstalowany jeden z systemów operacyjnych Windows 7, 8, 10, macOS 10.9 lub nowszy. Dodatkowo wbudowany lub zewnętrzny mikrofon, opcjonalnie kamera video. (Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy). Android z systemem 5.0 lub nowszy/iPhone z systemem iOS 11.0 lub nowszy
3) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: https://support.google.com/a/answer/1279090
4) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Przeglądarka Google Chrome lub Mozilla Firefox, Adobe Reader, Pakiet biurowy np Libre Office, Open Office lub Microsoft Office.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe