Indywidualny kurs języka niemieckiego zawodowego B2 – 20 godzin (20x45 min) - zdalnie w czasie rzeczywistym - „BUR w działaniu. Edukacja przez całe życie”
Indywidualny kurs języka niemieckiego zawodowego B2 – 20 godzin (20x45 min) - zdalnie w czasie rzeczywistym - „BUR w działaniu. Edukacja przez całe życie”
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Niemiecki
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób dorosłych, pracowników przedsiębiorstw, które w zakresie swojego rozwoju zawodowego potrzebują podnieść kompetencje znajomości języka obcego zgodnie z CEFR.
Usługa również adresowana dla uczestników projektu „BUR w działaniu. Edukacja przez całe życie”
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji26-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem jest przygotowanie do samodzielnego komunikowania się w języku niemieckim w środowisku pracy w stopniu zaawansowania właściwym dla poziomu B2, w zakresie słuchania, mówienia, czytania i pisania. Dodatkowo usługa przygotowuje do konstruowania wypowiedzi wyrażanych językiem jasnym i standardowym, do przełamania bariery językowej oraz do płynnego wypowiadania się. Po zakończonej usłudze Uczestnik jest kompleksowo przygotowany do posługiwania się językiem angielskim środowiska pracy na poz. B2Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie i stosuje powszechne wyrażenia oraz zwroty, mające na celu zaspokojenie konkretnych potrzeb. Potrafi przedstawić siebie i innych oraz potrafi zadawać i odpowiadać na pytania o szczegóły życia osobistego np. o miejsce zamieszkania , o znajomych, o hobby itp. | Kryteria weryfikacji - ankieta z Bazy Usług Rozwojowych wypełniona przez Usługodawcę i Słuchacza; -Szczegółowa ankieta opracowana przez Centrum Szkoleniowe PROGRES uwzględniająca dokładną ocenę usługi pod kątem organizacji administracyjnej, lektora, programu, przebiegu szkolenia i wielu innych ; - test online (opracowany przez Centrum Szkoleniowe PROGRES) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
- podniesienie kompetencji językowych uczestnika szkolenia, ze szczególnym naciskiem na komunikację,
- przygotowanie uczestnika do funkcjonowania w środowisku niemieckojęzycznym w życiu codziennym i zawodowym.
2. Mówienie - rozwijanie umiejętności reagowania w różnych sytuacjach
3. Czytanie - ogólne i szczegółowe rozumienie dłuższego tekstu
4. Pisanie - formułowanie bardziej skomplikowanych wypowiedzi pisemnych
Program
Program
Gramatyka |
Materiał gramatyczny:
- zdaniach życzeniowych - zdaniach warunkowych - porównaniach - radach - uprzejmych prośbach
- formy podstawowe czasowników (lista w Praktyczna gramatyka języka niemieckiego) - użycie czasów - tworzenie czasu Perfekt z sein i haben - czasowniki przechodnie i nieprzechodnie
|
Materiał leksykalny Inicjowanie, podtrzymywanie i zakończenie komunikacji: a. komunikacja ustna (w tym również przez telefon): – rozpoczęcie rozmowy, – podtrzymywanie rozmowy, – literowanie, – zakończenie rozmowy, – sygnalizowanie niezrozumienia i prośba o powtórzenie / wyjaśnienie, b. komunikacja pisemna: – rozpoczęcie listu służbowego, e-maila, notatki w sytuacji formalnej i nieformalnej, – zakończenie listu służbowego, e-maila, notatki w sytuacji formalnej i nieformalnej, c. zwroty grzecznościowe: – powitanie, pozdrawianie, pożegnanie w sytuacji formalnej i nieformalnej, – podziękowanie, – przepraszanie, – zwracanie się do rozmówcy (używanie form adresatywnych) w sytuacji formalnej i nieformalnej oraz do rozmówcy, z którym dzieli nas różny dystans (du, Sie). Komunikacja skierowana na przekazywanie informacji o nadawcy i wyrażanie jego postaw: – wyrażanie opinii i doświadczeń, – przedstawianie argumentów za daną tezą lub przeciwko niej, – wyrażanie upodobań i preferencji, – wyrażanie wątpliwości, – wyrażanie pewności i przypuszczenia na temat przyczyn zdarzeń, – przedstawianie siebie, swoich kwalifikacji, funkcji i doświadczeń zawodowych, przedstawianie swoich współpracowników; – wyrażanie zgody i sprzeciwu, – uzasadnianie wyboru, decyzji, opinii, – przedstawianie argumentów za i przeciw, zalet i wad rozwiązań. Komunikacja skierowana na wywarcie wpływu na zachowanie i postawę odbiorcy: – proponowanie, zapraszanie, – pytanie i prośba o informację, – udzielanie wskazówek, jak dotrzeć do danego miejsca, – doradzanie, zalecanie, – wyrażanie nakazu, – instruowanie, – wyrażanie zakazu, – wyrażanie pozwolenia, – prośba o radę, udzielanie rady, – negocjowanie, – pytanie o opinię i jej przedstawianie, – ustalanie miejsca i terminu spotkania z klientem lub współpracownikiem. Komunikacja skierowana na przekazanie informacji o innych osobach, zdarzeniach, przedmiotach: – opis cech pracowników oraz przedmiotów (surowców, produktów, maszyn i urządzeń), – wyrażanie przyczyny i skutku, – wyrażanie przewidywań, wydarzeń w przyszłości, – opisywanie miejsca i położenia, – określanie czasu i częstotliwości, – określanie odległości, – określanie ilości (jednostki miary i wagi, waluty), – wyrażanie ruchu i kierunku, – pytanie o drogę, kierunek, – określanie posiadania i przynależności, – mówienie o umiejętnościach i kompetencjach, – porównywanie osób i przedmiotów, – opisywanie miejsc, zdarzeń, zjawisk i procesów, – opisywanie trendów i tendencji, – informowanie o usługach, produktach i ich cenach, – wyjaśnianie sposobu obsługi urządzeń, – opis funkcjonowania urządzeń, – zamawianie towarów i usług, – wyrażanie posiadania, – określanie czasu wydarzeń w przeszłości, w momencie mówienia, w przyszłości, – relacjonowanie wydarzeń, procesów i ich etapów w przeszłości, – opis czynności i sytuacji mających nastąpić w przyszłości, – używanie wielkości liczbowych z liczbami całkowitymi i ułamkami, – relacjonowanie opinii innych, – informowanie o wadach i usterkach przedmiotów, – wyrażanie warunku wystąpienia zdarzeń. |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w postaci:
-prezentacji
-skanów podręczników/ćwiczeń, -e-podręczników
-samodzielnie przygotowywanych zestawów ćwiczeń
-testów
-skryptów
-scenariuszy, konspektów
-materiałów VOD
zapewniane są przez lektora prowadzącego przez cały okres trwania szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Znajomość języka niemieckiego na poziomie B1.
Dokonanie zapisu na usługę oraz podpisanie umowy ze szkołą, a w przypadku zajęć online wyrażenie pisemnej zgody na nagrywanie spotkań celem rozliczenia z Operatorem usługi
Zawarcie umowy z WMZPP w Olsztynie na rozliczanie szkoleń.
Informacje dodatkowe
Zapewniamy podstawowe materiały szkoleniowe.
Za godzinę zajęć przyjmuje się 45 minut.
Każdy Uczestnik po zakończeniu szkolenia otrzymuje certyfikat oraz zaświadczenie.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
określone warunki techniczne do udziału w usłudze:
- rodzaj platformy – ZOOM
- oprogramowanie – Windows / Mac OS X
- wymagania sprzętowe – PC lub laptop z dostępem do Internetu, kamerką i mikrofonem
- prędkość Internetu:
- minimalna szybkość dla połączeń video 128 kb/s
- zalecana: 300 kb/s
- platforma ZOOM