Jak pozbyć się stresu w komunikacji, czyli sztuka komunikowania swojego stanowiska
Jak pozbyć się stresu w komunikacji, czyli sztuka komunikowania swojego stanowiska
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy różnych branż, którzy tworzą zespół. Liderzy zespołów, organizacji.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji06-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik zdobędzie umiejętność komunikowania swojego stanowiska.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik po skończeniu szkolenia wie, czym jest komunikacja, w której inni rozumieją przekaz. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wie, czym jest komunikacja, w jaki sposób komunikować swój przekaz. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik zna różne kanały komunikacji i ich cechy charakterystyczne. Wie, jakie są błędy w komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie, czym charakteryzuje się jego stanowisko, ma łatwość argumentowania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozumie różnice, dotyczące świata wartości, upodobań, sposobów pracy, usposobienia w kontekście różnorodności rozmówcy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje postawy, które dążą do osiągania celu i ułatwiają przejrzystą komunikację. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Zna zasady, związane z poszanowaniem rozmówcy i respektuje je, dbając o rozmówcę i siebie. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik po szkoleniu posiada umiejętność komunikowania swojego stanowiska. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje zasadę przejrzystości przekazu, skierowanego na cel oraz kulturę komunikacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje proste wypowiedzi, posługuje się przejrzystym językiem. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje język obrazów, metafor, opisujących sytuację, stanowisko, rozwiązanie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Analizuje własne stanowisko, potrafi argumentować. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zakres tematów, poruszanych w trakcie trwania dwóch dni szkolenia:
- Komunikacja jako podstawowe narzędzie współpracy w grupie i w relacjach interpersonalnych. Definicja.
- Błędy w komunikacji i ich wpływ na emocje jednostki.
- Język komunikacji.
- Formy komunikacji.
- Ce przejrzystej komunikacji.
- Postawy ułatwiające przejrzystą komunikację.
- Myślenie wizualne, jako narzędzie podnoszące jasność przekazu i jej atrakcyjność.
- Rozwiązywanie problemów w grupie, przy zaangażowaniu każdego z jej członków.
- Doskonalenie wzajemnej komunikacji, jako klucz do eliminowania stresu. Jak zmienić komunikację. Działania umożliwiające wprowadzenie zmian.
- Działania potrzebne do wprowadzenia zmian.
- Zastosowanie taksonomii Blooma w przebiegu całego szkolenia, jako narzędzia, pomagającego w tworzeniu nowych umiejętności i rozwiązań, wynikających z wiedzy i doświadczeń, wynikających z przebiegu szkolenia. Podnoszenie sztyki wzajemnej komunikacji na wyższy poziom. Ułatwienie w przekazywaniu własnych postaw, czytelności przekazu, przy poszanowaniu pozostałych członków grupy. Podniesienie efektywności komunikacji w zespole.
- Zastosowanie cyklu Kolba, jako narzędzia, pozwalającego przejść każdemu z uczestników przez cztery etapy podnoszenia kompetencji, poprzez zastosowanie warsztatów, ćwiczeń w grupach, w parach. Zastosowanie dyskusji, omawiania wyników doświadczeń, podsumowania. Testowanie zdobytej wiedzy i doświadczeń, poprzez zastosowanie ich w przyszłości, w środowisku pracy, życiu prywatnym.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Jak pozbyć się stresu w komunikacji, czyli sztuka komunikowania swojego stanowiska. | Prowadzący Liliana Olszewska | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Jak pozbyć się stresu w komunikacji, czyli sztuka komunikowania swojego stanowiska. | Prowadzący Liliana Olszewska | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Wlidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 100,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liliana Olszewska
Doświadczenie w świecie rozwojowym - współprowadzenie i tworzenie szkoleń, z zakresu procesu zmiany, komunikacji w zespole, elastyczności myślenia, myślenia wizualnego. Tworzenie notatek wizualnych ze szkoleń, webinarów, spotkań twórców operowych. Prowadzenie sesji coachingowych live i biznes z zakresu komunikacji, procesu zmiany, samorozwoju, relacji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały merytoryczne, związane z tematyką szkolenia w postaci wydruku dla każdego z uczestników. Będą one stanowiły bazę i wsparcie w trakcie szkolenia.
Fragment filmu, jako materiał do dalszej analizy podczas szkolenia.
Analiza przypadków – przygotowane fragmenty tekstów, związane z różnymi formami komunikacji.
Wykorzystanie kart wizualizujących, jako narzędzia, umożliwiającego komunikację, u której podstawy jest obraz.
Poradnik – „Jak przez proste rysunki być lepiej rozumianym w pracy, w biznesie, życiu prywatnym”.
Warunki uczestnictwa
Szczegółowe warunki udziału w szkoleniu określa Regulamin szkoleń, w tym zgodę uczestnika na użyczenie swojego wizerunku w charakterze zdjęć, filmów zrobionych podczas szkolenia, w którym uczestniczył.