REKRUTACJA PRACOWNIKÓW 4.0. MOC SŁÓW W KOMUNIKACJI Z KANDYDATAMI. MARKETING REKRUTACYJNY – COPWRITING I EMPLOYER BRANDING W HR
REKRUTACJA PRACOWNIKÓW 4.0. MOC SŁÓW W KOMUNIKACJI Z KANDYDATAMI. MARKETING REKRUTACYJNY – COPWRITING I EMPLOYER BRANDING W HR
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
DO KOGO ADRESUJEMY SZKOLENIE?:
- Członków Zarządu ds. Personalnych
- Dyrektorów i Kierowników ds. Personalnych
- Szefów Wydziałów
- Właścicieli Firm
- Kierowników ds. Rekrutacji
- Kierowników ds. Ocen i Rozwoju
- HR Menedżerów,
- Specjalistów odpowiedzialnych za proces planowania, naboru i selekcji personelu
- Firmy rekrutacyjne
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji22-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:poznasz unikalne, autorskie, wypracowane przez trenera narzędzia, zwiększające trafność rekrutacji na różne stanowiska pracy.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się x | Kryteria weryfikacji x | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Cel biznesowy
Uczestnik nauczy się tworzyć skuteczne reklamy rekrutacyjne, oferty pracy, newslettery, posty w SM oraz teksty typu „O firmie” oraz „Kariera”.Pozyskuje skuteczne narzędzia i techniki m.in. 10 wzorów krótkich reklam rekrutacyjnych na banery, posty i inne formaty
Efekt usługi
Wiedza i umiejętności nabyte podczas szkolenia będą weryfikowane w trakcie codziennej pracy
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
x
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
https://effect.edu.pl/szkolenia-kursy-hr-kadry/rekrutacja-pracownikow-marketing-rekrutacyjny-ogloszenie-o-prace
Jak napisać atrakcyjne ogłoszenie o pracy pozbawione frazesów?
Korpo-gadka i zimna komunikacja vs. przyjazna komunikacja Human to Human (H2H)
Będzie o tym, jak zbudować przyjazny wizerunek pracodawcy, czego szukają kandydaci w ogłoszeniach i jak koncentrować uwagę, jak unikać frazesów, sztampy.
- Kandydaci tego nie lubią! – przegląd frazesów rekrutacyjnych
- 1- informacji „O firmie”, których oczekują Kandydaci
- Dopasowanie języka i stylistyki do preferencji Kandydatów – zmień nudny przekaz w barwną narrację!
- Zasady profesjonalnej i przyjaznej komunikacji H2H
- Treści, które odzwierciedlają biznesowe DNA firmy
Język korzyści w rekrutacji – jak koncentrować uwagę Kandydatów?
Dostaniesz pakiet sprawdzonych narzędzi, rozwiązań i rekomendacji
- Ćwiczenia na intuicję
- Język cech i zalet kontra konkretyzacja korzyści
- Mikro-strategia (Insight + benefits + Reasons to Believe)
- Język korzyści w opisach wartość i benefitów
- Onbording – jak go prezentować?
- Obrazowy język korzyści (scenkowanie)
- Ćwiczenia redakcyjne z analizą
Przejrzystość treści rekrutacyjnych – potęga Eye trackingu
Jak koncentrować wzrok Kandydatów i wywoływać apetyt czytania?
- Niezawodne techniki pro-fiksacyjne
- Zasada 3×1 i Power Writing
- Model AIDA wpisany w diagram Gutenberga (jak planować układ treści)
- Potęga punktorów i zyskiwanie przewagi rekrutacyjnej
Krótkie reklamy rekrutacyjne – przydatne wzory, dzięki którym od ręki stworzysz skuteczne teksty, których właśnie potrzebujesz
- 10 wzorów krótkich reklam rekrutacyjnych na banery, posty i inne formaty
- Ćwiczenie redakcyjne z analizą
Newslettery rekrutacyjne i w komunikacji wewnętrznej
- 4 wzory Newsletterów, które będziesz miał pod ręką w każdej chwili
- Ćwiczenie redakcyjne z analizą
Jak tworzyć przekonujące oferty pracy?
- Najczęściej popełniane błędy w ofertach pracy
- Sekwencyjny układ
- Dobre praktyki redakcyjne, ćwiczenia z analizą
Bierzemy na warsztat zakładkę „Kariera”, „Praca” w oparciu o model AIDA
Czy wiesz, że 60% Kandydatów szuka informacji o firmie na stronie „Kariera”?
Zadbaj o atrakcyjność treści, wzorową optymalizację. Reklamuj firmę potencjalnym talentom.
- Zasada planowania treści
- Przykład poglądowy
- Ćwiczenie redakcyjne z analizą
Posty w rekrutacji i Employer Branding
- 5 inspiracji: od Storytellingu, po Real Time Marketing (RTM)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto971,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto790,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto138,81 PLN
- Koszt osobogodziny netto112,86 PLN
Prowadzący
Prowadzący
trener Effect
Pracował na sukces firm m.in.:
Grupa pracuj
Allegro
Santander Bank Polska
ING Bank Śląski
Millennium Leasing
BNP Paribas
Comarch
Siemens
Decathlon
Jysk
Medicover
Federal Mogul
Uniwersytet Warszawski
Politechnika Rzeszowska
EY
Panasonic
Plus
Ceneo.pl
Cergill
Brembo
Poczta Polska
Future Processing
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w formie PDF
Informacje dodatkowe
Podana liczba godzin usługi dotyczy godzin lekcyjnych.
Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu z ćwiczeniami, materiały szkoleniowe w wersji pdf, elektroniczny certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych.
Organizujemy szkolenia zamknięte, prowadzone przez ekspertów, praktyków w danej branży. Koncentrujemy się na potrzebach dobrze zdefiniowanych. Dostarczamy rozwiązania dostosowane zarówno do oczekiwań Uczestników, ich sposobu pracy, jak i specyfiki Firmy, jej kultury organizacyjnej oraz wyznaczonych celów. Skorzystaj z naszego Katalogu autorskich programów albo wspólnie wypracujmy nową ofertę szkoleniową uwzględniającą rzeczywiste potrzeby Twojej firmy.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia należy posiadać urządzenie (komputer, laptop lub smartfon) z dostępem do Internetu, kamerą i mikrofonem.
- Proste, intuicyjne uruchamianie szkolenia na urządzeniach.
- Po rejestracji na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową