Adaptacja do zmian w erze cyfrowej poprzez innowacje - szkolenie w formie zdalnej
Adaptacja do zmian w erze cyfrowej poprzez innowacje - szkolenie w formie zdalnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przedmiotowa usługa szkoleniowa dedykowana jest właścicielom/współwłaścicielom i pracownikom na wszystkich stanowiskach w firmie. Uczestnik nie musi posiadać wiedzy w zakresie niniejszego szkolenia.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji04-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Adaptacja do zmian w erze cyfrowej poprzez innowacje - szkolenie w formie zdalnej" przygotuje do samodzielnego planowania, tworzenia i wdrażania innowacyjnych usług i produktów, umożliwiając skuteczne konkurowanie na rynku oraz dostosowywanie się do dynamicznych zmian w gospodarce cyfrowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia pojęcia dotyczące innowacji. | Kryteria weryfikacji definiuje pojęcia innowacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozróżnia rodzaje innowacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Analizuje organizację i jej otoczenie mikro oraz makro w celu określenia obszarów do innowacji. | Kryteria weryfikacji używa narzędzi np. SWOT, PESTEL, 5 sił Portera | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji definiuje etapy cyklu życia organizacji/produktu/usługi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Śledzi trendy w celu budowania przewagi konkurencyjnej. | Kryteria weryfikacji rozróżnia innowacyjne modele biznesowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji definiuje koncepcję błękitnego oceanu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Definiuje swojego idealnego klienta i projektuje dla niego. | Kryteria weryfikacji precyzuje segment/segmenty klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji buduje (buyer) personę | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji identyfikuje potrzeby persony | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje model biznesowy CANVAS do opisu organizacji i poszukiwania możliwości innowacji. | Kryteria weryfikacji opisuje organizację w modelu CANVAS | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji identyfikuje słabe i mocne strony poszczególnych obszarów organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji używa modelu do poszukiwania i wdrażania innowacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Używa narzędzi i technik wspierających kreatywność. | Kryteria weryfikacji stosuje narzędzie Design Thinking do kreowania pomysłów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji definiuje np. Lean (Startup), Agile i ich zastosowanie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Zbiera dane i testuje nowe pomysły. | Kryteria weryfikacji stosuje odpowiednie narzędzie np. hipoteza, eksperyment, obserwacja, wywiad | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji buduje i testuje prototypy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Buduje kulturę kreatywności / innowacji. | Kryteria weryfikacji zachęca do kreatywności | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji identyfikuje bariery innowacyjności i je usuwa | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji buduje kreatywny zespół | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Pozyskuje akceptację innowacji w firmie / u potencjalnych inwestorów. | Kryteria weryfikacji dostosowuje technikę prezentacji pomysłu do odbiorcy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wybiera odpowiednie narzędzie do prezentacji używając kryteriów np. kosztu, możliwości, potrzeby, czasu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Wprowadzenie do zarządzania innowacjami –czym jest innowacja innowacji i jak nią zarządzać, Innowacyjność otwarta i zamknięta, innowacje inkrementalne i strategiczne.
- Poszukiwanie obszarów innowacji w firmie i w otoczeniu firmy - analiza SWOT, PESTEL, analiza pięciu sił Portera, cykl życia produktu.
- Trendy rynkowe i innowacja w odpowiedzi na potrzeby klienta. Rola innowacji w budowaniu przewagi konkurencyjnejPrzykłady innowacyjnych firm.
- Nowoczesne modele biznesowe platformy internetowe, subskrypcje, omówienie strategii opartych na innowacyjnych modelach biznesowych.
- Innowacje w modelu biznesowym na przykładzie modelu Canvas.
- Narzędzia wspierające - design thinking, lean startup, SCRUM.
- Zbieranie danych i testowanie pomysłów.
- Kreatywna kultura organizacji - Innowacyjny zespół i jego lider - rola innowatora, zespół innowacyjny (cechy, umiejętności, bariery kreatywności).
- Jak prezentować pomysły wewnątrz organizacji i przed potencjalnymi inwestorami.
Szkolenie trwa 16 godzin dydaktycznych po 45 minut (2 dni). Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 16. Od uczestników wymagany jest dostęp do Internetu i sprzętu komputerowego, który odbiera i przekazuje dźwięk. Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, jak również w podziale na grupy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Wprowadzenie do zarządzania innowacjami –czym jest innowacja innowacji i jak nią zarządzać, Innowacyjność otwarta i zamknięta, innowacje inkrementalne i strategiczne - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Agata Rams | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Poszukiwanie obszarów innowacji w firmie i w otoczeniu firmy - analiza SWOT, PESTEL, analiza pięciu sił Portera, cykl życia produktu - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Agata Rams | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Trendy rynkowe i innowacja w odpowiedzi na potrzeby klienta. Rola innowacji w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Przykłady innowacyjnych firm - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Agata Rams | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Nowoczesne modele biznesowe platformy internetowe, subskrypcje, omówienie strategii opartych na innowacyjnych modelach biznesowych - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Agata Rams | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Innowacje w modelu biznesowym na przykładzie modelu Canvas - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Agata Rams | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Narzędzia wspierające - design thinking, lean startup, SCRUM - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Agata Rams | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Zbieranie danych i testowanie pomysłów - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Agata Rams | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Kreatywna kultura organizacji - Innowacyjny zespół i jego lider - rola innowatora, zespół innowacyjny (cechy, umiejętności, bariery kreatywności) - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Agata Rams | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Jak prezentować pomysły wewnątrz organizacji i przed potencjalnymi inwestorami - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Agata Rams | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Test wiedzy | Prowadzący Agata Rams | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto168,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto168,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agata Rams
manager. Specjalizuje się w szkoleniach i warsztatach: design thinking,
opracowanie modeli biznesowych, komunikacja, sprzedaż i zarządzanie
sprzedażą, coachingowy styl zarządzania. Od kilku lat wspiera swoich klientów jako coach, trener i konsultant. Swoje doświadczenie i wiedzę przekazuje na warsztatach i szkoleniach stacjonarnych i on-line. Manager z wieloletnim doświadczeniem w korporacjach, średnich i małych firmach. Zarządzała zespołami stacjonarnymi i rozproszonymi. Posiada co najmniej 120 godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich 24 m-ch wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia. Uczestniczyła w licznych kursach i szkoleniach i stale podnosi swoje kompetencje trenera. Z wykształcenia magister zarządzania strategicznego z dyplomem MBA Oxford Broookes University. Ukończyła studia podyplomowe “Coach i trener partner w rozwoju” zgodne ze standardami International Coach Federation.
mail: agata1rams@gmail.com
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy, ankieta, test.
Informacje dodatkowe
- Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie.
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu i ćwiczeń.
- 1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
- Szkolenie trwa 16 godzin dydaktycznych.
- Przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi.
- Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia, Uczestnik powinien dysponować:
- urządzeniem mającym dostęp do sieci Internet (komputer, smartfon, tablet),
- zdolnym do odbioru i przekazu dźwięku (głośniki, słuchawki, mikrofon), przeglądarką Windows: Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+, Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+,
- kamerką internetową.
2. Minimalna wymagana szybkość połączenia internetowego w celu korzystania z webinariów wynosi 2 Mb/s (zalecane połączenie szerokopasmowe).
3. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika przed szkoleniem oraz wpisanie imienia i nazwiska w oknie logowania.
4. Karta niniejszej usługi rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem Bazy Usług Rozwojowych, w tym m in. w zakresie powierzania usług.
Ważność linku - od rozpoczęcia szkolenia do jego zakończenia zgodnie z harmonogramem w karcie.