Train the trainer_Bydgoszcz
Train the trainer_Bydgoszcz
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
-
dla trenerów wewnętrznych
-
dla ekspertów pełniących funkcję Buddy’ego
-
dla talentów przewidzianych do pracy na stanowisku trenera wewnętrznego
-
dla osób zajmujących się szkoleniami wstępnymi w organizacji
-
dla organizacji, które chcą ustandaryzować i zoptymalizować procesy szkoleniowe
-
dla ekspertów, którzy zajmują się wdrażaniem nowych pracowników na stanowisku pracy
-
dla osób, które chcą podjąć prace jako trener wewnętrzny w organizacji
-
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji15-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi170
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów podyplomowych jest dostarczenie trenerom wewnętrznym praktycznych narzędzi i wiedzy, które umożliwią im skuteczne prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz budowanie procesów rozwojowych w firmie. Studia te oferują unikalną i innowacyjną perspektywę na zintegrowanie nowych pracowników z organizacją, mierzenie i udoskonalanie efektywności działań szkoleniowych, projektowanie wartościowych treści szkoleniowych dostosowanych do potrzeb pracowników oraz wykorzystywanie AI.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Słuchacz:zna najlepsze praktyki w dziedzinie budowania procesu onboardingu, umie ustalać wskaźniki efektywności procesów szkoleniowych, wie projektować efektywne szkolenia wewnętrzne, wie, jak wykorzystać narzędzia sztucznej inteligencji w procesach szkoleniowych | Kryteria weryfikacji Praca zaliczeniowa oceniana przez Opiekuna Kierunku | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się umie korzystać z matrycy kompetencji, | Kryteria weryfikacji Praca zaliczeniowa oceniana przez Opiekuna Kierunku | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się umie prowadzić projekty rozwojowe poprzez poznanie i zastosowanie technik PMO. | Kryteria weryfikacji Praca zaliczeniowa oceniana przez Opiekuna Kierunku | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zarządzanie rozwojem pracowników i strategią organizacji
(60 godz.)
-
Budowanie procesu onboardingu (4 godz.)
-
Budżetowanie szkoleń (4 godz.)
-
Tworzenie strategii rozwoju spójnej ze strategią organizacji (4 godz.)
-
Tworzenie projektów rozwojowych z zastosowaniem narzędzi PMO (16 godz.)
Kreowanie atrakcyjnych materiałów szkoleniowych
(30 godz.)
-
Canva i PowerPoint jako narzędzie wpierające prace trenerska (12 godz.)
-
Narzędzia AI w procesach szkoleniowych (8 godz.)
-
Warsztaty w formie on-line. Jak się do nich przygotować, jakie narzędzia zastosować (2 godz.)
-
Gamifikacja w procesach szkoleniowych (12 godz.)
-
Metody i narzędzia wspierające badanie luk kompetencyjnych u pracowników (8 godz.)
-
Budowanie kultury Problem Solvingu z zastosowaniem dostępnych narzędzi od samego początku w organizacji (16 godz.)
-
Lean jako narządzie wspierające rozwój procesów szkoleniowych (8 godz.)
Optymalizacja procesów szkoleniowych
(32 godz.)
-
Automatyzacja i cyfryzacja szkoleń wewnętrznych (4 godz.)
-
Ustalenie wskaźników efektywności procesów szkoleniowych (16 godz.)
-
Projektowanie efektywnych szkoleń wewnętrznych (8 godz.)
-
Matryca kompetencji jako wsparcie trenera wewnętrznego (4 godz.)
Adaptacja i różnorodność
(14 godz.)
-
Różne pokolenia, różne potrzeby szkoleniowe (4 godz.)
-
Employer branding - nie tylko zadanie HR (8 godz.)
-
Jak tworzyć projekty edukacyjne przy wsparciu szkół i uczelni wyższych (2 godz.)
Komunikacja i efektywne prezentacje
(24 godz.)
-
Wystąpienia publiczne i autoprezentacja trenera (8 godz.)
-
Metody i narzędzia pozwalające budować angażujący warsztat (8 godz.)
Praca własna
(10 godz.)
- Praca własna (10 godz.)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto6 900,00 PLN
- Koszt usługi netto6 900,00 PLN
- Koszt godziny brutto40,59 PLN
- Koszt godziny netto40,59 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Angelika Deranek
Posiadaczka certyfikatu Agile oraz uprawnień praktycznej nauki zawodu, stale poszerza swoje horyzonty, badając potencjał automatyzacji pracy oraz poszukując innowacyjnych rozwiązań opartych na sztucznej inteligencjiej warsztaty i zajęcia wyróżniają się niekonwencjonalnymi podejściami, co gwarantuje uczestnikom atrakcyjne i interaktywne doświadczenia edukacyjne.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dostęp do pmateriałów na platformie Teams
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Sala szkoleniowa a terenie Uczelni, windy
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi