Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową
Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Uczestnikami projektu są mikro, mali, średni i duzi przedsiębiorcy (bez samozatrudnionych), zespoły HR oraz menadżerowie/ kandydaci na menadżerów zainteresowani otrzymaniem refundacji na usługi rozwojowe mające na celu przygotowanie pracodawców do wprowadzenia i zarządzania zmianą w firmie związaną m.in. ze starzeniem się społeczeństwa czy zróżnicowaniem sposobu świadczenia pracy.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji14-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zdobycie wiedzy i umiejętn. na temat wdrażania rozwiązań umożliwiających efekt. i satysfakcjonującą pracę zdalną, hybryd., home office, elastyczny czas pracy, indywid. rozkład czasu pracy; wykorzys. odpow.narzędzi wspierających nowe formy organizacji pracy; radzenia z sobie z typowymi trudnościami oraz budowania zaangażowania pracowników korzystających z tych form pracy, a także zapewnienie sprawnej komunikacji i podziału / delegacji zadań w przypadku pracy zdalnej / hybrydowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje odpowiednie zapisy Kodeksu Pracy regulujące zasady organizacji pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji • Charakteryzuje zapisy KP• Charakteryzuje zasady pracy zdalnej • Omawia i charakteryzuje podejście elastycznego czasu pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje podstawowe / ogólnodostępne oraz dedykowane rozwiązania technologiczne, umożliwiające pracę zdalną i hybrydową. | Kryteria weryfikacji • Wyróżnia rozwiązania technologiczne• Omawia i charakteryzuje poznane rozwiązania • Ocenia rozwiązania technologiczne wspierające pracę | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje podstawowe potrzeby oraz korzyści dla pracowników wynikające z pracy zdalnej, jak również z wdrożenia elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji • Wyróżnia potrzeby i korzyści pracy zdalnej• Charakteryzuje pracę zdalną oraz omawia podejście elastyczne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisuje typowe trudności (w tym: problemy z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem, wypalenie zawodowe etc.), które itp.̨ adań tować różnych formom pracy zdalnej i wdraża działania, które je eliminują. | Kryteria weryfikacji • Przygotowuje rozwiązania, które eliminują problemy związane z pracą zdalną i elastyczną np. poczucie identyfikacji z zespołem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wskazuje czynniki, o jakie należy zadbać, aby adań tować zaangażowanie pracowników korzystających z tych form pracy. | Kryteria weryfikacji • Monitoruje czynniki wymagające obserwacji w budowaniu zaangażowania pracowników korzystających z pracy zdalnej lub elastycznej formy pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Organizuje działania zespołów wykorzystując pracę zdalną / hybrydową oraz elastyczny czas pracy. | Kryteria weryfikacji • Omawia i dobiera działa zespołów w kwestii pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Skutecznie wdraża rozwiązania zapewniające sprawną komunikację i podział / delegowanie adań w przypadku pracy zdalnej / hybrydowej, jak również w przypadku elastycznego czasu pracy poszczególnych osób. | Kryteria weryfikacji • Omawia i realizuje rozwiązania zapewniające sprawną komunikację | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża do organizacji odpowiednie rozwiązania technologiczne umożliwiające efektywną pracę zdalną i hybrydową. | Kryteria weryfikacji • Omawia i charakteryzuje znane rozwiązania technologiczne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opracowuje i wdraża akceptowane i wspierane przez wszystkich zainteresowanych rozwiązania, pozwalające na skuteczny monitoring efektywności pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji • Omawia i realizuje rozwiązania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Pomaga kadrze menedżerskiej w unikaniu mikro managementu i ograniczaniu swobody działania pracowników. | Kryteria weryfikacji • Organizuje wsparcie dla kadry menadżerskiej w kwestii ograniczania swobody działania pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje i wdraża systemowe rozwiązania zapobiegające wystąpieniu takich zjawisk jak wypalenie zawodowe, czy też pogorszenie jakości życia (well-being) pracowników korzystających z pracy zdalnej lub hybrydowej. | Kryteria weryfikacji • Wymienia i charakteryzuje systemowe rozwiązania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Skutecznie wspiera kadrę menedżerską w radzeniu sobie z typowymi trudnościami (w tym problemami z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem) oraz w budowaniu zaangażowania pracowników korzystających z tych form pracy. | Kryteria weryfikacji • Omawia techniki wspierania kadry menadżerskiej w radzeniu sobie z typowymi trudnościami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia z pracownikami i kadrą menedżerską indywidualne przypadki związane z wykorzystaniem pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy itp. Wypracowuje z nimi optymalne rozwiązania w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji • Planuje rozwiązania w zakresie pracy zdalnej• Charakteryzuje przypadki wykorzystania pracy zdalnej i elastycznego podejścia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
DZIEŃ 1 – 15.05.2024 – Marta Miechowicz
Wprowadzenie do Pracy Zdalnej i Hybrydowej – Fundamenty zarządzania i kierowania
- Metody budowania Autorytetu Lidera
- Autodiagnoza - czym jest dla Ciebie autorytet?
- Rodzaje autorytetów
- Obszary odpowiedzialności lidera (teoria Adaira)
- Atrybuty przywódcy (eksperyment Posnera)
- Kim jest lider? - osobowość, kompetencje, zadania
- Budowa autorytetu w oparciu o działania w kilku obszarach: relacje z podwładnymi, wiarygodność, kompetencje, inspiracje oraz trudne sytuacje menedżerskie
- Identyfikacja kluczowych czynników, dzięki którym możemy realnie zwiększyć autorytet
- Korzyści płynące ze zbudowanego autorytetu w organizacji
- Diagnoza strategicznych osób, w oczach których chcemy zbudować autorytet
2. Metody i narzędzia wywierania wpływu Lidera
- Interaktywna gra menedżerska, w trakcie której Uczestnicy będą mieli okazję przyjrzeć się temu, w jaki sposób wpływają na podwładnych i współpracowników
- 7 metod wywierania wpływu w organizacji
- Zdiagnozowanie trudności ze stosowania metod wywierania wpływu
3. W co grają ludzie?
- Test w co grają ludzie w organizacji - w jakie role mamy tendencje wchodzić
- Przedstawienie gier stosowanych przez pracowników w organizacji
- Analiza gier i stosowanych „trików”
- W co grają ludzie w organizacji? – rodzaje gier na różnych szczeblach organizacji, np SPM-PM
- Do jakich gier prowokujemy? (do jakich gier uczestnicy sami prowokują, poznanie „zawleczek interpersonalnych”)
- Kadra zarządzająca jako edukator/model z zakresu radzenia sobie w trudnych sytuacjach, czy grach pracowniczych
- Konstruktywne metody demaskowania gier w sytuacjach biznesowych
4. Transfer w przyszłość
- Zaplanowanie działań wspierających budowanie autorytetu oraz długofalowych relacji biznesowych. Stworzenie Indywidualnych Planów Działań
- Umiejętność przedstawiania korzyści płynących z realizowanych zadań strategicznych, czy projektów
DZIEŃ 2 – 22.05.2024 – Marta Miechowicz
Komunikacja menedżerska
- W JAKI SPOSÓB SIĘ KOMUNIKUJEMY?
- Umiejętności komunikacyjne uczestników – co należy wzmacniać a co warto poprawić?
- Bariery komunikacyjne – dlaczego nie warto decydować za innych? Opór komunikacyjny – w jaki sposób zachęcić innych by mówili. Jak moja osobowość wpływa na komunikację? Autodiagnoza własnego stylu komunikacji
- 2. INTELIGENCJA EMOCJONALNA JAKO PODSTAWA ASERTYWNOŚCI.
- Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji. Samokontrola w procesie komunikacji. Inteligencja emocjonalna w pracy
- Koncepcja Inteligencji emocjonalnej i społecznej Daniela Golemana. Rola pozytywnego i negatywnego nastawienia do pracy – rola kompetencji i nastawienia w osiąganiu efektów. W jakim stopniu IQ a w jakim EQ decyduje o naszym sukcesie zawodowym.
- Rola emocji w zarządzaniu. Skąd się biorą emocje. Jak odczytywać emocje. Jak emocje wpływają na decyzje Kontrahenta.
3. JAK BYĆ ASERTYWNYM?
- Co to znaczy być asertywnym różnica pomiędzy asertywnością vs agresja vs manipulacja. Asertywne zobowiązanie – schemat. Jak reagować na krytykę ze strony rozmówcy? Techniki asertywnego reagowania na agresję lub uogólnioną ocenę.Jak reagować na próby manipulacji ze strony Kontrahenta?
4. PRZEKAZYWANIE KONSTRUKTYWNEJ INFORMACJI ZWROTNEJ JAKO METODY BUDOWANIA WSPÓŁPRACY
- Jaką funkcję pełni informacja zwrotna? Czy informacja zwrotna jest dla nadawcy czy dla odbiorcy? Formułowanie informacji zwrotnej.
DZIEŃ 3 – 17.06.2024 – Anna Gucwa
Zarządzanie pracą zespołu
- Rola i odpowiedzialność menedżera
- Jak widzę swoją rolę jako menadżer?
- Za co jestem rozliczany – czego oczekuje ode mnie pracodawca?
- Za co odpowiadam – czego oczekują ode mnie podwładni?
2. Główne zadania menadżera w zależności od poziomu zarządzania
- Koncentracja na rezultatach działań.
- Myślenie jak przedsiębiorca – poszerzanie perspektywy.
- Reprezentowanie zespołu/działu oraz firmy na zewnątrz.
- Współpraca z innymi menedżerami w realizacji solidarnych celów.
W tej części:
Uczestnicy będą poproszeni o przedstawienie – jak ze swojej perspektywy widzą rolę menadżera w firmie. Dzięki temu osiągniemy uwspólnienie wizji roli w delegowaniu zadań, stylu w jakim zarządzają.
Wypracują informacje na temat obszarów jakie w ich ocenie są istotne z punktu widzenia firmy i z punktu widzenia pracowników im podległych.
Wypracowana świadomość pozwoli na zdiagnozowanie grupie jak różne może być podejście menadżerów do swojej roli w pracy z zespołami.
Wypracowane wnioski będą swego rodzaj trampoliną do dalszej pracy z obszarze delegowania.
3. Gra do jednej bramki: współodpowiedzialność. Odpowiednia komunikacja
- Znaczenie komunikacji we współdziałaniu członków zespołu oraz jego wpływie na wyniki/zyski zespołu.
- Znaczenie komunikacji we współdziałaniu zespołów.
- Następstwa sytuacji „robię tylko swoje” (a reszta mnie nie interesuje”).
4. Style kierowania
- Rozpoznanie własnego stylu zarządzania
- Charakterystyka stylów zarządzania
- Klubowy
- Liberalny
- Autokratyczny
- Demokratyczny
- Poznanie zagrożeń związanych w nadużywaniem poszczególnych stylów zarządzania.
- Doprowadzenie do wniosku, że należy stosować różne style kierowania w zależności od:
- Sytuacji w Organizacji
- Sytuacji w otoczeniu / kontekście pracy
- Sytuacji u pracownika
W tej części:
Głównym celem tego zagadnienia będzie przekazanie uczestnikom wiedzy na temat różnych stylów zarządzania, ich silnych oraz słabych stron.
Podczas tego modułu uczestnicy poprzez test autodiagnostyczny rozpoznają własne preferencje dotyczące stylu kierowania.
Biorąc udział w symulacji poznają w jakich sytuacjach jaki styl kierowania jest najbardziej efektywny.
Poprzez dyskusje dojdą do wniosków, że nie ma jednego, właściwego stylu kierowania – dopiero elastyczność pozwala efektywnie wykorzystywać zasoby tkwiące w zespole i osobie menedżera. Dyskusja będzie również punktem wyjścia do tego, że styl kierowania zależy od sytuacji, ale również od tego jak na skalach motywacji i kompetencji sytuują się pracownicy czy cały zespół.
5. Delegowanie zadań, wyznaczanie celów, egzekwowanie i ocena
- Jak ocenić, czy pracownik ma umiejętności potrzebne do realizacji zadania.
- Zarzadzanie sytuacyjne pracownikami
- Pracownik na poziomie gotowości R1
- Pracownik na poziomie gotowości R2
- Pracownik na poziomie gotowości R3
- Pracownik na poziomie gotowości R4
- Jak prawidłowo delegować zadanie w zależności od gotowości pracownika – czyli jaki styl zarzadzania sytuacyjnego zastosować przy konkretnym pracowniku?
- Monitorowanie realizacji zadania – reakcje na realizację i na brak realizacji zadania.
- Odbieranie zadań i udzielanie informacji zwrotnej na temat jakości zrealizowanego zadania, postawy pracownika w procesie realizowania zadania.
W tej części:
Umiejętności delegowania zadań oraz wsparcie pracowników przy realizacji zadań jest kluczową umiejętnością w pracy menadżera.
Dzięki tej umiejętności menadżer określa jasny podział zadań, w którym każdy pracownik może działać samodzielnie i przejmować inicjatywę.
Fundamentem dobrej realizacji zadań jest zapewnienie przez menadżera środków niezbędnych do osiągnięcia oczekiwanych wyników.
DZIEŃ 4 – 12.09.2024 – Anna Gucwa
Motywowanie i rozwijanie
- Siła motywacji
- Analiza kluczowych czynników sukcesów „Tort sukcesu”:
- Wiedza zawodowa – wpływ 10%
- Wiedza nabyta – wpływ 15%
- Umiejętności osobiste – wpływ 25%
- Własne nastawienie (motywacja) – wpływ 50%
- Na ile motywowanie, stanowi priorytet menedżera?
- Skłonność do przyłapywania ludzi na porażkach
- Dlaczego w motywowaniu jesteśmy niczym „Dzwon Zygmunta”?
- Problem zewnątrz-sterowności pracowników
2. Style kierowania a motywowanie
- Charakterystyka stylów kierowania i ich oddziaływanie na motywowanie i zaangażowanie pracowników
- Autodiagnoza – jaki jest mój dominujący styl kierowania ludźmi?
- Dopasowywanie stylów kierowania do etapu rozwoju zawodowego, potrzeb i wewnętrznych motywatorów pracownika
- Dobór zadań i komunikowanie celów pracownikowi/zespołowi w sposób motywujący i budujący zaangażowanie
3. Jak budować zaangażowane zespoły?
- Wyniki badania Q12 Instytutu Gallupa – wnioski i co możemy w praktyce wdrożyć?
- Źródła motywacji zespołu. Jak zmienić grupę w zaangażowany zespół?
- Znaczenie norm i zasad współpracy w zespole w budowaniu zaangażowania
- Synergia motywowania – jak za pomocą jednego działania motywować wielu członków zespołu?
- Partycypacyjny model współpracy – zasady i praktyczne wskazówki
4. Przywództwo sytuacyjne a generowanie motywacji w ludziach
- Określanie poziomu gotowości pracowników do podjęcia określonych zadań
- Jak dopasować odpowiedni styl przywództwa do poziomu gotowości podwładnego? – case study
- Najczęstsze błędy liderów, czyli zła diagnoza poziomów R1 i R4
- Wnioski z odkrycia modelu przywództwa sytuacyjnego Herseya i Blancharda
5. Stworzenie praktycznych narzędzi motywacyjnych i budujących zaangażowanie
- Katalog narzędzi pozafinansowych
- Trening rozmowy motywującej
- Plan działania dla poszczególnych pracowników – ćwiczenia praktyczne
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 28 Metody budowania Autorytetu Lidera | Prowadzący Marta Miechowicz | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 28 Przerwa kawowa | Prowadzący Marta Miechowicz | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 28 Metody i narzędzia wywierania wpływu Lidera | Prowadzący Marta Miechowicz | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 28 Przerwa obiadowa | Prowadzący Marta Miechowicz | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 28 W co grają ludzie? | Prowadzący Marta Miechowicz | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 28 Przerwa kawowa | Prowadzący Marta Miechowicz | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 28 Transfer w przyszłość | Prowadzący Marta Miechowicz | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 28 W JAKI SPOSÓB SIĘ KOMUNIKUJEMY? | Prowadzący Marta Miechowicz | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 28 Przerwa kawowa | Prowadzący Marta Miechowicz | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 28 INTELIGENCJA EMOCJONALNA JAKO PODSTAWA ASERTYWNOŚCI. | Prowadzący Marta Miechowicz | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 28 Przerwa obiadowa | Prowadzący Marta Miechowicz | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 28 JAK BYĆ ASERTYWNYM? | Prowadzący Marta Miechowicz | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 28 Przerwa kawowa | Prowadzący Marta Miechowicz | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 28 PRZEKAZYWANIE KONSTRUKTYWNEJ INFORMACJI ZWROTNEJ JAKO METODY BUDOWANIA WSPÓŁPRACY | Prowadzący Marta Miechowicz | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 28 Rola i odpowiedzialność menedżera | Prowadzący Anna Gucwa | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 28 Przerwa kawowa | Prowadzący Anna Gucwa | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 28 Główne zadania menadżera w zależności od poziomu zarządzania | Prowadzący Anna Gucwa | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 28 Przerwa obiadowa | Prowadzący Anna Gucwa | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 28 Gra do jednej bramki: współodpowiedzialność. Odpowiednia komunikacja | Prowadzący Anna Gucwa | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 28 Przerwa kawowa | Prowadzący Anna Gucwa | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 28 Style kierowania; Delegowanie zadań, wyznaczanie celów, egzekwowanie i ocena | Prowadzący Anna Gucwa | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 28 Siła motywacji | Prowadzący Anna Gucwa | Data realizacji zajęć 12-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 28 Przerwa kawowa | Prowadzący Anna Gucwa | Data realizacji zajęć 12-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 28 Style kierowania a motywowanie | Prowadzący Anna Gucwa | Data realizacji zajęć 12-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 28 Przerwa obiadowa | Prowadzący Anna Gucwa | Data realizacji zajęć 12-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 28 Jak budować zaangażowane zespoły? Przywództwo sytuacyjne a generowanie motywacji w ludziach | Prowadzący Anna Gucwa | Data realizacji zajęć 12-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 28 Przerwa kawowa | Prowadzący Anna Gucwa | Data realizacji zajęć 12-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 28 Stworzenie praktycznych narzędzi motywacyjnych i budujących zaangażowanie | Prowadzący Anna Gucwa | Data realizacji zajęć 12-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 824,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 824,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto182,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Miechowicz
Posiada ponad 250 h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce w przeciągu ostatnich 2 lat, liczone wstecz od rozpoczęcia szkolenia.
Anna Gucwa
Szkoliła i doradzała m.in. dla: ZUS, Alior, Akzo Nobel Car Refinishes Polska, Amplus, Aster, Astor, Aviko, Bystronic, BP Instal, Crowley Data Poland, Energa, Eko Cykl, Frosta.
Posiada ponad 120h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce w przeciągu ostatnich 24 miesięcy, liczone wstecz od rozpoczęcia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszelkie materiały dydaktyczne zostaną przekazane w formie elektronicznej
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi tj. symulacje, case study, scenki treningowe, ćwiczenia grupowe i indywidualne, gry i filmy szkoleniowe, dyskusje, analizy doświadczeń uczestników, dzięki czemu zdobędą wiedzę oraz rozwiną umiejętności, postawy i zachowania.
Podczas szkolenia przewidziane są:
- 2 przerwy kawowe x 15 min
- 1 przerwa x 30 min
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zapewnienie połączenie internetowe szerokopasmowe, przeglądarki Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+, Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+, Linux: Firefox 27+, Chrome 30+.