Akademia Menadżera - Poziom I: First time manager - budowanie kompetencji i autorytetu menedżera
Akademia Menadżera - Poziom I: First time manager - budowanie kompetencji i autorytetu menedżera
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dla nowych menedżerów, którzy:
- za bardzo pomagają pracownikom, wyręczają ich
- przyjmują od swojego szefa wszystko "jak leci"
- dostali zespół, który wymaga "uporządkowania" - nie jest wspierający i bardzo angażujący
- w komunikacji z niektórymi są "zgrzyty"
- w efekcie są przeciążeni natłokiem zadań i stresu
dlatego chcą:
- rozwinąć umiejętność priorytetyzowania, planowania i koncentracji
- wiedzieć co delegować a co zostawić sobie
- jak stawiać granice i zadbać o swoją efektywność
- jak efektywnie komunikować się z różnymi typami pracowników
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Na szkoleniu nauczysz się: motywowania, inspirowania i angażowania pracownika, egzekwowania zleconych zadań i dyscyplinowania opornych pracowników, delegowania celów i zadań, sprawiedliwego rozliczania i oceniania pracownika, budowania wizerunku lidera, rozwijania pracownika, budowania współpracującego zespołu, jak stosować coachingowy styl zarządzania, zarządzania poprzez wartości Twoje oraz firmowe oraz zarządzania wartościami pracownika i zespołu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Na szkoleniu nauczysz się:Motywowania, inspirowania i angażowania pracownika, zwłaszcza niefinansowo. Rozwijania pracownika i usamodzielniania go w rozwijaniu się. Budowania współpracującego zespołu i wspierającego się w realizacji wspólnych celów, za które czują się współodpowiedzialni. Jak stosować coachingowy styl zarządzania w postawie lidera transformacyjnego Zarządzania poprzez wartości Twoje oraz firmowe oraz zarządzania wartościami pracownika i zespołu Nasze Szkolenia z motywowania są pełne praktycznych narzędzi gotowych do zastosowania przez Ciebie! | Kryteria weryfikacji obecność na szkoleniu | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia: First time manager: Budowanie kompetencji i autorytetu menedżera
1. Autorytet i wpływ Twojej roli menedżera w zarządzaniu zespołem jest potężny - skorzystaj z niego!
- Jak zarządzać do niedawna swoimi kolegami/koleżankami, by ułożyć nową, konstruktywną relację, w której masz autorytet szefa w oczach pracownika i nie dochodzi do obrażania się i konfliktów
- Jak się zachowywać wobec pracowników i jakie podejmować decyzje, by nie utonąć w natłoku zadań?
- SWOT menadżera - jak wzmocnić swoją pozycję lidera
- Jakie funkcje pełni menadżer w zarządzaniu? Poszerzamy zakres Twojej percepcji - Twojego wpływu:
- organizowanie
- delegowanie
- motywowanie
- rozliczanie
- Expose szefa - poziom I - jak przedstawić siebie, oczekiwania wobec zespołu i budować poprzez neurolingwistykę autorytet i zaufanie?
- Rozpoznaj swoją osobowość i pracowników w oparciu o model Junga, by poprzez umiejętność dopasowania osiągnąć zrozumienie i efektywność w komunikacji z zespołem składającym się z:
- introwertyków i ekstrawertyków
- osób podejmujących decyzje w oparciu o subiektywne lub obiektywne argumenty
2. Czym jest efektywność osobista menadżera i jak ją możesz osiągnąć?
Żeby efektywnie zarządzać zespołem, najpierw potrzebujesz efektywnie zarządzać sobą, czyli koncentrować się, priorytetyzować i planować. Wtedy przychodzi gotowość i łatwość w priorytetyzowaniu i planowaniu pracy zespołu, którą wyrażasz poprzez delegowanie. W tym szkoleniu zajmiemy się obydwoma obszarami:
- Co przeszkadza ci być maksymalnie efektywnym w roli menadżera – identyfikacja dystraktorów oraz opracowanie strategii zmiany
- Na co masz wpływ i jak zwiększyć swoją strefę wpływu - strategia myślowa sprawczości
- Jak stawiać sobie cele, by zwiększać szansę na sukces i móc rozliczać siebie sprawiedliwie i obiektywnie (technika SMART-UP)
- Jak priorytetyzować a potem dzielić i planować - zadania swoje i pracowników, by ogarnąć natłok zadań i uporządkować je oraz zadbać o efektywność biznesową:
- Zasada Pareto
- Technika ALPEN
- Krzywa zakłóceń
- Krzywa wydajności
- Zasada 60:20:20
- Prawo Parkinsona
- Jakie zadania delegować pracownikom, a jakie planować sobie samemu - Matryca Eisenhowera
- Po czym poznać, że warto zmieniać ustalone priorytety i plany, by zadbać optymalnie o efektywność
- 6 Poziomów Shermana – czyli jak delegować, by mieć pewność, że pracownik wykona zadanie zgodnie z Twoimi oczekiwaniami i nie będziesz poprawiać po nim
- Krótka prezentacja możliwości usprawnienia pracy menadżera, jakie dają popularne programy: MS Outlook i MS Planner: delegowania, monitorowania i rozliczania
3. Jak stawiać granice i nie wyręczać pracowników - jak możesz być asertywnym menadżerem?
- Pozytywne i wzmacniające (pracownika) odmawianie - technika Zawiszy™
- Odmawianie konstruktywne i budujące w pracowniku odpowiedzialność oraz sprawczość - technika Warunkowania™
4. Jak zarządzić swoimi emocjami, by emanować na zespół pozytywną energią?
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 First time manager: Budowanie kompetencji i autorytetu menadżera | Prowadzący Agnieszka Wąsik | Data realizacji zajęć 06-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 First time manager: Budowanie kompetencji i autorytetu menadżera | Prowadzący Agnieszka Wąsik | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 816,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 290,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto176,04 PLN
- Koszt osobogodziny netto143,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Wąsik
7 lat doświadczenia zawodowego w środowisku międzynarodowym na samodzielnych stanowiskach: Trenera, Training Managera, Head of Training – szefa działu szkoleń CEE&ME w firmie Pandora.
Stworzyła program dla liderów dla marki Pandora oraz Douglas - Akademia Lidera oraz Program rozwoju Talentów Lidera.
Tworzyła oraz prowadziła programy szkoleniowe oraz warsztaty z zakresu leadrshipu, szeroko rozumianych umiejętności miękkich, wdrażania innowacyjnych rozwiązań, budowania kultury organizacyjnej oraz wdrażania rozwiązań w warunkach kryzysu.
Prowadziła warsztaty z zarządzania międzypokoleniowego oraz komunikacji międzypokoleniowej dla marki Douglas.
Pełniąc również rolę HR Business Partner dla marki Douglas wspierała procesy rekrutacyjne oraz rozwojowe dla menedżerów regionalnych oraz dyrektorów placówek. Współtworzyła oraz wdrażała program rozwojowy Development Center dla menedżerów oraz dyrektorów marki Douglas.
Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów z komunikacji bez przemocy (NVC).
Prowadziła zajęcia dla trenerów oraz coachów w ramach Akademii Trenerów i Coachów Grupy TROP – wspierałam proces edukacji oraz rozwoju przyszłych trenerów i coachów. Prowadziłam treningi interpersonalne – TBR jako trener Grupy TROP.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały w formie notatnika szkoleniowego oraz materiałów poszkoleniowych w formie elektroniczej. Istnieje także możliwość otrzymania materiałów w formie papierowej.
Informacje dodatkowe
Gwarancja terminu odbycia się szkolenia od zapisu pierwszego uczestnika
Co jeszcze dostaniesz EXTRA do szkolenia?
- Ty i trener
W ciągu roku od szkolenia zarządzanie sobą w czasie dajemy Ci 90 min indywidualnego treningu - sam na sam z trenerem, twarzą w twarz na spotkaniu u nas w biurze! - Bez limitu godzin - kontakt telefoniczny z trenerem
- Troskę o Twoje potrzeby przed szkoleniem
Trener kontaktuje się z Tobą do 2 dni po zgłoszeniu, by poznać Twoje potrzeby (czyli co jest dla Uczestnika problemem, wyzwaniem, trudnością w temacie szkolenia) i kontekst zawodowy. - Wygodne fotele :)
Postanowiliśmy stworzyć w Warszawie, w naszym biurze własną salę szkoleniową, z najwyższym poziomem wygody dla Uczestnika.
* Szkolenia w 90% odbywają się w sali 4GROW . - Więcej informacji: https://4grow.pl/szkolenia/first-time-manager
Adres
Adres
Przystanek Wola-Ratusz
Tramwaje: 10, 13, 15, 20, 23, 26
Autobusy: 190, 520, 157
Metro:
Ratusz Arsenał (6 min komunikacją miejską)
Rondo Daszyńskiego (10 min: komunikacja miejska + spacer)
Rondo ONZ (8 min komunikacją miejską)
Dworce kolejowe (12 min komunikacją miejską):
Warszawa Centralna
Warszawa Śródmieście WKD
Warszawa Ochota
Możliwość parkowania
W okolicy al. Solidarności poza parkingami przy ulicy można zostawiać samochody dodatkowo na parkingach prywatnych, na przykład przy ul. Żytniej 20 znajduje się płatny parking. Z miejsc parkingowych, w miarę dostępności, można też skorzystać w Hotelu Ibis Warszawa Centrum, położonym ok. 200 m od naszej sali (60 zł za dobę).
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi