Coachingowy styl zarządzania
Coachingowy styl zarządzania
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
- osoby kierujące zespołami, niezależnie od poziomu zarządzania
- przedstawicieli HR zainteresowanych wzmacnianiem coachingowego stylu zarządzania w swojej organizacji.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji27-06-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Coachingowy styl zarządzania" przygotowuje uczestników do stosowania metod coachingu w codziennych relacjach zawodowych, poprzez wykorzystanie podejścia oraz technik coachingowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą w zakresie choachingowego stylu zarządania | Kryteria weryfikacji • identyfikuje siłę coachingowego stylu zarządzania• definiuje możliwości zastosowania metod coachingu w podległym zespole | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje w swojej pracy podejście i techniki coachingowe oraz medoty coachingu | Kryteria weryfikacji • stosuje podejście i techniki coachingowe w codziennej pracy• wykorzystuje metody coachingu • buduje motywację i zaangażowanie w zespole • analizuje potencjał osobisty pracowników • prowadzi rozmowy z podwładnymi z wykorzystaniem metod coachingu | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik kształtuje preferowane zachowania, postawy oraz sposób myślenia w zespole | Kryteria weryfikacji • kształtuje zachowania, postawy oraz sposób myślenia w zespole• przeprowadza rozmowy motywacyjne z członkami zespołu w zakresie rozwoju umiejętności, efektywności oraz rozwoju osobistego | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM
1. Coaching jako styl zarządzania
- Coaching umiejętności, efektywności i rozwoju osobistego. Różnice w podejściu
- Coaching jako część systemu działań rozwojowych
- Styl zarządzania i jego znaczenie dla coachingu. Sprawdź swój potencjał w zakresie stosowania metod coachingu w zarządzaniu
- Zakres kompetencji menedżera-coacha
2. Praktyka stosowania coachingu w zespole
- Proces stosowania coachingu
- Analiza potencjału osobistego pracowników — praktyczne metody
- Zdefiniowanie celów coachingu — jak określić umiejętności, które chcemy rozwijać z pożytkiem dla firmy i osobistego rozwoju pracowników?
- Reguły stosowania coachingu i kilka słów o tym, dlaczego muszą być przejrzyste i zakomunikowane pracownikom
3. Psychologiczne podstawy coachingu
- Stosunek pracownika do samokształcenia i doskonalenia osobistego potencjału jako warunek skuteczności coachingu
- Cykl uczenia się dorosłych wg D. Kolba
- Cykl zmiany wg E. Kubler-Ross
4. Zastosowanie metody coachingu w udzielaniu informacji zwrotnej
- Okna Johari i ich znaczenie dla efektywności i doboru metod coachingu
- Przeprowadzenie feedbacku z zastosowaniem metod coachingu. Ćwiczenia
- Pytania jako podstawowe narzędzie coachingu
- Jak stworzyć klimat rozmowy, służący rozwijaniu umiejętności?
5. Modele prowadzenia coachingu
- Rozmowa coachingowa jako proces komunikacji
- Coaching krok po kroku (przed spotkaniem, rozpoczęcie, prowadzenie rozmowy, zakończenie)
- Model GROW – praktyczne zastosowanie
- Modele GOLD i STAR.
W trakcie szkolenia online korzystamy z platformy Zoom. Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online. Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari). Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w sali szkoleniowej oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Dodatkowo, wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online. W przypadku mniejszych szkoleń uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie).
Podczas szkoleń online wykorzystujemy następujące funkcjonalności:
1) Praca w grupach (breakout rooms)
- trener może podzielić uczestników automatycznie lub manualnie
- trener ustala czas trwania pracy w grupach
- pojawia się krótki komunikat na ekranie uczestnika, który informuje, że gospodarz zaprasza do podpokoju
- prowadzący może wysłać wiadomość do wszystkich pokoi jednocześnie, np. z opisem zadania do wykonania.
2) Narzędzia dostępne podczas sesji w breakout rooms:
- tablica, możliwość pisania mają wszyscy uczestnicy, efekt pracy można zapisać i pokazać w pokoju szkoleniowym, wszystkim uczestnikom szkolenia
- pokazywanie ekranu, każdy uczestnik może udostępnić swój ekran
- czat
- użytkownik pracujący w pokoju, może w dowolnym momencie zaprosić prowadzącego do pokoju grupowego.
Czas trwania:
Szkolenie trwa 16 godzin dydaktycznych (tj. 45 minut).
Walidacja:
W trakcie szkolenia przeprowadzana będzie walidacja w formie wywiadu ustrukturyzowanego oraz obserwacji w warunkach symulowanych.
Osoba walidująca waliduje usługę po jej zakończeniu, w oparciu o checklistę od trenera, a następnie potwierdza osiągnięcie efektów kształcenia swoim podpisem na certyfikacie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Coaching jako styl zarządzania - ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 01-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Przerwa | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 01-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Praktyka stosowania coachingu w zespole - ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 01-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Przerwa | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 01-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Psychologiczne podstawy coachingu cz.1 - ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 01-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Przerwa | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 01-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Psychologiczne podstawy coachingu cz.2 - ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 01-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Zastosowanie metody coachingu w udzielaniu informacji zwrotnej - ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 02-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Przerwa | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 02-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Modele prowadzenia coachingu cz.1 - ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 02-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Przerwa | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 02-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Modele prowadzenia coachingu cz.2 - ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 02-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Przerwa | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 02-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Modele prowadzenia coachingu cz.3 - ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 02-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 447,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 990,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto152,98 PLN
- Koszt osobogodziny netto124,38 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ewa Opolska
Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i stypendystką rządu kanadyjskiego w programie MBA dla pracowników naukowych na Universite du Quebec w Montrealu. Występowała w TVN CNBC Biznes (cykliczne audycje telewizyjne), TVP i Polskim Radiu jako ekspert w zakresie działań marketingowych, sprzedażowych oraz umiejętności menedżerskich.
Ewa odpowiada za projektowanie i wdrażanie kompleksowych programów rozwoju kompetencji menedżerskich. Jako doradca wspiera zarządy w zakresie budowania strategii. Przeprowadza firmy i ludzi przez zmiany, szkoląc i prowadząc projekty rozwojowe. Posiada duże doświadczenie w prowadzeniu szkoleń menedżerskich. Realizuje dłuższe cykle (akademie menedżerskie, programy talentowe) wspierające konkretne cele biznesowe. Jej pasją zawodową jest uczenie praktycznego zastosowania narzędzi budowania współpracy w firmie i technik kreatywnego rozwiązywania problemów.
Przeprowadziła ponad 10 000 godzin szkoleń. Specjalizuje się w tematach z zakresu zarządzania zmianą, komunikacji i współpracy w zespole, budowania autorytetu oraz technik kreatywnego rozwiązywania problemów.
Jest współautorką książki „Po co nam praca?”.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w formie skryptu.
Informacje dodatkowe
Harmonogram godzinowy szkolenia każdorazowo dostosowywany jest do grupy szkoleniowej.
Godziny realizacji poszczególnych modułów szkolenia mogą ulec zmianie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Do realizacji szkoleń online korzystamy z platformy Zoom. Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online. Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari). Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w sali szkoleniowej oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Dodatkowo, wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online. W przypadku mniejszych szkoleń uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie).
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych.
Podczas szkoleń online wykorzystujemy następujące funkcjonalności:
1) Praca w grupach (breakout rooms)
- trener może podzielić uczestników automatycznie lub manualnie
- trener ustala czas trwania pracy w grupach
- pojawia się krótki komunikat na ekranie uczestnika, który informuje, że gospodarz zaprasza do podpokoju
- prowadzący może wysłać wiadomość do wszystkich pokoi jednocześnie, np. z opisem zadania do wykonania.
2) Narzędzia dostępne podczas sesji w breakout rooms:
- tablica, możliwość pisania mają wszyscy uczestnicy, efekt pracy można zapisać i pokazać w pokoju szkoleniowym, wszystkim uczestnikom szkolenia
- pokazywanie ekranu, każdy uczestnik może udostępnić swój ekran
- czat
- użytkownik pracujący w pokoju, może w dowolnym momencie zaprosić prowadzącego do pokoju grupowego.
Usługa jest nagrywana na potrzeby ewentualnej kontroli. |
W związku z tym, prosimy o włączenie kamery na czas udziału w szkoleniu. Dziękujemy. |
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- W budynku znajduje się: parking dla rowerów, poczta, restauracja, firma kurierska, kiosk.