Kurs języka angielskiego na poziomie B1 - 40 godzin(40x45min.) - forma zdalna w czasie rzeczywistym- projekt: Przedsiębiorco zainwestuj w swoją kadrę! 2
Kurs języka angielskiego na poziomie B1 - 40 godzin(40x45min.) - forma zdalna w czasie rzeczywistym- projekt: Przedsiębiorco zainwestuj w swoją kadrę! 2
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób dorosłych, pracowników przedsiębiorstw, które w zakresie swojego rozwoju zawodowego potrzebują podnieść kompetencje znajomości języka obcego zgodnie z CEFR.
Dla beneficjentów proektu Przedsiębiorco zainwestuj w swoją kadrę! 2
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji17-06-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest podniesienie znajomości językowej do poziomu B1 i wykształcenie u studentów kompetencji językowej i komunikacyjnej umożliwiającej im porozumiewanie się w języku angielskim w typowych sytuacjach życiowych obejmujących życie społeczne, zawodowe i okres studiów oraz umożliwiającej im konfrontację ze światem mediów: prasa, radio, TV, (umiejętność rozumienia wypowiedzi radiowo-telewizyjnych)Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie i stosuje powszechne wyrażenia oraz podstawowe zwroty, mające na celu zaspokojenie konkretnych potrzeb. Potrafi przedstawić siebie i innych oraz potrafi zadawać i odpowiadać na pytania o szczegóły życia osobistego np. o miejsce zamieszkania , o znajomych, o hobby itp. | Kryteria weryfikacji - ankieta z Bazy Usług Rozwojowych wypełniona przez Usługodawcę i Słuchacza; -Szczegółowa ankieta opracowana przez Centrum Szkoleniowe PROGRES uwzględniająca dokładną ocenę usługi pod kątem organizacji administracyjnej, lektora, programu, przebiegu szkolenia i wielu innych ; - test online (opracowany przez Centrum Szkoleniowe PROGRES) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
- podniesienie kompetencji językowych uczestnika szkolenia, ze szczególnym naciskiem na komunikację,
- przygotowanie uczestnika do funkcjonowania w środowisku anglojęzycznym w życiu codziennym i zawodowym.
2. Mówienie-Umiejętność reagowania w różnych sytuacjach
3. Czytanie-ogólne i szczegółowe rozumienie dłuższego tekstu
4.Pisanie-formułowanie dłuższych wypowiedzi pisemnych
Program
Program
Materiał gramatyczny |
|
Czasownik (Verb) |
Czas Present Simple – zwyczaje, rutyna, codzienne czynności (habits and routines) |
Czas Present Continuous - wyrażanie sytuacji teraźniejszych i przyszłych (expressing present and future events) |
|
Czas Past Simple (regular and irregular verbs + definitive time expressions) porównany z Present Perfect (since / for / already / just/ yet) Konstrukcja Used to / didn’t use to/ would w celu wyrażenia przeszłości |
|
Czas Present Perfect – wyrażanie przeszłości, która ma wpływ na teraźniejszość, informationrmowanie o wydarzeniach, które odbyły się ostatnio |
|
Czas Present Perfect Continuous – wyrażanie konkretnych planów na przyszłość |
|
Czas Past Continuous |
|
Czas Present Continuous do wyrażania przyszłych ustaleń (for future arrangements), konstrukcja to be going to do wyrażania planów i zamiarów (for intentions and plans), czasownik modalny will do wyrażania możliwości, ofert i spontanicznych decyzji (for possibilities, offers, decisions) |
|
Strona bierna Passive Voice |
|
Konstrukcje have to / don’t have to / can / can’t – for rules and regulations |
|
Czasowniki modalne must/ mustn’t/ couldn’t /shouldn’t / can’t – do wyrażania przymusu i przyzwolenia (modals for obligation, prohibition and permission) w czasie teraźniejszym i przeszłym.Czasowniki modalne must/could/may/can’t do wyrażania dedukcji (modals for deduction) Konstrukcja z would do wyrażania sytuacji nierealnych |
|
Konstrukcje I wish i If only + Past Simple/Past Perfect |
|
Okresy warunkowe - 0, I oraz II (Conditionals -Zero Conditional, First Conditional, Second Conditional), towarzyszące im wyrażania if / unless / in case) |
|
Mowa zależna: zdania twierdzące, pytające, prośby i polecenia (Reported Speech – statements, questions, requests and commands) |
|
Pytania pośrednie do wyrażania ofert i próśb (Offers and requests – indirect questions). |
|
Konstrukcje So + adj./adv. / Such + adj. + noun. |
|
Zdania definiujące Defining Relative Clauses: who, which, that, whose |
|
Czasowniki frazalne Phrasal verbs. |
|
Rzeczownik (Noun) |
Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne (Countable / Uncountable nouns) i wyrażenia określające ilość (quantity expressions): (how) much / (how) many / a lot of / lots of. |
Przedimki (Articles) |
|
Kolejność rzeczowników w zdaniu (Order of adjectives) |
|
Liczba mnoga rzeczowników regularna i nieregularna - Irregular plural forms |
|
Przymiotnik (Adjective) |
Przymiotniki kończące się na –ed/-ing |
Przymiotniki proste i złożone (Simple and compound adjectives) |
|
Stopniowanie przymiotników: stopień wyższy i najwyższy (Comparison: comparative and superlative adjectives – as … as) |
|
Przysłówek (Adverb) |
Przysłówki i wyrażenia przysłówkowe do określania częstotliwości (Adverbs and adverb phrases of frequency) |
Tworzenie przysłówków oraz przysłówki nieregularne (Regular adverbs – ly and irregular ones e.i. hard, fast) |
|
Materiał leksykalny (Lexis) |
|
Słownictwo dotyczące tematów (Lexis) |
|
Zwroty i wyrażenia (Language Functions) |
|
Inne zagadnienia |
|
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w postaci:
-prezentacji
-skanów podręczników/ćwiczeń
-samodzielnie przygotowywanych zestawów ćwiczeń
-testów w formie elektronicznej
zapewniane są w formie zdalnej przez lektora prowadzącego przez cały okres trwania szkolenia.
Warunki uczestnictwa
- Wykonanie testu weryfikującego poziom znajomości języka obcego
- Dokonanie zapisu na usługę oraz podpisanie umowy ze szkołą, a w przypadku zajęć online wyrażenie pisemnej zgody na nagrywanie spotkań celem rozliczenia z Operatorem usługi
- Zawarto umowę z WMZPP w Olsztynie na rozliczanie szkoleń.
Informacje dodatkowe
Powyższa usługa jest usługa przykładową. Dla każdego zainteresowanego Słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka. Po ukończeniu szkolenia przeprowadzana jest podoba walidacja.
Zapewniamy podstawowe materiały szkoleniowe.
Za godzinę zajęć przyjmuje się 45 minut.
Każdy Uczestnik po zakończeniu szkolenia otrzymuje certyfikat oraz zaświadczenie.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE:
Udostępniony w korespondencji mailowej link dostępowy do zajęć ważny jest do dnia zakończenia realizacji usługi zgodnie z obecną kartą.
określone warunki techniczne do udziału w usłudze:
- rodzaj platformy – ZOOM
- oprogramowanie – Windows / Mac OS X
- wymagania sprzętowe – PC lub laptop z dostępem do Internetu, kamerką i mikrofonem
- prędkość Internetu:
- minimalna szybkość dla połączeń video 128 kb/s
- zalecana: 300 kb/s