Facebook "Business Page and Strategy" oraz "Meta Ads".
Możliwość dofinansowania
Facebook "Business Page and Strategy" oraz "Meta Ads".
Numer usługi 2024/04/24/9279/2134398
3 040,00 PLN
brutto
3 040,00 PLNnetto
190,00 PLNbrutto/h
190,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie o nazwie "Facebook Business Page and Strategy" jest skierowane głównie do pracowników oraz pracodawców z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie efektywnego wykorzystania Facebooka jako narzędzia wspierającego rozwój biznesu.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji29-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cel edukacyjny szkolenia "Facebook Business Page and Strategy" jest zapewnienie umiejętności efektywnego zarządzania firmową stroną na Facebooku, realizacji strategii marketingowych, zarządzanie profilami, tworzenie treści, reklama, analiza danych, zarządzanie społecznością.Uczestnicy będą przygotowani do zwiększenia zaangażowania i sprzedaży dzięki efektywnemu marketingowi na Facebooku.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik nauczy się tworzyć i implementować efektywne strategie komunikacyjne dla swojej marki na Facebooku. | Kryteria weryfikacji Uczestnik będzie odpowiadać na pytania testowe dotyczące kluczowych składników strategii komunikacji marki, takich jak cele komunikacyjne, targetowanie demograficzne i wybór kanałów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik będzie potrafił zarządzać stronami firmowymi, optymalizować zasięg organiczny i tworzyć zaangażowane treści. | Kryteria weryfikacji Pytania testowe oceniające wiedzę na temat funkcji panelu administracyjnego strony, metod optymalizacji zasięgu organicznego oraz najlepszych praktyk w zarządzaniu treścią na stronie firmowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik zdobędzie umiejętności planowania i realizacji kampanii reklamowych, wykorzystując cele reklamowe, formaty oraz narzędzia do celowania i retargetingu. | Kryteria weryfikacji Pytania dotyczące rodzajów celów reklamowych, wyboru formatów reklam oraz strategii targetowania, które najlepiej odpowiadają różnym scenariuszom kampanii reklamowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik nauczy się analizować wskaźniki KPI, czytać i tworzyć raporty reklamowe, a także wykorzystywać narzędzia analityczne, w tym Meta Pixel. | Kryteria weryfikacji Seria pytań testowych skupiających się na rozumieniu różnych wskaźników KPI, ich zastosowaniu w ocenie kampanii oraz sposobach wykorzystania danych z Meta Pixel do mierzenia efektywności kampanii. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik będzie przygotowany do adaptowania nowych trendów i innowacyjnych narzędzi w zmieniającym się środowisku mediów społecznościowych, co umożliwi efektywne konkurowanie na rynku. | Kryteria weryfikacji Test zawierający pytania na temat najnowszych trendów w mediach społecznościowych, narzędzi innowacyjnych i ich potencjalnego wpływu na strategie komunikacji marki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak.
Program
Program
DZIEŃ PIERWSZ:
- Strategia komunikacji marki na Facebooku - od czego zacząć, jak się przygotować, jak ją stworzyć,
- Zasięg organiczny na Facebooku i Instagramie - jak działa, na co zwrócić uwagę, by był większy,
- Zasięg organiczny na przestrzeni lat na Facebooku - porównanie i zestawienie tego co było i jest,
- Panel strony firmowej na Facebooku - jak działa, co i gdzie,
- Oprawa graficzna strony firmowej na Facebooku - wymiary grafik, możliwości,
- Korzyści aktywnej strony firmowej na Facebooku oraz generowanie aktywności,Statystyki strony firmowej na Facebooku - jak je czytać i jak rozumieć,
- Tworzenie angażujących treści oraz typy treści - które wiodą prym, a które zbierają dane,
- Innowacyjne podejście do social mediów - jak je wygenerować i jak zaimplementować w naszej komunikacji
- Grupy i wydarzenia na Facebooku - jak je wykorzystać,
- Facebook LIVE - jak wykorzystać tę opcję i jak się odpowiednio przygotować,
- Planowanie publikacji i działanie z harmonogramami - czemu się opłaca i jak to robić,
- Social media w Polsce - liczby, fakty, zagrożenia, przyszłość,
- Dlaczego Facebook (nie)umiera.
DRUGI DZIEŃ
- Panel reklamowy ekosystemu Meta Ads - jak działa, co i gdzie,
- Cele reklamowe i formaty reklam - kiedy który wybrać i dlaczego,
- Jak się przygotować do skutecznej kampanii na Facebooku i Instagramie,
- Wskaźniki celów reklamowych na Facebooku oraz KPI,
- Czym jest ABO i CBO, które i kiedy wybrać,
- Jak Facebooku profiluje nas i naszych odbiorców,
- Remarketing dynamiczny - jak go zaimplementować i wykorzystać,
- Precyzyjne omówienie struktury kampanii na Facebooku i Instagramie,
- Jak czytać i tworzyć raporty reklam,
- Ustawienia konta, faktury, rozliczenia,
- Tworzenie grup docelowych i narzędzia do tego potrzebne,
- Kierowanie reklam po zainteresowaniach,
- Skuteczne grafiki w reklamie na Facebooku,
- Budżet - z jakimi kosztami się należy liczyć i jaki efektów spodziewać,
- Jak dobierać cele reklamowe i rodzaje reklamy - co działa, co nie,
- Co wolno, a czego nie wolno w reklamie na Facebooku,
- Zaawansowane metody kierowania reklam na Facebooku (niestandardowe grupy odbiorców): bazy mailingowe, kontaktowe, podobni odbiorcy, aktywni użytkownicy oraz inne,
- Narzędzia analityczne potrzebne do efektywnej reklamy na Facebooku i Instagramie,
- Meta Pixel - omówienie czym jest i do czego służy,
- Dlaczego reklama na Facebooku z miesiąca na miesiąc tylko bardziej się opłaca,
- Jak analizować i sprawdzać reklamy konkurencji.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 5
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Facebook "Business Page and Strategy" oraz "Meta Ads". | Prowadzący Wojciech Biendzio | Data realizacji zajęć 30-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Facebook "Business Page and Strategy" oraz "Meta Ads". | Prowadzący Wojciech Biendzio | Data realizacji zajęć 30-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Facebook "Business Page and Strategy" oraz "Meta Ads". | Prowadzący Wojciech Biendzio | Data realizacji zajęć 31-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Facebook "Business Page and Strategy" oraz "Meta Ads". | Prowadzący Wojciech Biendzio | Data realizacji zajęć 31-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 040,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 040,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto190,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto190,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Wojciech Biendzio
związany z marketingiem internetowym od ponad 12 lat, stricte z ekosystemem Facebooka od ponad 7 lat. Właściciel agencji social mediowej Bien Agencja. Tworzymy strategię obecności firm w social mediach oraz później ją realizujemy. Projektujemy i prowadzimy efektywne kampanie reklamowe w social mediach, co potwierdza średni budżet oddelegowany do nas przez naszych klientów w wysokości ponad 500 000 zł miesięcznie. W tym czasie zdążył przeprowadzić szkolenia z zakresu komunikacji i reklamy na Facebooku dla ponad 300 firm, między innymi: Volvo Car Poland, IVECO Poland, Danwood S.A., Polski Klaster Budowlany, Adampol S.A. Wykładowca akademicki w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku na elitarnym kierunku MBA - przedmiot E-Biznes oraz szkoleniowiec topowego magazynu dla marketerów w Polsce - Marketer+. Prelegent podczas wielu konferencji branżowych. Dodatkowo angażuje się aktywnie wspierając lokalne inicjatywy zrzeszające oraz edukujące marketerów, jak np. sponsoring cyklicznego wydarzenia Sljedzim Internety oraz Patronat Strategiczny konferencji East Media
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po zakończeniu szkolenia uczestnik otrzyma zaświadczenie wewnętrzne o zakończeniu kursu wydane na podstawie § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175).
Informacje dodatkowe
Materiały dydaktyczne wybiera trener w porozumieniu z uczestnikiem szkolenia, są to np.:
- konspekty,
- skrypty,
- pliki dokumentów przygotowane w dowolnym formacie,
- scenariusze.
Adres
Adres
ul. Jagienki 4
15-480 Białystok
woj. podlaskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Ewelina Popławska
E-mail
e.popowska@openeducation.pl
Telefon
(+48) 664 705 711