MS OFFICE - Full Pakiet ! Poznaj najpopularniejszy pakiet biurowy od podstaw do zaawansowanych możliwości. Najużyteczniejsze funkcje Excela, analiza danych, praca z tekstem-Word, tworzenie prezentacji w Power Point. Certyfikat Microsoft! Dofinansowanie dla osób prywatnych i przedsiębiorców.
MS OFFICE - Full Pakiet ! Poznaj najpopularniejszy pakiet biurowy od podstaw do zaawansowanych możliwości. Najużyteczniejsze funkcje Excela, analiza danych, praca z tekstem-Word, tworzenie prezentacji w Power Point. Certyfikat Microsoft! Dofinansowanie dla osób prywatnych i przedsiębiorców.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Obsługa komputera
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs jest kierowany do osby która:
- chce poznać MS Office aby podjąć pracę w której znajomość pakietu będzie wymagana.
- już pracuje z programamie Offica ale chce poznać nowe funkcej aby praca z programem była bardziej płynna i wydajna
- chce analizować, przetwarzać i przedstawiać dane w czytelny sposób.
- chce tworzyć i analizować raporty za pomoca tabel.
- jest przedsiębiorcą któremu Excel usprawni kalkulowanie biznesu i pomorze tworzyć prezentacje dla klientów
- jest studentem którry będzie mógł przedstawić wyniki swoich prac w przjrzysty i zrozumiały sposób.
- ma chęci i potrzebę poznania narzędzi Office :) - Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi70
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cel edukacyjnyCelem szkolenia jest nabycie umiejętności wykorzystywania programów pakietu MS Office do wykonywania złożonych obliczeń opartych o dane zapisane w arkuszu z wykorzystaniem wielu dostępnych w programie funkcji. Celem jest przygotowanie uczestnika do automatyzacji i optymalizacji procesów w codziennej pracy z zastosowaniem programów Office poprzez wykorzystanie funkcji logicznych, śledzenia błędów. Szybszego tworzenia baz danych oraz wykresów analitycznych.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Po zakończonym szkoleniu uczestnik:Rozróżnia narzędzia biurowe, takie jak Excel, Word, PowerPoint. Definiuje funkcje i możliwości programów. Charakteryzuje podstawowe terminy i pojęcia związane z obsługą aplikacji. Uzasadnia korzyści wynikające z efektywnego wykorzystania narzędzi biurowych. Obsługuje programy biurowe, tworząc, edytując i formatując dokumenty, arkusze kalkulacyjne i prezentacje. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przystąpi do rozwiązania kilku zadań po każdym zakończonym etapie szkolenia. A także na koniec usługi. Zadania mają formę zbliżoną do tej które będzie musiał rozwiązać na egzaminie. Poziom trudności zadań także jest zbliżony do egzaminacyjnego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęCertiport - Authorized Testing Center
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoMicrosoft
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Wstęp do kursu |
informacje podstawowe |
Edytor tekstu MS Word |
Praca z tekstem |
kopiowanie, wycinanie, wklejanie tekstu |
formatowanie tekstu |
formatowanie akapitu |
czcionka |
numerowane list |
nagłówek, stopka |
porównanie dokumentów |
spis treści |
tabele |
korespondencja seryjna |
ochrona plików |
Arkusz kalkulacyjny MS Excel |
Odwołania |
podstawy odwołań |
odwołania względne |
odwołania bezwzględne |
odowołania mieszane |
odwołania do zakresów |
dowołania do innego arkusza |
odwołania do innego pliku |
odwołania 3D |
Sortowanie |
podstawy sortowania |
wprowadzanie i sprawdzanie poprawności danych |
okno sortowania |
sortowanie po kolorze wypełnienia komórki i czcionki |
sortowanie po ikonach komórek |
sortowanie niestandardowe (po miesiącach, dniach ) |
sortowanie po stworzonej liście |
sortowanie w poziomie |
Filtrowanie |
podstawy filtrowania |
filtr tekstu |
filtr dat |
filtr koloru |
filtry liczb |
filtrowanie niestandardowe po różnych danych |
usuwanie duplikatów |
liczba porządkowa przy filtrowaniu |
dwa filtry w jednym arkuszu |
filtry zaawansowane |
Tabele |
podstawy tabel |
układy tabel |
rozrastające się zakresy w tabelach |
odwołania do tabel |
wiersz sumy w tabeli |
fragmantatory w tabeli |
Tekst w Excelu |
podstawy operacji z tekstem |
sposoby na łączenie tekstów ze sobą |
funkcje związane z tekstem. |
łączenie tekstu i liczb w jednej komórce |
Tabele przestawne |
podstawy tabel przestawnych |
puste pola w tabelach |
raporty w tabelach |
filtrowanie sortowanie w tabelach przestawnych |
grupowanie |
podsumowania w tabeli |
filtry |
fragmentatory |
pola i elementy obliczeniowe |
sprawdzenie wiedzy o tabelach przestawnych |
Wykresy |
podstaw wykresów |
rodzaje wykresów |
motywy i style wykresów |
dodawanie i zmiana wartości elementu |
formatowanie liczbowe na osi |
zmiana typu wykresu |
filtrowanie wykresów |
wykres kołowy |
wykres liniowy |
wykres histogramu |
linia trendu |
wykres kombi |
wykres przebiegu w czasie |
wykresy na całym arkuszu |
Funkcje w Excelu |
grupowanie kolumn i wierszy |
SUMY.CZĘŚCIOWE |
funkcja LUB |
funkcja JEŻELI |
funkcje SUMA.JEZELI |
funkcje SUMA.WARUNKÓW |
funkcja MAX.JEŻELI |
funkcja WYSZUKAJ. PIONOWO |
funkcja ZAMIEŃ |
Pobieranie danych - Power Query |
pobieranie danych z pliku txt |
kopiowanie danych z plików Worda |
kopiowanie danych z pliku PDF |
dane w tabeli przestawnej |
Ochrona plików i Drukowanie |
drukowanie dużych dokumentów |
drukowanie Nagłówków i Stopek |
drukowanie wybranych obszarów |
blokowanie komórek |
zabezpieczenie pliku hasłem |
kopia zapasowa |
Power Point |
Tworzenie prezentacji |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 EXCEL: Interfejs, wygląd wstążki, wprowadzanie danych do arkusza. (rozmowa,prezentacja, ćwiczenia) | Prowadzący Łukasz Przybyła | Data realizacji zajęć 01-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 EXCEL: Formatowanie wprowadzonych danych, typy danych, (rozmowa, prezentacja, ćwiczenia) | Prowadzący Łukasz Przybyła | Data realizacji zajęć 02-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 250,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 250,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto75,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto75,00 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto200,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto200,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Przybyła
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach kursu uczestnik otrzymuje materiały edukacyjne w formie plików do pobrania. Które będą służyć do wykonywania ćwiczeń podczas zajęć oraz sprawdzenia nabytej wiedzy po każdym module. Uczestnik otrzyma również dostęp do testu sprawdzającego wiedzę z zakresu szkolenia. Czas trwania usługi jest to 70 godzin dydaktycznych(45 min).
Harmongram przedstawia czas w godzinach zegarowych.
Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzyma komplet materiałów oraz zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia i zdobycie wkompetencji. Zaświadczenie zostanie wysłane do uczestnika w wersji PDF oraz oryginały w wersji papierowej.
Warunki uczestnictwa
Zajęcia będą odbywały się w formie zdalnej. Linki z zaproszeniem do wideokonferencji wysyłane będą na adresy e-mail uczestników najpóźniej dzień przed zaplanowanymi zajęciami.
Informacje dodatkowe
Na prośbę uczestnika harmonogram usługi może podlegać zmianom, w ramach dni trwania szkolenia. W losowych przypadkach może również czas trwania usługi zostać zmieniony.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
urs zostanie przprowadzony za pomocą platformy ZOOM.
Zoom – wymagania sprzętowe
- Minimalne: Procesor: Jednordzeniowy 1Ghz lub wyższy, Pamięć RAM: 2Gb.
- Zalecane: Procesor: Dwurdzeniowy 2Ghz lub szybszy (Intel i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), RAM: 4 Gb
Zoom – obsługiwane systemy operacyjne
- macOS X z systemem macOS 10.9 lub nowszym
- Windows 10*
- Uwaga: Urządzenia z systemem Windows 10 muszą być wyposażone w system Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany.
- Windows 8 lub 8.1
- Windows 7
Zoom – wymagania systemowe
- Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE)
- Głośniki i mikrofon – wbudowane, podłączane przez USB lub bezprzewodowe Bluetooth
- Kamera internetowa lub kamera internetowa HD – wbudowana, podłączana przez USB
Zoom – wymagania techniczne dotyczące połączenia sieciowego
- Dla wysokiej jakości wideo: 600 kb/s (przesyłanie/pobieranie)
- Tylko dla udostępniania ekranu (bez miniaturki wideo): 50-75kbps
- Udostępnianie ekranu z miniaturką wideo: 50-150kbps
Uczestnik powinien posiadać zainstalowany program MS Excel co najmniej w wersji 2010.
Linki z zaproszeniami do logowania zostaną przesłane uczestnikowi na adres e-mail dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia.