Studia Podyplomowe Poznań: Psychologia w biznesie
Studia Podyplomowe Poznań: Psychologia w biznesie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia są adresowane do kierujących własnymi małymi i średnimi firmami oraz menedżerów i specjalistów wspierających kierowanie zespołami pracowniczymi w różnych działach firm. Zapraszamy osoby, którym zależy na rozwinięciu praktycznych umiejętności zastosowania osiągnięć psychologii społecznej w biznesie.
- Minimalna liczba uczestników18
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji11-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi188
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest zdobycie przez słuchaczy szerokiej i praktycznej wiedzy z zakresu psychologii społecznej oraz rozwinięcie umiejętności jej zastosowania w sferze zarządzania, marketingu i szeroko pojętego biznesu. Udoskonalone na studiach kompetencje pozwolą na skuteczne zarządzanie i motywowanie zespołów ludzkich, w tym radzenie sobie w sytuacjach trudnych związanych ze zmianami i konfliktami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Słuchacz zdobywa wiedzę z psychologii społecznej. Koncentruje się ona na funkcjonowaniu człowieka w grupie, motywowaniu siebie i innych, ale również kierowaniu zespołem, wpływaniu na innych. Ponadto słuchacze przyswoją wiedzę z obszarów pobocznych, które jednak znajdują swoje zastosowanie w biznesie. Przykładem tego może być zrozumienie procesów decyzyjnych, zachowania ludzi w sytuacjach stresowych czy ich funkcjonowania pod dużą presją czasu i wyniku. Innym obszarem poznawczym, jaki wzbogacą słuchacze są zagadnienia obejmujące marketing, psychologię reklamy czy pieniądza. | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania. Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnionych do wydawania dokumentów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji, w tym w zawodzie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęUniwersytet SWPS
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoUniwersytet SWPS
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Program zajęć obejmuje 188 godzin zajęć dydaktycznych realizowanych w formie warsztatów, treningów oraz interaktywnych wykładów oraz ćwiczeń. W razie potrzeby jesteśmy gotowi do prowadzenia zajęć w trybie online.
Słuchacze uczestniczą w zajęciach obejmujących cztery obszary zdobywanych kompetencji:
I. PSYCHOLOGIA MENEDŻERA - umiejętności intrapersonalne i interpersonalne
- (Auto)diagnoza- diagnoza własnego potencjału i ludzkich zachowań (8 godz.).
- Budowanie i praca zespołu - warsztat (12 godz.)
- Radzenie sobie ze stresem w firmie (8 godz.)
- Wypalenie zawodowe i well-being w organizacji: Działania naprawcze i prewencyjne wypalenia (12 godz.)
- Brainfitness- sprawny umysł a zdrowy styl życia (8 godz.)
- Autoprezentacja - sztuka wyrażania siebie w relacjach z innymi (14 godz.)
- Kompetencje lidera i ich rozwój (8 godz.)
II. PSYCHOLOGIA ORGANIZACJI I KIEROWANIA LUDŹMI
- Rekrutacja pracowników - jak ocenić predyspozycje psychologiczne kandydata (8 godz.)
- Świadome przywództwo - jak diagnozować kompetencje i motywować podwładnych (12 godz.)
- Komunikacja bez przeszkód - jak skutecznie się komunikować i unikać gier (16 godz.)
- Konflikt i zmiana w organizacji - jak wykorzystać potencjał, który ze sobą niosą (8 godz.)
- Coaching w zarządzaniu (16 godz.)
- Zarządzanie zmianą w firmie w czasach niepewności i turbulencji (10 godz.)
III. PSYCHOLOGIA EKONOMICZNA I FINANSOWA
- Psychologia pieniądza (8 godz.)
- Podejmowanie decyzji – metody racjonalnego wyważania ryzyka (8 godz.)
IV. PSYCHOLOGIA RYNKU I RELACJI Z KONSUMENTEM
- Psychologia reklamy i zachowań konsumenckich (8 godz.)
- Wywieranie wpływu społecznego (8 godz.)
- Negocjacje w biznesie – jak osiągnąć zamierzony cel (16 godz.)
Uczelnia zastrzega sobie prawo do nie uruchomienia usługi w przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń.
Studia trwają dwa semestry.
Punkty ECTS: 30.
Absolwenci otrzymują, przewidziane ustawą, świadectwo ukończenia Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie SWPS.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Zjazd 1 | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Zjazd 1 | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 08:45 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto31,38 PLN
- Koszt osobogodziny netto31,38 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marcin Kochanowski
Współpracuje z kadrami narodowymi, uczestnik Mistrzostw Świata i Europy, a także Igrzysk Paraolimpijskich w Londynie. Certyfikowany Psycholog Sportu Polskiego Towarzystwa Psychologicznego klasy I, a także psycholog Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Wieloletni wykładowca Uniwersytetu SWPS, ale również projektów komercyjnych, szkoleń trenerskich i biznesowych. Pasjonat wyzwań i podróżowania po górach.
Doktor psychologii Uniwersytetu Gdańskiego
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały przekazywane są w formie prezentacji PDF na platformie Classroom.
Warunki uczestnictwa
Wypełnienie internetowego formularza zgłoszeniowego i dostarczenie do realizatora usługi (Uniwersytetu SWPS ) przez Kandydata wszystkich wymaganych w procesie rekrutacji dokumentów.
Szczególowe informacje dostepne na stronie: https://www.swps.pl/oferta/poznan/podyplomowe/psychologia-psychoterapia/psychologia-w-biznesie
Informacje dodatkowe
Godzina akademicka to 45 min. W szczegółowym harmonogramie uwzględnione są też przerwy po 15 min i 30 min.
Termin 1 zjazdu to 26/27.10.2024r.
Cena za studia podana w ramach powyższej Karty Usługi w Bazie Usług Rozwojowych nie obejmuje opłaty rekrutacyjnej w kwocie 300 zł. Opłata rekrutacyjna nie jest wliczana do kwoty czesnego i jest wnoszona przez kandydata na etapie rekrutacji.
Pozostali prowadzący na kierunku Psychologia w biznesie to: Anna Wiatr, Dominika Kolasińska, Sławomir Jarmuż, prof. Dariusz Dolinski, Krzysztof Kotapski, Małgorzata Kowalczewska, dr Mikołaj Koterski, dr hab. Kamila Malewska, dr Elzbieta Lisowska, Sabina Sadecka, Jacek Jokś.
Podana cena obowiązuje przy płatności systemem jednorazowym.
Jednym z warunków zaliczenia studiów jest 80% obecności na zajęciach.Szczegółowe informacje na temat kierunku znajda Państwo pod adresem: https://www.swps.pl/oferta/poznan/podyplomowe/psychologia-psychoterapia/psychologia-w-biznesie
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnictwo w zajęciach przeprowadzanych w formie zdalnej w czasie rzeczywistym, wymaga od Słuchacza podłączenia kamerki.
1) platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: narzędzie z pakietu Google G-Suit ( google classroom oraz google meet)2) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: komputer z procesorem Intel Pentium 4 lub nowszy, obsługujący SSE2 ,2 GB pamięci RAM, zainstalowany jeden z systemów operacyjnych Windows 7, 8, 10, macOS 10.9 lub nowszy. Dodatkowo wbudowany lub zewnętrzny mikrofon,opcjonalnie kamera video.(Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy).Android z systemem 5.0 lub nowszy/ iPhone z systemem iOS 11.0 lub nowszy.3) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: https://support.google.com/a/answer/1279090 4) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Przeglądarka Google Chrome lub Mozilla Firefox, Adobe Reader , Pakiet biurowy np Libre Office,Open office lub Microsoft office. 5) okres ważności linku umożliwiającego : bez ograniczeń w trakcie trwania usługi