Mówca doskonały. Sztuka wystąpień publicznych
Możliwość dofinansowania
Mówca doskonały. Sztuka wystąpień publicznych
Numer usługi 2024/04/23/10940/2132774
3 136,50 PLN
brutto
2 550,00 PLNnetto
196,03 PLNbrutto/h
159,38 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
- osoby publiczne, menedżerów, rzeczników prasowych, urzędników państwowych, których praca wiąże się z reprezentowaniem organizacji
- osoby, które chciałyby poznać zasady świadomego kreowania informacji
- osoby, które wierzą, że stworzenie odpowiedniego wizerunku oraz mowa ciała mają znaczący wpływ na zwiększenie efektywności wykonywanej przez nich pracy.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników13
- Data zakończenia rekrutacji22-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Mówca doskonały. Sztuka wystąpień publicznych" przygotowuje uczestników do prowadzenia wystąpień publicznych, poprzez wykorzystanie zasad budowania kontaktu z audytorium oraz mowy ciała.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą w zakresie zasad dot. wystąpień publicznych | Kryteria weryfikacji • identyfikuje zasady budowania relacji z mediami• definiuje zasady savoir vivre’u • charakteryzuje rolę i znaczenie zachowań w budowaniu wizerunku | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje w swoich wystąpieniach wiedzę i umiejętności oraz zasady dot. wystąpień publicznych | Kryteria weryfikacji • buduje świadomy przekaz• tworzy scenariusze dobrej prezentacji • stosuje zasady budowania kontaktu z audytorium • wykorzystuje mowę ciała i zasad właściwego zachowania w relacjach zawodowych • dopasowuje przekaz do rodzaju mediów oraz buduje korzystne relacje z dziennikarzami • charakteryzuje się świadomością wpływu jakości przygotowywanych wystąpień na osiągane wyniki | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
PROGRAM
Sztuka wystąpień publicznych
- Tworzenie scenariusza dobrej prezentacji/wystąpienia (struktura, spójność wypowiedzi, myśl przewodnia, kompozycja ramowa, oryginalność)
- Budowanie kontaktu z audytorium (nawiązywanie dobrego kontaktu z odbiorcami, panowanie nad audytorium, radzenie sobie z trudnymi słuchaczami)
- Praktyczne sposoby walki z tremą
- Elementy fonetyki, dykcja, emisja głosu
- Dodatkowo ćwiczenia!
Podstawy media relations
- Zasady budowania polityki informacyjnej w organizacji (ustalanie priorytetów, klarowność przekazu)
- Rodzaje mediów a sposób przekazu informacji
- Techniczne aspekty wywiadu telewizyjnego, radiowego i prasowego
- Współpraca z dziennikarzami (nawiązywanie relacji, budowanie więzi, przyzwyczajanie do organizacji, umiejętność zachowania dystansu)
- Sposoby panowania nad informacją
- Dodatkowo ćwiczenia!
Budowanie wizerunku
- Znaczenie efektu pierwszego wrażenia (umiejętność skupienia uwagi, nieszablonowość, dostosowanie do audytorium, dobór argumentacji)
- Podstawy komunikacji werbalnej i niewerbalnej
- Kreowanie wizerunku statycznego- wygląd zewnętrzny
- Kreowanie wizerunku dynamicznego- sposób poruszania się, mimika, gestykulacja, ekspresja wypowiedzi
- Elementy etykiety organizacyjnej
- Dodatkowo ćwiczenia
Czas trwania szkolenia:
Szkolenie trwa 16 godzin dydaktycznych (tj. 45 minut).
Walidacja:
W trakcie szkolenia przeprowadzana będzie walidacja w formie wywiadu ustrukturyzowanego oraz obserwacji w warunkach symulowanych.
Osoba walidująca waliduje usługę po jej zakończeniu, w oparciu o checklistę od trenera, a następnie potwierdza osiągnięcie efektów kształcenia swoim podpisem na certyfikacie.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 20
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Tworzenie scenariusza dobrej prezentacji/wystąpienia (struktura, spójność wypowiedzi, myśl przewodnia, kompozycja ramowa, oryginalność) | Prowadzący Radosław Jacek Miler | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Budowanie kontaktu z audytorium (nawiązywanie dobrego kontaktu z odbiorcami, panowanie nad audytorium, radzenie sobie z trudnymi słuchaczami) | Prowadzący Radosław Jacek Miler | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Przerwa | Prowadzący Radosław Jacek Miler | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Praktyczne sposoby walki z tremą | Prowadzący Radosław Jacek Miler | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Elementy fonetyki, dykcja, emisja głosu | Prowadzący Radosław Jacek Miler | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Przerwa | Prowadzący Radosław Jacek Miler | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Zasady budowania polityki informacyjnej w organizacji (ustalanie priorytetów, klarowność przekazu) | Prowadzący Radosław Jacek Miler | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Rodzaje mediów a sposób przekazu informacji | Prowadzący Radosław Jacek Miler | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Przerwa | Prowadzący Radosław Jacek Miler | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Techniczne aspekty wywiadu telewizyjnego, radiowego i prasowego | Prowadzący Radosław Jacek Miler | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Współpraca z dziennikarzami (nawiązywanie relacji, budowanie więzi, przyzwyczajanie do organizacji, umiejętność zachowania dystansu) | Prowadzący Radosław Jacek Miler | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Sposoby panowania nad informacją | Prowadzący Radosław Jacek Miler | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Przerwa | Prowadzący Radosław Jacek Miler | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Znaczenie efektu pierwszego wrażenia (umiejętność skupienia uwagi, nieszablonowość, dostosowanie do audytorium, dobór argumentacji) | Prowadzący Radosław Jacek Miler | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Podstawy komunikacji werbalnej i niewerbalnej | Prowadzący Radosław Jacek Miler | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Przerwa | Prowadzący Radosław Jacek Miler | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Kreowanie wizerunku statycznego- wygląd zewnętrzny | Prowadzący Radosław Jacek Miler | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Kreowanie wizerunku dynamicznego- sposób poruszania się, mimika, gestykulacja, ekspresja wypowiedzi | Prowadzący Radosław Jacek Miler | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Przerwa | Prowadzący Radosław Jacek Miler | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Elementy etykiety organizacyjnej | Prowadzący Radosław Jacek Miler | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto3 136,50 PLN
- Koszt usługi netto2 550,00 PLN
- Koszt godziny brutto196,03 PLN
- Koszt godziny netto159,38 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Radosław Jacek Miler
Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu.
Nieustannie pogłębia i aktualizuje swoją wiedzę, rozszerzając ją o takie obszary, jak: trening rozwoju organizacji przyszłości, zarządzanie zmianą, empatia w zarządzaniu i przywództwo oparte na współpracy.
Pracował jako dziennikarz radiowy, rzecznik prasowy oraz menedżer w zakresie public relations. Kierował działem marketingu największej instytucji edukacyjnej w Polsce. Jako project manager zdobywał doświadczenie w prowadzeniu i wdrażaniu projektów strategicznych, badawczych, sprzedażowych oraz współfinansowanych z funduszy zewnętrznych, w tym Unii Europejskiej. Supervisor w zakresie rekrutacji i selekcji pracowników dla organizacji z sektora publicznego, non-profit oraz firm komercyjnych. Praktyk analizy i modyfikacji systemów zarządzania, struktur organizacyjnych oraz zarządzania kapitałem ludzkim. Ekspert portalu Wirtualna Polska w obszarze komunikacji werbalnej i niewerbalnej w biznesie. Specjalista w obszarze indywidualnego rozwoju menedżerskiego i kompetencyjnego oraz mentoringu menedżerskiego. W latach 2008-2009 stały doradca ds. zarządzania Podkomisji Stałej ds. Energetyki Komisji Gospodarki Sejmu RP VI Kadencji.
Nieustannie pogłębia i aktualizuje swoją wiedzę, rozszerzając ją o takie obszary, jak: trening rozwoju organizacji przyszłości, zarządzanie zmianą, empatia w zarządzaniu i przywództwo oparte na współpracy.
Pracował jako dziennikarz radiowy, rzecznik prasowy oraz menedżer w zakresie public relations. Kierował działem marketingu największej instytucji edukacyjnej w Polsce. Jako project manager zdobywał doświadczenie w prowadzeniu i wdrażaniu projektów strategicznych, badawczych, sprzedażowych oraz współfinansowanych z funduszy zewnętrznych, w tym Unii Europejskiej. Supervisor w zakresie rekrutacji i selekcji pracowników dla organizacji z sektora publicznego, non-profit oraz firm komercyjnych. Praktyk analizy i modyfikacji systemów zarządzania, struktur organizacyjnych oraz zarządzania kapitałem ludzkim. Ekspert portalu Wirtualna Polska w obszarze komunikacji werbalnej i niewerbalnej w biznesie. Specjalista w obszarze indywidualnego rozwoju menedżerskiego i kompetencyjnego oraz mentoringu menedżerskiego. W latach 2008-2009 stały doradca ds. zarządzania Podkomisji Stałej ds. Energetyki Komisji Gospodarki Sejmu RP VI Kadencji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w formie skryptu.
Informacje dodatkowe
Harmonogram godzinowy szkolenia każdorazowo dostosowywany jest do grupy szkoleniowej.
Godziny realizacji poszczególnych modułów szkolenia mogą ulec zmianie.
Adres
Adres
al. Aleja Armii Ludowej 26
00-609 Warszawa
woj. mazowieckie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- W budynku znajduje się: parking dla rowerów, poczta, restauracja, firma kurierska, kiosk.
Kontakt
Kontakt
Zuzanna Stępień
E-mail
zuzanna.stepien@pl.ey.com
Telefon
(+48) 510 201 314