Wykorzystanie sztucznej inteligencji w działaniach marketingowych i promocyjnych
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w działaniach marketingowych i promocyjnych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Grupa docelowa usługi
Kadra zarządzająca firm i instytucji, pracownicy działów marketingu i promocji, osoby zajmujące się dziłaniami promocyjno - marketingowymi
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji31-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zwiększenie wiedzy i umiejętności kadry zarządzającej, działów promocji i marketingu w zakresie wdrażania, zarządzania i wykorzystywania technologii sztucznej inteligencji w kontekście promocji marketingu firm i instytucjiEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zwiększenie kompetencji w wykorzystywaniu sztucznej inteligencji w różnych aspektach promocji i marketingu. Po zakończeniu procesu edukacyjnego uczestnik szkolenia będzie posiadał rozległą wiedzę na temat podstaw sztucznej inteligencji (AI), jej zastosowań oraz mechanizmów działania | Kryteria weryfikacji Uczestnictwo w min. 80% zajęć. Zaliczenie testu na platformie zewnętrznej w min. 80% | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Zwiększenie wiedzy i umiejętności kadry zarządzającej, działów promocji i marketingu oraz osób zajmujących się promocją w internecie w zakresie wdrażania, zarządzania i wykorzystywania technologii sztucznej inteligencji w marketingu i promocji. Uczestnicy nabędą umiejętności projektowania i wdrażania strategii marketingowych opartych na sztucznej inteligencji do 10 września 2024 roku. Szkolenie będzie przeznaczone dla grupy pomiędzy 5 a 8 osób.Efekt usługi
Uczestnicy zrozumieją podstawy sztucznej inteligencji, jej zastosowania i działanie w różnych kontekstach biznesowych, a także nauczą się, jak efektywnie wdrażać AI w procesach marketingowo promocyjnych i obsłudze klienta.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Zwiększenie kompetencji w wykorzystywaniu AI w dziłaniach marketingowo promocyjnych . Po zakończeniu procesu edukacyjnego uczestnik szkolenia powinien posiadać gruntowną wiedzę na temat podstaw sztucznej inteligencji, jej zastosowań oraz działania algorytmów w kontekście marketingowym.
Sprawdzenie wiedzy nastąpi po zakończeniu szkolenia, w formie testu przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny na platformie e-learningowej.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Nowe technologie w tym sztuczna inteligencja, są zarówno szansą jak i zagrożeniem we współczesnym świecie. Sztuczna inteligencja oferuje nowe możliwości w tworzeniu grafik i personalizacji treści, co może przyczynić się do lepszej promocji działań. Jednakże istnieją także obawy związane z prywatnością danych
czytelników oraz etyką stosowania technologii AI. Niniejsze szkolenie pokaże podstawowe narzędzia stosowania AI
Część teoretyczna 2 godziny
✓ Wprowadzenie do sztucznej inteligencji (SI) w marketingu i promocji
✓ Definicja SI i jej potencjał w promocji
✓ Przegląd technologii SI stosowanych w tworzeniu grafik i kampanii promocyjnych.
✓ Automatyzacja procesu tworzenia grafik
Część praktyczna 4 godziny
✓ Omówienie narzędzi opartych na SI do generowania grafik promocyjnych,
✓ Praktyczne wskazówki dotyczące dostosowywania treści do indywidualnych preferencji .
✓ Tworzenie interaktywnych treści: Omówienie narzędzi SI umożliwiających tworzenie interaktywnych treści promocyjnych, np. aplikacji mobilnych czy wirtualnych
asystentów.
✓ Przykłady interaktywnych form promocji i marketingu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 217,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto990,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto152,21 PLN
- Koszt osobogodziny netto123,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
WITOLD GAJDA
Prowadził różnorodne szkolenia związane z dostępnością, cyberbepieczeństwem i zastosowaniem nowoczesnych technologii.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają po zakończeniu szkolenia skrypty szkoleniowe w formie elektronicznej
Informacje dodatkowe
W przypadku dofinasowania szkolenia w ponad 70% ze środków publicznych cena netto=cenie brutto
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami