Szkolenie: Firma w social mediach - pozyskanie klientów za pomocą narzędzi cyfrowych
Szkolenie: Firma w social mediach - pozyskanie klientów za pomocą narzędzi cyfrowych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest dedykowane dla właścicieli małych firm oraz ich pracowników zajmujących się obsługą social mediów.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników10
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa edukacyjna przygotowuje Uczestników do samodzielnego korzystania z narzędzi cyfrowych takich jak: Facebook, Instagram czy Google moja firma do pozyskiwania nowych klientów i efektywnej obsługi obecnych klientów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - Uczestnik zna narzędzia służące do obsługi klienta w social mediach,- Uczestnik potrafi konfigurować i obsługiwać Messengera, aby ułatwić klientom kontakt z Firmą, - Uczestnik umie scharakteryzować metody budowana zasięgów w mediach społecznościowych i wpływ tych działań na pozyskiwanie klientów, - Uczestnik zna i umie zoptymalizować wizytówkę Google moja firma, - Uczestnik zna metody skutecznej komunikacji z klientem, zdobywania opinii i poleceń, - Uczestnik wie jak zoptymalizować i uatrakcyjnić konto społecznościowe w social mediach, - Uczestnik zna zasady dotyczące budowania wiarygodności w sieci, - Uczestnik zna i potrafi wykorzystać narzędzia cyfrowe (live, video, grafika). | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia będą weryfikowane na podstawie testu końcowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie obejmuje 8 godzin dydaktycznych. Usługa będzie realizowana w formie wykładu oraz ćwiczeń praktycznych. Wychodząc naprzeciw potrzebom dzisiejszego rynku, w związku z ogromną rolą mediów społecznościowych i narzędzi cyfrowych w pozyskiwaniu i obsłudze klienta, w trakcie szkolenia Uczestnicy poznają skuteczne sposoby komunikacji przy użyciu narzędzi cyfrowych. Zajęcia będą obejmowały wykład trenera oraz ćwiczenia praktyczne. Usługa będzie obejmowała następujące zagadnienia:
- narzędzia służące do obsługi klienta w social mediach
- konfiguracja, obsługa i optymalizacja Messengera
- metody budowana zasięgów w mediach społecznościowych, pozyskanie nowych klientów
- wizytówka Google moja firma
- komunikacja z klientem, opinie, polubienia
- konto społecznościowe w social mediach
- wiarygodność w sieci
- narzędzia cyfrowe (live, video, grafika).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 100,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto137,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto137,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Szkolenie jest adresowane do osób posiadających podstawowe umiejętności w zakresie obsługi smartfon i mediów społecznościowych (np. Facebooka). Każdy z Uczestników podczas szkolenia pracuje przy swoim stanowisku pracy, na własnym laptopie, tablecie lub smartfonie. Usługa będzie realizowana w formie wykładu połączonego z praktycznymi ćwiczeniami.
Warunki uczestnictwa
Szkolenie obejmuje 8 godzin dydaktycznych, wymagana jest 80% obecność na szkoleniu.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami