Master of Business Administration (MBA)
Master of Business Administration (MBA)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia podyplomowe MBA adresowane są do osób z co najmniej trzyletnim doświadczeniem zawodowym, posiadających minimum wykształcenie wyższe I stopnia.
Dodatkowo studia MBA są skierowane do osób zajmujących już stanowiska menedżerskie na poziomie średnim i wyższym, oraz do tych, którzy aspirują do takich stanowisk, jak również do przedsiębiorców prowadzących własne firmy.
Realizacja studiów zapewnia zdobycie kompleksowej wiedzy z zakresu General Management, niezbędnej do efektywnego i sprawnego zarządzania przedsiębiorstwem.
- Minimalna liczba uczestników18
- Maksymalna liczba uczestników33
- Data zakończenia rekrutacji29-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi320
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Studia zapewniają uczestnikom: narzędzia i kompetencje do analitycznego zrozumienia biznesu i zarządzania; rozwijają u uczestników zaangażowanie w uczenie się przez całe życie i rozwój osobisty, refleksyjny styl zarządzania i odpowiedzialności za własną naukę; zapewniają możliwości rozwijania szeregu kompetencji, różnorodnych narzędzi i technik zarządzania; nabycie praktycznych umiejętności oceny sytuacji firmy i budowania skutecznej strategii pozwalającej studentom konkurować na rynku.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA1. Zna zaawansowane pojęcia, koncepcje i narzędzia zarządzania firmą, HR, regulacje prawne i zarządzania strategicznego 2. Zna pojęcia, koncepcje i metody zarzadzania finansami 3. Zna koncepcje i zasady prowadzenia biznesu z uwzględnieniem zagadnień w różnych funkcjach. 4. Posiada wiedzę niezbędną do skutecznego budowania biznesu poprzez znajomość narzędzi marketingowych | Kryteria weryfikacji Zna pojęcia, opisuje koncepcje, wymienia i opisuje narzędzia w aspekcie zarządzania, finansów, marketingu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI1. Stosuje narzędzia i metody do opracowania i interpretacji danych analitycznych | Kryteria weryfikacji • Identyfikacja zależności przyczynowo-skutkowe między zjawiskami ekonomicznymi a decyzjami biznesowymi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się 2. Wykorzystuje narzędzia i analizy do zaprojektowania strategii firmy, produktu | Kryteria weryfikacji • Analiza strategiczna w oparciu o modele takie jak analiza SWOT, analiza scenariuszowa i analiza strategiczna branży.• Projekt strategiczny przedsięwzięcia, uwzględniające cele krótko- i długoterminowe oraz zmienne otoczenie biznesowe. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się 3. Sporządza plany finansowe, ocenia wartość przedsiębiorstwa, ocenia zwrot z inwestycji przedsiębiorstw, szacuje koszt kapitału oraz sprawuje kontrolę zarządczą | Kryteria weryfikacji • Sprawozdanie finansowe dowolnego przedsiębiorstwa.• Plan finansowy propozycja decyzji inwestycyjnych zgodnie z celami strategicznymi organizacji. • Ocenia efektywność działań finansowych i propozycja strategii optymalizacji kosztów. • Wycenia DCF wybranych spółek • Koncepcja rachunkowości zarządczej w konkretnej firmie • Analiza kosztów, analiza rentowności i analiza przepływów pieniężnych • Budżet operacyjny i analiza odchyleń w celu monitorowania wydajności działalności operacyjnej. • Raport zarządczy z wykorzystaniem danych rachunkowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się 4. Wykorzystuje, stosuje prawidłowe procedury oraz przepisy prawne w obrocie gospodarczym | Kryteria weryfikacji • Analiza i interpretacja przepisów prawnych związane z działalnością gospodarczą w symulacji bizesowych• Przygotowanie rozwiazania problemów prawnych w kontekście rzeczywistych sytuacji biznesowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się 5. Podejmuje decyzje marketingowe i planuje wydatki na podstawie analiz, potrzeb rynku | Kryteria weryfikacji • Opracowany plan marketingowy wprowadzenia nowego produktu• Analiza rynku i konkurencji, identyfikującja segmentów docelowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się 6. Zna i stosuje globalne trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi i zespołami | Kryteria weryfikacji • ocenia strategię zarządzania zasobami ludzkimi oraz jej wpływ na wydajność firmy• przygotowanie odpowiednich narzędzi z obszaru HR wspierające rozwój pracowników i realizację strategicznych celów przedsiębiorstwa. • Opracowana strategia motywacyjna w celu zwiększenia zaangażowania i efektywności pracowników | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się 7. Tworzy plan wprowadzenie zmian organizacyjnych. | Kryteria weryfikacji • Projekt strategii zarządzania zmianą, uwzględniając potrzeby pracowników oraz cele strategiczne organizacji. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się 8. Rozwój osobisty menedżera | Kryteria weryfikacji • Plan rozwoju osobistego i zawodowego, uwzględniając zarówno kwalifikacje techniczne, jak i umiejętności miękkie oraz nawyki • Prezentacja oraz autoprezentacja • Skuteczne negocjacje | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE1. Zna zakres posiadanej przez siebie wiedzy i umiejętności i dostrzega potrzebę dalszego kształcenia się i rozwoju zawodowego. 2. Posiada rozwiniętą zdolność wykorzystania własnej wiedzy do rozwiązywania problemów powstających w życiu zawodowym. 3. Wskazuje wrażliwość etyczną w rozważaniu problemów ekonomiczno - gospodarczych, prawnych i zarządzaniu działaniami przedsiębiorstwa. | Kryteria weryfikacji Zna narzędzia i potrafi je zastosować w ramach zarządzania działaniami przedsiębiorstwa | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Program
Program
Ekonomia 16 godzin
Głównym celem modułu jest prezentacja podstawowych mechanizmów rządzących funkcjonowaniem gospodarki rynkowej. Znajomość podstaw teorii ekonomii pozwoli uczestnikom lepiej zrozumieć zjawiska i procesy gospodarcze zachodzące w makrootoczeniu ekonomicznym firmy. Zajęcia nawiązują do realiów polskiej gospodarki, a zwłaszcza polskiej polityki gospodarczej. Opanowanie materiału prezentowanego na zajęciach i zawartego w rekomendowanych podręcznikach pozwoli zniwelować różnice w podstawowej wiedzy ekonomicznej wynikające z różnego wykształcenia akademickiego i wykonywanej pracy.
Finanse dla menedżerów 16 godzin
Zajęcia w formie gry symulacyjnej (planszowo-excelowej) „Strategia”. Głównym celem modułu jest symulacja rzeczywistości biznesowej w zakresie planowania strategii rynkowej, jej realizacji, oceny oraz modyfikacji.
Prawo w biznesie 16 godzin
Głównym celem modułu jest przedstawienie zagadnień prawnych użytecznych w pracy menedżera, ze zwróceniem uwagi na aspekty praktyczne oraz wielość uwarunkowań oraz skutków prawnych decyzji menedżerskich z punktu widzenia różnych gałęzi prawa.
Prawo podatkowe 16 godzin
Głównym celem modułu jest przybliżenie słuchaczom MBA problematyki w zakresie funkcjonowania pozarolniczej działalności gospodarczej w świetle polskiego systemu podatkowego, jak i rozbieżnościami uwypuklonymi w związku z integracją z Unią Europejską.
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa 16 godzin
Głównym celem modułu jest praktyczne zapoznanie uczestników z wybranymi metodami analizy strategicznej oraz warunkami ich skutecznego zastosowania w procesie zarządzania strategicznego.
Zarządzanie strategiczne 16 godzin
Głównym celem modułu jest nabranie przezuczestników praktycznych umiejętności w zakresie budowy skutecznej strategii.
Zarządzanie zasobami ludzkimi 16 godzin
Głównym celem modułu jest rozwój umiejętności związanych z procesem doboru pracowników, oceną ich potencjału oraz ich rozwojem.
Rachunkowość zarządcza 16 godzin
Głównym celem modułu jest zdobycie umiejętności posługiwania się prezentowanymi technikami i zasadami rachunkowości zarządczej, tak aby słuchacz mógł je wykorzystać w warunkach jednostki gospodarczej, w której pracuje..
Etyka biznesu a realia rynkowe 8 godzin
Głównym celem modułu jest ukazanie praktycznych aspektów etycznego postępowania w świetle norm i wzorców etycznych w realiach biznesowych.
Zarządzanie projektami 16 godzin
Głównym celem modułu jest ukazanie najważniejszych zasad zarządzania projektami z kilku najważniejszych perspektyw związanych z rolami w organizacji. Uczestnicy zostaną wyposażeni w wiedzę i umiejętności wystarczające do zdefiniowania, powołania i monitorowania projektów oraz do wglądu w ich zawartość, założenia, ograniczenia i ryzyka. Cały program zostanie spięty merytorycznie perspektywą strategiczną – odnoszącą zasadność projektów do celów strategicznych organizacji. Uczestnicy otrzymają również wskazówki, jak planować i rozwijać wiedzę i kompetencję PM w organizacji, m.in. w wymiarze HR.
Marketing 16 godzin
Głównym celem modułu jest przekazanie wiedzy z zakresu marketingu w ujęciu menedżerskim, która pozwoli na wdrożenie i rozwój orientacji marketingowej w firmie oraz analizę i kontrolę aktualnie realizowanych działań. Uczestnicy modułu zostaną zapoznani z najnowszymi trendami w zakresie budowania strategii, marketingu, zarządzania marką i komunikacji marketingowej.
Komunikacja w biznesie 16 godzin
Głównym celem modułu jest nauka technik komunikacyjnych ważnych w budowaniu zespołu oraz reprezentowaniu organizacji na zewnątrz.
Przywództwo i zarządzanie w firmie 16 godzin
Celem modułu jest dostarczenie wiedzy na temat kluczowych kompetencji liderów odpowiedzialnych nie tylko za skuteczną realizację długofalowych celów finansowych, ale także za personel firmy, rozwój indywidualny pracowników, zespołów, działów i całego przedsiębiorstwa.
Budowanie efektywnych zespołów 16 godzin
Głównym celem modułu jest doskonalenie warsztatu menedżera w zakresie diagnozowania potrzeb rozwoju zespołu, elastycznego działania i skutecznego realizowania celów biznesowych firmy poprzez wykorzystanie potencjału intelektualnego wszystkich jego członków.
Kultura organizacyjna i zarządzanie zmianą 16 godzin
Głównym celem modułu jest zapoznanie uczestników z koncepcją kultury organizacyjnej, jej wpływem na funkcjonowanie organizacji, zwłaszcza z punktu widzenia praktyk organizacyjnych oraz możliwości wprowadzania zmian.
Negocjacje w biznesie 24 godziny
Głównym celem modułu jest zdobycie wiedzy niezbędnej do analizy sytuacji negocjacyjnej, przygotowania się w kluczowych aspektach do negocjacji i ich sprawnego przeprowadzenia oraz podniesienie umiejętności w tych obszarach.
Zaawansowane aspekty zarządzania projektami 16 godzin
W trakcie zajęć uczestnicy uczą się wykorzystywać teorię ograniczeń i definiować opóźnienia w projektach.
Rachunkowość finansowa 16 godzin
Głównym celem modułu jest zrozumienie istoty i zasad tworzenia bazy informacyjnej, wynikającej z obowiązku prowadzenia ksiąg rachunkowych i sporządzania sprawozdań finansowych jednostek, a także rozwinięcie umiejętności wykorzystywania rachunkowości do podejmowania operacyjnych i strategicznych decyzji finansowych.
Rozwój osobisty menedżera - metodologia Insights Discovery 16 godzin
Głównym założeniem modułu jest fakt, że każdy człowiek jest wyjątkowy, ma własny styl działania, indywidualne potrzeby i oczekiwania. Moduł zakłada niepowtarzalny sposób rozwijania indywidualnych i zespołowych kompetencji zawodowych, uwzględniając przy tym typy osobowości i odmienne preferencje oraz wskazując, jak najskuteczniej wykorzystać swój potencjał w różnych sferach funkcjonowania.
Projekt menedżerski – konsultacje 16 godzin
Projekty końcowe mają charakter ekspertyzy rozwiązującej problem menedżerski wybranej firmy. Wykonywane są w kilkuosobowych grupach. O wyborze tematu i firmy decydują uczestnicy. Po kilku konsultacjach z prowadzącym i napisaniu raportu odbywa się obrona projektu, która jest okazją do zaprezentowania metody rozwiązania problemu oraz dyskusji z członkami komisji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 40 Ekonomia | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 40 Ekonomia | Data realizacji zajęć 20-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 40 Rozwój osobisty menedżera | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 40 Rozwój osobisty menedżera | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 40 Rachunkowość finansowa | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 40 Rachunkowość finansowa | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 40 Analiza strategiczna przedsiębiorstwa | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 40 Analiza strategiczna przedsiębiorstwa | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 40 Zarządzanie strategiczne | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 40 Zarządzanie strategiczne | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 40 Etyka biznesu a realia rynkowe | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 40 Negocjacje w biznesie | Data realizacji zajęć 09-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 40 Prawo w biznesie | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 40 Prawo w biznesie | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 40 Przywództwo i zarządzanie w firmie | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 40 Przywództwo i zarządzanie w firmie | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 40 Finanse dla menedżerów | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 40 Finanse dla menedżerów | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 40 Kultura organizacyjna i zarządzanie zmianą | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 40 Kultura organizacyjna i zarządzanie zmianą | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 40 Marketing | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 40 Marketing | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 40 Negocjacje w biznesie | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 40 Negocjacje w biznesie | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 40 Prawo podatkowe | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 40 Prawo podatkowe | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 40 Rachunkowość zarządcza | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 40 Rachunkowość zarządcza | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 40 Komunikacja w biznesie | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 40 Komunikacja w biznesie | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 40 Zarządzanie zasobami ludzkimi | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 40 Zarządzanie zasobami ludzkimi | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 40 Budowanie efektywnych zespołów | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 40 Budowanie efektywnych zespołów | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 40 Zarządzanie projektami | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 40 Zarządzanie projektami | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 40 Zaawansowane aspekty zarządzania projektami | Data realizacji zajęć 28-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 40 Zaawansowane aspekty zarządzania projektami | Data realizacji zajęć 29-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 40 Projekt menedżerski | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 40 Projekt menedżerski | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto38 000,00 PLN
- Koszt usługi netto38 000,00 PLN
- Koszt godziny brutto118,75 PLN
- Koszt godziny netto118,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy studiów MBA otrzymują na każde zajęcia wydrukowane materiały do zajęć w postaci skryptów oraz praktycznych ćwiczeń.
Po zajęciach uczestnicy otrzymują w wersji elektronicznej prezentację z zajęć w formacie pdf oraz inne dodatkowe materiały udostępnione przez wykładowców.
Modułowy system nauczania
Program podzielony został na 20 modułów, w tym projekt menedżerski, program realizowany jest podczas 20 zjazdów.
Metody kształcenia
W procesie dydaktycznym wykorzystywane są praktyczne metody nauczania.
Interaktywna forma zajęć
Wykłady uzupełniane są ćwiczeniami, warsztatami, studiami przypadków, treningami i symulacją biznesową, dzięki którym uczestnicy mogą na bieżąco weryfikować swoje umiejętności menedżerskie.
Zjazd wyjazdowy
W ramach programu MBA organizujemy również zajęcia wyjazdowe, które są idealną okazją do bliższego poznania się oraz integracji uczestników w ramach grupy.
Dodatkowe szkolenia
Uczestnicy naszych programów mogą brać udział w ciekawych szkoleniach, które prowadzą doświadczeni trenerzy. Udział w spotkaniach jest bezpłatny. Dzięki szkoleniom można uzupełnić wiedzę i potwierdzić ją certyfikatem.
Wyjazd do USA – MBA Study Tour dla chętnych
Raz w roku dla uczestników programów MBA Wyższych Szkół Bankowych organizowany jest wyjazd do USA z autorskim programem dostosowanym do profilu studiów MBA. Plan pobytu w Stanach Zjednoczonych obejmuje m.in. zwiedzanie Franklin University oraz spotkania i warsztaty prowadzone przez przedstawicieli wybranych amerykańskich firm. Jak dotąd uczestnicy MBA Study Tour odwiedzili również Miami, Atlantę i Waszyngton. Wyjazd jest dodatkowo płatny – więcej informacji można uzyskać w Biurze Programu MBA.
Warunki uczestnictwa
Kryteria uczestnictwa w Programie
- ukończone studia wyższe I lub II stopnia (dyplom licencjata lub magistra)
- minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w przypadku ukończenia studiów II stopnia lub minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w przypadku ukończenia studiów I stopnia.
- spełnienie warunków rekrutacyjnych
Zjazdy odbywają się średnio raz lub dwa razy w miesiącu:
- w soboty od 9:00 do 16:00,
- w niedziele od godz. 9:00 do 16:00.
Program składa się z 20 modułów, każdy z nich to minimum 16 godzin zajęć dydaktycznych w ciągu jednego weekendu. Studia kończą się zaliczeniem projektu managerskiego.
W kwestii zaliczenia studiów, to obejmuje on następujące aspekty:
- Obowiązkowe uczestnictwo w zajęciach (100%),
- każdy moduł kończy się pracą zaliczeniową i/lub egzaminem (szczegółowe zasady zaliczania poszczególnych modułów wyznaczają wykładowcy),
- podstawą ukończenia studiów jest zaliczenia wszystkich modułów studiów oraz uzyskanie pozytywnej oceny z projektu menedżerskiego i jego obrony.
Informacje dodatkowe
- Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie w postaci realizwanych przedmiotów w danym dniu i osób prowadzących. Zmianie nie ulegają terminy zjazdów na studiach podyplomowych oraz ilość godzin usługi.
- Godziny zajęć podane w harmonogarmie są godzinami zegarowymi, 320 godzin dydaktycznych podanych w programie jest odpowiednikiem 280 godzin zegarowych wraz z przerwami z harmonogramu.
- Cena usługi nie obejmuje opłaty wpisowej oraz końcowej.
- Cena usługi ulega zmianie, przy rozłożeniu płatności na raty.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami