Studia podyplomowe WROCŁAW: Content marketing czyli jak budować markę w Internecie
Studia podyplomowe WROCŁAW: Content marketing czyli jak budować markę w Internecie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Wykłady oraz zajęcia warsztatowe są prowadzone od podstaw, stąd ofertę kierujemy głównie do osób początkujących lub średniozaawansowanych.
Proponowany kierunek studiów podyplomowych skierowany jest do:- menedżerów i pracowników działów marketingu i promocji, którzy chcą podnieść swoje umiejętności i kompetencje w zakresie social media i content marketingu
- pracowników lub właścicieli agencji reklamowych oraz Public Relations, agencji marketingowych, content marketingowych, SEO, domów mediowych,agencji marketingowych, content marketingowych, SEO, domów mediowych, którzy pragną wzbogacić i odświeżyć posiadaną wiedzę
- pracowników instytucji państwowych, którzy chcą rozwinąć obecność macierzystych instytucji w mediach społecznościowych i Internecie
- absolwentów szkół wyższych o pokrewnych profilach, którzy chcą pracować w agencjach kreatywnych lub reklamowych
- właścicieli prywatnych firm lub osób planujących założyć własną działalność i promować swoje produkty lub usługi w social mediach
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi210
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest przekazanie aktualnej i kompleksowej wiedzy na temat budowania stabilnej marki w Internecie. Dla wszystkich osób, które planują, bądź też zajmują się budowaniem nowoczesnej marki, i którzy rozumieją jak ważne jest stałe pozyskiwanie ruchu w sieci, nowoczesne budowanie reklamy on-line i sprawne projektowanie kampanii reklamowych na FB.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA: — współczesnych trendów w content marketingu oraz metod działania w internecie w oparciu o tzw. marketing treści, — efektywnego posługiwania się algorytmami Googla, — rozszerzoną wiedzę z zakresu kluczowych narzędzi w content marketingu: Facebook, Twitter, LinkedIn, You Tube oraz SlideShare, — najistotniejszych elementów składowych strategii content marketingowej, — strategii pozycjonowania marki w content marketingu, — językowych środków perswazji stosowane w reklamie, — konstrukcji tekstu w kontekście działania wyszukiwarek, — zasad efektywnej współpracy z blogosferą, | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania.Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się — prowadzenia i utrzymania bloga od strony praktycznej,— standardów skutecznego budowania przekazu wizualnego w social mediach, — roli przekazu audiowizualnego i roli video w marketingu internetowym, — przyczyny sytuacji kryzysowych w mediach społecznościowych i sposobie ich rozwiązywania, — nowych nośników treści, — korzyści jakie dają człowiekowi social media z psychologicznego punktu widzenia, — SEO, dystrybucji treści i pozyskiwanie ruchu w sieci, — pomiaru i optymalizacja działań w internecie i mediach społecznościowych, — efektywnego posługiwanie się serwisem YouTube, — podstawową wiedzę z zakresu tworzenia i prowadzenia kanału filmowego danej marki — wiedza o technikach i formach narracyjnych oraz ich optymalizacji pod kątem wykorzystania w komunikacji wizerunkowej. — świadome korzystanie z Social Commerce w biznesie | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania.Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI— tworzenie modelu biznesowego wg. business model canvas, — wykonywanie Analizy SWOT, — opracowanie analizy konkurencji oraz audytu treści, — określanie celów działań content marketingowych i wskaźników pomiaru, — tworzenie kalendarza redakcyjnego, — prowadzenie monitoringu marki, — przyciąganie uwagi w social media wśród określonej grupy docelowej, — zdobywanie zaangażowania w wybranych serwisach społecznościowych, — tworzenia efektywnych kampanii marketingowych w serwisie społecznościowym Instagram, — planowanie pracy w e-marketingu, — sprawnego posługiwania się zasadami konstrukcji tekstu w: e-mail marketingu, newsletterach i blogach, — pozyskiwania partnerów biznesowych w obszarze blogosfery, — prawidłowego tworzenia oprawy graficznej dla kampanii w social mediach, — rozwiązywania kryzysu w social mediach, — wykorzystanie Google Analytics do optymalizacji kampanii w Internecie, — posługiwanie się narzędziami analizującymi widoczność serwisów WWW w wyszukiwarkach, | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania.Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się — posługiwanie się narzędziami wspomagającymi proces optymalizacji SEO,— monitorowanie ruchu w Internecie, — tworzenia adekwatnych brandingowo i marketingowo tekstów storytellingowych. | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania.Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNEWspólne zadania projektowe będą doskonałym warsztatem do zdobycia takich umiejętności społecznych jak: — zdolność do autonomicznego i odpowiedzialnego wykonywania powierzonych zadań, — sprawne komunikowania się, oraz umiejętność współdziałania z innymi w roli członka i lidera zespołu — zdolność do samodzielnego przygotowywania raportów i analiz SEO — właściwa komunikacja z agencjami marketingowymi, — umiejętność komunikacji z grafikiem w zakresie zasadności decyzji projektowych, — rozumienie mechanizmów poznawczych i emocjonalnych w interakcji z innymi ludźmi — rozumienie mechanizmów mediów społecznościowych oraz poznanie mechanizmów społecznych, które zachodzą w cyfrowym świecie współczesnych konsumentów, | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania.Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęUniwersytet SWPS
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoUniwersytet SWPS
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
- Psychologia reklamy
- Content marketing, czyli czym jest marketing treści?
- Budowanie strategii content marketingu
- Budowanie person w content marketingu
- Social commerce: co to jest oraz jak wykorzystać je w swoim biznesie?
- Jak wykorzystać potencjał linkedin w biznesie?
- Sekrety budowania marki i zasięgu na instagramie
- Wideo content marketing- jak zaistnieć na youtube?
- Webwriting i struktura informacji
- Copywriting– jak żonglować słowem?
- Blogosfera oraz fora internetowe– wykorzystanie efektywnej rekomendacji w sieci
- Budowanie graficznej strony informacji w internecie
- Przekaz audiowizualny
- Współczesne trendy w content marketingu
- Social media jako narzędzie zaspokajania podstawowych potrzeb człowiek
- SEO, dystrybucja treści i pozyskiwanie ruchu w sieci
- Pomiar i optymalizacja działań w internecie i mediach społecznościowych
- AI w content marketingu - wprowadzenie, możliwości, zagrożenia, narzędzia.
- Budowanie marki w sieci
- Storytelling
- Konsultacje prac dyplomowych
- Znaczenie UX i UI w marketingu internetowym
Z ważnych przyczyn Uczelnia zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w kadrze i programie studiów.
Organizacja nauki
Czas trwania: dwa semestry - 210 godzin dydaktycznych, liczba możliwych punktów do zdobycia ECTS: 38. Zjazdy odbywają się w soboty i niedziele.
Harmonogram usługi obejmuje przerwy kawowe i obiadowe. Godzina dydaktyczna trwa 45 minut. Szczegóły realizacji poszczególnych zjazdów (godziny realizacji, przedmioty, prowadzący) wskazane są w harmonogramie, który udostępniany jest słuchaczom nie później niż na 2 tygodnie przed rozpoczęciem zajęć. Uczelnia zastrzega sobie prawo do zmiany terminów i formy zjazdów.
Jako osoby prowadzące zajęcia wymieniona jest część kadry dydaktycznej kierunku.
Studia będą się odbywać w formie mieszanej. Część zajęć odbywa się stacjonarnie w wyznaczonym miejscu, drugą część trener prowadzi na żywo poprzez komunikator.
Sposób walidacji usługi - weryfikacja efektów kształcenia następuje w ramach zaliczeń realizowanych w trakcie studiów.
Linki do zajeć ważne są do końca września 2025 roku.
Szczegółowe informacje na temat kierunku znajdą Państwo pod adresem: https://www.swps.pl/oferta/wroclaw/podyplomowe/informatyka-nowe-technologie/content-marketing-jak-budowac-marke-w-internecie
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto35,24 PLN
- Koszt osobogodziny netto35,24 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Renata Makuszak-Krzyżaniak
Grafik komputerowy i redaktor techniczny z 20 letnim stażem zawodowym. Wieloletni szkoleniowiec i wykładowca grafiki komputerowej i projektowania. Prowadzi własną pracownię graficzną we Wrocławiu.
Absolwentka Historii Sztuki na Uniwersytecie Wrocławskim oraz podyplomowych studiów z grafiki komputerowej.
Współpracuje z Uniwersytetem SWPS, Wyższą Szkołą Informatyki Stosowanej, Wyższą Szkołą Humanistyczną, Wyższą Szkołą Zarządzania Edukacja z Wrocławia.
prof. dr hab. Dariusz Doliński
Redaktor naczelny „Polish Psychological Bulletin”. Publikuje w prestiżowych czasopismach, takich jak: „Journal of Personality and Social Psychology”, „Personality and Social Psychology Bulletin”, „Journal of Experimental Social Psychology” oraz „European Journal of Social Psychology”. Autor i współautor około 200 publikacji, m.in. „Psychologia wpływu społecznego” (2000), „Psychologiczne mechanizmy reklamy” (2003), „Ukryte sensy zachowania: rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie” (2006), Manipulacja” (2009) oraz „Techniques of social influence: The psychology of gaining compliance” (2016).
Jest członkiem-korespondentem Polskiej Akademii Nauk, członkiem Komitetu Psychologii PAN oraz prezesem Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej.
Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z zakresu psychologii społecznej i psychologii reklamy.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne dla uczestników usługi są udostępniane Słuchaczom:
- za pośrednictwem usługi Google Classroom, na której odbywają się zajęcia prowadzone zdalnie, lub
- w formie papierowej w przypadku zjazdów stacjonarnych
Warunki uczestnictwa
Warunkiem przyjęcia jest spełnienie przez Kandydata poniżej wymienionego warunku:
- Wypełnienie internetowego formularza zgłoszeniowego (https://rekrutacja.swps.pl/s/login/?language=pl) i dostarczenie do realizatora usługi (Uniwersytetu SWPS) przez Kandydata wszystkich wymaganych w procesie rekrutacji dokumentów.
- Spełnianie warunków: dyplom ukończenia uczelni wyższej (minimum licencjat).
Ponadto warunkiem przyjęcia jest posiadanie przez Uniwersytet SWPS wolnych miejsc na danym kierunku oraz decyzja o uruchomieniu kierunku.
Informacje dodatkowe
Rok akademicki rozpoczyna się 01.10.2024 r.
Na stronie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości cena usługi wynosi 7 400,00 zł – jest to kwota, którą ponosi Słuchacz w przypadku wyboru systemu płatności 1 raty/rok akademicki. Cena za studia podana w ramach powyższej Karty Usługi nie obejmuje opłaty rekrutacyjnej w kwocie 300 zł. Opłata rekrutacyjna nie jest wliczana do kwoty czesnego i jest wnoszona przez kandydata na etapie rekrutacji. Absolwenci, studenci i słuchacze Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z jej wnoszenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w części usługi realizowanie zdalnie:
1) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: narzędzie z pakietu Google Workspace (Google Classroom oraz Google Meet)
2) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: komputer z procesorem Intel Pentium 4 lub nowszy, obsługujący SSE2, 2 GB pamięci RAM, zainstalowany jeden z systemów operacyjnych Windows 7, 8, 10, macOS 10.9 lub nowszy. Dodatkowo wbudowany lub zewnętrzny mikrofon, opcjonalnie kamera video. (Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy). Android z systemem 5.0 lub nowszy/iPhone z systemem iOS 11.0 lub nowszy
3) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: https://support.google.com/a/answer/1279090
4) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Przeglądarka Google Chrome lub Mozilla Firefox, Adobe Reader, Pakiet biurowy np Libre Office, Open Office lub Microsoft Office.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami