Akademia HR - Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy w przedsiębiorstwach z branży HoReCa
Akademia HR - Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy w przedsiębiorstwach z branży HoReCa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy zajmujący stanowiska menadżerów, pracowników zespołów HR oraz innych pracowników odpowiedzialnych za politykę personalną lub zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji16-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi17
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Nabycie przez uczestników umiejętności wykorzystywanie procesu automatyzacji oraz technologicznego wsparcia pracy z uwzględnieniem perspektywy różnych grup interesariuszy (wiek, doświadczenia pracowników, posiadane kompetencje etc.) oraz budowania programów ukierunkowanych na wzmocnienie tzw. kompetencji przyszłościEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje korzyści związane z różnymi formami technologicznego wsparcia pracy we własnej firmie i pokazuje, jak je wzmacniać poprzez odpowiednie projekty / procesy HR. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywny wynik (min. 80%) z testu wiedzy na temat rozwiązań z zakresu technologicznego wsparcia pracy i ich wpływu na politykę HR – minimum 10 pytań jednokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje kompetencje, które będą potrzebne pracownikom firmy w najbliższej przyszłości (perspektywa do 3 - 5 lat) w związku z planowanymi zmianami, dotyczącymi rozwoju technologicznych form wsparcia pracy (np. automatyzacja, nowe systemy i narzędzia IT itp.). | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywny wynik (min. 80%) z testu wiedzy na temat rozwiązań z zakresu technologicznego wsparcia pracy i ich wpływu na politykę HR – minimum 10 pytań jednokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje poziom przygotowania różnych grup pracowników (np. z różnych pokoleń, z różnym wykształceniem lub z różnymi doświadczeniami itp.) do pracy wspieranej różnymi formami / rozwiązaniami technologicznymi. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywny wynik (min. 80%) z testu wiedzy na temat rozwiązań z zakresu technologicznego wsparcia pracy i ich wpływu na politykę HR – minimum 10 pytań jednokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje i wdraża odpowiednie programy szkoleniowo-rozwojowe poprawiające gotowość pracowników do zwiększonego poziomu automatyzacji, wykorzystania zinformatyzowanych narzędzi pracy, pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) zadania praktycznego w formie ćwiczenia - dopasowanie korzyści i zagrożeń dla pracowników w kontekście użytkowania głównych form technologicznego wsparcia pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wspiera rozwój innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji ze szczególnym odniesieniem do możliwego wykorzystania nowych form technologicznego wsparcia pracy. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) zadania praktycznego w formie ćwiczenia - dopasowanie korzyści i zagrożeń dla pracowników w kontekście użytkowania głównych form technologicznego wsparcia pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Rozwija wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami (ze szczególnym uwzględnieniem intermentoringu) w zakresie łączenia dotychczas wykorzystywanej wiedzy i kompetencji z nowymi obszarami związanymi z narzędziami digital, automatyzacją itp. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) zadania praktycznego w formie ćwiczenia - dopasowanie korzyści i zagrożeń dla pracowników w kontekście użytkowania głównych form technologicznego wsparcia pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Buduje i wdraża programy ukierunkowane na wzmocnienie tzw. kompetencji przyszłości (zob. upskilling). | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) zadania praktycznego w formie ćwiczenia - dopasowanie korzyści i zagrożeń dla pracowników w kontekście użytkowania głównych form technologicznego wsparcia pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wprowadza i upowszechnia wśród pracowników platformy / narzędzia pozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) zadania praktycznego w formie ćwiczenia - dopasowanie korzyści i zagrożeń dla pracowników w kontekście użytkowania głównych form technologicznego wsparcia pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kształtuje pozytywne postawy, nastawienia i pewność siebie pracowników względem nowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój technologicznych form wspierania / realizacji pracy. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) zadania praktycznego w formie ćwiczenia - dopasowanie korzyści i zagrożeń dla pracowników w kontekście użytkowania głównych form technologicznego wsparcia pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wzmacnia wśród pracowników potrzebę stałego podnoszenia własnych kompetencji i kwalifikacji | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) zadania praktycznego w formie ćwiczenia - dopasowanie korzyści i zagrożeń dla pracowników w kontekście użytkowania głównych form technologicznego wsparcia pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁ 1
Przegląd korzyści płynących z efektywnego zarządzania procesami technologicznymi wsparcia wykonywania pracy. i sposoby ich wzmacniania poprzez odpowiednie projekty i procesy HR.
Zrozumienie roli projektów procesów HR w wzmacnianiu form technologicznego wsparcia pracy.
Metody identyfikacji oraz wykorzystywanie narzędzi i technik do oceny efektywności procesów.
MODUŁ 2
Identyfikacja kompetencji przyszłościowych potrzebnych pracowników w kontekście rozwoju technologii, takich jak automatyzacja, nowe systemy IT itp.
Rozpoznawanie obszarów optymalizacji i usprawnienia procesów technologicznych.
MODUŁ 3
Ocena poziomu przygotowania różnych grup pracowników do pracy wspieranej różnymi formami technologicznymi oraz przygotowanie i wdrożenie programów szkoleniowo-rozwojowych poprawiających ich gotowość do zmian.
Analityka technologii i wykorzystywanie jej w hotelarstwie i gastronomi
MODUŁ 4
Bezpieczeństwo przechowywania danych i systemów informatycznych.
Zapewnienie bezpieczeństwa danych w kontekście technologicznego wsparcia pracy.
Strategie ochrony systemów informatycznych przed zagrożeniami utraty danych w systemach hotelowych i gastronomicznych.
Wykorzystanie narzędzi praktyk zapewniających bezpieczeństwo informacji.
MODUŁ 5
Innowacyjność w kontekście technologicznego wsparcia pracy.
Stymulowanie innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji w obszarze technologicznego wsparcia pracy.
MODUŁ 6
Budowa i wdrażanie programów ukierunkowanych na wzmocnienie kompetencji przyszłości oraz wprowadzanie platform i narzędzi umożliwiających stałe uczenie się nowych umiejętności.
Kompetencje w rozwoju technologii i wsparcia w procesach pracy.
Rozwój tzw. kompetencji przyszłości w kontekście zmian technologicznych
Wdrażanie programów upskillingu i doskonalenia umiejętności związanych z narzędziami cyfrowymi i automatyzacją w codziennej pracy.
MODUŁ 7
Kształtowanie pozytywnych postaw i pewności siebie pracowników względem nowych rozwiązań technologicznych wspierających pracę.
MODUŁ 8
Wzmacnianie potrzeby stałego podnoszenia własnych kompetencji i kwalifikacji oraz budowanie kultury organizacyjnej promującej ciągłe uczenie się pracowników.
MODUŁ 9
Rozwój wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami, w tym intermentoringu, w zakresie łączenia dotychczasowej wiedzy i kompetencji z nowymi obszarami związanymi z narzędziami digital, automatyzacją itp.
Wykorzystanie wiedzy i doświadczeń między pracownikami w zakresie wykorzystania narzędzi technologicznych.
MODUŁ 10
Walidacja efektów uczenia się:
Przeprowadzenie testu wiedzy testu wiedzy na temat rozwiązań z zakresu technologicznego wsparcia pracy i ich wpływu na politykę HR – minimum 10 pytań jednokrotnego wyboru.
Przeprowadzenie zadania praktycznego w formie ćwiczenia - dopasowanie korzyści i zagrożeń dla pracowników w kontekście użytkowania głównych form technologicznego wsparcia pracy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Korzyści płynące z efektywnego zarządzania procesami technologicznymi wsparcia wykonywania pracy. i sposoby ich wzmacniania poprzez odpowiednie projekty i procesy HR. | Prowadzący Adam Latek | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Rola projektów procesów HR w wzmacnianiu form technologicznego wsparcia pracy. Metody identyfikacji oraz wykorzystywanie narzędzi i technik do oceny efektywności procesów. | Prowadzący Adam Latek | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Identyfikacja kompetencji przyszłościowych potrzebnych pracowników w kontekście rozwoju technologii, takich jak automatyzacja, nowe systemy IT itp. | Prowadzący Adam Latek | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Rozpoznawanie obszarów optymalizacji i usprawnienia procesów technologicznych. Przygotowanie różnych grup pracowników do pracy wspieranej różnymi formami technologicznymi | Prowadzący Adam Latek | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Przygotowanie i wdrożenie programów szkoleniowo-rozwojowych poprawiających ich gotowość do zmian. | Prowadzący Adam Latek | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:20 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Analityka technologii i wykorzystywanie jej w hotelarstwie i gastronomi. Bezpieczeństwo przechowywania danych i systemów informatycznych. | Prowadzący Adam Latek | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:20 | Godzina zakończenia 15:20 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Bezpieczeństwo danych w kontekście technologicznego wsparcia pracy. Ochrona systemów informatycznych przed zagrożeniami utraty danych w systemach hotelowych i gastronomicznych. | Prowadzący Adam Latek | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Wykorzystanie narzędzi praktyk zapewniających bezpieczeństwo informacji. Innowacyjność w kontekście technologicznego wsparcia pracy. | Prowadzący Adam Latek | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Stymulowanie innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji w obszarze technologicznego wsparcia pracy. | Prowadzący Adam Latek | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Budowa i wdrażanie programów ukierunkowanych na wzmocnienie kompetencji przyszłości oraz wprowadzanie platform i narzędzi umożliwiających stałe uczenie się nowych umiejętności. | Prowadzący Adam Latek | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Kompetencje w rozwoju technologii i wsparcia w procesach pracy. Rozwój tzw. kompetencji przyszłości w kontekście zmian technologicznych | Prowadzący Adam Latek | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Wdrażanie programów upskillingu i doskonalenia umiejętności związanych z narzędziami cyfrowymi i automatyzacją w codziennej pracy. | Prowadzący Adam Latek | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Kształtowanie pozytywnych postaw i pewności siebie pracowników względem nowych rozwiązań technologicznych wspierających pracę. | Prowadzący Adam Latek | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:20 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Wzmacnianie potrzeby stałego podnoszenia własnych kompetencji i kwalifikacji oraz budowanie kultury organizacyjnej promującej ciągłe uczenie się pracowników. | Prowadzący Adam Latek | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:20 | Godzina zakończenia 15:20 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Rozwój wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami, w tym intermentoringu (łączenie dotychczasowej wiedzy i kompetencji z nowymi obszarami narzędziami digital, automatyzacją itp.) | Prowadzący Adam Latek | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Wykorzystanie wiedzy i doświadczeń między pracownikami w zakresie wykorzystania narzędzi technologicznych. | Prowadzący Adam Latek | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Walidacja efektów uczenia się: Przeprowadzenie testu wiedzy testu wiedzy na temat rozwiązań z zakresu technologicznego wsparcia pracy i ich wpływu na politykę HR. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Przeprowadzenie zadania praktycznego - dopasowanie korzyści i zagrożeń dla pracowników w kontekście użytkowania głównych form technologicznego wsparcia pracy. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 550,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 550,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adam Latek
Od blisko 30 lat związany z branżą hotelarską i branżą MICE. Doświadczenie zawodowe zdobywał w kraju i zagranicą na stanowiskach zarządczych i managerskich. Brał udział w 18 otwarciach obiektów hotelarskich w kraju poza jej granicami.
Zarządzał działem sprzedaży jak również zarządzał sprzedażą usług w grupie hoteli.
Współpracuje z przedsiębiorcami budującymi nowe hotele i tymi którzy je prowadzą. Współpracuje w międzynarodowymi markami takimi jak: Marriott, IHG, Hilton, Accor, Louvre Hotel Group, Best Western. Wspiera młodych hotelarzy wchodzących na rynek i pomaga im w osiąganiu kariery zawodowej w hotelarstwie i branży MICE..
Ekspert i doradca branżowy. Brał udział w wielu kategoryzacjach hoteli przechodząc z komisjami kategoryzacyjnymi w różnych województwach. Pracował podczas pandemii w grupie doradców pisząc standardy bezpiecznej gościnności dla hotelarstwa. Służył pomocą podczas ustalania procedur sanitarnych podczas pandemii.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma materiały w postaci konspektów w wersji elektronicznej z opisem teorii przedstawianej podczas zajęć oraz wykonywanych ćwiczeń.
Po zakończeniu udziału w doradztwie, uczestnik otrzyma odpowiednie zaświadczenie o jej ukończeniu.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Opis warunków technicznych:
-
Wymagania sprzętowe: System Windows z procesorem Intel Dual-Core o częstotliwości 2.XX GHz lub procesorem AMD (zalecane minimum 2 GB RAM). Mac z systemem MacOS 10.12 lub nowszym na wspieranym urządzeniu z procesorem Intel CPI (zalecane minimum 2 GB RAM).
-
Zainstalowany system operacyjny: Windows 7 z dodatkiem Service Pack 1 lub nowszy. Upewnij się, że masz zaktualizowane sterowniki. MacOS 10.12 lub nowszy na wspieranym Macu.
-
Zainstalowana przeglądarka internetowa: Ostatnie dwie główne wersje jednej z następujących przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Microsoft Edge.
-
Minimalna wymagana przepustowość łącza: Przy transferze wychodzącym - minimum 300 kb/s. Przy transferze przychodzącym - minimum 300 kb/s.