Szkolenie - Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową
Szkolenie - Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową usługi stanowią osoby odpowiedzialne w organizacji zaobszar polityki personalnej (HR) oraz procesami związanymi zzarządzaniem kapitałem ludzkim w organizacji. Szkolenie skierowane jestdo osób, które pełnią w fi rmie rolę właścicieli, prezesa, członka zarządu,dyrektora, menedżera, specjalistę - odpowiedzialną za obszar HR bądźinne jeśli w zakresie rzeczywistych obowiązków znajduję się zarządzaniekapitałem ludzkim i sprawy HR w organizacji. Usługa adresowana jest doosób, dla których przedmiotowe szkolenie zostało zaplanowane w kwestionariuszu autodiagnozy.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji07-06-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do nabycia rozwiązań umożliwiających efektywną i satysfakcjonującą pracę zdalną, hybrydową, home office, elastyczny czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wykorzystania narzędzi wspierających nowe formy organizacji pracy, radzenie sobie z typowymi trudnościami (w tym problemy z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem) oraz budowanie zaangażowania pracowników korzystających z tych form pracy zapewnienia sprawnej komunikacji i podziału zadań w pracy zdalnejEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: -Identyfikuje odpowiednie zapisy Kodeksu Pracy regulujące zasady organizacji pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy.-Identyfikuje podstawowe / ogólnodostępne oraz dedykowane rozwiązania technologiczne, umożliwiające pracę zdalną i hybrydową. -Identyfikuje podstawowe potrzeby oraz korzyści dla pracowników wynikające z pracy zdalnej, jak również z wdrożenia elastycznego czasu pracy. -Opisuje typowe trudności (w tym: problemy z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem, wypalenie zawodowe etc.), które mogą towarzyszyć różnych formom pracy zdalnej i wdraża działania, które je eliminują | Kryteria weryfikacji Test kompetencyjny na bazie metodologii Sytuacyjnego Testu Decyzyjnego (Situational Decision Test). Minimum pięć pytań sytuacyjnych odnoszących się do opisanych w kompetencji efektów uczenia.2. Test wiedzy na temat czynników mających znaczenie dla efektywnej pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. 3. Studium przypadku – jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:-Wskazuje czynniki, o jakie należy zadbać, aby kształtować zaangażowanie pracowników korzystających z tych form pracy. -Organizuje działania zespołów wykorzystując pracę zdalną / hybrydową oraz elastyczny czas pracy. -Skutecznie wdraża rozwiązania zapewniające sprawną komunikację i podział / delegowanie zadań w przypadku pracy zdalnej / hybrydowej, jak również w przypadku elastycznego czasu pracy poszczególnych osób. -Wdraża do organizacji odpowiednie rozwiązania technologiczne umożliwiające efektywną pracę zdalną i hybrydową. -Opracowuje i wdraża akceptowane i wspierane przez wszystkich zainteresowanych rozwiązania, pozwalające na skuteczny monitoring efektywności pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. - | Kryteria weryfikacji 1. Test kompetencyjny na bazie metodologii Sytuacyjnego Testu Decyzyjnego (Situational Decision Test). Minimum pięć pytań sytuacyjnych odnoszących się do opisanych w kompetencji efektów uczenia.2. Test wiedzy na temat czynników mających znaczenie dla efektywnej pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. 3. Studium przypadku – jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:-Pomaga kadrze menedżerskiej w unikaniu mikro managementu i ograniczaniu swobody działania pracowników. -Przygotowuje i wdraża systemowe rozwiązania zapobiegające wystąpieniu takich zjawisk jak wypalenie zawodowe, czy też pogorszenie jakości życia (well-being) pracowników korzystających z pracy zdalnej lub hybrydowej. -Skutecznie wspiera kadrę menedżerską w radzeniu sobie z typowymi trudnościami (w tym problemami z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem) oraz w budowaniu zaangażowania pracowników korzystających z tych form pracy. -Omawia z pracownikami i kadrą menedżerską indywidualne przypadki związane z wykorzystaniem pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy itp. -Wypracowuje z nimi optymalne rozwiązania w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji 1. Test kompetencyjny na bazie metodologii Sytuacyjnego Testu Decyzyjnego (Situational Decision Test). Minimum pięć pytań sytuacyjnych odnoszących się do opisanych w kompetencji efektów uczenia.2. Test wiedzy na temat czynników mających znaczenie dla efektywnej pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. 3. Studium przypadku – jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa realizowana jest w godzinach lekcyjnych po 45 minut, a przerwy i ćwiczenia praktyczne dostosowane do tempa pracy,możliwości i zaangażowania grupy. Brak wymagań w zakresie stopnia znajomości tematu. Szkolenie prowadzone aktywnymi metodami interaktywnymi i aktywizującymi , rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności. Metodologia pracy oparta jest o cykl uczenia się ludzi dorosłych, dzięki czemu teoria połączona jest z refleksją, doświadczeniem oraz dyskusją grupy mająca na celu podsumowanie danego tematu. Trener podsumowuje każde zagadnienie, pozwalając uczestnikom na pełne zrozumienie oraz dając możliwość przeniesienia na własne życie zawodowe. Warunkiem osiągniecia przez uczestników szkolenia, głównego celu usługi po jej realizacji jest aktywność na zajęciach, a także 100% poziomu obecności podczas zajęć. Szkolenie odbędzie się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym.
Program
1.Wstęp i pre-test wiedzy
- Wprowadzenie do szkolenia
- Zebranie oczekiwań uczestników szkolenia
- Pre-test wiedzy na temat pracy zdalnej i hybrydowej
2.Zasady i regulacje pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy
- Omówienie aktualnych przepisów Kodeksu Pracy dotyczących organizacji pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy.
- Analiza przypadków zastosowania pracy zdalnej i hybrydowej w kontekście prawnym.
3.Kluczowe koncepcje i terminologia związana z pracą zdalną i elastycznym czasem pracy
4.Narzędzia i technologie wspierające pracę zdalną i hybrydową
- Prezentacja oprogramowania do komunikacji i współpracy zespołowej (np. Slack, Microsoft Teams).
- Omówienie narzędzi do zarządzania projektami i zadaniami (np. Asana, Trello).
5.Analiza podstawowych potrzeb i korzyści wynikających z pracy zdalnej
6.Strategie eliminacji typowych trudności związanych z pracą zdalną
7.Komunikacja i delegowanie zadań w pracy zdalnej/hybrydowej
- Techniki efektywnej komunikacji online.
- Narzędzia i metody delegowania zadań.
8.Czynniki wpływające na zaangażowanie pracowników korzystających z pracy zdalnej
9.Wdrażanie rozwiązań wspierających komunikację i zaangażowanie zespołów
10.Skuteczność działań w kontekście poprawy zaangażowania pracowników
11.Przegląd podstawowych potrzeb i korzyści wynikających z elastycznego czasu pracy
12.Strategie radzenia sobie z typowymi trudnościami związanymi z elastycznym czasem pracy
13.Planowanie elastycznego czasu pracy w zespole
14.Identyfikacja kluczowych czynników wpływających na efektywność komunikacji
15.Techniki efektywnego zarządzania czasem w pracy zdalnej i elastycznym czasie pracy
16.Rozwijanie umiejętności radzenia sobie z mikrozarządzaniem i budowania zaufania w zespole
17.Techniki monitorowania postępów bez naruszania prywatności pracowników.
18.Równoważenie kontroli i autonomii w pracy zdalnej.
19.Wprowadzenie systemów monitorowania wydajności pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy
20.Rozwiązania zapobiegające wypaleniu zawodowemu i pogorszeniu jakości życia pracowników
21.Wsparcie kadry menedżerskiej w radzeniu sobie z trudnościami i budowaniu zaangażowaniapracowników
22.Strategie na rzecz well-being i zapobieganie wypaleniu zawodowemu
- Programy wsparcia dla pracowników zdalnych (np. elastyczne godziny pracy, dostęp do psychologa).
- Działania mające na celu poprawę jakości życia i satysfakcji z pracy
23.Omawianie indywidualnych przypadków związanych z pracą zdalną i elastycznym czasem pracy
24.Wypracowywanie optymalnych rozwiązań wraz z pracownikami i kadrą menedżerską
25.Podsumowanie szkolenia, test teoretyczny i zakończenie szkolenia
- Post-test wiedzy, porównanie wyników z pre-testem
- Podsumowanie szkolenia, dyskusja na temat implementacji wiedzy w praktyce
- Sesja Q&A
- Rozdanie certyfikatów ukończenia szkolenia.
1 godzina to 45 minut. Przerwy wliczone są w godziny szkoleniowe.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 38 Wstęp i pre-testy wiedzy (wprowadzenie do szkolenia, zebranie oczekiwań uczestników, pre_ test wiedzy) | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 10-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 38 Zasady i regulacje pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 10-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 38 Omówienie aktualnych przepisów Kodeksu Pracy dotyczących organizacji pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy. | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 10-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 38 Przerwa | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 10-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 38 Analiza przypadków zastosowania pracy zdalnej i hybrydowej w kontekście prawnym | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 10-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 38 Kluczowe koncepcje i terminologia związana z pracą zdalną i elastycznym czasem pracy | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 10-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 38 Narzędzia i technologie wspierające pracę zdalną i hybrydową | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 10-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 38 Prezentacja oprogramowania do komunikacji i współpracy zespołowej (np. Slack, Microsoft Teams | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 10-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 38 Omówienie narzędzi do zarządzania projektami i zadaniami (np. Asana, Trello). | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 10-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 38 Analiza podstawowych potrzeb i korzyści wynikających z pracy zdalnej | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 11-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 38 Strategie eliminacji typowych trudności związanych z pracą zdalną | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 11-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 38 Przerwa | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 11-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 38 Komunikacja i delegowanie zadań w pracy zdalnej/hybrydowej | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 11-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 38 Techniki efektywnej komunikacji online | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 11-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 38 Narzędzia i metody delegowania zadań. | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 11-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 38 Czynniki wpływające na zaangażowanie pracowników korzystających z pracy zdalnej | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 12-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 38 Wdrażanie rozwiązań wspierających komunikację i zaangażowanie zespołów | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 12-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 38 Przerwa | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 12-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 38 Skuteczność działań w kontekście poprawy zaangażowania pracowników | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 12-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 38 Przegląd podstawowych potrzeb i korzyści wynikających z elastycznego czasu pracy | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 12-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 38 Strategie radzenia sobie z typowymi trudnościami związanymi z elastycznym czasem pracy | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 38 Planowanie elastycznego czasu pracy w zespole | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 38 Przerwa | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 38 Identyfikacja kluczowych czynników wpływających na efektywność komunikacji | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 38 Techniki efektywnego zarządzania czasem w pracy zdalnej i elastycznym czasie pracy | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 38 Rozwijanie umiejętności radzenia sobie z mikrozarządzaniem i budowania zaufania w zespole | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 38 Techniki monitorowania postępów bez naruszania prywatności pracowników | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 38 Równoważenie kontroli i autonomii w pracy zdalnej. | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 38 Wprowadzenie systemów monitorowania wydajności pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 38 Przerwa | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 38 Wprowadzenie systemów monitorowania wydajności pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 38 Rozwiązania zapobiegające wypaleniu zawodowemu i pogorszeniu jakości życia pracowników | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 38 Wsparcie kadry menedżerskiej w radzeniu sobie z trudnościami i budowaniu zaangażowania pracowników | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 38 Strategie na rzecz well-being i zapobieganie wypaleniu zawodowemu | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 38 Omawianie indywidualnych przypadków związanych z pracą zdalną i elastycznym czasem pracy | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 38 Wypracowywanie optymalnych rozwiązań wraz z pracownikami i kadrą menedżerską | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 38 Przerwa | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 38 Podsumowanie szkolenia, test teoretyczny i zakończenie szkolenia | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto10 750,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto10 750,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto179,17 PLN
- Koszt osobogodziny netto179,17 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Rafał Przybylski
Prowadzi szkolenia otwarte z rozwoju osobistego i biznesu, szkolenia dla firm oraz coaching/doradztwo. Flagowe szkolenia, regularnie kilka razy w roku to:Praktyk NLP, Master NLP, Trening trenerski, Life Coaching oraz Business Coaching, Hipnoza. Oprócz ww. regularnie pojawiały się też szkolenia z takich zakresów jak: Motywacja , Sukces, Komunikacja, Sprzedaż, Negocjacje, Kontrola emocji, Pewność siebie, Stres, Zarządzanie czasem, Kreatywność, Podejmowanie decyzji, Uwodzenie, Związki, Metody nauki i zapamiętywania , Umiejętności liderskie, Wystąpienia publiczne, Coaching eksportowy, Futurologia, E-commerce,
Tworzenie strategii rozwojowych firmy, biznes plany, Zarządzanie projektami, Zarządzanie zmianą, Zarządzanie klientami, Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową. Prowadził też gościnnie wykłady na takich uczelniach jak Uniwersytet Śląski czy AGH w Krakowie. Praca jako trener m.in dla Kraft-Heinz, Bank BZWBK, Opel, nazwa.pl, CibaVision, Hestia. W szkoleniach i coachingach wzięło udział ponad 5000 osób, łącznie ponad 9000 godzin zajęć.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzyma materiały szkoleniowe w postaci prezentacji powerpoint, ankiety, testy - opracowane przez trenera.
Materiały szkoleniowe zawierają podsumowanie treści szkolenia i odwołania do źródeł wiedzy, na których zostały oparte, z poszanowaniem praw autorskich. Materiały każdorazowo są dostosowane do poziomu wiedzy uczestników oraz potrzeb związanych z ewentualnymi niepełnosprawnościami.
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy w trakcie każdego dnia szkoleniowego trwającego więcej niż 4 godziny mają prawo do co najmniej 1 przerwy, trwającej conajmniej 15 minut.
Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie o jej ukończeniu.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu. 1godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
Informacje dodatkowe
Warunkiem uczestnictwa jest zgłoszenie się za pośrednictwem BUR na podstawie numeru ID i uzyskaniu akceptacji operatora. Akceptacjaniniejszej karty usługi przez operatora jest niezbędna przed zapisaniem się na usługę w BUR. Okres ważności linku umożliwiającegouczestnictwo w spotkaniu on-line: czas trwania szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma Clickmeeting.
2. Wymagania sprzętowe:
Laptop, Komputer PC, Telefon
Minimalne wymagania
Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
3. Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik:
Rodzaj połączenia |
Uczestnik (prędkość |
Prezenter (prędkość |
Dźwięk |
512 kbps |
512 kbps |
Dźwięk + obraz SD |
512 kbps + 1 Mbps |
512 kbps + 1 Mbps |
Dźwięk + obraz HD |
512 kbps + 2 Mbps |
512 kbps + 2 Mbps |
Współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) |
2 Mbps |
2 Mbps |
Współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) |
2 – 5 Mbps |
2 – 5 Mbps |
Współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) |
1 – 4 Mbps |
1 – 4 Mbps |
3 strumienie wideo |
1.5 Mbps + 3 Mbps |
1.5 Mbps + 3 Mbps |
4 strumienie wideo |
2 Mbps + 4 Mbps |
2 Mbps + 4 Mbps |
5 strumieni wideo |
2.5 Mbps + 5 Mbps |
2.5 Mbps + 5 Mbps |
6 strumieni wideo |
3 Mbps + 6 Mbps |
3 Mbps + 6 Mbps |
7 strumieni wideo |
3.5 Mbps + 7 Mbps |
3.5 Mbps + 7 Mbps |
4. Oprogramowanie:
System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera.
5. Uczestnik podczas szkolenia powinien posiadać komputer wyposażony w kamerę. W przypadku monitoringu szkolenia przeprowadzonego przez Operatora Uczestnicy muszą mieć włączone kamery
6. Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: czas trwania szkolenia.