Szkolenie: Zintegrowane narzędzia terapeutyczne
Szkolenie: Zintegrowane narzędzia terapeutyczne
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest do zawodu deficytowego określonego w Barometrze Zawodów dla województwa świętokrzyskiego - psycholodzy i psychoterapeuci oraz wszystkim osobom, które chcą poszerzyć swoja wiedzę z zakresu psychologii. Od uczestników szkolenia wymagana jest podstawowa wiedza związana z psychologią.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji03-06-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi42
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do rozwinięcia wsparcia społecznego i zasobów, które pozwolą na poradzenie sobie z tymi wyzwaniami, rozwijana wsparcia emocjonalnego,redukowania stygmatyzacji. Zmiany nastawień i przekonań uczestników nt. problemu.
Identyfikacja i eksploracja uczuć związanych z problemem. Rozwijania umiejętności rozwiązywania problemów. Rozwijania umiejętności interwencji kryzysowej.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie na czym polega integracja narzędzi terapeutyczny | Kryteria weryfikacji Określa rodzaje narzędzi terapeutycznych, które można połączyć do określonego problemu psychologicznego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozumie na czym polega Technika Uwalniania Emocji | Kryteria weryfikacji Określa konkretne kroki przeprowadzania Techniki Uwalniania Emocji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Potrafi przeprowadzić Technikę Uwalniania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozumie na czym polega i czym jest introspekcja | Kryteria weryfikacji Potrafi przeprowadzić i zinterpretować przeprowadzoną Introspekcję | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje Introspekcję w pracy psychologicznej i terapeutycznej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozumie wpływ świadomości na możliwości wykorzystania własnego potencjału | Kryteria weryfikacji Określa różnice pomiędzy poziomami świadomości | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje informacje o dynamice poziomów świadomości | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje zależności pomiędzy poziomem świadomości a skutecznością w działaniu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wdraża strategie przekraczania poziomów świadomości w życiu prywatnym i zawodowym | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozumie wpływ niezaspokojonych potrzeb w dzieciństwie na życie dorosłe | Kryteria weryfikacji Identyfikuje skutki nieradzenia sobie ze źródłem dysfunkcji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje odpowiednie narzędzia do rewidowania wpływu dzieciństwa na życie dorosłe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Potrafi stosować elementy terapii wewnętrznego dziecka w swoim życiu i w życiu innych ludzi | Kryteria weryfikacji Określa rodzaje schematów myślowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje zachowania z odpowiednimi schematami myślowymi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wdraża narzędzia terapeutyczne w celu zmiany schematów myślowych, przekonań | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje narzędzia terapeutyczne do zmiany trudnych emocji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje wiedzę odnośnie etapów rozwojowych, wdrażając pozyskane informacje i wykorzystując odpowiednie narzędzia | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje w praktyce pozytywne schematy myślowe i rożne pozycje postrzegania rzeczywistości | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje strategie obronne w odpowiednich sytuacjach | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wdraża w odpowiedni sposób strategie obronne w życiu prywatnym i zawodowym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
Wprowadzenie do zintegrowanych narzędzi terapeutycznych
- Podstawy integracyjnego podejścia terapeutycznego: definicja, zalety i zastosowanie.
- Czym jest: Technika Uwalniania, Koncepcja poziomów świadomości dr. D.R. Hawkinsa, Introspekcja, Terapia wewnętrznego dziecka.
- Praktyczne przykłady zastosowania narzędzi terapeutycznych w praktyce klinicznej.
Technika Uwalniania
- Omówienie podstawowych założeń i technik Techniki Uwalniania.
- Praktyczne warsztaty i ćwiczenia praktyczne, aby zintegrować techniki w praktyce terapeutycznej.
- Studium przypadków i analiza zastosowania Techniki Uwalniania w różnych kontekstach terapeutycznych.
- Ćwiczenia praktyczne
Introspekcja jako narzędzie terapeutyczne
- Omówienie znaczenia introspekcji w terapii i rozwoju osobistym.
- Techniki introspekcji: samoobserwacja, refleksja, praktyki medytacyjne.
Dzień 2
Tabela Poziomów Świadomości dr. D.R. Hawkinsa jako narzędzie terapeutyczne
Świadomość człowieka a możliwość wykorzystania własnego potencjału
- Czym jest świadomość?
Charakterystyka poziomów świadomości - poziomy siły
- Omówienie części SIŁA w Tabeli Poziomów Świadomości
- Na czym polega dualność poziomów SIŁY?
- Omówienie części MOC w Tabeli Poziomów Świadomości
Jak wykorzystać Tabelę Poziomów Świadomości w praktyce terapeutycznej i psychologicznej
Dzień 3
Terapia wewnętrznego dziecka
Poznaj i odkryj swoje Dziecko Cienia
- Główne schematy myślowe i zachowania
- Jakie są cechy i potrzeby wewnętrznego dziecka
Praca z wewnętrznym dzieckiem w praktyce cz. 1
- Jak nawiązać kontakt z wewnętrznym dzieckiem?
- Jak zidentyfikować potrzeby wewnętrznego dziecka?
- Jak radzić sobie z trudnymi emocjami wewnętrznego dziecka?
Praca z wewnętrznym dzieckiem w praktyce cz. 2
- Strategie obronne – jak je rozpoznać i jak z nimi pracować
- Studium przypadków, by pomóc uczestnikom zrozumieć, jak terapia z wewnętrznym dzieckiem może pomóc w procesie uzdrawiania
Dzień 4
Wzmocnij swoje Ja – Dorosłe
- Ulecz swoje dziecko cienia
- Trzy pozycje postrzegania
- Rzeczywistość a iluzja
- Fakty a interpretacja
- Codzienne strategie dla Dziecka Cienia
Odkryj w sobie Dziecko Słońca
- Pozytywne schematy myślowe
- Poczuj swoje dziecko Słońca
- Strategie transformujące Dziecko Słońca
- Mocne strony i zasoby
Od strategii obronnych do strategii zasobów strategicznych – integracja cz.1
- Rzeczywistość a interpretacja
- Równowaga
- Jakie są najczęstsze trudności w pracy z wewnętrznym dzieckiem?
- Jak radzić sobie z wyzwaniami w pracy z wewnętrznym dzieckiem?
- Jak zbudować wsparcie w pracy z wewnętrznym dzieckiem?
Od strategii obronnych do strategii zasobów strategicznych – integracja cz.2
- Integrujące strategie obronne w praktyce
- Studium przypadków
- Podsumowanie
Warunki organizacyjne: W celu osiągnięcia maksymalizacji efektów szkolenia, grupa uczestników powinna wynosić minimum 3osoby. Zajęcia stacjonarne są prowadzone w 1 sali, w 1 grupie (z możliwością podziału na mniejsze grupki podczas ćwiczeń/scenek). Każdy z uczestników otrzymuję indywidualne materiały i stanowisko przy biurku/stole.
Szkolenie trwa 42 godziny dydaktyczne (4 dni). Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 15. Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, jak również w podziale na grupy.
Szkolenie kończy sie wydaniem certyfikatu zgodnie z Norma ISO 9001:2015.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Wprowadzenie do zintegrowanych narzędzi terapeutycznych | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Technika Uwalniania | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Introspekcja jako narzędzie terapeutyczne | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Tabela Poziomów Świadomości dr. D.R. Hawkinsa jako narzędzie terapeutyczne | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 12-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Charakterystyka poziomów świadomości - poziomy siły | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 12-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Jak wykorzystać Tabelę Poziomów Świadomości w praktyce terapeutycznej i psychologicznej | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 12-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Terapia wewnętrznego dziecka-chat, współdzielenie ekranu, ćwiczenia,wykład | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Praca z wewnętrznym dzieckiem w praktyce cz. 1-chat, współdzielenie ekranu, ćwiczenia,wykład | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Praca z wewnętrznym dzieckiem w praktyce cz. 2-chat, współdzielenie ekranu, ćwiczenia,wykład | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Wzmocnij swoje Ja – Dorosłe-chat, współdzielenie ekranu, ćwiczenia,wykład | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Odkryj w sobie Dziecko Słońca-chat, współdzielenie ekranu, ćwiczenia,wykład | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Od strategii obronnych do strategii zasobów strategicznych – integracja cz.1-chat, współdzielenie ekranu, ćwiczenia,wykład | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Od strategii obronnych do strategii zasobów strategicznych – integracja cz.2 -chat, współdzielenie ekranu, ćwiczenia,wykład | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto9 240,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto9 240,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto220,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto220,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Nitkiewicz-Jankowska
Nauczyciel akademicki, szkoleniowiec, terapeuta, mentor,
Wykładane zagadnienia na uczelniach wyższych m.in.: Zarządzanie emocjami, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Czynniki wpływające na zachowania, Trening antystresowy.
Certyfikaty MEN ukończonych kursów : Terapia poznawczo-behawioralna, Interwencja kryzysowa, Zaburzenia lękowe
Certyfikowany Kundalini Reiki Master Teacher Attunement
Ponad 11 tys. godzin szkoleniowych w tym 40% związanych z emocjami, pewnością siebie, czynnikami wpływającymi na zachowania ludzkie
25 lata w branży szkoleniowej i współpracy z uczelniami wyższymi
Autorka i współautorka licznych artykułów naukowych i książek, autorka „Strategia marki osobistej…”, współautorka “Techniki Transformacji…” szkoleniowych i w pracy indywidualnej
Autorka i współautorka licznych książek i artykułów naukowych
Autorka książek ” „Strategia marki osobistej…” (2016, 2019), Technika Transformacji. DNA Transformacji oraz współautorka ebooków 36 ebooków
Współtwórca Techniki Transformacji
Współzałożyciel i Master Trener w Akademii Techniki Transformacji
Kliniki Emocji - Gabinetu Terapeutyczno-Rozwojowego
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnikom zostana przekazane materiały dydaktyczne w postacji prezentacji powerpoint, materiały przygotowane przez trenera, ankiety, testy.
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy w trakcie każdego dnia szkoleniowego trwającego więcej niż 4 godziny mają prawo do co najmniej 1 przerwy, trwającej co najmniej 15 minut.
Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie o jej ukończeniu.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu.
1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
Informacje dodatkowe
Zajęcia trwać będą 42 godzin dydaktycznych czyli 31 godzin zegarowych i 30 min.
Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Forma zdalna usługi. Szkolenie prowadzone jest za pośrednictwem platformy ZOOM.US.
1. W celu prawidłowego i pełnego korzystania z usługi, uczestnik powinien dysponować: urządzeniem mającym dostęp do sieci Internet (komputer, smartfon, tablet), zdolnym do odbioru dźwięku (głośniki, słuchawki), zdolnym do przekazywania dźwięku (mikrofon) w celu interakcji pomiędzy trenerem a uczestnikiem, przeglądarką Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+, Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+.
2. Minimalna wymagana szybkość połączenia internetowego w celu korzystania z webinariów wynosi 2 Mb/s (zalecane połączenie szerokopasmowe).
3. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika przed analizą oraz wpisanie imienia i nazwiska.
Ważność linku - od rozpoczęcia szkolenia do jego zakończenia zgodnie z harmonogramem w karcie.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze znajdują się pod tym linkiem: https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/201362023-System-Requirements-for-PC-Mac-and-Linux
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi