Kurs angielskiego grupowe - poziom B2.2 - 64h - forma zdalna. Projekt: DZIAŁANIE 5.11 OPOLSKIE KSZTAŁCENIE USTAWICZNE - woj. opolskie
Kurs angielskiego grupowe - poziom B2.2 - 64h - forma zdalna. Projekt: DZIAŁANIE 5.11 OPOLSKIE KSZTAŁCENIE USTAWICZNE - woj. opolskie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
KURSY SKIEROWANE SĄ DO:
Uczestnikami Projektu mogą być osoby od 15 roku życia zamieszkujące/ pracujące/ uczące się na terenie województwa opolskiego zainteresowane z własnej inicjatywy zdobyciem, uzupełnieniem lub podnoszeniem kompetencji lub kwalifikacji zawodowych.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji19-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi64
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do samodzielnego korzystania z umiejętości mówienia, czytania i słuchania oraz pisania w połączeniu z nabytą wiedzą w zakresie gramatyki i słownictwa na poziomie B2 według ESOKJ; potwierdza kształtowanie kompetencji społecznych: przełamanie bariery mówienia, wprowadzenie nawyku myślenia po angielsku oraz samodzielnej pracy nad rozwojem języka.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Określa sens słuchanego materiału na poziomie B2" | Kryteria weryfikacji Śledzi złożony wywód który dotyczy tematu wcześniej poznanego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia ze słuchu podane informacje | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje kluczowe znaczenie stosunkowo długie wypowiedzi i wykłady | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Określa sens czytanego materiału na poziomie B2 | Kryteria weryfikacji Przyswaja informacje zawarte w artykułach i tekstach opisujących współczesna problematykę | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyciąga wnioski z czytanego tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa główna myśl współczesnego tekstu literackiego napisanego prozą | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Produkuje wypowiedzi ustne na poziomie B2 | Kryteria weryfikacji Bierze udział w marę swobodnej i spontanicznej rozmowie w taki sposób, ze integrację z rdzennym uzytkowieniem języka stają się naturalne. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Czynnie bierze udział w rozmowie na tematy codzienne, przedstawia swoje poglądy i broni ich | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wypowiada się jasno i szczegółowo na wiele tematów dotyczących swoich zainteresowań | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia swój pogląd na aktualny temat i wyjaśnia korzyści i niedogodności różnych rozwiązań | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Pisze na poziomie B2 | Kryteria weryfikacji Pisze teksty jasne i szczegółowe na wiele tematów związanych ze swoimi zainteresowaniami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Pisze esej lub sprawozdanie przekazując informacje lub przedstawiając swój pogląd za lub przeciw wyrażonej opinii | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Pisze listy które przekazują znaczenie jakie osobiście jest przypisywane danym wydarzeniom i doświadczeniom | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zajęcia te są dla osób, które już wcześniej miały kontakt z językiem angielskim i uczyły się go przez kilka lat, po których nastąpiła przerwa a obecnie chcą powrócić do nauki; bądź też ukończyły kurs języka angielskiego na poziomie B1 i chcą dalej kontynuować naukę. Zajęcia prowadzone są w formie online. Przed przystąpieniem do kursu weryfikujemy poziom znajomości języka angielskiego poprzez wykonanie testu diagnostycznego w wersji online oraz krótkiej rozmowy kwalifikacyjnej, która potwierdzi poziom znajomości języka angielskiego. Sprawdzamy również dyspozycyjność Państwa, abyśmy mogli zaproponować najbardziej odpowiednie dni i godziny zajęć. Zajęcia w szkole McGregor skupiają się na dążymy do tego aby kursant jak najszybciej zaczął komunikować się i brał czynny udział w prostych rozmowach i dialogach. Równocześnie rozwijamy umiejętności słuchania, czytania ze zrozumieniem oraz pisania i poznawaniu nowego słownictwa oraz struktur gramatycznych na poziomie B2. W nauczaniu proponujemy podejście, które umożliwia wybór technik i form pracy odpowiednich dla kursanta. Zalecamy stosowanie różnorodnych technik nauczania, tak aby dotrzeć do kursanta i w pełni wykorzystać jego potencjał. Nasza szkoła szczególny nacisk kładzie na wykształcenie szeroko rozumianej kompetencji komunikacyjnej. Takie podejście prezentuje też powszechnie akceptowany dokument Rady Europy – Europejski System Opisu Kształcenia Językowego. Kształtowaniu kompetencji komunikacyjnej sprzyja taka organizacja procesu dydaktycznego, w której kursant może uczestniczyć w wielu organizowanych przez lektora sytuacjach, które dają możliwość wykorzystanie języka obcego w sposób zbliżony do życia codziennego. Praca ta może być również wspomagana przez podejście Task-Based Learning. Kursanci mają osiągnąć określony cel komunikacyjny przy użyciu posiadanej wiedzy. Podejściu komunikacyjnym w głównej mierze przeważają ćwiczenia mające charakter aktywizujący np. dialogi, dyskusje, symulacje, odgrywanie roli. W zakresie nauczania gramatyki proponujemy stosowanie metody indukcyjnej polegającej na samodzielnym odkrywaniu zjawisk systematycznie pojawiających się w języku przez kursanta oraz samodzielnego formułowania hipotez dotyczących reguł gramatycznych.
W zakresie nauczania słownictwa proponujemy podejście leksykalne, kładące nacisk na nauczanie i zapamiętywanie wyrazów w kontekście oraz w związkach z innymi wyrazami (np. kolokacje).
Program ten zakłada różne formy interakcji na zajęciach: praca w parach, praca indywidualna na zajęciach oraz w domu. Biorąc pod uwagę, że szkoła McGregor nie rekomenduje jednej słusznej metody nauczania lektor posiada wolność wyboru zadań i technik nauczania odpowiednich dla kursanta w zależności od Państwa aktualnego poziomu rozwoju językowego i potrzeb. W ramach kursu polecamy i rekomendujemy Państwu regularne zadania domowe w postaci prac pisemnych i/ lub ćwiczeń oraz dodatkowych materiałów przygotowanych i zadawanych przez lektora do utrwalenia materiału przerobionego na zajęciach oraz korzystania z aplikacji wspomagających przyswajanie wiedzy rekomendowanych prze lektora i dopasowanych do potrzeb kursanta.
Gramatyka B2.1
Kolejność wyrazów przysłówków częstotliwości
Stopień porównawczy i najwyższy przymiotników nieregularnych
To samo jak…, to samo
Jak… jak
Tak jak, podobnie, trochę,
Zdania warunkowe
Typ 0
Typ 1
Typ 2
Typ 3
Zdania warunkowe mieszany
Czasy teraźniejsze
Czas present perfect z: for, since, yet, already, never, ever, just, recently, itp.
Czas present perfect simple
Czasy przeszłe
Czas past simple
Czas past continuous
Czas past perfect simple
Czas past perfect continuous
Zdania z used to
Czasy przeszłe używane w narracji
Wszystkie czasowniki nieregularne
Przyszłe formy
Zdania z will
Czas future continuous
Zdania z be going to
will i going to do przewidywania
Czas future perfect
Czasowniki modalne
can, could na uprzejmą prośbę
must vs have to
Have got to
Ought to, jako obowiązek
Need jako konieczność
needn’t kiedy nie ma obowiązku
need, needn’t have done
mustn’t jako obowiązek
shall jako uprzejmą prośbę
Przyimki
Wyrażenia przyimkowe z: in, for, from, to, at, to, in, about, with, from, of, among, until, on, at, in, in case, by, of, with, about, to, for, about, from, out of
Słownictwo
Czasowniki złożone z: turn, give, go, get, run, hold, let, carry, come, itp.
Zdolność i osiągnięcia,
ludzie,
wyzwania,
wydawanie i otrzymywanie instrukcji,
sport,
przyczyna i skutek,
sytuacje trudne i niebezpieczne,
postawa i opinia,
klimat i pogoda,
dawanie rady,
dawanie i otrzymywanie komplementów,
zasugerować,
rozmowa o zasadach,
opisywanie zdjęć,
stawianie hipotez,
rozmowy kwalifikacyjne,
zalety i wady,
środowisko,
zwierząt,
obszary mieszkalne
dzienna rutyna.
zwroty zawierające: make, face, up, as, side
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Język angielski B2.2 | Prowadzący Patrick Rosa | Data realizacji zajęć 20-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Język angielski A2.1 | Prowadzący Patrick Rosa | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Język angielski A2.1 | Prowadzący Patrick Rosa | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 560,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 560,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto40,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto40,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Patrick Rosa
2004: Associate’s Degree - Associates of Engineering Water Managment Escanaba, USA Bay De Noc College
2001 Bachelor's Degree - Bachelor of Behavioral Science Major: Anthropology Minor: Agriculture Andrews Univeristy
"
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant otrzymuje materiały dydaktyczne w formie podręcznika oraz dodatkowe materiały zamieszczone na osobistym koncie na internetowej platformie szkoły McGregor do której kursant ma dostęp przez czas kursu.
Warunki uczestnictwa
WARUNKI UCZESTNICTWA:
- Zgłoszenie chęci uczestnictwa w McGregor Szkoła Językowa, telefonicznej lub mailowej :
1. uzupełnienie testu diagnostycznego w wersji on line: www.mcgregor.net.pl
Zakładka ZAPISY ONLINE
2. odbycie rozmowy diagnostycznej weryfikujących poziom znajomości języka angielskiego.:
- Ustalenie szczegółów organizacyjnych i podpisanie umowy określającej zasady realizacji szkolenia
Informacje dodatkowe
Bony są przyznawane w ramach programu Opolskie Kształcenie Ustawiczne. Projekt finansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego na lata 2021-2027.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
platforma: ZOOM (https://zoom.us)
minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor: Single Core 1 Ghz lub wyżej
RAM: nie dotyczy
c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego:
3G / 4G / LTE lub internet szerokopasmowy
800 kbps / 1.0mbps (up/down)
d) niezbędne oprogramowanie:
Windows XP SP3 luv nowsze
mac OS X 10.7 lub nowsze
Ubuntu 12.04 lub nowsze
Mint 17.1 lub nowsze
Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowsze
Oracle Linux 6.4 lub nowsze
Cent OS 6.4 lub nowsze
Fedora 21 lub nowsze
OpenSUSE 13.2 lub nowsze
ArchLinux (tylko 64-bit)
Zajęcia prowadzone zdalnie posiadają elementy takie jak: ćwiczenia, rozmowy na żywo, chat, testy, współdzielenie ekranu, odtwarzanie audio i DVD, prezentacje, „tablica”