Kurs angielskiego grupowe - poziom B2.1 - 122h - forma zdalna. Projekt: "Akademia kwalifikacji zawodowych" dla powiatów: mielecki, powiat kolbuszowski) woj. podkarpackiego
Kurs angielskiego grupowe - poziom B2.1 - 122h - forma zdalna. Projekt: "Akademia kwalifikacji zawodowych" dla powiatów: mielecki, powiat kolbuszowski) woj. podkarpackiego
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
KURSY SKIEROWANE SĄ DO:
- dorosłych, które ukończyły 18 rok życia i z własnej inicjatywy chcą podnieść swoje umiejętności/ kompetencje/ kwalifikacje, mających miejsce zamieszkania (w rozumieniu KC), zatrudnienia lub pobierania nauki na terenie subregionu „SM” (powiat mielecki, powiat kolbuszowski) województwa podkarpackiego, z wyłączeniem osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą lub oświatową.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji19-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi122
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest przygotowanie uczestnika do zwiększenia zakresu sytuacji, w których będzie potrafił skutecznie posługiwać się językiem angielskim, doskonaląc umiejętności - czytania, pisania, słuchania i mówienia oraz poszerzając słownictwo czynne i bierne wraz z wiedzę gramatyczną na poziomie B2 zgodny z ESOKJ. Kurs przegotowuje do egzaminu zewnętrznego TGLS na poziomie B2 zgodnie z Europejski System Oceny Kształcenia JęzykowegoEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Określa sens słuchanego materiału na poziomie B2" | Kryteria weryfikacji Śledzi złożony wywód który dotyczy tematu wcześniej poznanego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia ze słuchu podane informacje | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje kluczowe znaczenie stosunkowo długie wypowiedzi i wykłady | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Określa sens czytanego materiału na poziomie B2 | Kryteria weryfikacji Przyswaja informacje zawarte w artykułach i tekstach opisujących współczesna problematykę | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyciąga wnioski z czytanego tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa główna myśl współczesnego tekstu literackiego napisanego prozą | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Produkuje wypowiedzi ustne na poziomie B2 | Kryteria weryfikacji Bierze udział w marę swobodnej i spontanicznej rozmowie w taki sposób, ze integrację z rdzennym uzytkowieniem języka stają się naturalne. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Czynnie bierze udział w rozmowie na tematy codzienne, przedstawia swoje poglądy i broni ich | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wypowiada się jasno i szczegółowo na wiele tematów dotyczących swoich zainteresowań | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia swój pogląd na aktualny temat i wyjaśnia korzyści i niedogodności różnych rozwiązań | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Pisze na poziomie B2 | Kryteria weryfikacji Pisze teksty jasne i szczegółowe na wiele tematów związanych ze swoimi zainteresowaniami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Pisze esej lub sprawozdanie przekazując informacje lub przedstawiając swój pogląd za lub przeciw wyrażonej opinii | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Pisze listy które przekazują znaczenie jakie osobiście jest przypisywane danym wydarzeniom i doświadczeniom | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęMcGregor Szkoła Językowa Matthew Payne
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoMcGregor Szkoła Językowa Matthew Payne/ The Global Language System Polska
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Zajęcia te są dla osób, które już wcześniej miały kontakt z językiem angielskim i uczyły się go przez kilka lat, po których nastąpiła przerwa a obecnie chcą powrócić do nauki; bądź też ukończyły kurs języka angielskiego na poziomie B1 i chcą dalej kontynuować naukę. Zajęcia prowadzone są w formie online. Przed przystąpieniem do kursu weryfikujemy poziom znajomości języka angielskiego poprzez wykonanie testu diagnostycznego w wersji online oraz krótkiej rozmowy kwalifikacyjnej, która potwierdzi poziom znajomości języka angielskiego. Sprawdzamy również dyspozycyjność Państwa, abyśmy mogli zaproponować najbardziej odpowiednie dni i godziny zajęć. Zajęcia w szkole McGregor skupiają się na dążymy do tego aby kursant jak najszybciej zaczął komunikować się i brał czynny udział w prostych rozmowach i dialogach. Równocześnie rozwijamy umiejętności słuchania, czytania ze zrozumieniem oraz pisania i poznawaniu nowego słownictwa oraz struktur gramatycznych na poziomie B2. W nauczaniu proponujemy podejście, które umożliwia wybór technik i form pracy odpowiednich dla kursanta. Zalecamy stosowanie różnorodnych technik nauczania, tak aby dotrzeć do kursanta i w pełni wykorzystać jego potencjał. Nasza szkoła szczególny nacisk kładzie na wykształcenie szeroko rozumianej kompetencji komunikacyjnej. Takie podejście prezentuje też powszechnie akceptowany dokument Rady Europy – Europejski System Opisu Kształcenia Językowego. Kształtowaniu kompetencji komunikacyjnej sprzyja taka organizacja procesu dydaktycznego, w której kursant może uczestniczyć w wielu organizowanych przez lektora sytuacjach, które dają możliwość wykorzystanie języka obcego w sposób zbliżony do życia codziennego. Praca ta może być również wspomagana przez podejście Task-Based Learning. Kursanci mają osiągnąć określony cel komunikacyjny przy użyciu posiadanej wiedzy. Podejściu komunikacyjnym w głównej mierze przeważają ćwiczenia mające charakter aktywizujący np. dialogi, dyskusje, symulacje, odgrywanie roli. W zakresie nauczania gramatyki proponujemy stosowanie metody indukcyjnej polegającej na samodzielnym odkrywaniu zjawisk systematycznie pojawiających się w języku przez kursanta oraz samodzielnego formułowania hipotez dotyczących reguł gramatycznych.
W zakresie nauczania słownictwa proponujemy podejście leksykalne, kładące nacisk na nauczanie i zapamiętywanie wyrazów w kontekście oraz w związkach z innymi wyrazami (np. kolokacje).
Program ten zakłada różne formy interakcji na zajęciach: praca w parach, praca indywidualna na zajęciach oraz w domu. Biorąc pod uwagę, że szkoła McGregor nie rekomenduje jednej słusznej metody nauczania lektor posiada wolność wyboru zadań i technik nauczania odpowiednich dla kursanta w zależności od Państwa aktualnego poziomu rozwoju językowego i potrzeb. W ramach kursu polecamy i rekomendujemy Państwu regularne zadania domowe w postaci prac pisemnych i/ lub ćwiczeń oraz dodatkowych materiałów przygotowanych i zadawanych przez lektora do utrwalenia materiału przerobionego na zajęciach oraz korzystania z aplikacji wspomagających przyswajanie wiedzy rekomendowanych prze lektora i dopasowanych do potrzeb kursanta.
Gramatyka B2.1
Kolejność wyrazów przysłówków częstotliwości
Stopień porównawczy i najwyższy przymiotników nieregularnych
To samo jak…, to samo
Jak… jak
Tak jak, podobnie, trochę,
Formy bezokolicznika i - ing
Strona bierna
Too / enough, so / such
Sprawczywy have / get
Zdania względne
Mowa zależna
Czasowniki raportujące
Zdania warunkowe
Typ 0
Typ 1
Typ 2
Typ 3
Zdania warunkowe mieszany
Czasy teraźniejsze
Czas present perfect z: for, since, yet, already, never, ever, just, recently, itp.
Czas present perfect simple
Czasy przeszłe
Czas past simple
Czas past continuous
Czas past perfect simple
Czas past perfect continuous
Zdania z used to
Czasy przeszłe używane w narracji
Wszystkie czasowniki nieregularne
Przyszłe formy
Zdania z will
Czas future continuous
Zdania z be going to
will i going to do przewidywania
Czas future perfect
Czasowniki modalne
can, could na uprzejmą prośbę
must vs have to
Have got to
Ought to, jako obowiązek
Need jako konieczność
needn’t kiedy nie ma obowiązku
need, needn’t have done
mustn’t jako obowiązek
shall jako uprzejmą prośbę
Should have + imiesłów czasu przeszłego
Przyimki
Wyrażenia przyimkowe z: in, for, from, to, at, to, in, about, with, from, of, among, until, on, at, in, in case, by, of, with, about, to, for, about, from, out of
Słownictwo
Czasowniki złożone z: turn, give, go, get, run, hold, let, carry, come, itp.
Zdolność i osiągnięcia,
ludzie,
wyzwania,
wydawanie i otrzymywanie instrukcji,
sport,
przyczyna i skutek,
sytuacje trudne i niebezpieczne,
postawa i opinia,
klimat i pogoda,
dawanie rady,
dawanie i otrzymywanie komplementów,
zasugerować,
rozmowa o zasadach,
opisywanie zdjęć,
stawianie hipotez,
rozmowy kwalifikacyjne,
zalety i wady,
środowisko,
zwierząt,
obszary mieszkalne
dzienna rutyna.
zwroty zawierające: make, face, up, as, side
Podróż
Turystyka
Opisywanie zmian
Opis życia w miastach
Film i telewizja
Domy
Pieniądze i finanse
Przestępczość
Zdrowie
Czasowniki opisujące myślenie i wiedzę
Przymiotniki z przedrostkami
Czasowniki wysiłku
Słowa utworzone z użyciem: out, down, take, come, way
Przedstawiamy prośby
Okazywanie wdzięczności
Wyobrażanie sobie, jak mogłoby być
Pokazanie, że macie ze sobą coś wspólnego
Wyrażanie niepewności
Wyjaśnienie nieporozumienia
Opisywanie tego, co czułeś
Przerywanie i ogłaszanie wiadomości
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Język angielski B2.1 | Prowadzący Jack Thirlaway | Data realizacji zajęć 20-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Język angielski B2.1 | Prowadzący Jack Thirlaway | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Język angielski B2.1 | Prowadzący Jack Thirlaway | Data realizacji zajęć 27-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto39,34 PLN
- Koszt osobogodziny netto39,34 PLN
- W tym koszt walidacji brutto150,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto150,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto460,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto460,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jack Thirlaway
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant otrzymuje materiały dydaktyczne w formie podręcznika oraz dodatkowe materiały zamieszczone na osobistym koncie na internetowej platformie szkoły McGregor do której kursant ma dostęp przez czas kursu. Jeden probny egzamin TGLS B2
Warunki uczestnictwa
WARUNKI UCZESTNICTWA:
- Zgłoszenie chęci uczestnictwa w McGregor Szkoła Językowa, telefonicznej lub mailowej :
1. uzupełnienie testu diagnostycznego w wersji on line: www.mcgregor.net.pl
Zakładka ZAPISY ONLINE
2. odbycie rozmowy diagnostycznej weryfikujących poziom znajomości języka angielskiego.:
- Ustalenie szczegółów organizacyjnych i podpisanie umowy określającej zasady realizacji szkolenia
Informacje dodatkowe
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, pod nadzorem Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
platforma: ZOOM (https://zoom.us)
minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor: Single Core 1 Ghz lub wyżej
RAM: nie dotyczy
c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego:
3G / 4G / LTE lub internet szerokopasmowy
800 kbps / 1.0mbps (up/down)
d) niezbędne oprogramowanie:
Windows XP SP3 luv nowsze
mac OS X 10.7 lub nowsze
Ubuntu 12.04 lub nowsze
Mint 17.1 lub nowsze
Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowsze
Oracle Linux 6.4 lub nowsze
Cent OS 6.4 lub nowsze
Fedora 21 lub nowsze
OpenSUSE 13.2 lub nowsze
ArchLinux (tylko 64-bit)
Zajęcia prowadzone zdalnie posiadają elementy takie jak: ćwiczenia, rozmowy na żywo, chat, testy, współdzielenie ekranu, odtwarzanie audio i DVD, prezentacje, „tablica”